Материалдар / Сақтар туралы жазба деректер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сақтар туралы жазба деректер

Материал туралы қысқаша түсінік
материал жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ бертін мұғалімдерге пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2018
661
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан тарихы 5-сынып


Тақырыбы


Сақтар туралы жазба деректер


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушы:

  • Сақатар тарихы туралы жазба деректерді атай алады

  • Александр Македонский және парсы жауынгерлері мен сақ жауынгерлерінің шайқасы туралы айта алады

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Сақтар тарихы туралы жазба дерекктерді сипаттай алады

  • Сақатардың көршілес халықтармен қарым-қатынасының тарихын сипаттай алады;

  • Топпен немесе жұп болып жұмыс істей алады.

Кейбір оқушылар:

  • «Әлемдік тарихтағы сақ халқы. Сақтардың ахеменидтермен және Александр Македонскиймен шайқасы» деген тақырыпта ауызша хабарлама дайындай алады

Тілдік мақсаттар

Амандасу

Негізгі теминдер:

Тұрандықтар, «Патша» қорғандары, ахеменидтер, Бехистун жазбалары

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Шаттық шеңберін жасай отырып оқушыларды санау арқылы топқа бөлу

Оқушының мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып бір топ болып құралу

Жоспарланған уақыты

Жоспарланған жұмыс түрі

Дерексөздер



0-2 мин


Оқушылардың мұғаліммен амандасуы

Сабақ өткізуге қолайлы психологиялық ахуал жасау




Электронды қосымша



3-8 мин























9-25 мин









25 – 28 мин

















28 – 33 мин

Оқушылардың өзіндік тәжірибесін өзектілендіру кезеңі

  • «Дұрыс па? – Бұрыс па? Тәсілі







Б.з.б. І мыңжылдықта жайылымдық мал шаруашылығының қалыатасуы мынаған әкелді:

А) Халық саны өсті +

Ә) Малшылардың негізгі бөлігі кедей болды -

Б) Тұяғымен қар астындағы шөпке түйе, сиырп малы ғана тебіндеп жайыла алады -

В) Малды қолға үйрету б.з.б. 10 мыңжылдықта басталды +

Г) Еңбек бөлінісі пайда болды +

Ғ) Ерте темір дәуірінің басты жаңалығы – аталық ру үстемдігі еді -

Д)Сақтар, савроматтар, скифтер және басқа халықтарда жылқыны мініс көлігі ретінде пайдаланды +

Оқушылардың топпен жұмысы

Бейнематериалды көру

«Сақтардың тәуелсіздік үшін шайқасы»


1 – тапсырма.

Сақтардың көршілес халықтармен қарым-қатынасының тарихын топ болып талқылаңдар


2 –тапсырма.

Уақыты мен оқиғаларды сәйкестендіріңдер:


1


Б.з.б. 529 ж.

А

І Дарий өмір сүрген жылдар

2


Б.з.б. 521 – 486 жж.

Б

А.Македонский Соғды астанасы Маракананы басып алуы

3


Б.з.б. 330-327 жж.

С

Томирис патшайымның Сырдария бойындағы жеңісі


1

2

3

С

А

Б


3 – тапсырма.

Ұғымды түсіндіріңдер


Тұрандықтар -_________________________


«Патша» қорғандары - __________________








Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

















Қосымша материал беріледі







Оқушылардың мақсаты тапсырмаларды орындау












33 – 34 мин

Үйге берілетін тапсырма жөніндегі мәлімет

«Сақтардың тәуелсіздік үшін шайқасы» деген тақырыпта әңгіме жазыңдар.





35 - 38 мин


Сабақты қорытындылау. Рефлексия «Сауалнама» тәсілі

1.Мен сабаққа .....

2.Сабақтағы жұмысыма..........

3.Сабақ маған.......

4.Сабақ барысында......

5. Менің көңіл күйім......

Белсенді/ селқос

Ризамын/ риза емеспін

Ұнады/ ұнамады

Шаршамадым/ шаршадым

Жақсарды/ түсті

Бағалау

Өзін-өзі бағалау


Топ басшысының

Қойған балы

Жинаған балы















Рефлексия кестесін толтырады

(әр оқушы)













Бағалау парағы (топ басшысы)




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!