Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
сәтсіз отбасымен жұмыс жүргізу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сәтсіз отбасылармен жұмыс жасау
әдістемелері
Сәтсіз отбасының түрлері :
"Отбасы суреті" әдісі
"Отбасы" әдісі
Отбасы генограммасы
Отбасы социограммасы
Ықпал шеңбері
Практикалық әдістемелер
Отбасы - бұл миниатюрадағы шағын қоғам, оның
тұтастығы бүкіл адамзат қоғамының қауіпсіздігіне кепіл.
Ф.Адлер
Сәтсіз отбасы дегеніміз не ?
Сәтсіз отбасы - бұл материалды өмірі нормаға сай емес, өз өмірінің
болашағына сенімсіз қарайтын, күйреуге ұшыраған отбасыны айтамыз.
Ата - ананың бойындағы өзіне және сыртқы күшке деген сенімсіздік
баланың бойына да, өмір сүру салтына да сіңіп кетеді. (Ашуркина
Л.А.)
Сәтсіз отбасы - бұл әлеуметтік статусы төмен, өзіне жүктелген
функцияларды атқаруға қабілетсіз, қоғамға бейімделуі төмен, баланы
отбасыдағы тәрбиелеу процессі үлкен қиыншылықпен өтеді, баяу және
нәтижесіз. (М.А. Галагузова)
Пайда болу себептері :
- ата - ананың педагогикалық білімінің төмендігі;
- бала мен ата - ана қарым - қатынасының ауытқуы, конфликтер;
- баланың қажеттілігіне көңіл аудармау, кемсіту;
- төмен материалды қамтамасыз ету;
- әлеуметтік ызметтің аз қол жетімділігі, жүдеу әлеуметтік
орта;
- бос уақытты ұйымдастырудағы қиындықтар;
- ата - ананың қауіпті тәуелділіктері.
1. Проблемалық отбасы;
2. Дағдарыстық отбасы;
3. Асоциалды отбасы;
4. Аморалды отбасы;
5. Антисоциалды отбасы.
Сәтсіз отбасымен әлеуметтік педагогтың жұмысы
Диагностикалық. Баланың дамуына отбасыда кері әсер ететін
психологиялық және әлеуметтік - аедагогикалық проблемаларды
анықтайды. Әлеуметтік дезадаптацияның себебі мен факторларды
анықтау;
Дәнекерлік. Бала мен отбасындағы дағдарыстық жағдайда дәнекерлік -
демеуші қызметін атқарып, отбасының әлеуетті мүмкіндіктерін
жандандыру, кәмелетке толмаған балалардың құқығы жайлы ата - ананы
ақпараттандыру;
отбасылық жағдайды талдау нәтижесінде отбасыдағы қарым - қатынасты
өзгерту, жаңа позитивті стратегия мен тәсіл ойлап табу;
Ағартушылық. Ата - аналарды отбасы тәрбиесі бойынша білімділігін
арттыру.
Әлеуметтік педагогтың сәтсіз отбасымен жасалатын жұмыс технологиясы
:
1. Отбасы туралы мәлімет жинау : -әңгімелесу;
- мекен - жайы бойынша аралау;
- сұхбаттасу;
2.Әлеуметтік диагноз қою;
3. Отбасымен жұмыс жоспарын құру: - функционалды бағыт;
- функцияның орындалуын қадағалау;
4. Нәтижелерді талдау және коррекциялық жұмыс;
5. Жаңа деңгейге өту.
Диагностикалық жұмыс
отбасының құрамы;
отбасыдағы маңызды жайттар (ажырасу, жұмыссыздық, миграция,
т.б.);
отбасының мәдени және әлеуметтік - экономикалық статусы;
баланың дүниеге келуіндегі маңызды оқиғалар;
денсаулығы;
оқу ортасы баланың;
баланың бейімділігі, әлеуметтік байланыстары, қарым -
қатынастары.
Профилактикалық жұмыс технологиясы :
1. санитарлық - ағартушылық;
2. мәдени - ағартушылық;
3. ақпараттық және шынықтыра - емдейтін жұмыс.
