|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Деректерді ұсыну |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Исмагулова С.М. |
|||
|
Күні |
06.10.2023 ж |
|||
|
Сынып 10 |
Қатысушалыр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
САНАУЖҮЙЕЛЕРІ. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.1.1 Ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік санау жүйесіне және кері аудару |
|||
|
Құндылықтар |
Адамзаттық құндылықтар және әлем мәдениеті |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
орналастырылады. Осылай гауһар тас пішіні пайда болады. Оқушылар бір-бірімен бітімге, келісімге қол жеткізуге ұмтылуы тиіс. Сондықтан олар карточкалардың ретін өзара талқылап, өз пікірлерін білдіреді: 1. «Аналық тақта» дегеніміз не? 2. Аналық тақтаға қандай құрылғылар жалғанады? 3. Аналық тақта компоненттерінің қызметі? 4. «Чипсет» деген не? 5. Порт және оның қызметі 6. Шина түрлері 7. Компьютерде қандай қосымша тақталарын білесің? 8. Жүйелік блоктың енгізу-шығару порттарына қандай құрылғылар жалғанады? 9. Компьютер құрылысындағы аналық тақтаның рөлін бағалаңдар. Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, ынталандыру |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі - «Санау жүйесі» дегеніміз не және қандай санау жүйелерін білесіңдер? - Компьютер қандай санау жүйесімен жұмыс істейді? - Бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауысуға бола ма? «Джигсо» әдісі Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Ауызша мадақтау, ынталандыру 1-тапсырма. «Венн диаграммасы» әдісі Оқушылар позициялық және позициялық емес санау жүйелерін салыстырады. Дескриптор: - Санау жүйесінің түрлерін анықтай алады. - Позициялық және позициялық емес санау жүйелерін ажырата алады. Фигуралар арқылы бағалау 2-тапсырма. 1. 879, 3254 және 12354 сандарын разрядтары бойынша жіктеңдер. 2. 11100112 ; 1010102 ; 111111102 ; 10001112 сандарын ондық жүйеге ауыстырыңдар. 3. Сегіздік санау жүйесіндегі санды ондық санау жүйесіне ауыстыру керек. 438 =?; 3258 =? ; 4838 =?; 7368=?; 12358 =? 4. Оналтылық санау жүйесіндегі санды ондық санау жүйесіне ауыстыру керек. 4А316 =?; 3СВ16 =? ; F438 =?; E318=?; 10D16 =? Дескриптор: - Санау жүйелерін анықтай алады. - Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыра алады. Фигуралар арқылы бағалау 3-тапсырма. - Санау жүйелерінің адам өміріндегі маңызын бағалаңдар. Дескриптор: Санау жүйелерінің маңыздылығы туралы тұжырым жасай алады. Оқушылардың жауаптарын шәкіл бойынша бағалау. «Сағат» әдісі. Сағат шәкіліне балл жазу арқылы бағалау |
Мұғалімді тыңдайды |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Шағын тест алу (Plickers, Кahoot программаларын қолдану)Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді. Өздерін бағалайды Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі Оқушылар «Мен білемін», «Мен үйрендім», «Менжасай аламын» сатысы бойынша пікірлерін жазады |
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Санау жұйелері
Санау жұйелері
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Деректерді ұсыну |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Исмагулова С.М. |
|||
|
Күні |
06.10.2023 ж |
|||
|
Сынып 10 |
Қатысушалыр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
САНАУЖҮЙЕЛЕРІ. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.1.1 Ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік санау жүйесіне және кері аудару |
|||
|
Құндылықтар |
Адамзаттық құндылықтар және әлем мәдениеті |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
орналастырылады. Осылай гауһар тас пішіні пайда болады. Оқушылар бір-бірімен бітімге, келісімге қол жеткізуге ұмтылуы тиіс. Сондықтан олар карточкалардың ретін өзара талқылап, өз пікірлерін білдіреді: 1. «Аналық тақта» дегеніміз не? 2. Аналық тақтаға қандай құрылғылар жалғанады? 3. Аналық тақта компоненттерінің қызметі? 4. «Чипсет» деген не? 5. Порт және оның қызметі 6. Шина түрлері 7. Компьютерде қандай қосымша тақталарын білесің? 8. Жүйелік блоктың енгізу-шығару порттарына қандай құрылғылар жалғанады? 9. Компьютер құрылысындағы аналық тақтаның рөлін бағалаңдар. Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, ынталандыру |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі - «Санау жүйесі» дегеніміз не және қандай санау жүйелерін білесіңдер? - Компьютер қандай санау жүйесімен жұмыс істейді? - Бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауысуға бола ма? «Джигсо» әдісі Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Ауызша мадақтау, ынталандыру 1-тапсырма. «Венн диаграммасы» әдісі Оқушылар позициялық және позициялық емес санау жүйелерін салыстырады. Дескриптор: - Санау жүйесінің түрлерін анықтай алады. - Позициялық және позициялық емес санау жүйелерін ажырата алады. Фигуралар арқылы бағалау 2-тапсырма. 1. 879, 3254 және 12354 сандарын разрядтары бойынша жіктеңдер. 2. 11100112 ; 1010102 ; 111111102 ; 10001112 сандарын ондық жүйеге ауыстырыңдар. 3. Сегіздік санау жүйесіндегі санды ондық санау жүйесіне ауыстыру керек. 438 =?; 3258 =? ; 4838 =?; 7368=?; 12358 =? 4. Оналтылық санау жүйесіндегі санды ондық санау жүйесіне ауыстыру керек. 4А316 =?; 3СВ16 =? ; F438 =?; E318=?; 10D16 =? Дескриптор: - Санау жүйелерін анықтай алады. - Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыра алады. Фигуралар арқылы бағалау 3-тапсырма. - Санау жүйелерінің адам өміріндегі маңызын бағалаңдар. Дескриптор: Санау жүйелерінің маңыздылығы туралы тұжырым жасай алады. Оқушылардың жауаптарын шәкіл бойынша бағалау. «Сағат» әдісі. Сағат шәкіліне балл жазу арқылы бағалау |
Мұғалімді тыңдайды |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Шағын тест алу (Plickers, Кahoot программаларын қолдану)Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді. Өздерін бағалайды Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі Оқушылар «Мен білемін», «Мен үйрендім», «Менжасай аламын» сатысы бойынша пікірлерін жазады |
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













