Саясаттану және әлеуметтану
негіздері
Бадел
Айдос Баделұлы
-
<question>Әлеуметтану
пәнінің зерттейтіні:
<variant>Қоғамның табиғи
құрылымы.
<variant>Адамдардың
ойлану қабілеті.
<variant>Тірі жандардың
мінез-құлқы.
<variant>Адамдардың
қажеттіліктері.
<variant>Қоғамның
әлеуметтік құрылымы.
-
<question>Әлеуметтанудың
зерттеу заттары:
<variant>Табиғат.
<variant>Жануарлар.
<variant>Қоғам.
<variant>Мемлекеттер.
<variant>Басшылар.
-
<question>Әлеуметтік
институттарының негізгі артықшылықтары:
<variant>Қарапайымдылығы.
<variant>Жеңілдігі.
<variant>Ыңғайлылығы.
+<variant>Түсініктілігі.
<variant>Тұрақсыздығы.
-
<question>Қоғам дамуының
үш сатысы туралы теорияны ұсынғандар:
+<variant>Д.
Белл.
<variant>М.
Лескин.
<variant>Дж.
Мид.
<variant>М.
Вебер.
<variant>Г.
Спенсер.
-
<question>Әлеуметтік-демографиялық
қауымдастықтарға жататындар:
<variant>Ересектер.
<variant>18-жастан асқан
адамдар.
+<variant>Әйелдер.
<variant>49-жасқа
дейінгі еркектер.
<variant>49-жасқа
дейінгі әйелдер.
-
<question>Өлшем
тұрғысынан қоғамдасудың түрлері:
<variant>Санына
қарай.
+<variant>Тұрақтылық дәрежесіне
қарай.
<variant>Нәсіліне
қарай.
<variant>Діндеріне
қарай.
<variant>Мақсатына
қарай.
-
<question>О. Конттың
шығармалары:
+<variant>Қарапайым
астрономия туралы философиялық трактаттар.
<variant>Негативтік
катехизис.
<variant>Огюст Конттың
өсиеттері.
<variant>Әлеуметтік
трактат.
<variant>Огюст Конттың
трактаты.
-
<question>Әлеуметтанудағы
үш сатылы заңдар:
<variant>Астрономиялық.
<variant>Әдеби.
<variant>Теократиялық.
+<variant>Теологиялық.
<variant>Негативтік.
-
<question>Г. Гегельдің
айтуынша азаматтық қоғамның негізгі
элементтері:
+<variant>Әлеуметтік
қажеттіліктер жүйесі.
<variant>Жұмыскерлер.
<variant>Қоғам.
<variant>Тұрақты
экономика жүйесі.
<variant>Басшы.
-
<question>Әлеуметтік
жүйелер теориясының авторлары:
<variant>М.
Вебер.
<variant>Т. Парсонс.
<variant>Г.
Моска.
<variant>Ж.Ж.
Руссо.
<variant>В.
Парето.
-
<question>Кең мағынадағы
әлеуметтіктің түрлері:
<variant>Өзіндік
әлеуметтік.
<variant>Өзгелік.
<variant>Қоғамдық.
<variant>Табиғи.
<variant>Биологиялық.
-
<question>Т. Парсонстың
айтуынша адамды жіктерге бөлетін
белгілері:
<variant>Әр түрлі
кәсіби-еңбек қызметі.
<variant>Жеке
меншік.
<variant>Материалдық
құндылықтар.
<variant>Адамдарды
басқару мүмкіндігі.
+<variant>Этникалық тегі.
-
<question>Адамды
жіктерге бөлудің топтары:
+<variant>Рухани
құндылықтар.
<variant>Этникалық
тегі.
<variant>Жеке
меншік.
<variant>Жас
ерекшеліктері.
<variant>Жыныс
ерекшеліктері.
-
<question>Ш. Уәлиханов
өзінің шығармаларында қазақ қоғамындағы мынандай көкейтесті
әлеуметтік мәселелерді зерттеді:
<variant>Негізгі
әлеуметтанулық ұғымдарды.
<variant>Шаруашылық және
қоғамды.
<variant>Баянауыл округі
туралы.
<variant>Әлеуметтанудың
негізгі мәселелерін жаңаша қоюды.
<variant>Сот реформасы жайлы
жазбаларды.
-
<question>М. Вебердің
еңбектері:
<variant>Әлеуметтік
реформа.
<variant>Мемлекетсіз
коммунизм.
<variant>Сахарадағы
мұсылмандық туралы.
<variant>Протестанттық этика және
капитализм рухы.
<variant>Өркениет.
-
<question>Әлеуметтік
институт тұрғысында бірнеше фазаларды қамтитын өмірлік циклдарының
реті мынандай нұсқаларда келтірілген:
<variant>Қалыптасу -
өсіп өну.
<variant>Қалыптасу -
азаю.
<variant>Өсіп өнудің
аяқталуы - отбасының ыдырауы.
<variant>Өсіп өнудің
аяқталуы - азаюдың аяқталуы.
<variant>Азаю - өсіп
өну.
-
<question>«Эпистема»
түсінігінің мағынасы:
<variant>Зерттеу
принципі.
<variant>Ғасырдағы таным бағыттары және
ойлау стилі.
<variant>Зерттеу
әдісі.
<variant>Анықтайтын
субъектілердің қатынасы.
<variant>Белгілі ғылым
ортаға тән құндылықтар.
-
<question>Парадигма -
бұл:
<variant>Интерпретация
әдісі.
<variant>Зерттеу
әдісі.
<variant>Таным
субъектісінің қатынастары.
<variant>Сәйкес
дәуірдегі таным бағыттары және ойлау
стилі.
+<variant>Белгілі ғылыми тән құндылықтарды
бағыттау.
-
<question>Тарихи
материализм принципін құрастырған ойшыл:
<variant>К.
Маркс.
<variant>М.
Вебер.
<variant>Э.
Дюркгейм.
<variant>Г.
Спенсер.
<variant>О.
Конт.
-
<question>Әлеуметтанудың
ғылым ретіндегі қалыптасу кезеңі:
<variant>17-ші
ғасыр.
<variant>19-ші ғасырдың ортасы.
<variant>18-ші ғасырдың
ортасы.
<variant>18-ші ғасырдың
басы.
<variant>20-ші ғасырдың
басы.
-
<question>19-ші ғасырдың
ортасында:
<variant>Әлеуметтану
ғылым ретінде қалыптасты.
<variant>О. Конт дүниеге
келді.
<variant>К. Маркс
дүниеге келді.
<variant>Әлеуметтануда
феноменологиялық бағыт қалыптасты.
<variant>Әлеуметтануда
құрылымдық - қызметтік бағыт қалыптасты.
-
<question>Әлеуметтанудың
негізін қалаған:
<variant>Г.
Спенсер.
<variant>М.
Вебер.
<variant>Г.
Зиммель.
<variant>Т.
Парсонс.
<variant>О. Конт.
-
<question>«Философияның
позитивтік курсы» деген еңбегінің авторы:
<variant>О.
Конт.
<variant>М.
Вебер.
<variant>Г.
Зиммель.
<variant>Э.
Дюркгейм.
<variant>К.
Леви-Стросс.
-
<question>Әлеуметтанулық
білімінің негізгі постулаттарын көрсеткен
еңбек:
<variant>Позитивті
философияның курсы.
<variant>Социологияның
негіздері.
<variant>Социология.
<variant>Әлеуметтік
физика.
<variant>Қазіргі
қоғамның жүйелері.
-
<question>О. Конттың
ойлап тапқан тұжырымдамасы:
<variant>Тарихи
материализм.
<variant>Формализм.
<variant>Позитивизм.
<variant>Релятивизм.
<variant>Структурализм.
-
<question>Позитивизмнің
негізгі принципі:
+<variant>Эмпирикалық
тұрғыда негіздеу.
<variant>Идеология
ғылыми түсініктеменің негізі болады.
<variant>Танымды
обьективизациялау.
<variant>Танымды
субьективизациялау.
<variant>Танымды
рационализациялау.
-
<question>О. Конттың
айтуынша адамзат ойының дамуындағы
кезеңдері:
<variant>Теологиялық.
<variant>Позитивті.
<variant>Рационалды.
<variant>Иррационалды.
<variant>Құрылымдық.
-
<question>О. Конттың
айтуынша әлеуметтік теорияның деңгейлері:
<variant>Әлеуметтік
теория.
<variant>Әлеуметтік статика.
<variant>Эмпирикалық
әлеуметтану.
<variant>Конструктивті
әлеуметтану.
<variant>Әлеуметтік
физика.
-
<question>О. Конттың
айтуынша әлеуметтік статиканың оқытатыны:
<variant>Қоғамдық
өмірдегі үрдістерінің дамуы.
<variant>Әлеуметтік
өлшемдерді қалыптасу үрдістері.
<variant>Әлеуметтік
үрдістердің зандылықтары.
+<variant>Қоғамдық
құрылыстың көрінісі.
<variant>Әлеуметтік
мәдени жүйелер.
-
<question>О. Конттың
айтуынша әлеуметтік динамиканың оқытатыны:
<variant>Қоғамдық
өмірдегі үрдістерінің дамуы.
<variant>Қоғамдық
құрылыстың көрінісі.
<variant>Әлеуметтік
өлшемдерді қалыптасу үрдістері.
<variant>Әлеуметтік
үрдістердің зандылықтары.
<variant>Әлеуметтік
мәдени жүйелер.
-
<question>Г. Спенсерге
тән қасиет:
+<variant>Эволюциялық
тоқталым.
<variant>Тарихи
тоқталым.
<variant>Динамикалық
тоқталым.
<variant>Рационалды
тоқталым.
<variant>Детерминистік
тоқталым.
-
<question>Г. Спенсердің
эволюциялық тұжырымдамасына әсер еткен
ғалым:
<variant>Ч.
Дарвин.
<variant>Т.
Дрейк.
<variant>Дж.
Миллс.
<variant>Р.
Вагнер.
<variant>К.
Маркс.
-
<question>Г. Спенсердің
айтуынша қоғамның ұқсайтыны:
<variant>Физикалық
денеге.
<variant>Әлеуметтік
психологияға.
<variant>Биологиялық ағзаға.
<variant>Индивидтік
психологияға.
<variant>Биологияға.
-
<question>Г. Спенсердің
айтуынша эволюция дегеніміз:
+<variant>Дифференциация
материясы.
<variant>Градация
материясы.
<variant>Деградация
материясы.
<variant>Интеграция
материясы.
<variant>Материялық
дезинтеграциясы.
-
<question>Г. Спенсердің
айтуынша бір индивидтің құқықтары мен бостандықтарының
шектелетіні:
<variant>Мемлекет
арқылы.
+<variant>Басқа адамның құқықтары мен
бостандықтары арқылы.
<variant>Әскер
арқылы.
<variant>Құқық өлшемдері
арқылы.
<variant>Заң санкциялар
жүйесі арқылы.
-
<question>Г. Спенсердің
айтуынша әлеуметтік институттар дегеніміз:
<variant>Әлеуметтік
әрекеттің тұрақты құрылымы.
<variant>Әлеуметтік
әрекеттің тұрақты емес құрылымы.
<variant>Болмыстың
ерекше тәсілі ретінде сенімді, барлық тәртіпті көрсететін топтың
ұстанымы.
<variant>Әлеуметтік
ұстаным.
<variant>Діни наным мен
көзқарастар жүйесі.
-
<question>Г. Спенсердің
айтуынша қоғамның түрлері:
+<variant>Әскери.
<variant>Дәстүрлі.
<variant>Постиндустриалдық.
<variant>Архаикалық.
<variant>Индустрияға
дейінгі.
-
<question>Г. Спенсердің
айтуынша «Индивид мемлекет үшін» девизі мынандай қоғамға
тән:
<variant>Әскери
қоғамға.
<variant>Постиндустриалды
қоғамға.
<variant>Ашық
қоғамға.
<variant>Индустриалды
қоғамға.
<variant>Өндірістік
қоғамға.
-
<question>Г. Спенсердің
айтуынша «Мемлекет индивид үшін» девизі мынандай қоғамға
тән:
<variant>Индустриалды
қоғамға.
<variant>Жабайы
қоғамға.
<variant>Дәстүрлі
қоғамға.
<variant>Әскери
қоғамға.
<