Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Шаруашылық еңбек, үйден оқыту, 5 сынып, 1 тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Шаруашылық еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жеке үй, жекеменшік үй |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.1.1 тұрғын үй түрлерінің өзгешілігін айыру (көп пәтерлі үй, жеке үй) |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері: «Миға шабуыл» - Балалар, Киімді жуу, сүрту, кептіру дегеніміз не еді? Алма жемісі арқылы бағалау. Қызыл алма – ұқыпты, кішіпейілділік қасиеті бар. Сары алма – сабырлы, мейірімділік қасиеті бар. Жасыл алма – еңбекқор, адамгершілік қасиеті бар. |
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін –өзі бағалау |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру
Тапсырма.
Ойын «Артығын тап».
Мадақтау. Бағалау. Дескрипторлар: - Шешімін табады. - -тест сұрақтарына жауап береді. Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы киімді жуу, кептіру туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды.
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор құралдарды жуу, сүрту, оны орнына жинау киімді щеткамен тазалау |
https://kk.everaoh.com/%D0%B6%D1%83% |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Шаруашылық еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Менің үйім |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.1.1 тұрғын үй түрлерінің өзгешілігін айыру (көп пәтерлі үй, жеке үй) |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу.Бағалау критерийлері: «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау Өзін –өзі бағалау |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Үйдегі жайлылық туралы толықтыру. Жайлылық – бұл тек тазалық, тәртіп қана емес, сонымен бірге үйдегі жандар жылы ерекше жағдай. Үйдегі тәртіпті отбасының әр мүшесі сақтауы тиіс. Өзіне қызмет көрсету – бұл жайлылық пен тазалық сақтауға бағытталған қызмет түрі. Баспана, жайлылық сөздерін үш тілде қалай айтылатынын сұраймын. баспана – жилище – house; жайлылық – уют – comfort; Дескриптор: Геометриялық фигуралардан іргетасын құрайды. Геометриялық фигуралардан қабырғасын құрайды. Геометриялық фигуралардан шатырын, бөлшектерін (есік,терезе) құрайды. Үй ішін сипаттайды. Сөздерді үш тілде айтып береді. Бағалау түрі:Мадақтау 2-тапсырма: «Сен қандай баспанада тұрасың?» Қандай баспанада тұратынын суретке салады. Дескриптор:Баспананың қандай түрінде тұратынын салады. Баспананың түрін ажыратады. Бағалау түрі: «Басбармақ» әдісі. Сергіту сәті: Оқушыға интербелсенді тақтадан киіз үйдің суретін көрсетіп ,қайдан көргенін сұраймын. Жауабы: Суреттен, мерекелерде, ауылдық елді мекенде және т.б Бейнеролик көрсету. «Киіз үйдің құрылымы мен ішкі жабдықтары» туралы ақпаратты толықтыру ақсатында шағын бейнеролик көретемін. «Киіз үй» туралы мәлімет беру. 3-тапсырма: «Микрофон» әдісі.Балалардың бейнематериалдан алған білімдерін тексеру мақсатында микрофон арқылы сұрақтар қоямын. -Киіз үйдің құрылымына нелер жатады? -Киіз үйдің ішкі жабдықтарын ата. -Шаңырақ дегенді қалай түсінесің? Толық мәлімет беру.( Шаңырақты әкеден балаға мирас ету ұрпақ жалғастығын, отбасылық дәстүрлер мен рухани құндылықтың сақталуына ықпал ететінін түсіндіру.) -Түндік қандай қызмет атқарады? -Кереге мен шаңырақтың қандай байланысы бар? Дескриптор:Киіз үйдің құрылымын айтады. Бағалау түрі: «Өзін-өзі» бағалау. Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы киімді бүктеу туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор тұрғын үй түрлерінің өзгешілігін айыра біледі. Алма жемісі арқылы бағалау. Алма жемісі арқылы бағалау. |
https://bilimger.kz/58730/ https://ust.kz/word/asyq_sabaq_kiim_jane_ayaq_kiim_kutimi_6_synyp-262206.html |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Шаруашылық еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Өзі жататын төсеніштерін ауыстыру |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.2.1 төсек-орын күтуі (құрғату, қағу, желдету) 5.1.1.3 дымқыл және құрғақ тазалау жасау (сыпыртқы, щетка, шүберек, шаңсорғыш көмегімен) 5.1.1.4 кілем, жұмсақ жиһазды тазалау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. - Өткен сабақта жылыту құралдарын пайдалану ережелерімен таныстық. Төсеніштерді күтудің қосымша ережелері қажет деп ойлайсыздар ма? Неліктен? Сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау |
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін –өзі бағалау |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Ой ашу: блиц-турнир сұрағы Өзі жататын төсеніштерін ауыстыру Төсек жасау-бұл қарапайым тапсырма және біз сізге төсек-орын мен төсек-орындарды жай ғана тазалап немесе ауыстырып жатсаңыз да, басынан аяғына дейін айтып береміз. Күн сайын таңертең төсек жинау-Бұл бүкіл жатын бөлмені ұқыпты және ұйымшыл етіп көрсететін күнді бастаудың тиімді әдісі, ал төсек алдында төсек астына көтерілу ыңғайлы. Біздің нұсқаулықпен сіз қысқа мерзімде кәсіби маман боласыз. Сіз не білуіңіз керек Кереуетті қайта жасау үшін бәрін алып тастаңыз, содан кейін парақты, үстіңгі парақты, көрпені, жастықтарды және жастықшаларды осы ретпен қосыңыз. Оған таза және сәнді көрініс беру үшін үстіңгі парақтың бұрыштарын бүгіп, оларды матрац пен төсек жақтауының арасына салыңыз. Бірнеше сүйкімді лақтыратын жастықтар немесе талғампаз юбка қосу арқылы төсегіңізге қосымша тұлға беріңіз. Сізге кедергі болатын барлық нәрсені төсектен шығарыңыз. Егер сіз жаймаларды жуып жатсаңыз, бәрін төсектен шығарыңыз. Егер сіз жай ғана төсегіңізді қайта төсеп жатсаңыз, кедергі болатын кез келген нәрсені алып тастаңыз. Сіз жастықтарды, тұлыптарды, көрпелерді және т. б. алып тастағыңыз келуі мүмкін. Көрпені, үстіңгі жайманы және барлық жастықтарды алып тастап, оларды таза жазықтыққа қойыңыз. Егер сіз оны ауыстырғыңыз келмесе, төселген жайманы төсекте қалдыруға болады. Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы төсенішті күту туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы жауаптары тыңдалады. Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор дымқыл және құрғақ тазалау жасау (сыпыртқы, щетка, шүберек, шаңсорғыш көмегімен) кілем, жұмсақ жиһазды тазалау |
©domotmoem.ru |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс - Өз таңдауыңды түсіндір. - Сен үшін сабақта қандай ақпарат жаңа болды? - Өз төсенішіңізді қалай күтер едің? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Шаруашылық еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Шкаф сөрелеріне өз заттарын орналастыру |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.2.2 қоқыс шығару; қоқыс құбырын қолдану азық-түлікті тоңазытқышта сақтау үшін контейнерді пайдалану |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
қоқыс шығару; қоқыс құбырын қолдану азық-түлікті тоңазытқышта сақтау үшін контейнерді пайдалану ережесін үйрену |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. - Өткен сабақта төсеніштерді қолдану ережелерімен таныстық. Шкаф сөрелеріне өз заттарын орналастырудың қосымша ережелері қажет деп ойлайсыздар ма? Неліктен? Сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау |
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау Өзін –өзі бағалау |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Сұрақтарға жауап бер: Шкаф сөрелеріне өз заттарын қалай дұрыс орналастыру керек?Жуынатын бөлмедегі немесе жатын бөлмесіндегі шкафтағы терең сөрелерді ұйымдастыру қиын болуы мүмкін. Артқы жағындағы заттарға жету үшін алдыңғы жағындағы заттарды алып тастау жиі мүмкін емес, бірақ терең сөрелердің артқы жағын бос қалдыру ысырап болып көрінеді. Сіз бұл мәселені мұқият орналастыру арқылы шеше аласыз: шкафтағы заттарды таңбаланған пластикалық контейнерлерде реттеңіз. Егер сіз сөрелердің алдыңғы және артқы жартысын бөлек ұйымдастыруға болатын әр түрлі кеңістіктер деп ойласаңыз, бұл сізге тиімдірек ұйымдастыруға көмектеседі. Қайта ұйымдастырмас бұрын шкафтан барлығын алып тастаңыз. Шкафтың мазмұнын жақын орналасқан есептегіштерге немесе еденнің бір бөлігіне шығарыңыз. Барлығы шкафтан шығарылғаннан кейін, сіз әр шкаф сөресіне қандай заттарды қойғыңыз келетінін жоспарлауға кірісе аласыз.
