Материалдар / «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2018
513
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Пән: қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім: «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»Күні: Сынып: 1Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыОю
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты1.1.5.1.Қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған\көрген мәтінді түсінгенін білдіру.1.2.2.1.Сүрет бойынша 2-3 сөйлеммен ойын білдіру.1.3.5.1.Мұғалімнің көмегімен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу.1.4.2.1.Мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған\тыңдау-көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жазу.1.4.4.1.Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстырып жазу; санитарлық-гигиеналық талаптарға сай жазу.1.5.1.3. Сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын, бұйрық райды қолдану.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Ою туралы түсінік алады, үлгі бойынша ою жасай алады.Көптеген оқушылар: Тірек сүреттер бойынша оюдың қалай жасалатынын айтып бере алады.Кейбір оқушылар: Ою туралы қосымша ақпаратпен бөлісе алады
Бағалау критерийлері 1.Сүреттер бойынша өз ойларын білдіреді.2. Шағын мәтіннен қажетті ақпаратты таба алады.3. Тірек сүреттер бойынша ою жасай алады.
Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология: Ою, жасаймын, сызамын, бүктеймін, қиямын

Құндылықтарды дарыту Әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстарДүниетану, көркем еңбек
АКТ қолдану дағдылары

Бастапқы білім «Менің туған жерім» тақырыбы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы5 мин
  • Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.
  • Үй тапсырмасын тексеру.
  • Жұптық жұмыс: Қима қағаздар арқылы өлеңді құрастыру.Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ» әдісі.«Қ» - дауыссыз дыбысына мысалдар келтіру және бұынға бөліп оқу.















    Қима қағаз, желім,
    Сабақтың ортасы 7 мин





    1 мин



    2 мин





    5 мин









    8 мин





    1,5 мин

    1,5 мин

    3 мин







    Жаңа сабақтың тақырыбын оқушылардың көмегімен шығу. Сабақтың мақсатын оқушылардың көмегімен ашу.Слайдттағы сүреттер арқылы жаңа тақырыпты ашу.«Диалог» - оқушы – мұғалім.



    Сөздікпен жұмыс: Ою-орнамент-ornament



    Топқа бөлу: «Өсімдік» және «жұлдыздар» әлемі.

    1-тапсырма. Тыңдалым Бірінші тапсырма бойынша оқушылар сөздерді қайталайды және қимылмен көрсетеді.







    3-тапсырма «Оқушының тәжірибесі» - Ою жасау.



    Бағалау «Бағдаршам»

    Сергіту сәті

    Дәптермен жұмыс: Жазылым, тындалым




    Слайд 1: сүреттер











    Қима сүреттер

    аудиодиск









    Қағаз, қарындаш, қайшы, ою үлгісі

    видеоролик











    Сабақтың соңы

    4 мин









    2 мин






    Сабақ соңында мұғалім рефлексия жүргізеді.Түсіндім....Ой үстіндемін.....Әлі де көмек қажет....



    Үйге тапсырма: Оқулық бойынша 88-89 бет, оқуға.


    Слайд: салт-дәстүр байланысты сүреттер


























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