Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Тақырыбы: Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу
Бөлім: |
5.4А Пайыз |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Алиева Гүлжан Аманкулкызы |
|
Күні: |
05.04.2024ж |
|
Сынып: 5 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.2.35 бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу; |
|
Сабақтың мақсаты |
Бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару Оқу мақсаттарымен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау мақсатында оқушыларға төмендегі сұрақтарды қою. Миға шабуыл: Сөйлемді аяқтау үшін, көп нүктенің орнына сандарды дұрыс таңдаңыз.
|
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады. Сұрақтарға жауап береді. |
Дұрыс жауап берген оқушыларға смайликтер таратылады. |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ түсіндіру. Бір санның екінші санға пайыздық қатынасын табу үшін:
Әріптердің көмегімен келесі түрде жазуға болады: . мұнда, – пайыз саны; – сан (100% сәйкес келетін сан), – пайызын табу керекті сан. Пайызға арналған есептер өмірде кең қолданыс табады. №1 – мысал: Егістіктің ауданы 140 га, оның 91 га бөлігіне картоп отырғызды. Картоп егістіктің қанша пайызын алып жатыр? Есепті шешу үшін, 91 га жердің 140 га ауданының қанша пайызын құрайтынын білу керек:
2) Картоп егістіктің қанша пайызын алып жатыр? 0,65=(0,65∙100)%=65% Бір сан екінші санның қанша пайызын құрайтынын табу үшін: 1) Бірінші санды екінші санға бөлу керек; 2) Шыққан бөлшекті пайызбен өрнектеу керек. №2 – мысал: Жер телімінің ауданы 1500 . Қарақаттың бұтақтары ауданы 450 жерді алып жатыр. Қарақаттың бұтақтары жердің қанша пайызын алып жатыр? 1. Қарақат жер телімі ауданының қанша бөлігін алып жатқандығын анықтайық: 450:1500 2. Алынған бөлшекті пайызбен өрнектейік. Тапсырмалар орындау. Жеке жұмыс: №1. Мектепте 700 оқушы бар. Олардың 357-сі ұлдар. Ұлдар осы мектеп оқушыларының қанша пайызын құрайды? №2. Жүздікке дейін дөңгелектеңіз және пайызбен өрнектеңіз: 0,473; 0,7025; 0,328; 0,3976. №3. Сыныптағы 32 оқушының 24-і спорт үйірмелеріне қатысады. Сыныптың қандай бөлігі спорт үйірмелеріне қатысады? Жауапты пайызбен өрнектеңіз. №4. Бір айдағы 30 күннің 9-ы демалыс болды. Осы айдағы жұмыс күндері қанша пайызды құрайды? №5. Көктемде 24 алма ағашын отырғызып, алма бағын жасады. Күзде осы баққа тағы да 6 алма ағашын отырғызды. Алма ағаштарының саны қанша пайызға артты? №6. Шаңсорғыш 25000 тг тұрады. Бағасы арзандатылғаннан кейін ол 20000тг тұратын болды. Осы шаңсорғыштың бағасы қанша пайызға төмендеді? |
Жаңа тақырыпты меңгереді. Мысалдарды жазады. Тапсырмаларды өз беттерінше орындайды. |
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл. |
|
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: № есеп Рефлексия - Сабақта өзімізге қандай мақсат анықтадық? - Бүгін сабақта қандай қиыншылықтармен кездестіңіз? - Сабақтағы өз жұмысыңызды қалай бағалайсыз? - Сабақты қандай көңіл-күймен аяқтайсыз? - Сіз үшін сабақта ең қиын болған не? - Сабақта сіз үшін ең қызық болған не? |
|
|
|
Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Тақырыбы: Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу
Бөлім: |
5.4А Пайыз |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Алиева Гүлжан Аманкулкызы |
|
Күні: |
05.04.2024ж |
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.2.35 бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу; |
|
Сабақтың мақсаты |
Бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу; (ЕБҚ) |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару Оқу мақсаттарымен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау мақсатында оқушыларға төмендегі сұрақтарды қою. Миға шабуыл: Сөйлемді аяқтау үшін, көп нүктенің орнына сандарды дұрыс таңдаңыз.
|
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады. Сұрақтарға жауап береді. |
Дұрыс жауап берген оқушыларға смайликтер таратылады. |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ түсіндіру. Бір санның екінші санға пайыздық қатынасын табу үшін:
Әріптердің көмегімен келесі түрде жазуға болады: . мұнда, – пайыз саны; – сан (100% сәйкес келетін сан), – пайызын табу керекті сан. Пайызға арналған есептер өмірде кең қолданыс табады. №1 – мысал: Егістіктің ауданы 140 га, оның 91 га бөлігіне картоп отырғызды. Картоп егістіктің қанша пайызын алып жатыр? Есепті шешу үшін, 91 га жердің 140 га ауданының қанша пайызын құрайтынын білу керек:
2) Картоп егістіктің қанша пайызын алып жатыр? 0,65=(0,65∙100)%=65% Бір сан екінші санның қанша пайызын құрайтынын табу үшін: 1) Бірінші санды екінші санға бөлу керек; 2) Шыққан бөлшекті пайызбен
өрнектеу керек. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |