Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сан есім. 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 6-сабақ
Бөлім |
Су - тіршілік көзі |
|||||
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Сан есім |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу 3.4.2.6 есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: сөйлемнен сан есімді табады, есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтай алады. Көптеген оқушылар: сұрақтарға жауап беріп, сан есімдерді ажырата алады. Кейбір оқушылар: сан есімдерге мысалдар жаза алады. |
|||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу Түсіну Талдау |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 8 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Көңілді би » ойыны арқылы өтеді. Сабақ барысында оқушылардың зейінін ашу үшін «Анти-жалқаулық» дәрісі таратылады. Топқа бөлгенде «Чипсы» әдісі қолданылады. Өткен тақырыпқа шолу: А) Үйге берілген оқу тапсырмасын тексеру. « Жолды тап» ойыны арқылы жасалады. Жаңа тақырыпты ашу: Сан есім – заттың санын, саналу ретін, мөлшерін білдіретін сөз табының бірі. Сұрақтары:қанша? неше? нешеу? нешінші? Сан есім құрамына қарай екіге бөлінеді: 1) дара сан есім; 2) күрделі сан есім.1. Дара сан есім – бір түбірден құралған негізгі және туынды сан есімдер. Мысалы, үш, оныншы, елудей, ондаған, жүз, алтау, мыңдаған, оннан, миллионыншы, алпыстап, жүздеп, т.б. 2. Күрделі сан есім:екі немесе одан да көп түбірдің тіркесуінен: жиырма бес, қырық шақты, сексен алты, тоғыз бүтін алтыдан үш, үш ширек, жүз мыңдай, т.б. Сан есімдер мағынасына екі түрін өтеміз. 1. Есептік сан есім заттың нақты санын, есебін білдіреді. Сұрағы: қанша? неше? 2. Реттік сан есім заттың саналу ретін білдіріп, нешінші? деген сұраққа жауап береді. Есептік сан есімге төмендегі жұрнақтар жалғану арқылы реттік сан есім жасалады: -ыншы , -інші –ншы, -інші. |
Ширату жаттығуларын жасайды. Топқа бірігеді. Тақырыпты тыңдайды. Сұрақтарын қояды. |
Тапсырма орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
Бейнетаспа
|
||
Жаңа білім 20 мин 2 мин Бекіту 10 мин |
1- тапсырма-кітаппен жұмыс. Кітаптың 78-бетіндегі 21-жаттығу. Мәтінді түсініп тыңдау . Берілген сұрақтарға жауап беру. 2-тапсырма-дәптермен жұмыс. 23-жаттығу. Сандарға байланысты мақал – мәтелдерді жазбаша жазу. Сонымен бірге оның мәнін түсіндіріңіз. Сан есім мен зат есімнің байланысын анықтаңыз. 1 тал кессең 10 тал ек. Ер кезегі 3 - ке дейін 7 - рет өлшеп 1 - рет кес. 3-тапсырма 24-жаттығу. Берілген сандарға реттік және есептік мағынада жазып, сөйлем құрау. «Бургер» әдісі арқылы. Қосымша тапсырма 24-жаттығу. Құрамында сан есімі бар сөздерді сөзбен жазу |
Топпен бірге тапсырманы орындайды. Топта сұрақтар қояды. Топпен бірге тапсырманы орындайды.
Тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: - Мәтінді түсінеді -3 балл. - Сұраққа жауап береді-3балл.
Дескриптор: - Мақалды оқып, жатқа жазады-1балл. - Сан есімнің зат есіммен байланысып тұрғанын сызбамен көрсетеді-2балл. - Мақалдың мәнін түсіндіреді-1балл. Дескриптор: -Реттік сан түрінде жазады – 3 балл -Есептік мағынада жазады3 балл -Сөйлемдер құрайды – 4балл Дескриптор: -Сан есімі бар сөздерді сөзбен жазады-3 балл. -Оқып береді - 3 бал . Сандарды анықтайды -4 балл. |
Оқулық, дәптер
Оқулық, дәптер |
||
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Жылы жүрек» әдісі арқылы беріледі. Оқушылар жауабын талдап, жарты жүректі өз фантазиясына қарай толықтырып кері байланыс жасайды. Мұғалім оқушыларға бағасын қояды. Оқу тапсырмасы: 26-жаттығу. |
Жүректі толықтырып сабақтан алған әсерін жазады.Сабақтан үйренгенін айтады. Тапсырма жазады. |
ҚБ балын қояды. |
|