Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Күні:

    Класс:5»Г»

    Қатысушылардың саны:

    Қатысушылардың жоқ саны:

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көрнекілік өнер

    Аты-жөні: Утенова Н.Ж

    Сабақ тақырыбы:

    Индустриалды пейзаж.Қала пейзажы.Сызықтық перспектива

    Сабақта қол жететін оқыту мақсаттары: (сілтеме оқу бағдарламасы)


    Пейзаж кескіндеме мен суреттің композициялық құрылымының бейнелеу құралдарын талдау қабілеттерін дамыту,перспектива суреттегі кеңістікті ұйымдастыру құралы ретінде түсініктерін кеңейту,көркемдік талғамға,әдемілікке құштарлыққа тәрбиелеу. Перспектива туралы білімдерін пайдалана отырып ,шала техникада пейзаж салу

    Сабақтың мақсаты


    Құру нобайын үшін шығармашылық жұмыс, визуалды элементтерді дербес таңдауға мәнерлі құралдары және олардың комбинациялары. ең тиімді техникасын орындау үшін шығармашылық жұмыс таңдау

    Критерий жетістігі

    Білу Түрлі техника және материалдарды тану.

    Түсіну Сипаттайды және оларды алу тәсілдері .

    Қолдану Шығармашылық жұмыстың эскизін өздігінен орындайды.

    Анализ Шығармашылық жұмысты құру үшін өнер түрін анықтайды және таңдайды

    Синтез Шығармашылық жұмыс құру үшін түрін анықтайды және таңдайды

    Бағалау өз жұмысына және басқа да ең сәтті нұсқаны таңдап, бағалайды.

    Тілдік мақсаттар

    тілдік емес пәндер бағытында тұжырымдалады.

    Идея

    Idea

    Идея

    Композиция

    Composition

    Композиция

    Композиция менің идеям .......

    Дағдыландыру

    құндылықтары


    1.Құрмет: суретшілер шығармашылығына арналған құрмет сезімін тәрбиелеу

    2.Ашықтық: өз идеясының эскизін құру суретшілер репродукцияларын көшіру емес, немесе басқа суреттер

    3.Жауапкершілік алдындағы жауапкершілігін практикалық жұмыс та сезімін қалыптастыру

    4.Әл-ауқаты: маңызды көрсетуі әл-ауқаты жеке сюжет эскиздері, теріс жағына насихаттама

    Пәнаралық байланыс

    дүниежүзілік тарих пәнімен байланыс

    АКТ пайдалану дағдығдылары


    Пәнаралық байланыс

    Қазіргі заман Қазақстан суретшілері


    Сабақтың барысы

    Жоспарланған

    сабақтың кезеңдер

    Жоспарланған сабақтағы іс-әрекеттері

    Ресурсы

    Сабақтың басы

    5 мин


    Ұйымдастыру сәтінде, сыныпта атмосфера құру.

    Бұл сабақ басталуы жобалық жұмыс болып табылады жобалау, кейінгі сабақтарда оқушылар идея эскизін жүзеге асыруда жобалау қызметі. Алдыңғы сабақтарда қазіргі заманғы өнерімен оқушылар танысады.

    Сабақтың басында миға шабуыл сұрақтарымен ашық мінезімен өтіңіз, олар сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға есептеңіз.

    заманауи өнер тақырыбында оқушылармен пікірталас түрінде миға шабуыл жасау

    1. Бейнелеу өнерінің қандай түрлерін сіз блесіз?

    2.Бейнелеу өнерінің қандай заманауи стилін сіз блесіз?

    3. Қазіргі заманғы өнер бағыттары соңғы уақыттары қандай түрлері пайда болды

    4. Қандай материалмен инсталляцияны қолданады

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді, аударады қазіргі заманғы бағыттары мен материалдар пайдаланылады




    Презентация

    Теориялық жұмыс















    5 мин


    Мұғалімі оқушылардың білім деңгейін жауаптарын бағалауға болады. назар оқушылардың жаңа материалдарды пайдалануды.

    Мысалы құм (sand art), сурет салу, суда (эбру), табиғи элементтер (land art), пластик, металл, шыныны пайдалануға болады.

    .

    Қосымша е №1


    15 мин

    Оқушылардың ережелерін презентация жасау арқылы таныстыру. Презентациялар мен тапсырмалар көмегімен №1 Қосымшада оқушылар жақсартады келесі дағдыларын жетілдіру, композиция, эскизін кезеңмен орындау. (Жеке жұмыстану) Қосымша №1

    Оқушыларға осы ереже көмегімен білімін қолдану мүсін, коллаже, инсталляция, кескіндеме, графика және басқа да түрлері өнерін тапсырмаларды қолдануды түсіндіру. Бағалау КЖ-3,5

    Оқушылар күрделі емес жаттығуларды композицияны жасау бойынша шығармашылық жұмысты келесі кезеңге эскизді орындауға өтіңіз.

    Қосымша №2

    Орындау кезінде эскизін қолданып мәселесімен оқыту, әдісін орындау кезінде нобайды өз бетінше техника мен өнердің бір түрін таңдайды. Бұл мүмкін кескіндеме, графика, инсталляция, мүсін және тағы басқалар. А4 форматқа эскизді пайдалана отырып, альбомға орындайды. эскиздерді, одан әрі таңдауға сериясын орындау үшін ұсынуға болады

    сызбалары орындау сондай-ақ және одан әрі практикалық жұмыс мүмкін жеке болуы. Саралау ретінде, сіз жұмысты жұптасып ұсынуға болады оқушылар үшін сіздің болжам бойынша жобалық жұмысты орындау.

    Қосымша№2

    10 мин

    Жұмыс кезінде оқушылардың, жұмысын,бақылаңыз мүмкін кейбір үшін сіздердің қолдауларыңыз керек.

    Оқушылар алдыңғы сабақтарда шетелдік және қазақстандық суретшілермен танысқан

    шығармашылық композиция олардың жадында көптеген бейнелерді құру кезеңінде сақталған

    Оқушылар бірнеше нұсқаларының эскиздерін, орындайды кейіннен таңдау жасайды. Мүмкін тек бір стиль өнерін және техника тәжірибесін жасау. Мүмкін керісінше бір техниканы әр түрлі стильде таңдап көріңіз.

    Ұсынылған бұйымдардың ішінен өзінің натюрмортын құрастыруға қажетті нысандарды таңдап алады.Оқушылар парақта тұтастыру және заттарды құрамдаудың ережелері бойынша бұрын алған білімдерін қолдана отырып,таңдалған нысандардан өз композицияларын құрастырады.Бұдан соң техника мен материалды таңдауын,натюрмортты салған кезде идеясын дамытуға көмектескен суретшінің жұмысын түсіндіре отырып,шығармашылық жұмысына кіріседі.

    Оқушылар өз жұмысын көрсетеді жеке-жеке бірін-бірі бағалайды, ең сәтті нұсқаны анықтайды


    Сабақтың соңы

    5 мин

    Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді:

    Келесі сабақта іске асыру үшін сіздің идеяларыңыз?

    Оқушылар практикалық жұмысқа қажет үшін не керекті материалды жүргізу



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулығын және техника қауіпсіздігін ережелерін сақтау

    Жұппен, жұмыс орындайды оқушылардың деңгейіне қарай оқыту. Оқушылар, бірін-бірін критерийлер бойынша өздері бағалайды. Бағалау кезінде әрбір оқушының деңгейін ескеріңіз. Бағаалу кезінде эскизін ескеріңіз алған білімдері бөлімнен тұрады. Өнердің әр түрлі түрлерін бағалауға дайын болыңыз.

    күтпеген шешімі бойынша сіздің ойыңызша жұмысыңызды жақсартады.

    Сабақ кезінде қауіпсіздік талаптары.

    1. Орындауға барлық әрекетті тек қана мұғалімнің нұсқауымен.

    2. Жұмыс орнында кенеттен қозғалуға болмайды.

    3. Жұмыс орнында тәртіпті сақтау.

    4. Сабақ кезінде қажетті бояуларды мұқият пайдалану.

    5. Жұмыс орнын мұғалімнің рұқсатынсыз тастап кетуге болмайды.

    Апаттық жағдайлардағы қауіпсіздік талаптары.

    1. Нашар сезінген кезде міндетті түрде сабақты тоқтату, бұл туралы мұғалімге дереу хабарлау.

    2. Жарақат алған кезде дереу мұғалімге хабарлау.

    Сабақ аяқталғаннан кейін, қауіпсіздік талаптары.

    1. Жұмыс аяқталғаннан кейін өз орныңызға тазалау жүргізіңіз.

    2. Қолыңызды сабынмен жуыңыз.

    3. Анықталған барлық кемшіліктер туралы жұмыс істеу кезінде, мұғалімге хабарлаңыз.

    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды? Неліктен?

    Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.



    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

    1:

    2:

    Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және

    үйренуге қатысты)

    1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?






