Материалдар / Шашты аймақтарға бөлу. Шаш қию әдістері.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Шашты аймақтарға бөлу. Шаш қию әдістері.

Материал туралы қысқаша түсінік
кәсіптік колледж мамандарына қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Шілде 2018
1153
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







Сабақтың тақырыбы: Шашты аймақтарға бөлу. Шаш қию әдістері.Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың мақсаты: Білімгерлерге Дамытушылық мақсаты: Білімгерлердің рухани ой-өрісін, танымдық қабілетін дамыту.Тәрбиелік мақсаты: Әсемділікке, әдептілікке, икемділікке тәрбиелеу.Пән аралық байланыс: Арнайы технология, сызу.Қажетті құрал –жабдықтар: Алжапқыш, шаштаразға арналған сүлгілер, су сабын, кептіргіш және қыстырғыштар мен тарақтың түрлері.I - Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру .2. Үй тапсырмасын сұрау.3. Жаңа сабақ.4. Ағымдық бөлім.5. Қорытынды.

II- Ұйымдастыру кезеңі

1. Білімгерлермен сәлемдесу, түгендеу.2.Білімгерлерді сабаққа дайындау.3. Сабақтың мақсатын түсіндіру.



III-Үй тапсырмасын тексеру:

1.Техникалық қауіпсіздік ережесін сұрау.2. Келушілерді қабылдау ережелері және қызмет көрсету мәдениеті. 3. Келушілерге қызмет көрсетуге арналған жұмыс орнын дайындау ережелері. құралдарды дайындау.4. Жұмыс аяқталуының түрлері.5. Жұмыс орнындағы санитарлық гигиеналық талаптар.6. 7. 8.



IV- Жаңа сабақ:

 Бастың шашты бөлігіне массаж жасау тарихы.Массаж техникалары 5 мың жылдар бұрын практикада қолданылғанастың шашты бөлігіне массаж жасау ең алғаш Ежелгі Индияда 2000 жыл бұрын пайда бола бастаған. Қазіргі кезде басқа массаж жасау – күйзелістен ем ретінде қолданылады.Массаж араб тілінен шыққан «mass» - «сәл ғана басу». Массаж 15-20 минут ішінде жасалады, соңында 5-10 минут демалу керек. Басқа жасалатын массаж сергітетін және тыныштандыратын қасйетке ие болады.Массаж түрлері және оның маңыздылығы. Медицина саласында және косметологияда массаждың қолданылуына қарай массажды II – топқа бөлуге болады. I – Емдік, II – Косметологиялық

I Емдік массаждың қолданылуы ол: - бас ауырғанда - ұйқы бұзылғанда - ұйқысыздықта - шаршағанда - мазасызданғанда - күйзелгенде II Косметологиялық массаж – бас терісінің және шаштың түрлі күрделі мәселелерін шешу үшін қолданылады.Олар: Қайызғақ. Шаш және бас терісінің құрғақтығы. Шаш құрылысының бұзылуы (ұштану, сынғыштық) Шаштың түсуі. Сыртқы әсер.Массажды бас жуудан бұрын немесе бас жуу барысында жасайды. Массаж жасауды жай сипалаудан бастаплып салмақ қоса отырып уқалап соңында сипалау арқылы аяқтайды. Бастың шашты бөлігіне жасалатын массаж бастағы зат алмасу процесін және қан айналымды жақсартады. Осыған орай массаж жасағанда пайда болатын өзгерістер. Шаштың түбі мен құрлысы жақсарады. Көздің ісуі, бас ауыруы, бет әлпетінің шаршағандығы басылады. Қобалжу, күйзеліс, мазасыздық біршама азаяды.Бастың шашты бөлігіне массаж жасауда қолданылатын технология. Массаж шаштың өсу барысына қарай жасалады Саусақтар шаштың түбіне жақын орналасады. Массаж сипалау арқылы жүргізіледі.Массаж жасауға тыим салынады егер : Баста саңырауқұлақ ауыруы. Экзема. Шаш түсуі. Беттің қан тамырларының кеңейіп кетуі. Шаштың шектен тыс майлануы. Адам денесінің температурасы жоғары болғанда. Анкалогиялық ауырулар болған жағдайда.

V- Сабақты бекіту:

1. Массаж ең алғаш қай жерде пайда болған ?2 .Басқа жасалатын массаж түрлері ата ?3. Косметологиялық массаждың бас терісіне тйгізетін пайдасы қандай ?4. Бастың шашты бөлігіне массаж жасауда қолданылатын технология ?5. Массаж жасауға қай кезде тиым саналады ?

VI- Ағымдық бөлім:

1.Білімгерлерге жұмыс орнын бөлу.2.Әр білімгерге жеке жұмыс тапсыру.3.Білімгерлердің жұмысын қадағалау.4.Білімгерлерге жақсы жұмыстарды ерекшелеп көрсету.5.Техникалық қауіпсіздігін сабақ бойынша қадағалау.

VII-Қорытынды сабақ:

1.Орындалған жұмысты тексеру.2.Білімгерлердің жіберген қателерін ескерту.

VIII- Білімгерлерді бағалау.



Үйге тапсырма беру:Шашты аймақтарға бөлу.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!