Материалдар / Сақтар туралы тарихи мәліметтер. Зерттеу сұрағы: Қандай тарихи дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сақтар туралы тарихи мәліметтер. Зерттеу сұрағы: Қандай тарихи дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сақтар туралы тарихи мәліметтер. Зерттеу сұрағы: Қандай тарихи дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2023
156
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

206 мектеп гимназия

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

5.2.Сақтар

Педагогтің аты-жөні:

Дукенбаева А.Р

Күні:

5.12.2022

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сақтар туралы тарихи мәліметтер.

Зерттеу сұрағы: Қандай тарихи дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.3.1.1 картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;

Сабақтың мақсаты

Сақ тайпаларының мекендеген жерлері және қандай дереккөздері сақтар туралы мәлімет беретінін барлығына толық түсіндіру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өткен білімді еске түсіру


Ұйымдастру: сәлемдесу. ClassDojо платформасы арқылы түгелдеу, топқа бөлінеді.

Көшпелілер өміріне саяхат: Өткен білімді еске түсіру Wordwall платформасында сұрақтарға қойылады.

Тақырыпты болжау үшін суреттер көрсетіледі.

Power Point арқылы оқушыларға суреттер көрсетіледі.

М.Ойланып көріңіз,сабақтың тақырыбы қандай болмақ? Болжам жасаңыз.

М Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттарымен бағалау критерийлерімен таныстыру

Жаңа тақырыпты меңгеру мақсатында Бейнематериал көрсетіледі

Wordwall арқылы сұрақтарға жауап береді.


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу



Мадақтау

ClassDojo платформасы арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі

https://teach.classdojo.com/#/classes/638633d5926a94b1655bba32/points


Padlet тақта

ClassDojo


https://teach.classdojo.com/#/classes/638633d5926a94b1655bba32/points

Wordwall https://padlet.com/dukenbaevaalmagul1980/padlet-mzvk0d34eiftjoo2/wish/2408207545


Жаңа білім





































Бекіту

Б.Бейнематериал. bilimland. kz « Сақтар туралы таихи мәліметтер.

Түртіп алу әдісі арқылы дәптерге түсіріп алу

Тапсырма

Үштік жұмыс АВС әдісі

А- сұрақ қояды

В- жауап береді

С- қортындылайды


2. Топпен жұмыс

1 Құдіретті еркектер. Венн диаграммасы:

Геродот пен Страбон сақтар туралы жазған деректерін салыстыру.

2 Жүйрік атты турлар. Постер құру :

Грек және парсы авторлары сақтарды қалай суреттеген

3 Азиялық скифтер. Карта мен жұмыс

Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар.

«Жылжымалы карта





















Т апсырма-3 Балық қаңқасы”(Фиш-боун) әдісі

Сұрақтарға жауап беру

  • 1.“Дұшпанға қатал-досқа адал”- кімдер?

2. Сақтар қай кезде Қазақстан жерін мекен етті?

3. Сақтар неше топқа бөлінді?

4. Сақтар туралы дерек қалдырған грек авторы?

Парсы жазбаларындағы "сақ" сөзінің мағынасы



Дескриптор:

А- деректер бойынша сұрақ

В - Сұраққа жауап береді

С- ойды қорытындылайды

. 3 балл

Дескриптор:

1.Страбонның жазған тарихи деректерінің ерекшелігін аңықтайды.

2.Геродоттың жазған тарихи деректерінің ерекшелігін аңықтайды.

3.Геродот пен Страбонның еңбектеріндегі ұқсастықты талдайды. 3 балл.

Дескриптор:

1. Деректермен жұмыс жасайды

2.Сақтар туралы нақты дәлел келтіреді

3. Сақтар туралы мәліметті талдайды.3 балл

Картамен жұмыс: сақ тайпаларын картаға орналастыру

1.Деркекөзбен жұмыс жасайды

2.Сақ тайпаларын картадан көрсетеді

3.Сақ тайпалары туралы мәлімет береді.3 балл


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

Дескриптор:

1.Сұрақтарға жауап береді.

2. Қорытынды ой жазады

2 балл


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады












«Ең үздік жауап»











«Ең үздік жауап»



Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

Ақпараттық мәтін

bilimland. kz https://padlet.com/dukenbaevaalmagul1980/padlet-mzvk0d34eiftjoo2


https://padlet.com/dukenbaevaalmagul1980/padlet-mzvk0d34eiftjoo2/wish/2408199600



https://wordwall.net/resource/28641868/%d0%ba%d3%a9%d1%88%d0%bf%d0%b5%d0%bb%d1%96%d0%bb%d0%b5%d1%80-%d3%a9%d0%bc%d1%96%d1%80%d1%96

карта



Кері байланыс

Padlet тақтасы арқылы QR кодпен кері байланыс жасау

Жалғастырыңыз:

Мен сабақты жақсы түсіндім

Мен үшін қызықты болды

Тақырып бойынша әлі іздену керек


QR код арқылы сканер жасап тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.

кері байланыс жасайды


https://padlet.com/dukenbaevaalmagul1980/padlet-mzvk0d34eiftjoo2/wish/2408207545










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!