Материалдар / Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу. ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу. ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаттары: 5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу; Сабақ мақсаты: Бөлшекті және натурал санды пайызбен өрнектеу, пайызды бөлшек немесе натурал сан түрінде жазу, санның пайызын табу, пайызы бойынша санды табу ережелерін есептер шығаруда қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
150
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу


Бөлім:

5.4А Пайыз

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

08.04.2024ж

Сынып: 5 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу;


Сабақтың мақсаты

Бөлшекті және натурал санды пайызбен өрнектеу, пайызды бөлшек немесе натурал сан түрінде жазу, санның пайызын табу, пайызы бойынша санды табу ережелерін есептер шығаруда қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.

Оқу мақсаттарымен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру.

Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады.








Сабақтың ортасы

Жаңа материалды оқу

Пайызы бойынша санды табу үшін:

1) пайызды жай бөлшекпен немесе ондық бөлшекпен өрнектеу керек;

2) берілген санды осы бөлшекке бөлу керек.

Мысалы, 25%-ы 175-ке тең санды табайық. Ол үшін алдымен пайызды ондық бөлшекке айналдырамыз: 25% = = 0,25. Содан кейін бөлуді орындаймыз: 175 : 0,25 = 700. Ізделінді сан 700-ге тең.

Пайыздық өзгерістің коэффициенті – өсім.

Егер y шамасының мәні қандай да бір p%-ға өсетін болса, онда жаңадан алынған мәні келесі формула бойынша анықталады: y +  y = (1 + )  y.

Егер y шамасының мәні қандай да бір p%-ға кемитін болса, онда жаңадан алынған мәні келесі формула арқылы анықталады: y –  y = (1 – )  y, мұндағы 1 + пайыздық коэффициент деп аталады.

1-мысал. «Чаплин» кинотеатрында билеттің күндізгі уақыттағы орташа бағасы 1000 теңге. Егер жексенбі күндегі баға 40%-ға қымбат болса, онда билеттің күндізгі уақыттағы бағасы қандай?



Шешуі: 1 + = 1,4; – пайыздық коэффициент;

  1. 1000  1,4 = 1400 (теңге). Жауабы: 1400 теңге.

2-мысал. Назеркеде «Шоколадница» кофейнясының 15% жеңілдік жеңілдік картасы бар. Жексенбі күні ол достарымен кофейняда кездесті. Егер чек соммасы 5600 теңге болса, онда Назерке 15% жеңілдік картасымен қанша ақша төлейді.

Шешуі: 1 – = 0,85; – пайыздық коэффициент;

  1. 5600  0,85 = 4760 (тенге). Жауабы: 4760 теңге.

  2. Тапсырмалар орындау. Жеке жұмыс:

  3. 1. Тауар 5280 теңгеге сатылғанда 10% пайда түсті. Тауардың өзіндік құнын анықта.

  4. 2. Кітап 1000 теңге тұрады. Оның бағасы алдымен 7%-ға, бір аптадан соң тағы да 7%-ға қымбаттады. Кітаптың бастапқы бағасы жаңа бағасымен салыстырғанда неше пайызға қымбаттағанын тап.

  5. 3. «Дарын» мектебінде орта буында 210 оқушы оқиды. Бұл мектептегі барлық оқушылардың 70%-ын құрайды. Мектепте барлығы неше оқушы оқиды?

  6. 4. Гипермаркетке сатуға әкелінген көкөністің 30%-ы бірінші күні, 25%-ы екінші күні сатылды. Үшінші күні қалған 900 кг көкөніс сатылды. Гипермаркетке барлығы неше килограмм көкөніс әкелінгенін анықта.

  7. 5. Жинақ банкке 12%-дық жылдық өсіммен салынған ақшаның бір жылдан соңғы өсімі 480000 тг болды. Жинақ банкке неше теңге ақша салынды?

  8. 6. Тік төртбұрыштың ені – 8 см, бұл оның ұзындығының 40%-ындай. Тік төртбұрыштың ауданын тап.

Жаңа сабақты меңгереді.
















Мысалдарды жазады.
















Тапсырмаларды өз беттерінше орындайды.





















































Әрбір

дұрыс жауапқа 1 балл беріледі.




















Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

есеп


Рефлексия

- Сабақта өзімізге қандай мақсат анықтадық?

- Бүгін сабақта қандай қиыншылықтармен кездестіңіз?

- Жағдаяттан қалай шықтыңыз?

- Сабақтағы өз жұмысыңызды қалай бағалайсыз?

- Сабақты қандай көңіл-күймен аяқтайсыз?

- Сіз үшін сабақта ең қиын болған не?

- Сабақта сіз үшін ең қызық болған не?

Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.











Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу


Бөлім:

5.4А Пайыз

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

08.04.2024ж

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу;


Сабақтың мақсаты

Бөлшекті және натурал санды пайызбен өрнектеу, пайызды бөлшек немесе натурал сан түрінде жазу, санның пайызын табу, пайызы бойынша санды табу ережелерін есептер шығаруда қолдану. (ЕБҚ)

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.

Оқу мақсаттарымен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру.

Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады.








Сабақтың ортасы

Жаңа материалды оқу

Пайызы бойынша санды табу үшін:

1) пайызды жай бөлшекпен немесе ондық бөлшекпен өрнектеу керек;

2) берілген санды осы бөлшекке бөлу керек.

Мысалы, 25%-ы 175-ке тең санды табайық. Ол үшін алдымен пайызды ондық бөлшекке айналдырамыз: 25% =

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!