Материалдар / Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге ашық сабақтарына көмегі болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
612
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қазақстан тарихы.

Мектеп: №61жалпы орта мектеп

Күні:27.10.2017ж

Мұғалімнің есімі: Серикбаева Гулдана Шырынбаевна

Сынып:5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сәйкес)

5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру.

5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау.

Сабақ мақсаттары:



Барлық оқушылар: Сарматтардың шығу тегін біледі және түсіндіре алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Сарматтардың көрші елдермен саяси және сауда қарым қатынасына өз ой-пікірлерін білдіреді.

Кейбір оқушылар:

Басқа тайпалық одақтардың қоғамдық құрылысын салыстырып, ажырата алады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері


білу,түсіну.

Бағалау критерийлері






Тілдік мақсаттар

1.Сарматтардың шаруашылығын сипаттайды және қоғамдық құрылысын түсіндіріп бере алады.

2.Сарматтардың қолданбалы өнер ерекшеліктеріне талдау жасауда көрші елдермен қарым-қатынасын сипаттай алады.

3.Сарматтардың қоғамдық құрылысын басқа тайпалық одақтармен салыстыра отырып анықтайды

Негізгі сөздер мен тіркестер: Төменде берілген сөздердің мағынасын ашады.

Тірек сөздердің мағынасын ашады:

Совраматтар- Сарматтар.

Демократия- (сөзі гректің demos- халық және kratos-билік ) деген сөздерінен шыққан, яғни халық билігі деген мағынаны білдіреді.

Полихромдық стиль - зерлеу әдісі бұйымдардың беттеріне алтын түйіршіктерді дәнекерлеу.(жазылым)

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер.

Сарматтар жөнінде электронды оқулықпен жұмыс жасайды

( тындалым )

Талқылауға арналған тармақтар:

Сарматтардың қоғамдық құрылысы қандай дәрежеде еді?-деген сұрақтың мазмұнын мәтінді оқу арқылы ашып, ой-пікірлерін топтар бір –біріне айтады. (оқылым,айтылым)

Құндылықтарға баулу

Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

Пә Пәнаралық

Ба байланыстар

қазақ әдебиеті, география,бейнелеу, музыка.

Бастапқы білім

Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы”.

Жоспар


Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

40

ми

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығуламен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Сабақтың басы.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут.


Шеңберге тұру арқылы, әнұранмен бастау, “Қазақ тайпалары” арқылы бөліну.

1топ Сақ тайпасы.

2топ Үйсін тайпасы.

3топ Сарматтар тайпасы.

.





Қазақстан тарихы

5 сынып. НИШ 2017ж.

С Ахметова

А.М. Ибраева А.А.Құлымбетова. Ноутбук, суреттер, карталар, маркерлер мен стикерлер,постер лер.

Үй тапсырмасы:
5 минут.

 “Сағат тілі ” әдісі арқылы “ Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасын” анықтау.



1 минут


Ф:/ (жарайсың, керемет, өте жақсы) бағалау.



Сабақтың ортасы

минут


15 минут















1 минут




10 минут














1 минут




Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылығы тақырыбында “Джиксо” әдісі арқылы топтасып жұмыс жасату:

Топтық жұмыс

1топ Cарматтардың шаруашылығын және қоғамдық құрылысын баяндайды.

2 топ Сарматтардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін,көрші елдермен қарым-қатынасын баяндайды.

3 топ Сарматтардың қоғамдық құрылысын басқа тайпалық одақтармен салыстара баяндайды.

(Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма).

Дескриптор:

1. Сарматтардың шаруашылығын сипаттады және қоғамдық құрылысын түсіндірді.

2.Сарматтардың қолданбалы өнер ерекшеліктеріне талдау жасады, көрші елдермен қарым-қатынасын сипаттады.

3.Сарматтардың қоғамдық құрылысын басқа тайпалық одақтармен салыстыра отырып анықтады.


Басбармақ әдісі” бойынша бағалау.



Сематикалық” картамен жұмыс.

Ф: /Смаиликтер арқылы бағалау.

Оқиғалар

Бесоба

Аралтөбе

Сынтас

Аралтөбе

Жайық

Бәйте


1

Сармат ескерткіштерінің

арасындағы жақсы зерттелген қорым. қорым.



+





2

Абыз- әйелдері жерленген қорым.

+







3

Сармат көсемі – екінші алтын адам.


+






4

Мінажат жасау үшін салынған ғибадатхана.






+


5

Сарматтар мекендеген теңіз жағалауы.





+



6

1999 жылы зерттелген қорған.




+





Сабақтың соңы

2 минут

Кері байланыс: Б.Б.Б әдісі стикерді толтыру, алма ағашы


Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді

қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?





Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Оқушыларға тақырыпқа сай“Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі” жайлы эссе жазады, және де салыстырмалы сәйкестіндіру тест тапсырмаларына жауап береді.



Ф:/ (жарайсың, керемет, өте жақсы) бағалау.

Басбармақ әдісі” бойынша бағалау.

Ф:/ Смаиликтер арқылы бағалау.







Сыныптағы санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау. АКТ (интерактивті тақта) жұмыстарының пайдалану ережесі. Оқушылардың өзара қатынасын үнемі бақылау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен.

Бұл бөлімде сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:“Джиксо” әдісі арқылы топтасып жұмыс жасату:

2:“Сематикалық” картамен жұмыс.


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Салыстырмалы сәйкестіндіру тест тапсырмаларына оқушылардың жұмыс жасауы.

2:Сабақта тиімді әдіс-тәсілдерді көптеп қолдану.


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





























































































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!