    Сабақтың тақырыбы:

    Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері

    Мұғалімнің аты-жөні:Утенова Н.Ж

    Күні: 11.10.2019

    СЫНЫП: 5 «Г»


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Утенова Назерке Жанболатқызы
    05 Желтоқсан 2019
    1709
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    көркемсурет және сәулет өнерінің өнеркәсіп бұйымдарының ең үздік үлгілерін жасау
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Күні:

    Класс:5»Г»

    Қатысушылардың саны:

    Қатысушылардың жоқ саны:

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көрнекілік өнер

    Аты-жөні: Утенова Н.Ж

    Сабақ тақырыбы:

    Индустриалды пейзаж.Қала пейзажы.Сызықтық перспектива

    Сабақта қол жететін оқыту мақсаттары: (сілтеме оқу бағдарламасы)


    Пейзаж кескіндеме мен суреттің композициялық құрылымының бейнелеу құралдарын талдау қабілеттерін дамыту,перспектива суреттегі кеңістікті ұйымдастыру құралы ретінде түсініктерін кеңейту,көркемдік талғамға,әдемілікке құштарлыққа тәрбиелеу. Перспектива туралы білімдерін пайдалана отырып ,шала техникада пейзаж салу

    Сабақтың мақсаты


    Құру нобайын үшін шығармашылық жұмыс, визуалды элементтерді дербес таңдауға мәнерлі құралдары және олардың комбинациялары. ең тиімді техникасын орындау үшін шығармашылық жұмыс таңдау

    Критерий жетістігі

    Білу Түрлі техника және материалдарды тану.

    Түсіну Сипаттайды және оларды алу тәсілдері .

    Қолдану Шығармашылық жұмыстың эскизін өздігінен орындайды.

    Анализ Шығармашылық жұмысты құру үшін өнер түрін анықтайды және таңдайды

    Синтез Шығармашылық жұмыс құру үшін түрін анықтайды және таңдайды

    Бағалау өз жұмысына және басқа да ең сәтті нұсқаны таңдап, бағалайды.

    Тілдік мақсаттар

    тілдік емес пәндер бағытында тұжырымдалады.

    Идея

    Idea

    Идея

    Композиция

    Composition

    Композиция

    Композиция менің идеям .......

    Дағдыландыру

    құндылықтары


    1.Құрмет: суретшілер шығармашылығына арналған құрмет сезімін тәрбиелеу

    2.Ашықтық: өз идеясының эскизін құру суретшілер репродукцияларын көшіру емес, немесе басқа суреттер

    3.Жауапкершілік алдындағы жауапкершілігін практикалық жұмыс та сезімін қалыптастыру

    4.Әл-ауқаты: маңызды көрсетуі әл-ауқаты жеке сюжет эскиздері, теріс жағына насихаттама

    Пәнаралық байланыс

    дүниежүзілік тарих пәнімен байланыс

    АКТ пайдалану дағдығдылары


    Пәнаралық байланыс

    Қазіргі заман Қазақстан суретшілері


    Сабақтың барысы

    Жоспарланған

    сабақтың кезеңдер

    Жоспарланған сабақтағы іс-әрекеттері

    Ресурсы

    Сабақтың басы

    5 мин


    Ұйымдастыру сәтінде, сыныпта атмосфера құру.

    Бұл сабақ басталуы жобалық жұмыс болып табылады жобалау, кейінгі сабақтарда оқушылар идея эскизін жүзеге асыруда жобалау қызметі. Алдыңғы сабақтарда қазіргі заманғы өнерімен оқушылар танысады.

    Сабақтың басында миға шабуыл сұрақтарымен ашық мінезімен өтіңіз, олар сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға есептеңіз.

    заманауи өнер тақырыбында оқушылармен пікірталас түрінде миға шабуыл жасау

    1. Бейнелеу өнерінің қандай түрлерін сіз блесіз?

    2.Бейнелеу өнерінің қандай заманауи стилін сіз блесіз?

    3. Қазіргі заманғы өнер бағыттары соңғы уақыттары қандай түрлері пайда болды

    4. Қандай материалмен инсталляцияны қолданады

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді, аударады қазіргі заманғы бағыттары мен материалдар пайдаланылады




    Презентация

    Теориялық жұмыс















    5 мин


    Мұғалімі оқушылардың білім деңгейін жауаптарын бағалауға болады. назар оқушылардың жаңа материалдарды пайдалануды.

    Мысалы құм (sand art), сурет салу, суда (эбру), табиғи элементтер (land art), пластик, металл, шыныны пайдалануға болады.

    .

    Қосымша е №1


    15 мин

    Оқушылардың ережелерін презентация жасау арқылы таныстыру. Презентациялар мен тапсырмалар көмегімен №1 Қосымшада оқушылар жақсартады келесі дағдыларын жетілдіру, композиция, эскизін кезеңмен орындау. (Жеке жұмыстану) Қосымша №1

    Оқушыларға осы ереже көмегімен білімін қолдану мүсін, коллаже, инсталляция, кескіндеме, графика және басқа да түрлері өнерін тапсырмаларды қолдануды түсіндіру. Бағалау КЖ-3,5

    Оқушылар күрделі емес жаттығуларды композицияны жасау бойынша шығармашылық жұмысты келесі кезеңге эскизді орындауға өтіңіз.