Әлеуметтік профилактикалық технологияың кезеңдері:
алкоголь, наша, табак, әлеуметтік қауіпсіздік туралы әртүрлі
буклет, жаднама, ақпарат қағаздарды тарату ;
әлеуметтік - профилактикалық ақпараттың плакаттары мен билбордтарын
қою;
Профилактика жайлы жергілікті БАҚ қа мәлімет беру, телебағдарлама,
әлеуметтік бағдарлама құрастыру;
Профилактикалық шараларды өткізу үшін білім беру орталықтарынағ
мәдени орындар, денсаулық сақтау орындарына хабарласу;
Профилактика жайлы хабарласып біле алатын арнайы телефон беру;
Профилактикалық бағыттағы ойындар;
Жеке кеңес беру, тосып тұрған проблема туралы ескерту;
Көше акциялары;
Әлеуметтік педагогикалықмобилді технология : (А.С.Дудкин
бойынша)
А. Балаларды мекен - жайы бойынша әлеуметтік тіркеу;
Ә. Көшпелі мобилді бригада технологиясы
Б. "Сенім сымтетігі" арқылы қашықтықтан әлеуметтік -психолоогиялық
кеңес беру;
В. Әлеуметтік педагогтың отбасымен жұмыс технологиясы
Педагогикалық моделі
Әлеуметтік моделі
психологиялық моделі
Диагностикалық моделі
Медициналық моделі
Сәтсіз отбасыға көмек көрсету моделдері
Қолданылатын әдістер :
когнитивті іс - қимыл тренингі
топтық дискуссия әдісі
ойын әдісі
ортақ істер әдісі
құрастырмалы бәсеке әдісі
вербалды дискуссия әдісі
сыртқы мамандардың кеңесі
Қарым - қатынастың бұзылуының себептерін анықтап, қиыншылықтарын
жоюға көмектеседі.
Отбасы ме бала туралы арнайы білімдер жинағы. Ол ұйымдасқан шешім
қабылдауға көмек.
Егер отбасыдағы қиыншыық көзі ауру болса, онда диагноз, ем, отбасы
мүшелерінің ауру адамға бейімделуіне байланысты көмек береді.
ата - ана мен бала жұмысының көрмесі;
газет - журнал шығару;
бейнематериал шығару;
отбасы тәрбиесі туралы кітап көрмесі.
кеңес беру;
тренингтер;
өзара көмек тобын ашу,
әңгімелесу;
кеңес беру;
үйге келіп бақылау.
жиналыс;
кештер;
конференция;
кездесулер;
бейнедәріс;
бейнеконференция;
скайп;
интернет қауымдастық;
жедел хаттама;
онлайн
Интернет желі
Көрнекі - ақпараттық
Сәтсіз отбасымен жұмыс жүргізу формасы
Ұжымдық
Отбасымен жеке
Топтық
"Жағдаттар" әдістемесі
1. Алдымен, отбасы туралы, жағдаяттар туралы , қазіргі отбасылардың
ерекшелігі туралы білу керек;
2. Шағын топпен жұмыс :
1- топ : қазіргі отбасы жағдаяттары ;
2 - топ : отбасы ерекшелігі, оның қызметтері;
3 - топ : отбасы тәрбиесінің мақсаты, міндеті, мазмұны туралы айту
керек.
"Заманауи отбасы" пікірсайысын құрастырыңыз.
Қоланылуға болатын тақырыптар
:
"Дағдарыстық отбасы : бар ма, оның себебі неде ?"
"Бәрі отбасыдан басталады... дәлірек келсек ?"
"Бай отбасы" және "кедей отбасы" дегеніміз не ?
"Қазақ отбасыларының ерекшелігі"
Бұл әдісте отбасымен жүргізілген (Н.С. Минаева, Д.В. Пивоваров,
Боднар Э.Л) отбасыішілік қарым - қатынас пен эмоциалық проблемалар
бойынша жұмыстар жүргізеді.
Жиналған нәтижелерден отбасы мүшелеріне портрет құрастырып шығару
керек.
Отбасы мүшелеріне әулетін бейнелеп, қызықты сәттерін көрсетуді
ұсынамыз. Егер отбасы мүшелері сызбаға өзгеріс әкелгісі келсе, онда
кез - келегн кездесуде рұқсат етуге болады.