Аз пайдаланылған заттарды шкафқа алысырақ қою үшін маусымдық түрде қайта ұйымдастырыңыз. Үлкен, терең шкафта әр маусымда қолданылатын заттар болуы мүмкін. Әрбір сөреде белгілі бір маусымда бірге қолданылатын заттарды біріктіріңіз. Сонымен, жаз күзге айналғанда, кішкене пластикалық ыдысты күннен қорғайтын креммен, күннен қорғайтын көзілдірікпен және бассейндегі кішкентай ойыншықтармен толтырыңыз. Бұл "жазғы бассейнді" белгілеп, оны шкафтың артына қойыңыз.
Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы шкаф сөрелерін сақтау туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы жауаптары тыңдалады. Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор қоқыс шығару; қоқыс құбырын қолдану азық-түлікті тоңазытқышта сақтау үшін контейнерді пайдалану ережесін үйрену |
How to Organize Deep Closet Shelves: 11 Steps (with Pictures) (turbopages.org) / |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс - Өз таңдауыңды түсіндір. - Сен үшін сабақта қандай ақпарат жаңа болды? - Өз киіміңді қалай күтер едің? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Шаруашылық еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 5-6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Тұрғын үйді құрғақ тазала |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.1.3 дымқыл және құрғақ тазалау жасау (сыпыртқы, щетка, шүберек, шаңсорғыш көмегімен) 5.1.1.4 кілем, жұмсақ жиһазды тазалау 5.1.1.5 еденді сумен жуып, айналарды сүрту, шарашадажуу |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
кілем, жұмсақ жиһазды тазалау
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
кілем, жұмсақ жиһазды тазалау түрлерін бағдарлай білуге үйренеді; Есте сақтау қабілетін арттырады. Мынау менің жүрегім – бәрін осы бастаған, Мынау басым ақылды – бәрін осы басқарған, Мынау менің қолдарым – бәр жұмысты атқарған. Саусақ жаттығуын орындау |
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді. « |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін –өзі бағалау |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Жаңа тақырыпты түсіндіру: Мен үйде құрғақ тазалайтын жинақтарды қолданамын, олар қоршаған орта үшін жақсы (өйткені олар). Немесе, олар кәсіби құрғақ тазартқыштан жақсы болғандықтан (олар жоқ). Бірақ мен оны қолданамын, өйткені олар ыңғайлы (олар) және олар құрғақ тазалағышқа қарағанда қарағанда арзан болғандықтан. (олар мен және өте тартымды). Үйде немесе кептіргіш кептіргішпен люстрада пайдалануға болатын дүкен сөрелерінде және онлайн режимінде бірнеше үйде тазалау жинағы бар брендтер бар. Жинақтарды қайтадан тазалауға арналған сөмке, дымқыл тазалау шүберектері және дақтарды тазалау үшін қолдануға арналған дақ кетіргіш бар. Стартер жиынтығын сатып алғаннан кейін тазалағыш шүберектердің толықтырылуы, сондай-ақ қосымша дақ кетіргіштері бар.
Үйдегі құрғақ тазалау жинақтарының артықшылықтары мен кемшіліктеріАртықшылықтары:
Кемшіліктері:
Үйдегі құрғақ тазалау жинақтарын қалай пайдалануға боладыСіздің стартер үйіңізді құрғақ тазалауға арналған жиынтықты үйге әкелген кезде:
Нұсқаулық кітапшасы ең маңызды нәрсе - оқыңыз! Мұның бәрі өте қарапайым және өндіруші нұсқауларын орындасаңыз, сізде жақсы нәтиже болады. Дақтарды киімнің басқа аймақтарына ауыстыруға жол бермеу үшін кірленген ерітіндіні және абсорбирующие подкладчиктерді пайдалана отырып, спиртпен емдеуге арналған дақтардан бастаңыз. Киімдерді құрғақ тазалайтын ерітіндімен өңделетін дымқыл сүлгілердің біреуімен қайта жасалатын кептіргішке салыңыз. Содан кейін кептіргішті орташа және жоғары температурада 30 минутқа орнатыңыз. Міне бітті! Бірнеше кеңестер:
Қосылған дақ кетіргішті өшіріп тастасаңыз, кәсіби күшті құрғақ тазалау сұйықтығын сатып алуға болады. Нұсқауды өте мұқият орындаңыз, себебі бұл өнімдер қауіпті түтіндер шығаруы мүмкін. Өте мұқият болыңыз және қамқорлық жасаңыз. Қорытынды талдауСабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы құрғақ тазалау туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Оқушы ойын жинақтайды. 1,2,3 топ: Қадам 1.Берілген суретке қарап алдарында тұрған суреттерді ретімен қояды.
Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.
|
Дискриптор дымқыл және құрғақ тазалау жасау (сыпыртқы, щетка, шүберек, шаңсорғыш көмегімен) кілем, жұмсақ жиһазды тазалау еденді сумен жуып, айналарды сүрту, шараша |
Ақпарат дереккөзі: https://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22_nauryiz_2015/26617/ |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Шаруашылық еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ7-8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Ыдыс-аяққа күтім жасау |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Кір киімді жууға дайындау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.1.5 кір киімді қолмен жуу |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Мынау менің жүрегім – бәрін осы бастаған, Мынау басым ақылды – бәрін осы басқарған, Мынау менің қолдарым – бәр жұмысты атқарған. Саусақ жаттығуын орындау |
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді. «Жүзік», «Саусақтар амандасады», «Солдаттар», «Шынжыр», «Шам». |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін –өзі бағалау |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру
Тапсырма. Кір жуу — кірді кір жуғыш машиналардың көмегімен жуады. Кірлеген заттарды құрғақ күйінде арнайы себетте немесе ауа өтетін саңылаулары бар жәшікте, мүмкіндігінше бөлек бөлмеде сақтаған жөн. Кір жуу - бұл бәрімізге қажет нәрсе, бірақ кір жуғыш машинаға киімді кездейсоқ лақтырудан да көп нәрсе бар. Кірді жуу алдында сұрыптасаңыз, ол сіздің киіміңізді зақымданудан қорғайды және кірді жууды мүлдем тиімдірек етеді. Бұл мақалада біз келесі жолы кірді түсі, матасы, ластану деңгейі және т.б. бойынша сұрыптауды және бөлуді көрсетеміз кірді жуыңыз, барлығы бірқалыпты жұмыс істейді! Жуардың алдында мақта-мата және кенеп кірлерді жүн және жібек бұйымдардан, сондай-ақ ақ кірлерді түрлі түстілерден бөліп алу керек. Ақ түсті мақта мата және кенеп кірлерді жуған кезде сабын, сода немесе жуғыш порошок қосып қайнатады. Түсті бұйымдарды, әсіресе жүн және жібек бұйымдарды қайнатуға, сондай-ақ жуу барысында сілті қолдануға болмайды, себебі матаның оңып кетуі мүмкін. Жуғыш порошоктарды этикеткасындағы ұсыныстарға сүйене отырып пайдаланады. Жуылған кірді әуелі жылы, содан соң салқын суда шайқап, нілдеуге болады. Кірді жазып, ніл қосылған суға 1 — 2 рет батырыл, сығыл, жақсылан сілкіп, келтіреді. Кейбір кірлерді (мысалы, сейсеп, көрпе тыс, сүлгі, жастық тысгары) крахмалдағанда нілдейді. Кірді сұрыптау: жылдам кеңестер
.. .. ..... Жапсырмалар әр мақаланы жуудың және күтудің ең жақсы әдісін айта алады. Егер сіздің кіріңізіңіз үлкен үйіндіде болса, заттардың арнайы нұсқаулары бар-жоғын тексеріңіз және әрбір киім жапсырмасын оқыңыз матаның мазмұны (полиэстер, мақта, шнур, мата қоспасы және т.б. болсын). Матаның мазмұны көбінесе мақаланы қалай жуу керектігін анықтайтындықтан, алдын ала білу маңызды![1]
... Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы кір киімді қолмен жуу ережелерін орындау туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Оқушы ойын жинақтайды. 1,2,3 топ: Қадам 1.Берілген суретке қарап алдарында тұрған суреттерді ретімен қояды.
Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.
|
Дискриптор кір киімді қолмен жуу ережелерін орындау |
Ақпарат дереккөзі: Тұрғын үй түрлері (uchsvet.ru) |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|