Жаңа
сабақ
|
Бейнематериалды карай отырып,
тарихи 3 маңызды ақпаратты табыңыз(тыңдалым)
Сарматтар дәуірінде
дүниежүзілік сауда дамып, халықаралық қатынас орнағанын
анықтайды.
«Бесоба», «Сынтас», «Аралтөбе»
ескерткіштері орналасқан жерді картадан көрсетіп, Оқушыларды
сарматтардың археологиялық ескерткіштерімен
таныстыру.
Зерттеу және
талдау
1-тапсырма
Оқушылар өз зерттеулерін
презентация түрінде
көрсетеді.
2-тапсырма Мәтінмен жұмыс.
«Сюжеттік кестені
толтыру»
Кім?
|
Не?
|
Қашан?
|
Қайда?
|
Неге?
|
|
|
|
|
|
Біздің
анықтағанымыз...
Біздің тобымыздың
ойынша....
|
ЕББҚ оқушыға қосымша мобильді
құрылғылар кеңінен
қолданылады
Оқушылар Сынтас, Бесоба,
Аралтөбе обаларын зерттегеннен кейін, оларға келесі сұрақты
қойыңыз:
Обаларда табылған заттар,
жерлеу рәсімі бойынша біз сарматтар қоғамындағы қандай ерекшелікті
байқаймыз?
Сарматтар туралы
деректі фильмді көрсетіңіз. Сарматтар қоғамының ерекшеліктеріне,
әлеуметтік құрылымына, әйелдердің қоғамдағы орнына
тоқталыңыз.
Венн диаграммасы арқылы
сарматтар мен басқа тайпалық бірлестіктердің бірінің (сақтар немесе
ғұндар) қоғамдық құрылымын салыстыру тапсырмасын
беру.
сақтар
сарматтар
ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша
қалаған сұрағына жазбаша жауап
жазады.
|
Дескриптор:
ескерткіштерінің тарихи
маңыздылығын біледі;
сарматтардың тарихын зерттеуде
табылға заттай дерек көздерінің мағыздылығын
түсінеді;
бағалау
критерийлері:
1. Презентация тек екі
слайдтан тұруы қажет;
2. Бірінші слайда таңдамалы үш
сурет пен оны түсіндіретін үш сөйлем болуы
тиіс;
Дескриптор:
Батыс Қазақстанда сарматтардың
қоныстанған аймақтарын, қолөнерін, шаруашылығын
зерттейді
Дескриптор:
Батыс Қазақстанда сарматтардың
қоныстанған аймақтарын, қолөнерін, шаруашылығын
зерттейді
Сарматтар қоғамының
әлеуметтікқұрылымын
түсінеді,
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
«Бармақпен»
|
https://www.youtube.com/watch?v=dMXHSeO6kEI
(34,22-35,31 минут
аралығы)
Конверт, сұрақтар жазылған
кеспе қағаздар, стикер
кесте
Қосымша
6
Қосымша
4
Сурет
тер
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап
береді.
- Не білдім?
- Не білемін?
- Не білгім
келеді?
Үй
тапсырмасы
Қосымша мәтіметтер
жинау
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне
рефлексия жасау;
|
А4,
конс
пект
|