|
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Тұрғанбек Жансая Сайлаубекқызы |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 «ә» |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: - |
|
Сабақтың тақырыбы |
Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен тоқу (сөмкелер, ұялы телефондардың қабы). |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.6.4 Материалдың қасиеттері жайлы білімін және тәжірбелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып , техникалар көркемдік материалдарды қолдану және экспермент жасау. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларға тоқу барысында бір бірне кедергі жасамай бірлесе ынтмақтаса жұмыс жасауға,бұйымға керекті заттарды ұнемдеп қолдануға сапалы бұйымды тоқып керегіне жарату арқылы өмір бойы білім алуға қалыптастыру. |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин
Сабақтың ортасы 10 мин
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Сұрақтар:
-Оқушылар, біздің ата-бабамыздың басты кәсібі не?
-Дұрыс, мал шаруашылығы және қолөнер.Ендеше балалар біз осы 4 түлік малдың сүтін сусын ретінде етін тамақ ретінде, жүнін тұрмыстық бұйымдар ретінде пайдаланамыз ендеше балалар тоқу өнері қазақ халқының ежелден келе жатқан ең алғаш қадірменді өнері. Тоқу өнері- қазақ халқының ежелден келе жатқан, ең алғаш киімі мен үй жабдығының негізі болған қасиетті өнер.
Презентация көрсетіледі; Презентацияда тоқыма бұйымдарының мысалы, сөмкелер және ұялы телефон қаптары т.б. заттардың фотосуреттері көрсетіледі. .-Нүкте.Үлпілдек шалу Тізбек бірнеше үлпілдек шалудан жасалады, тізбектер алғашқы қатар болып саналады
+-Қосу.Қысқа шалу Ілмекті тізбектегі 3 шалудан алдынан артына қарай өткізеді.Содан соң ілмекке жіпті орап, оны ілмектегі 2 шалудан өткізіп алады !- Леп белгісі бос шалу -Бос жіп қосылған шалу.Бағананың биіктігін көтеру үшін оны бір немесе бірнеше бос жіп қосып тоқу керек. |
Оқушылар амандасып,
Оқушылар сұрақтарға жауап береді және бүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды |
|
|
|
25 мин
5 мин |
Жұптық жұмыс 1.Тоқыма тоқуға қажетті құрал-жабдықтарды атайды. 2.Қажетті құрал жабдықтарды пайдаланып, ұялы телефонға қап тоқиды. |
. Дескриптор -Оқушылар жұбымен белсенді жұмыс жасайды; -Тоқыма тоқуға қажетті құрал-жабдықтар туралы түсіндіріп олардың атауларын анықтап айта алады; -Ұялы телефонның қабын тоқуға арналған қажетті құрал-жабдықтарды ьіледі; Берілген материалдар бойынша телефонға қап тоқи алады;
|
ҚБ «Мұғалімнің бағалауы» әдісі
|
6 сынып
оқулығы,
|
|
Кері байланыс: « + , — , қызықты» әдісі
Үйге тапсырма Интернет желісінен өздеріңізге ұнаған сән үлгісін, қарап келіңіздер және қай стиль екенін анықтаңыздар. |
|
|
Стикер |
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сәндік-қолданбалы өнер
Сәндік-қолданбалы өнер
|
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Тұрғанбек Жансая Сайлаубекқызы |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 «ә» |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: - |
|
Сабақтың тақырыбы |
Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен тоқу (сөмкелер, ұялы телефондардың қабы). |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.6.4 Материалдың қасиеттері жайлы білімін және тәжірбелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып , техникалар көркемдік материалдарды қолдану және экспермент жасау. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларға тоқу барысында бір бірне кедергі жасамай бірлесе ынтмақтаса жұмыс жасауға,бұйымға керекті заттарды ұнемдеп қолдануға сапалы бұйымды тоқып керегіне жарату арқылы өмір бойы білім алуға қалыптастыру. |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин
Сабақтың ортасы 10 мин
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Сұрақтар:
-Оқушылар, біздің ата-бабамыздың басты кәсібі не?
-Дұрыс, мал шаруашылығы және қолөнер.Ендеше балалар біз осы 4 түлік малдың сүтін сусын ретінде етін тамақ ретінде, жүнін тұрмыстық бұйымдар ретінде пайдаланамыз ендеше балалар тоқу өнері қазақ халқының ежелден келе жатқан ең алғаш қадірменді өнері. Тоқу өнері- қазақ халқының ежелден келе жатқан, ең алғаш киімі мен үй жабдығының негізі болған қасиетті өнер.
Презентация көрсетіледі; Презентацияда тоқыма бұйымдарының мысалы, сөмкелер және ұялы телефон қаптары т.б. заттардың фотосуреттері көрсетіледі. .-Нүкте.Үлпілдек шалу Тізбек бірнеше үлпілдек шалудан жасалады, тізбектер алғашқы қатар болып саналады
+-Қосу.Қысқа шалу Ілмекті тізбектегі 3 шалудан алдынан артына қарай өткізеді.Содан соң ілмекке жіпті орап, оны ілмектегі 2 шалудан өткізіп алады !- Леп белгісі бос шалу -Бос жіп қосылған шалу.Бағананың биіктігін көтеру үшін оны бір немесе бірнеше бос жіп қосып тоқу керек. |
Оқушылар амандасып,
Оқушылар сұрақтарға жауап береді және бүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды |
|
|
|
25 мин
5 мин |
Жұптық жұмыс 1.Тоқыма тоқуға қажетті құрал-жабдықтарды атайды. 2.Қажетті құрал жабдықтарды пайдаланып, ұялы телефонға қап тоқиды. |
. Дескриптор -Оқушылар жұбымен белсенді жұмыс жасайды; -Тоқыма тоқуға қажетті құрал-жабдықтар туралы түсіндіріп олардың атауларын анықтап айта алады; -Ұялы телефонның қабын тоқуға арналған қажетті құрал-жабдықтарды ьіледі; Берілген материалдар бойынша телефонға қап тоқи алады;
|
ҚБ «Мұғалімнің бағалауы» әдісі
|
6 сынып
оқулығы,
|
|
Кері байланыс: « + , — , қызықты» әдісі
Үйге тапсырма Интернет желісінен өздеріңізге ұнаған сән үлгісін, қарап келіңіздер және қай стиль екенін анықтаңыздар. |
|
|
Стикер |
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