Нұсқаулық
: Қағаз ортасына шеңбер салыңыз,оған есіміңізді жазыңыз. Енді оның
шетіне сіздің 18 жасқа толғаныңызша сізге ықпал еткен адамдардың
есімін жазыңыз. Егер ықпал қатты болса қысқа, қалың, егер аз болса
ұзын, жіңішкелеп белгілеңіз.
- Осы адамдар атын;
- Сіз үшін олардың рөлі;
- олардың ықпалы туралы 1-2 сөз, сипаттаңыз.
Соңы
: қандай сезімде болдың?
Нұсқаулық
: 110 см диаметрлі қағаз шеңбер берілді.Онда өзіңіз бен отбасы
мүшелерін дөңгелеп бейнелеңіз, әр шеңберге аттарын жазып
қойыңыз.
Отбасы мүшелері бір - бірімен кеңеспей жасайды.
Жауап талдау
:
- шеңбердегі отбасы саны;
- шеңбер көлемі;
- орналасуы;
- ара - қатынасы.
Назарларыңызға рақмет !!!
Біз зорлы?-зомбылы??а ?арсымыз»
Саба?ты? та?ырыбы:
«Біз зорлы?-зомбылы??а ?арсымыз»
Ма?саты: О?ушылар?а зорлы? зомбылы? туралы
ма?л?мат беру, адамны? е? жаман ?асиеті екенін айту. Адамны? е?
басты ??ндылы?ы оны? бостанды?ы, олай болса о?ушылар?а адамзатты?
???ы?тарымен бас бостанды?тарын ?ор?ауы туралы ?йрету. Зорлы?
–зомбылы? адам а?засына тікелей ?сер ететінін т?сіндіру. Жаман
?деттерден бойларын аула? ?стап, ондай ?рекеттерге бамау?а
т?рбиелеу, адамгершілігі мол саналы азамат болып ?суіне ы?пал
жасау.
Саба?ты? барысы:
І.
Кіріспе с?з: Зорлы?-зомбылы? ???ы?та «Бір адамны? екінші
бір адам?а, оны? жеке басына тиіспеушілік ???ы?ын б?затын т?ни ж?не
психикалы? ы?пал жасауы» делінген. Ол т?н азабын шектірген зорлы?
ж?не жан азабын шектірген зорлы? болып екіге б?лінеді.
Т?н азабын шектірген зорлы? – адамны? а?засына тікелей ?сер ету,
?рып-со?у, денесіне за?ым келтіру т.б.
Жан азабын шектірген зорлы? – ж?бірленушіні? ?арсылы? к?рсетуіне,
?з ???ы?тары мен м?дделерін ?ор?ауына деген ерік-жігерін жасыту
?шін ?ор?ыту, адамны? психикасына ?сер ету. ?о?ам ?шін е? бастысы –
т?уелсіздік, адам ?шін бас бостанды?ы ж?не уайым ?ай?ысыз ?мір.
Оны? кепілі – за?дылы?. Т?уелсіздік т?рімізден орын ал?ан
?о?амымызда?ы е? басты ??ндылы? – адам бостанды?ы.
«Біз зорлық-зомбылыққа қарсымыз»
Мақсаты: Оқушыларға зорлық зомбылық туралы мағлұмат
беру, адамның ең жаман қасиеті екенін айту. Адамның ең басты
құндылығы оның бостандығы, олай болса оқушыларға адамзаттық
құқықтарымен бас бостандықтарын қорғауы туралы үйрету. Зорлық
–зомбылық адам ағзасына тікелей әсер ететінін түсіндіру. Жаман
әдеттерден бойларын аулақ ұстап, ондай әрекеттерге бамауға
тәрбиелеу, адамгершілігі мол саналы азамат болып өсуіне ықпал
жасау.
Сабақтың барысы:
І.
Кіріспе сөз: Зорлық-зомбылық құқықта «Бір адамның екінші
бір адамға, оның жеке басына тиіспеушілік құқығын бұзатын тәни және
психикалық ықпал жасауы» делінген. Ол тән азабын шектірген зорлық
және жан азабын шектірген зорлық болып екіге бөлінеді.
Тән азабын шектірген зорлық – адамның ағзасына тікелей әсер ету,
ұрып-соғу, денесіне зақым келтіру т.б.
Жан азабын шектірген зорлық – жәбірленушінің қарсылық көрсетуіне,
өз құқықтары мен мүдделерін қорғауына деген ерік-жігерін жасыту
үшін қорқыту, адамның психикасына әсер ету. Қоғам үшін ең бастысы –
тәуелсіздік, адам үшін бас бостандығы және уайым қайғысыз өмір.
Оның кепілі – заңдылық. Тәуелсіздік төрімізден орын алған
қоғамымыздағы ең басты құндылық – адам бостандығы.
Адамның және адамзаттың құқықтары мен бас бостандықтарын қамтамасыз
ету және қорғау – конституциялық заңдылықтың басты талабы.
Қазақстанда салауатты өмір салтына қол жеткізуде, денсаулықты
сақтау мен нығайтудағы басты міндеттің бірі – бала құқығын қорғау,
зорлық-зомбылыққа қарсы күрес жүргізу.
Егер жалпы айтқанда зомбылықты физикалық қасірет көрсету әрекеті
деп анықтауы болса, онда тұрмыстық зомбылықта осы әрекеттің бастауы
мен айқындау нүктесі анық белгіленеді.
Ол – жанұя, яғни зұлымдықшы мен оның жемтігі ең жақын адамдар
болады. Олар – жұбайлар мен балалар.
Отбасындағы зорлы-зомбылық мәселесі әлемнің әр елінде ертеден орын
алған. Зорлық балалардың денелік және психологиялық денсаулықтары
және жан-жақты дамулары үшін ауыр машақат болып табылады.
Әйелдер мен балаларға қатысты зомбылықтың алдын алу және
бағытталған профилактикалық сипаттағы шараларды жүргізуде
ақпараттық үгіттеушілік жұмыстарды өткізу қажет болып табылады.
Зорлық-зомбылық құқықта «Бір адамның екінші бір адамға, оның жеке
басына тиіспеушілік құқығын бұзатын тәни және психикалық ықпал
жасауы» делінген.
Тән азабын шектірген зорлық – адамның ағзасына тікелей әсер ету,
ұрып-соғу, денесіне зақым келтіру, тағы басқа. Тән азабын шектірген
зорлықтың салдарынан жәбірленушінің денсаулығына зиян келтірілуі
мүмкін.
Жан азабын шектірген зорлық – жәбірленушінің қарсылық көрсетуіне,
өз құқықтары мен мүдделерін қорғауына деген ерік жігерін жасыту
үшін қорқыту, адамның психикасына әсер ету. Жан азабын шектірген
зорлық жүйке ауруына немесе тіпті жан ауруына ұшыратуы мүмкін.
Бейнеролик «Сәбидің бәрі бақытты бол үшін жаралған»
ІІ. Баяндама "Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ"
Бейнеролик «Оқушыларға жасалтын зорлық зомбылық»
ІІІ. Баяндама "Зорлық-зомбылыққа қарсымын"
Бейнеролик «Жанұяда тұрмыстық зорлық-зомбылық туындамас үшін не істеу керек»
ІҮ. Эссе "Қатыгездіксіз әлемді қалай орнатуға болады?"
ІҮ. Қорытынды: Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп, қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім – жақындарына, туған-туысқандарына деген сүйіспеншіліктен басталады. (Н.Ә.Назарбаев) - деп елбасымыздың сөзімен қорытындылай келе, сөз соңында мынандай тілекпен аяқтағым келеді. ХХІ ғасырға – 21 тілек
ХХІ
ғасыр,қазақ халқының ғасыры болсын.
Қазақ
елі мәдениетті дамыған ел болсын.
Қазақстан тәуелсіз егемендігін сақтасын.
Елде
бейбітшілік орнасын.
Данышпан адамдардың саны көбейе берсін.
Қазақ тілі мемлекеттік тіл болсын.
Сырт елдермен достығымыз нығая берсін.
Экономикамыз өрге бассын.