    Қосымша №2

    Орындау кезінде эскизін қолданып мәселесімен оқыту, әдісін орындау кезінде нобайды өз бетінше техника мен өнердің бір түрін таңдайды. Бұл мүмкін кескіндеме, графика, инсталляция, мүсін және тағы басқалар. А4 форматқа эскизді пайдалана отырып, альбомға орындайды. эскиздерді, одан әрі таңдауға сериясын орындау үшін ұсынуға болады

    сызбалары орындау сондай-ақ және одан әрі практикалық жұмыс мүмкін жеке болуы. Саралау ретінде, сіз жұмысты жұптасып ұсынуға болады оқушылар үшін сіздің болжам бойынша жобалық жұмысты орындау.

    Қосымша№2

    10 мин

    Жұмыс кезінде оқушылардың, жұмысын,бақылаңыз мүмкін кейбір үшін сіздердің қолдауларыңыз керек.

    Оқушылар алдыңғы сабақтарда шетелдік және қазақстандық суретшілермен танысқан

    шығармашылық композиция олардың жадында көптеген бейнелерді құру кезеңінде сақталған

    Оқушылар бірнеше нұсқаларының эскиздерін, орындайды кейіннен таңдау жасайды. Мүмкін тек бір стиль өнерін және техника тәжірибесін жасау. Мүмкін керісінше бір техниканы әр түрлі стильде таңдап көріңіз.

    Ұсынылған бұйымдардың ішінен өзінің натюрмортын құрастыруға қажетті нысандарды таңдап алады.Оқушылар парақта тұтастыру және заттарды құрамдаудың ережелері бойынша бұрын алған білімдерін қолдана отырып,таңдалған нысандардан өз композицияларын құрастырады.Бұдан соң техника мен материалды таңдауын,натюрмортты салған кезде идеясын дамытуға көмектескен суретшінің жұмысын түсіндіре отырып,шығармашылық жұмысына кіріседі.

    Оқушылар өз жұмысын көрсетеді жеке-жеке бірін-бірі бағалайды, ең сәтті нұсқаны анықтайды


    Сабақтың соңы

    5 мин

    Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді:

    Келесі сабақта іске асыру үшін сіздің идеяларыңыз?

    Оқушылар практикалық жұмысқа қажет үшін не керекті материалды жүргізу



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулығын және техника қауіпсіздігін ережелерін сақтау

    Жұппен, жұмыс орындайды оқушылардың деңгейіне қарай оқыту. Оқушылар, бірін-бірін критерийлер бойынша өздері бағалайды. Бағалау кезінде әрбір оқушының деңгейін ескеріңіз. Бағаалу кезінде эскизін ескеріңіз алған білімдері бөлімнен тұрады. Өнердің әр түрлі түрлерін бағалауға дайын болыңыз.

    күтпеген шешімі бойынша сіздің ойыңызша жұмысыңызды жақсартады.

    Сабақ кезінде қауіпсіздік талаптары.

    1. Орындауға барлық әрекетті тек қана мұғалімнің нұсқауымен.

    2. Жұмыс орнында кенеттен қозғалуға болмайды.

    3. Жұмыс орнында тәртіпті сақтау.

    4. Сабақ кезінде қажетті бояуларды мұқият пайдалану.

    5. Жұмыс орнын мұғалімнің рұқсатынсыз тастап кетуге болмайды.

    Апаттық жағдайлардағы қауіпсіздік талаптары.

    1. Нашар сезінген кезде міндетті түрде сабақты тоқтату, бұл туралы мұғалімге дереу хабарлау.

    2. Жарақат алған кезде дереу мұғалімге хабарлау.

    Сабақ аяқталғаннан кейін, қауіпсіздік талаптары.

    1. Жұмыс аяқталғаннан кейін өз орныңызға тазалау жүргізіңіз.

    2. Қолыңызды сабынмен жуыңыз.

    3. Анықталған барлық кемшіліктер туралы жұмыс істеу кезінде, мұғалімге хабарлаңыз.

    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды? Неліктен?

    Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.



    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

    1:

    2:

    Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және

    үйренуге қатысты)

    1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?






    Сабақтың тақырыбы:

    Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері

    Мұғалімнің аты-жөні:Утенова Н.Ж

    Күні: 11.10.2019

    СЫНЫП: 5 «Г»


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Сурет Сабақ жоспары 5 сынып
    05.12.2019
    1709
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Утенова Назерке Жанболатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации