І. Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ. Психологиялық
дайындық
|
Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
|
3
мин.
|
|
Оқушыларды түгендеу.
Сыныпты 4 топқа (түстер арқылы бөліну)
бөліу.
Сәлемдесу
( Әр топ жұппен тұрып бір-бірінің қолдарын ұстап, бастарын
изеп, ілтипат білдіру арқылы сәлем беру, қонақтарға сәлем беру,
және мұғалімге сәлем беру.)
Сабағымызды бастамас бұрын
кейбір қағидаларды
қайталайық.
Басқаның пікірін
сыйла
Біреу сөйлегенде оның сөзін
бөлме.
Басқаның пікіріне құлақ
сал
Ойлағаныңды ортаға сал.
Сондықтан сабаққа белсене қатысу
керек.
Сендерге мен әр оқушы жақсы
нәтижеге жетсін деп
тілектеспін!
(топ басшысына бағалау
парағын беріп, бағалауды
түсіндіру)
|
Мұғаліммен амандасып, 4 топқа бөлініп,
отырады.
Оқушылар бір-бірімен амандасып, сабаққа
кіріседі.
Топта жұмыс істеу ережелерін еске
түсіреді.
|
ІІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
|
Үйге берілген тапсырмаларды
орындалуын,
оқушылардың
бұрын алған білімдерін
тексеру.
|
8
мин
|
«Зымыран сұрақтар»
ауызша тапсырмалар.
|
Әр топта 1-2 оқушының үй тапсырмасын тексеремін. Қалған
оқушыларды осы оқушылар тексеріп
шығады.
Барлық топқа сұрақтар қою.
А тобы
В тобы
С
тобы
«Зымыран
сұрақтар»
1. Руды кімдер басқарды
?
2.Солтүстік Қазақстан табиғаты қандай болған
?
( өзендер мен тұщы сулы көлдер
мол)
3.Солтүстік Қазақстанда ерте кезеңде халқы немен
шұғылданған ? ( балық аулаумен және
егіншілікпен)
4. Солтүстік Қазақстан тұрғындары б.з.б 1 мыңжылдықта
қандай өмір салтына ауысты ?
(көшпелі)
5. Мал бағу ерекшеліктері қандай ? (көшпелі және жартылай
көшпелі мал шаруашылығы қой, жылқы)
6. Жұт дегеніміз не ? ( жерді мұз басып, суық жұт 6-8 кейде
10-12 жылда бір қайталанып тұрды)
7. Ерте темір дәуіріне жататын қандай қалашық зерттелді ?
(Ақтау бекініс-қалашығы)
8.Малдан басқа тағы немен шұғылданды? (металл
ұқсату)
|
Дәптерлерді ашып, үй тапсырмасын көрсетеді. 1-3 оқушы
мазмұнын айтады .
Қалған оқушылар
сұрақтарға жауап береді.
|
ІV. Жаңа
сабақ
|
Параграф бойынша
берілген мәтінмен танысып, топбасшы сыныптастарына
жеткізу.
|
1-2 мин
16 мин
(10 мин мәтінмен танысу,
6 мин
қорғау)
|
Сұрақ-жауап
«Бейнефильм»
(Сақ обалары
туралы )
Топтық жұмыс (оқулықпен
жұмыс)
|
Суреттерге, сөздерге қарап, бүгінгі сабақтың тақырыпты
анықтау. (сақ, үйсін, қаңлы, ғұн,
сармат)
Сақтардың мәдени
мұралары.
«Тас дәуірі
ескерткіштер қалды. Олар Сырдария, Талас, Шу, Іле өзендерінің
бойында, Алатау бөктерінде
кездеседі.
«мезолит»- бұл...
?
(ежелгі тайпалардың
бірі)
Бүгінгі сабақтың тақырыбымыз – Орта тас
дәуірі
Мақсатымыз – Рулардың орналасқан жерін, обалардан затар
көптеп табылғандығын түсіну.
І тобы – Орта тас
дәуірі.
ІІ тобы – Бесшатыр
қорымы.
ІІІ тобы –
Мезолит
тобы – «Аң
стилі»
Оқушылардың жауаптардын қажет болса
толықтыру.
Айтылған ақпараттар
бойынша қорытынды жасап кету.
|
Сұраққа жауап беріп, бүгінгі сабақтың тақырыбын және
мақсатын ұсынады.
Оқушылар мәтінді оқып, постер құрайды. (кесте, сызбанұсқа,
т.б. түрінде)
Тақырыпты
қорғайды.
|
VI.Сабақты
бекіту
|
Осы сабақта алған
білімдерін жинақтау, жүйелеу,
меңгеру.
|
7
мин
|
Топтық жұмыс
«Тірек
сөздер»
|
Әр топқа «Тірек сөздер» топтамасы
беріледі.
І тобы –
ІІ тобы –
ІІІ тобы –
Ру тобы-
Кесте толтыру
Мезолитескерткіштерін
ата
|
Шірік- Рабат,
Бәбәш-
Молда
|
Бесшатыр
қорымы
|
Есік
қорғаны
|
Кесте толтыру
Мезолитқорғаны
|
Орналасқан
аймағы
|
кезеңі
|
Есік
қорғаны
|
Алматыға 50 шақырым
|
Б.з.б.8ғ - б.з б. 5-4
ғ
|
|
Оқушылар жауабын қағазға жазып, бір оқушы бұны жинақтап
айтады.
Берілген тапсырмаларды
орындайды.
|
VII.
Рефлексия
|
Оқушының өз-өзіне баға беру және қажеттілігін
анықтау.
|
1 мин
|
|
Стикерге өз атыңды жазып, «бағдаршамға»
орналастырыңдар.
-
Тақырыпты түсіндім, басқа оқушыларға көмек бере
аламын.
-
Тақырыпты толық түсінген жоқпын, маған көмек
керек.
-
Тақырыпты түсінген жоқпын. Тақырып өте қиын
болды.
|
Стикерді жапсырады.
«Бағдаршамға»
|