Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сандық есептер шығару
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Химия |
Мектеп: №86 ЖОМ |
|
Күні: 6.10.18 ж 11.10.2018 ж |
Мұғалімнің есімі: Бекмуратова А |
|
Сынып:10 «Ә» 10 «Б»
|
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Сандық есептер шығару |
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Тақырыпты зерттеу арқылы түсініктер қалыптасады, тақырыпты түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге, ойын тиянақтай білуге дағдыланады, топпен бірге жұмыс істеуге үйренеді |
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Атом құрылысы тұрғысынан периодтық заңның мәнін одан әрі аша түсу, негізгі топшадағы химиялық элементтердің атом құрылысы мен оның қасиеттерінің өзгеру заңдылығын түсінеді. |
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: Атомдардың құрылыс теориясының негізгі жағдайларын біледі |
|
|
Кейбір оқушылар: осы тақырыпқа байланысты есептерді шығара алады; |
|
Тілдік мақсат |
Пәнаралық лексика және терминология Стандартты жағдай Диалогқа\жазылымға қажетті тіркестер -атом; -молекула |
|
Құндылықтарды дарыту |
Сабақ барысында мектеп құндылықтары жүйелі түрде енгізіледі. Ол сабақтың ажырамас бөлігі болып саналады. Мысалы: Ашықтық: Оқушылар үшін ақпарат көзі ашық болып табылады.Олар өздерінің білгендерін өзге құрбылармен де бөлісіп отырады. Ынтымақтастық: Сабақ барысында топтық жұмысты орындағанда, берілген тапсырмаларды орындағанда олардың ынтымақтаса жұмыс істеуі маңызды. Өмір бойы білім алу: Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін өмірде де қолдану мүмкіндігі айтылып өтіледі. Мысалы күнделікті қолданылатын металл ыдыстары, тұрмыста қолданылатыныны туралы айтылады. Әсіресе әшекей тастардан жасалған заттарға назар аударылады. |
|
Пән аралық байланыстар |
-физикамен -биологиямен -математикамен Байланыстыра отырып, нақты мәліметтер беру,қосымша ресурстармен жұмыс жасау үшін арнайы сілтемелер беру |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация, бағалау кестесі көрсетіледі |
|
Бастапқы білім |
Химиялық элементтердің периодтық жүйесі |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
1.Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. 2.Психологиялық ахуал орнату Көзді жұмып жақсы нәрсе туралы ойлаңдар. Барлықтарына және өзіңе сәттілік, жақсы көңіл күй тілеңдер. Көздеріңді ашып бір – бірлеріңе күле қараңдар |
Үлестірме қағаздар АКТ |
Сабақтың ортасы Қызығушылық ты ояту. Миға шабуыл 5 мин |
«Миға шабуыл» сұрақ - жауап 1. Период қандай элементтен басталып, қандай элементпен аяқталады? 2.Атомдағы энергетикалық деңгейлер саны қалай анықталады? 3.Атомның планетарлық моделін
ұсынған кім? Жаңа сабақ Тапсырмалар
І- тапсырма . Үлестірмелі
материалдар.
«Есеп білмеген - есек»есептер
шығару №2 Массасы 15г калий гидроксиді бар ерітінді мен массасы 30г алюминий хлориді бар ерітіндіні араластырғанда неше грамм алюминий гидроксиді түзіледі. Бе р: AlCl3 + 3KOH = Al(OH)3 + 3KCl m (AlCl3) = 30 г 1.Әрекеттесуші екізаттың да массаларыберілгендіктен m( KOH) = 15 г олардыңқайсысыартық, қайсысы кем екендігінанықтау Т/к: m(AlOH)3 - ?
m
(Al(OH)3
= v * M Жауабы: m (Al(OH)3 = 6,9 г №3 Массасы 1г сутек газын хлормен синтездеу арқылы 32г хлорсутек газы алынды. Теориялық мүмкіндікпен салыстырғандағы өнімнің массалық үлесін (%) анықтаңдар. 1г/2г=хг/73г, х=36,5 г HCl-тіңтеориялықшығымы. η=mпр./mтеор.*100% (масса бойынша) (1) немесе η =Vпр./Vтеор.*100% (көлембойынша) (2)
Енді (2) формула бойынша заттың практикалық шығымы (HCl) 87,67% немесе 0,8767 массалық үлеске сәйкес. Саралау: қолдауды қажет ететін оқушыны тақтаға шығарып, бағыт бере отырып есепті шығарту |
АКТ Оқулықтар Есеп кітаптары Кеспе қағаздары Интерактивті тақта |
Сабақтың соңы Рефлекция 2 мин Үй тапсырмасы 1 минут Бағалау 2 минут |
Бүгінгі сабақта не үйрендім? Оқушы рефлексиясы §1.4 Жұптық бағалау |
Оқулықтар |
Қосымша ақпарат: |
||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
Барлық оқушылар сыныппен бірлесе сұхбатқа қатысады және топтық практикалық жұмыс орындайды.Көпшілік оқушылар-сұрақтарға дұрыс жауап береді ,берілген тапсырмаларға мақсат қоя біледі және нұсқауға сәйкес сәтті орындайды,қорытынды жасай біледі.кейбір оқушылар –сұрақтарға нақты жауап береді,болжай біледі. |
- формативті (критерийалды, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау); - суммативті бағалау түрлерін қолданамын. |
- Орыс тілі, қазақ тілі пәндерімен байланыс бар; - Интерактивті тақта, ноутбук пайдаланамын; - Тәрбиелік мәні жоғары. |
Рефлексия - Сабақ мақсаттары\оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? - Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? - Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? - Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? - Сабақ жоспарына қандай ауытқулар болды,неліктен? |
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. |
|
Қорытынды бағамдау Сабақтан жақсы өткен екі аспектісі? 1.................................................................................................................................................................................................. 2.................................................................................................................................................................................................. |
||
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да,оқу туралы да) 1.................................................................................................................................................................................................. 2................................................................................................................................................................................................. |
||
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік\қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ |