Материалдар / сәтсіз отбасымен жұмыс жүргізу

сәтсіз отбасымен жұмыс жүргізу

Материал туралы қысқаша түсінік
әлеуметтік педагогтарға беретін мәліметтері мол
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
8465
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сәтсіз отбасылармен жұмыс жасау әдістемелеріСәтсіз отбасының түрлері :"Отбасы суреті" әдісі"Отбасы" әдісіОтбасы генограммасыОтбасы социограммасыЫқпал шеңберіПрактикалық әдістемелерОтбасы - бұл миниатюрадағы шағын қоғам, оның тұтастығы бүкіл адамзат қоғамының қауіпсіздігіне кепіл.Ф.Адлер Сәтсіз отбасы дегеніміз не ?Сәтсіз отбасы - бұл материалды өмірі нормаға сай емес, өз өмірінің болашағына сенімсіз қарайтын, күйреуге ұшыраған отбасыны айтамыз. Ата - ананың бойындағы өзіне және сыртқы күшке деген сенімсіздік баланың бойына да, өмір сүру салтына да сіңіп кетеді. (Ашуркина Л.А.)Сәтсіз отбасы - бұл әлеуметтік статусы төмен, өзіне жүктелген функцияларды атқаруға қабілетсіз, қоғамға бейімделуі төмен, баланы отбасыдағы тәрбиелеу процессі үлкен қиыншылықпен өтеді, баяу және нәтижесіз. (М.А. Галагузова)Пайда болу себептері :- ата - ананың педагогикалық білімінің төмендігі;- бала мен ата - ана қарым - қатынасының ауытқуы, конфликтер;- баланың қажеттілігіне көңіл аудармау, кемсіту;- төмен материалды қамтамасыз ету;- әлеуметтік ызметтің аз қол жетімділігі, жүдеу әлеуметтік орта;- бос уақытты ұйымдастырудағы қиындықтар;- ата - ананың қауіпті тәуелділіктері.1. Проблемалық отбасы;2. Дағдарыстық отбасы;3. Асоциалды отбасы;4. Аморалды отбасы;5. Антисоциалды отбасы.Сәтсіз отбасымен әлеуметтік педагогтың жұмысыДиагностикалық. Баланың дамуына отбасыда кері әсер ететін психологиялық және әлеуметтік - аедагогикалық проблемаларды анықтайды. Әлеуметтік дезадаптацияның себебі мен факторларды анықтау;Дәнекерлік. Бала мен отбасындағы дағдарыстық жағдайда дәнекерлік - демеуші қызметін атқарып, отбасының әлеуетті мүмкіндіктерін жандандыру, кәмелетке толмаған балалардың құқығы жайлы ата - ананы ақпараттандыру;отбасылық жағдайды талдау нәтижесінде отбасыдағы қарым - қатынасты өзгерту, жаңа позитивті стратегия мен тәсіл ойлап табу;Ағартушылық. Ата - аналарды отбасы тәрбиесі бойынша білімділігін арттыру.Әлеуметтік педагогтың сәтсіз отбасымен жасалатын жұмыс технологиясы :1. Отбасы туралы мәлімет жинау : -әңгімелесу;- мекен - жайы бойынша аралау;- сұхбаттасу;2.Әлеуметтік диагноз қою;3. Отбасымен жұмыс жоспарын құру: - функционалды бағыт;- функцияның орындалуын қадағалау;4. Нәтижелерді талдау және коррекциялық жұмыс;5. Жаңа деңгейге өту.Диагностикалық жұмысотбасының құрамы;отбасыдағы маңызды жайттар (ажырасу, жұмыссыздық, миграция, т.б.);отбасының мәдени және әлеуметтік - экономикалық статусы;баланың дүниеге келуіндегі маңызды оқиғалар;денсаулығы;оқу ортасы баланың;баланың бейімділігі, әлеуметтік байланыстары, қарым - қатынастары.Профилактикалық жұмыс технологиясы :1. санитарлық - ағартушылық;2. мәдени - ағартушылық;3. ақпараттық және шынықтыра - емдейтін жұмыс.Әлеуметтік профилактикалық технологияың кезеңдері:алкоголь, наша, табак, әлеуметтік қауіпсіздік туралы әртүрлі буклет, жаднама, ақпарат қағаздарды тарату ;әлеуметтік - профилактикалық ақпараттың плакаттары мен билбордтарын қою;Профилактика жайлы жергілікті БАҚ қа мәлімет беру, телебағдарлама, әлеуметтік бағдарлама құрастыру;Профилактикалық шараларды өткізу үшін білім беру орталықтарынағ мәдени орындар, денсаулық сақтау орындарына хабарласу;Профилактика жайлы хабарласып біле алатын арнайы телефон беру;Профилактикалық бағыттағы ойындар;Жеке кеңес беру, тосып тұрған проблема туралы ескерту;Көше акциялары;Әлеуметтік педагогикалықмобилді технология : (А.С.Дудкин бойынша)А. Балаларды мекен - жайы бойынша әлеуметтік тіркеу;Ә. Көшпелі мобилді бригада технологиясыБ. "Сенім сымтетігі" арқылы қашықтықтан әлеуметтік -психолоогиялық кеңес беру;В. Әлеуметтік педагогтың отбасымен жұмыс технологиясыПедагогикалық моделіӘлеуметтік моделіпсихологиялық моделіДиагностикалық моделіМедициналық моделіСәтсіз отбасыға көмек көрсету моделдеріҚолданылатын әдістер :когнитивті іс - қимыл тренингітоптық дискуссия әдісіойын әдісіортақ істер әдісіқұрастырмалы бәсеке әдісівербалды дискуссия әдісісыртқы мамандардың кеңесіҚарым - қатынастың бұзылуының себептерін анықтап, қиыншылықтарын жоюға көмектеседі.Отбасы ме бала туралы арнайы білімдер жинағы. Ол ұйымдасқан шешім қабылдауға көмек.Егер отбасыдағы қиыншыық көзі ауру болса, онда диагноз, ем, отбасы мүшелерінің ауру адамға бейімделуіне байланысты көмек береді.ата - ана мен бала жұмысының көрмесі;газет - журнал шығару;бейнематериал шығару;отбасы тәрбиесі туралы кітап көрмесі.кеңес беру;тренингтер;өзара көмек тобын ашу,әңгімелесу;кеңес беру;үйге келіп бақылау.жиналыс;кештер;конференция;кездесулер;бейнедәріс;бейнеконференция;скайп;интернет қауымдастық;жедел хаттама;онлайнИнтернет желіКөрнекі - ақпараттықСәтсіз отбасымен жұмыс жүргізу формасыҰжымдықОтбасымен жекеТоптық"Жағдаттар" әдістемесі1. Алдымен, отбасы туралы, жағдаяттар туралы , қазіргі отбасылардың ерекшелігі туралы білу керек;2. Шағын топпен жұмыс :1- топ : қазіргі отбасы жағдаяттары ;2 - топ : отбасы ерекшелігі, оның қызметтері;3 - топ : отбасы тәрбиесінің мақсаты, міндеті, мазмұны туралы айту керек."Заманауи отбасы" пікірсайысын құрастырыңыз.Қоланылуға болатын тақырыптар:"Дағдарыстық отбасы : бар ма, оның себебі неде ?""Бәрі отбасыдан басталады... дәлірек келсек ?""Бай отбасы" және "кедей отбасы" дегеніміз не ?"Қазақ отбасыларының ерекшелігі"Бұл әдісте отбасымен жүргізілген (Н.С. Минаева, Д.В. Пивоваров, Боднар Э.Л) отбасыішілік қарым - қатынас пен эмоциалық проблемалар бойынша жұмыстар жүргізеді.Жиналған нәтижелерден отбасы мүшелеріне портрет құрастырып шығару керек.Отбасы мүшелеріне әулетін бейнелеп, қызықты сәттерін көрсетуді ұсынамыз. Егер отбасы мүшелері сызбаға өзгеріс әкелгісі келсе, онда кез - келегн кездесуде рұқсат етуге болады.Нұсқаулық: Қағаз ортасына шеңбер салыңыз,оған есіміңізді жазыңыз. Енді оның шетіне сіздің 18 жасқа толғаныңызша сізге ықпал еткен адамдардың есімін жазыңыз. Егер ықпал қатты болса қысқа, қалың, егер аз болса ұзын, жіңішкелеп белгілеңіз.- Осы адамдар атын;- Сіз үшін олардың рөлі;- олардың ықпалы туралы 1-2 сөз, сипаттаңыз.Соңы : қандай сезімде болдың?  770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