Материалдар / Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу. ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу. ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаттары: 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу; Сабақ мақсаты: - "пайыз" ұғымын қайталау; - берілген санның пайызын табуды үйрету; ЕБҚ оқушыға тапсырма қарастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2024
99
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу


Бөлім:

5.4А Пайыз

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

04.04.2024ж

Сынып: 5 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.34 берілген санның пайызын табу;

Сабақтың мақсаты

  • "пайыз" ұғымын қайталау;

  • берілген санның пайызын табуды үйрету;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару.

Оқушыларды оқу мақсаты, тілдік мақсаты, сабақ мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру

Өткен тақырыпты қайталау мақсатында оқушыларға төмендегі сұрақтарды қою.

Миға шабуыл:

  1. Пайыз дегеніміз не?

  2. Пайызды санға, санды пайызға қалай өрнектеуге болады?

  3. Берілген санның пайызын қалай табамыз?

  4. Ауызша жаттығу (слайд 4)


Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады.

Кестені толтырады.






















Дұрыс жауап берген оқушыларға стикер беріледі.



Сабақтың ортасы

Өткен сабақты пысықтау.

Пайызы бойынша санды табу үшін:

  1. Пайызды жай немесе ондық бөлшек түрінде өрнектектейміз;

  2. Берілген санды осы бөлшекке бөлеміз.

Әріптердің көмегімен келесі түрде жазылады:

.

Мұнда – берілген пайызы бойынша табылатын сан (100%-ға сәйкес келетін сан).

пайызы берілген сан.

берілген пайыз.


Мысал . Мектептің бастауыш сыныптарында 240 оқушы оқиды, және бұл барлық мектеп оқушыларының 60% құрайды. Мектепте барлығы қанша оқушы оқиды?

Шешуі:

240 оқушы барлық мектеп оқушыларының 60% құрайтын болса, онда 1% -ы 240:60=4 оқушыны құрайды. Мектептің барлық оқушылары 100%. Демек, барлық оқушылардың саны 4 ∙ 100=400 (оқушы).

Шешімі келесі өрнек түрінде жазылады

;

  1. Тапсырмалар орындау. Жеке жұмыс:

1. Қандай-да бір ақша соммасының 3 % -ы 1800 тг екендігі белгілі. Ақшаның барлық соммасын тап?

2. Сөйлемдерді жалғастырыңыз:

А) Егер шарбақ ұзындығының 15% -ы 60 м-ге тең болса, онда шарбақ ұзындығының 30 %-ы . . . тең ;

Б) Егер шарбақ ұзындығының 15% -ы 60 м-ге тең болса, онда шарбақ ұзындығының 5 %-ы . . . тең;

3. Сандардың пайызын анықта.

Жауапты бөлшек бөлігі қысқартылмайтын аралас сан түрінде жаз.

  • 63 санының 15 %-ы –

  • 144 санының 23 %-ы –

Микрокалькулятордың көмегімен берілген пайызы

бойынша санды табу алгоритмі

25% 175-ке тең болатын санды табу үшін:

1) калькуляторда 175 санын теру керек;

2) / немесе бастырмасын басу;

3) калькуляторға 25 санын енгізу;

4) % бастырмасын басу.

Индикаторда жауап көрінеді:700.

25% 175-ке тең болатын санды табу бағдарламасы: 175/25 %.

Тапсырма: Микрокалькулятордың көмегімен табыңыз.

1) Оның 12% 10,8; 4) Оның 60% 45;

2) Оның 15% 8,4; 5) Оның 110% 93,5;

3) Оның 40% 22,4; 6) Оның 180% 64,8.

Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді.







Мысалдарды жазады.









Тапсырмаларды өз беттерінше орындайды.

























Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл.
























Сабақтың соңы

Үй жұмысы: № есеп

Рефлексия:

Мен үшін бүгінгі сабақта құнды болғаны...

Топтық талқылауда мен үйрендім ...

Мен үшін қиын болды...

Мен үшін қызықты болды...


Үй жұмысын алады.

Рефлексияны орындайды










Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу


Бөлім:

5.4А Пайыз

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

04.04.2024ж

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.34 берілген санның пайызын табу;

Сабақтың мақсаты

  • "пайыз" ұғымын қайталау;(ЕБҚ)

  • берілген санның пайызын табуды үйрету;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару.

Оқушыларды оқу мақсаты, тілдік мақсаты, сабақ мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру

Өткен тақырыпты қайталау мақсатында оқушыларға төмендегі сұрақтарды қою.

Миға шабуыл:

  1. Пайыз дегеніміз не?

  2. Пайызды санға, санды пайызға қалай өрнектеуге болады?

  3. Берілген санның пайызын қалай табамыз?

  4. Ауызша жаттығу (слайд 4)

Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады.

Кестені толтырады.






















Дұрыс жауап берген оқушыларға стикер беріледі.



Сабақтың ортасы

Өткен сабақты пысықтау.

Пайызы бойынша санды табу үшін:

  1. Пайызды жай немесе ондық бөлшек түрінде өрнектектейміз;

  2. Берілген санды осы бөлшекке бөлеміз.

Әріптердің көмегімен келесі түрде жазылады:

.

Мұнда – берілген пайызы бойынша табылатын сан (100%-ға сәйкес келетін сан).

пайызы берілген сан.

525тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!