Сабақтың басы
2минут
5 минут
5 минут
|
Шаттық шеңбері «Уәде
беремін»
(Оқушылардың көңіл-күйін
көтеру мақсатында әр бала өз ойларын кезекпен айнаға қарап, айтып
шығады. Мұғалім айнаға қарап, айтады:
-Мен бүгінгі сабақта
сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды міндетті түрде мадақтаймын. Ойын
осылайша жалғасып, әр бала өз ойын айтып шығады)
Топқа біріктіру
«Бағдаршам көздері»
Әр түстің артында өрнектер
жазулы тұрады.Сол өрнек бойынша 3-топқа бірігеді. ( Әр топ
қолдарындағы өрнектерді түрлі әдіспен оқиды)
Қызыл көзі:
5+10 (қосынды)
Сары көзі:
19-8 (айырма)
Жасыл көзі:
а+5 (әріпті өрнек)
ҚБ:
«Бағдаршам»
Бастапқы білімді
қайталау (ТЖ)
3- топқа сандар салынған
конверттер таратылады, конверттің ішіндегі сандар бойынша өрнектер
құрастырып оқиды, жазады)
(ҰЖ)
1-тапсырма: «Ой қозғау»
әдісі
(Интербелсенді тақтадан
қосынды, айырма, әріпті өрнектер араласқан. Таныс емес өрнекті
тап.
5+4
8+3
a+9
7-7
c-4
a-3
-Санды өрнектерді оқып,
мәнін табады
- әріпті өрнектерді атап,санды
өрнектен айырмасын табады.
Неліктен әріпті өрнек деп
аталады?
Қандай өрнек санды өрнек
деп аталады?
Қай өрнектің мәнін бірден
табуға болады?
ҚБ: 3-шапалақ
-
Бүгінгі біздің
мақсатымыз:
-
Санды өрнек пен әріпті өрнектермен танысамыз,
олардың бір-бірінен айырмашылғын ажыратамыз, өрнектерді
оқуды,жазуды үйренеміз
-
Әріпті және санды өрнектер құрастыра отырып,
оларды есептейміз.
|
айна, бағдаршам
көздері
қосынды,айырма,
әріпті өрнек деп жазылған
топ атаулары,5+10,19-8,а+5 өрнектері жазылған
карталар
сандар салынған конверттер
түрлі-түсті
қатты қағаздар,А4
қағаздары таратылады
интербелсенді
тақта
|
Сабақтың ортасы
5 минут
5 минут
2 минут
5 минут
2 минут
3 минут
3 минут
Сабақтың
соңы
3минут
|
(ТЖ) «Ойлан тап» әдісі
1-тапсырма Суреттер
бойынша өрнектер құрастырып жаз. Өрнектерді
оқы.
ҚБ :
«Басбармақ»
2-тапсырма: Санды өрнектерді оқы.Олардың мәндерін
тап.
«ЖЖ» «Кім жылдам»
әдісі
ҚБ: «Жұпта өзара бағалау»
Сергіту сәті: «Қыдырып қайтайық»
«Жұптық жұмыс» «Алфавит» әдісі
а,в,с әріптерін пайдалана отырып,әр оқушы өз ойларынан
әріпті өрнек жазады.
Дискриптор:
-а,в,с әріптерін қатыстырып, әріпті өрнек
құрастырады
-а,в,с әріптерінен қосынды құрастырады
-а,в,с әріптерінен айырма құрастырады
ҚБ: «Стикер тарату» арқылы
бағалау
(ТЖ) Көкөністер, жемістер, таяқшалар, пластмасса қасықтардан
өрнектер құрастыр.(партада ортада тұрады)
ҚБ: «Көңілді смайлик»
Сабақты қорыту (ТЖ) «Шығарып көр» әдісі
Оқушылар берілген санның астына санды өрнек құрап
толтырады.
1-топ
1-топ
2-топ
3-топ
Дискриптор:
-санды пайдалана отырып,әріпті өрнек
құрастырады*-
ҚБ: «От шашу
Рефлексия «Баспалдақ»
әдісі арқылы оқушылар өздеріне баға беріп,сатыға
тұрады.
|
Тапсырма жазылған түрлі
–түсті қағаздар
Ойыншық
көкөністер,жемістер
таяқшалар
кестелер
Интербелсенді
тақта
|