Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
7-тапсырма
Әр бағандағы қосындыларды
салыстыр.Өрнектердің мәнін
тап.
8+7=15 9+7=16 9+8=17
8+5=13
7+8=15 7+9=16 8+9=17
5+8=13
Тақырыпты
ашу
Зейінділер»
ойын-жаттығуы
1)Сан сәулесінен 13 санын
көрсетеміз. (Оқушылар фишканы 13 санының астына
қояды.)
2)Сан сәулесінен 11 мен 13
санының ортасында орналасқан санды анықтаймыз.
(Оқушылар фишканы 12 санының астына
қояды.)
-
Сан сәулесінен 11 мен 14
сандарының аралығындағы сандарды анықтаймыз. (Фишкаларын 12 мен 13
сандарының астына қояды.)
-
Сан сәулесінен 15 + 3
өрнегінің мәні болатын санды
анықтаймыз.
Сан сәулесінен 14 – 2
өрнегінің мәні болатын санды анықтаймыз,
т.б.
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Белгі орнына тиісті санды
қой
Талдау
үлгісі:
6 + 2 + 3 = 6 +
...
Алдымен 6 + 2 + 3 өрнегінің
мәнін анықтау.
6 + 2 + 3 = 11 Демек, 6 санына
қандай санды қосса, мәні 11-ге тең болады? 6 + ... = 11. Белгісіз
қосылғышты анықтау, 11 – 6 = 5, демек, белгісіз сан –
5.
15 – 7 + 1 = ... –
9;
15 – 7 + 1 = 9; ... – 9 = 9, 9
+ 9 = 18
Демек, белгісіз сан –
18.
2-тапсырма
Артық өрнекті
тап
Ауызша есептегенде бір таңбалы
сандарды разрядтан аттап қосу кестесін қолдана отырып, екі амалмен
шығарылатын өрнектердің мәнін есептейді, барлық өрнектердің мәндері
12-ге тең, ал 6 + 1 + 4 өрнегінің мәні 11-ге тең екенін
түсіндіреді.
Жұптық
жұмыс
3-тапсырма
Берілген сандарды пайдаланып
қосу, азайту амалымен тура теңдік құрады. Тапсырманы орындау
барысында не байқадың?
Қосу мен азайтудың
компоненттері, нәтижелері арасындағы байланыс көрнекі түрде
көрсетіледі. Оқушыларға текшелерде берілген сандарды пайдаланып,
қосу және азайту амалдарымен байланысты 4 теңдік құрғызу
ұсынылады.
ЕБҚ
4-тапсырма
Қосу кестесінің көмегімен
өрнектің мәнін табады.
16 – 8 = 8 8 + 3 =
11
7 + 8 = 15 12 – 7 =
5
5-тапсырма
Есепті
шығар
–Есепте қандай мәлімет белгілі?
Немерелері әжесіне 12 жіп орамын дайындауға көмектескені және әжесі
кеудеше тоқу үшін 8 жіп орамын пайдаланғандығы
белгілі.
–Есепте қандай мәлімет
белгісіз? Неше жіп орамы қалғаны
белгісіз.
–– Есепте берілген 12 саны нені
бейнелейді?
–Есепте берілген 8 саны нені
бейнелейді?
–Есептің сұрағына жауап беру
үшін қандай амал қолданасың?
–Қандай өрнек құрдың? Неліктен?
(12 – 8)
–Өрнектің шешуін оқып бере
аласың ба? (12 – 8 = 4)
–Есептің жауабын оқып бер. (4
жіп орамы қалды.)
7-тапсырма
Жаңа білімін қолдана отырып,
өрнектердің мәнін кему ретімен орналастыру нәтижесінде айқындалған
мақалдың мағынасын түсінеді, өмірмен
байланыстарды.
ә) 40 санын бірдей
қосылғыштардың қосындысы түрінде жаза отырып, 20 + 20 = 40 өрнегін
құрады, + 20 = 90, демек 90 – 20 = 70, жасарын сан –
70.
Келесі
өрнек:
70 – 20 =
50.
Үй
тапсырмасы
6-тапсырма
Өрнектердің мәнін
тап
9 + 4 =
13
4 + 9 =
13
13 – 9 =
4
13 – 4 =
9
|
Өлеңді хормен
оқиды
Үй тапсырмасын
тексертеді
Таратпа материалменжұмыс
жасайды
Тиісті санды
табады
Артық өрнекті
табады
Бір таңбалы сандарды ондықтан
аттап қосу кестесін құрады,
қолданады
Жеке жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Есепті
шығарады
Болды-12о.жіп
Пайдаланды-8о.жіп
Қалды-?о.жіп
Бір таңбалы сандарды ондықтан
аттап қосу білімін
қолданады.
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
«Планшет»
әдісі
Дескриптор:
Әр бағандағы
қосындыларды
салыстырады-1б
Өрнектердің мнін
табады-1б
Тамаша
жұмыс!
Дескриптор:
Бір таңбалы сандарды разрядтан
аттап қосу кестесін
қолданады
Тура теңдік болатындай
белгісіз сандарды
анықтайды
Дескриптор:
Артық өрнекті
табады-1б
Қосындының мәнін таба
алады-1б
Дескриптор:
Берілген сандарды
пайдаланып,қосу амалымен тура теңдік
құрады-1б
Қосуды азайтумен, азайтуды
қосумен және азайтумен тексеруге болатынын
түсінеді-1б
Жарайсың!
Дескриптор:
Белгілі, белгісіз мәліметтерді
анықтайды-1б
Есептің сұрағына жауап беру
үшін өрнек құрады, амал таңдайды, мәнін табу үшін ондықтан аттап
азайту кестесін
қолданады-1б
Дескриптор:
Бір таңбалы сандарды разрядтан
аттап қосу, азайту кестесін
қолданады-1б
Ребусты
шешеді-1б
Дескриптор:
Бірінші бағандағы
қосындыларды
пайдалана
алады-1б
Өрнектердің мәнін
табады-1б
«Жақсылық ыдысы»
әдісі
|
суреттер
Оқулық
Суреттер
Керекті ресурстар: әр балаға
арналған сан сәулесі. Фишка.
Жұмыс
парағы
оқулық
оқулық
оқулық
Суреттер
Сызба
Оқулық
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Кері байланыс
тақтасы
|