Ұйымдастыру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ұйымдастру:
сәлемдесу. ClassDojо платформасы
арқылы түгелдеу, топқа
бөлінеді.
Көшпелілер өміріне
саяхат: Өткен білімді еске түсіру
Wordwall платформасында сұрақтарға
қойылады.
Тақырыпты болжау үшін суреттер
көрсетіледі.
Power Point арқылы оқушыларға суреттер
көрсетіледі.
М.Ойланып көріңіз,сабақтың
тақырыбы қандай болмақ? Болжам
жасаңыз.
М
Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаттарымен бағалау критерийлерімен
таныстыру
Жаңа тақырыпты меңгеру
мақсатында Бейнематериал
көрсетіледі
|
Wordwall арқылы
сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Мадақтау
ClassDojo платформасы арқылы қалыптастырушы
бағалау
жүргізіледі
https://teach.classdojo.com/#/classes/638633d5926a94b1655bba32/points
|
Padlet
тақта
ClassDojo
https://teach.classdojo.com/#/classes/638633d5926a94b1655bba32/points
Wordwall
https://padlet.com/dukenbaevaalmagul1980/padlet-mzvk0d34eiftjoo2/wish/2408207545
|
Жаңа
білім
Бекіту
|
Б.Бейнематериал. bilimland.
kz « Сақтар
туралы таихи
мәліметтер.
Түртіп алу
әдісі арқылы дәптерге түсіріп
алу
Тапсырма
Үштік
жұмыс
АВС
әдісі
А- сұрақ
қояды
В- жауап
береді
С-
қортындылайды
2.
Топпен
жұмыс
1
Құдіретті
еркектер.
Венн
диаграммасы:
Геродот пен Страбон сақтар
туралы жазған деректерін
салыстыру.
2
Жүйрік атты
турлар. Постер құру
:
Грек және парсы авторлары
сақтарды қалай
суреттеген
3
Азиялық
скифтер.
Карта мен
жұмыс
Қазақстан
аумағындағы тайпалық
одақтар.
«Жылжымалы
карта
Т
апсырма-3 Балық
қаңқасы”(Фиш-боун) әдісі
Сұрақтарға жауап
беру
2. Сақтар қай кезде Қазақстан жерін мекен
етті?
3. Сақтар неше топқа
бөлінді?
4. Сақтар туралы дерек қалдырған грек
авторы?
Парсы жазбаларындағы "сақ"
сөзінің мағынасы
|
Дескриптор:
А-
деректер бойынша
сұрақ
В
-
Сұраққа жауап
береді
С-
ойды
қорытындылайды
.
3
балл
Дескриптор:
1.Страбонның жазған тарихи деректерінің
ерекшелігін
аңықтайды.
2.Геродоттың жазған тарихи деректерінің
ерекшелігін
аңықтайды.
3.Геродот пен Страбонның еңбектеріндегі
ұқсастықты талдайды. 3
балл.
Дескриптор:
1. Деректермен жұмыс
жасайды
2.Сақтар туралы нақты дәлел
келтіреді
3. Сақтар туралы мәліметті талдайды.3
балл
Картамен жұмыс: сақ тайпаларын картаға
орналастыру
1.Деркекөзбен жұмыс
жасайды
2.Сақ тайпаларын картадан
көрсетеді
3.Сақ тайпалары туралы мәлімет береді.3
балл
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
Дескриптор:
1.Сұрақтарға жауап
береді.
2. Қорытынды ой
жазады
2 балл
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Ең үздік
жауап»
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
Ақпараттық
мәтін
bilimland.
kz
https://padlet.com/dukenbaevaalmagul1980/padlet-mzvk0d34eiftjoo2
https://padlet.com/dukenbaevaalmagul1980/padlet-mzvk0d34eiftjoo2/wish/2408199600
https://wordwall.net/resource/28641868/%d0%ba%d3%a9%d1%88%d0%bf%d0%b5%d0%bb%d1%96%d0%bb%d0%b5%d1%80-%d3%a9%d0%bc%d1%96%d1%80%d1%96
карта
|
Кері
байланыс
|
Padlet тақтасы арқылы QR
кодпен кері байланыс жасау
Жалғастырыңыз:
Мен сабақты жақсы
түсіндім
Мен үшін қызықты
болды
Тақырып бойынша әлі іздену
керек
|
QR код арқылы сканер
жасап тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не
білгенін жазады.
кері байланыс
жасайды
|
|
https://padlet.com/dukenbaevaalmagul1980/padlet-mzvk0d34eiftjoo2/wish/2408207545
|