Салт –дәстүрімізді сақтай,қадірлей білейік.
Қазақстан
елі – байтақ ел болсын.
Демография
жағынан қазақ халқының саны көбейе берсін.
Отандық өнеркәсіп дамысын.
Жастарымыз білімді,мықты
болсын
«Бірлік Сүмбе орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2017-2018 оқу жылындағы ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылармен сұхбаттасу дәптері
Я Абылақым Али Шайзадаұлы
Мой научно защитная тема "природа в произведениях о современной Научной научный подход"
Цель: Шакарима Кудайбердіұлы обзор Научной жизни,через знакомство с произведенией Исламской религий.
Актуальность научно-исследовательской работы:ознакомление с произведениями поэта, Мыслителя о свойствах человека
Новинка а научно-исследовательской работы Шакарима встречающихся в произведениях образного языка, капризы өрнегінің түрленіп стихи поэта,понять и көркемдегіш деятельности средства языка,художественная, эффективно,компетентно,должен уметь говорить выразительно исследования физических и физико құбылыстарменбайланыстыру
Процесс исследования состоит из 3 этапов
На первом этапе исследования изучается жизненный путь поэта
На втором этапе исследования на основе данных, собранных с записью доклада, будут подготовлены дополнительные материалы.В совокупности, использованные в работе методы исследования, систематизируются.
На третьем этапе исследования связей между явлениями природы и физической презентации стихов поэта, мыслителя о
О |
|
|
|
|
|||
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЯАбылақым Али Шайзадаұлыы
Защитный научно жобамның на тему "природа в произведениях о современной Научной научный подход"
Цель:Қдайбердіұлының обзор Научной жизни,через знакомство с произведения Исламдінімен
Актуальность научно-исследовательской работы:ознакомление с произведениями поэта, Мыслителя о свойствах человека
Новизна научно-исследовательской работы Студентов, встречающихся в произведениях образного языка,суретшілдік,капризы өрнегініңтүрленіп стихи поэта,понять и көркемдегіш деятельности средства языка,художественная, эффективно,компетентно,должен уметь говорить выразительно исследования физических и физико құбылыстарменбайланыстыру
Процесс исследования состоит из 3 этапов
На первом этапе исследования изучается жизненный путь поэта
На втором этапе исследования на основе данных, собранных с записью доклада, будут подготовлены дополнительные материалы.В совокупности, использованные в работе методы исследования, систематизируются.
На третьем этапе исследования связей между явлениями природы и физической презентации стихов поэта, мыслителя о
Бекітемін
Мектеп директоры Н.К.Райымова
«Бірлік-Сүмбе орта мектебі» коммуналдық мемлекеттікмекемесінің 2017-2018 оқу жылындағы ата-әжесімен тұратын оқушылар туралы мәлімет
№ |
Оқушының аты-жөні |
Туан жылы,айы күні |
сыныбы |
Кіммен тұрады |
1 |
Алиева Айша Човидовна |
17.05.2011 |
1а |
Талканбаев Ерболат |
2 |
Қалдыбаева Диана |
04.09.2011 |
1ә |
Матанбаева Бақытгұл |
3 |
Ерболат Ақбота |
04.04.2010 |
2а |
Тайтаразов Нурбақы |
4 |
Иргебаева Назира |
18.03.2010 |
2а |
Ақшалова Раушан |
5 |
Жамбыл Данияр |
09.10.2010 |
2ә |
Болысбекова Тұрсынгүл |
6 |
Айдосұлы Жәнібек |
28.03.2008 |
4а |
Тоқанов Марат |
7 |
Берікбай Еркеғали |
05.04.2007 |
5ә |
Абишова Секерхан |
8 |
Тоқтасын Қанат |
20.12.2003 |
8а |
Таубалдиева Доктархан |
9 |
Марат Бекарыс |
05.08.2003 |
8а |
Сәлмекеев Марат |
10 |
Қосдаулет Назерке |
22.07.2003 |
9а |
Ибраймова Кулайхан |
11 |
Мендыбай Мансур |
28.05.2006 |
5а |
Байтуреева Камшат |
Әлеуметтік педагог К.Сагабаева