Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Саяси интеграция
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сынып: 8 |
Мектеп: «Көкбай атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» КММ Мұғалім аты-жөні: Нұралы Ж.М |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Саяси интеграция |
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
8.6.1.5-саяси интеграцияның қажеттілігі мен мақсаттарын түсіндіреді. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың барлығы орындай алады: Қазақстанның саяси интеграциядағы мүдделері мен мақсаттарын талдайды. Оқушылардың басым көпшілігі орындай алады: Интеграциялық бірлестіктердің қажеттілігі , Қазақстанның саяси - интеграциялық үдерістеріндегі карта бойынша бағыттарына талдау жасай отырып, еліміздің интеграциялық бірлестіктер құрамындағы алатын орнының маңыздылығы туралы ой тұжырымдайды. Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Қазақстанның саяси интеграциясындағы мүдделері,басымдықтарына талдау жасап,саяси интеграциядағы Қазақстанның алатын орны мен қызметіне баға береді. |
|
Бағалау критерийі: |
- Қазақстанның саяси - интеграциялық үдерістеріндегі бағыттарына талдау жасайды; - Бейнематериал негізінде Қазақстанның саяси интеграциядағы мүдделері мен қызметіне баға береді; - Алған білімдерін күнделікті өмірмен ұштастыра алуы |
|
Тілдік мақсаттар: |
Оқылым: Ауызша және жазбаша сөйлеу нормаларын сақтай отырып, өз ойларын жинақы және логикалық сабақтастықта жеткізе алады; Айтылым: Бейне ақпараттар негізінде сұрақтарға толық жауап бере алады; Тыңдалым: Саяси интеграциялық ұйымдарға қатысты географиялық терминдердің дұрыс айтылуын және жазылуын біліп, аудармасымен жұмыс істей алатын болады. |
|
Ресурстар |
Оқулық, слайд, герографиялық карта, атылас карталары, әртүрлі анықтамалықтар, сызба нұсқалар, кестелер, түрлі –түсті стикер . |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының құндылықтары, Қазақстандық патротизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық және өмір бойы оқып - үйрену. |
|
Пәнаралық байланыс |
Физика, информатика, тарих |
|
Күтілетін нәтиже |
- саяси интеграциялық ұйымдармен танысады; - саяси интеграцияның қажеттілігі мен мақсаттары туралы білім қалыптастырады; |
|
Алдыңғы білім |
Елдердің саяси - географиялық жағдайына баға береді |
|
Сабақты жоспарлау кезеңдері: |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
Сабақтың басы 7 мин |
М: Топ мүшелерін біріктіру, топта жағымды ахуал құру, жұмыс белсенділіктерін арттыру мақсатында «Мықты тірек» тренингін жүргізу. Оқушыларды БҰҰ, НАТО, ҰҚКҰ, ШЫҰ тізімін беріп тірек сөздермен топтастыру. М.Алдыңғы білімді тексеру мақсатында «Географиялық сөзжұмбақ » шешкізу. М. «Миға шабуыл» Қазақстан қандай халықаралық ұйымдарға мүше? К: «Кинометофра» әдісі: «Халықаралық ұйымдардағы Қазақстан» бейнефильм |
Тірек сөздер ,сөзжұмбақ |
Сабақтың ортасы 25 мин |
Жаңа сабақ: М:сабақтың мақсатын мұғаліммен бірлесе отырып анықтайды. Мұғалім сабақты слайд көрсету арқылы түсіндіреді. Тапсырма : «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі І топ Ойлан тапсырма: Әртүрлі дереккөздерді пайдаланып, «Маңызды саяси интеграциялық ұйымдар» атты ақпараттық кесте құрастырыңдар. Дескриптор : -Еліміздің интеграциялық бірлестіктерге қатысуына орай сыртқы саясатында қандай мақсаттарын көздейді. ІІ топ Жұптас тапсырма: Саяси интеграциялық үдерістердің Қазақстан эканомикасына тигізетін ықпалына талдау жасаңдар. Дескриптор : -Маңызды саяси интеграциялық ұйымдарды анықтай алады. ІІІ топ Бөліс Тапсырма: Тұңғыш ел басы Н.Назарбаевтың «Әлем . ХХІ ғасыр» Манифесіне қатысты хабарлама әзірлеңдер. Дескриптор : Тұңғыш ел басы Н.Назарбаевтың «Әлем . ХХІ ғасыр бағытын жоспарлай алады. Қалыптастырушы бағалау: күн, ай, бұлт суреттерімен бағалау . |
Слайд Кесте парақшалары |
Сабақтың соңы 8 мин |
Кері байланыс «Ротация» әдісі : 1.Қазақстанның саяси - интеграциялық үдерістеріндегі бағыттары. 2.Қазақстанның саяси - интеграциялық үдерістеріндегі мүдделері. 3.Еліміздің интеграциялық бірлестіктерге қатысуындағы алатын орны мен қызметі. 4. Қазақстанның саяси - интеграциялық үдерістеріндегі мақсаты. Дескриптор: 1.Қазақстанның саяси – интеграциялық үдерістердегі бағыттары мен мүдделері туралы алған білімдерін қолдана алады; 2.Еліміздің интеграциялық бірлестіктерге қатысуының ерекшеліктері туралы өз ой – пікірлерімен бөлісе алады; 3. Еліміздің интеграциялық бірлестіктерге қатысуының ерекшеліктері туралы ойларын жинақтап, тұжырымдап жеткізе алады. 4. Қазақстанның интеграциялық үдерісіндегі мақсатын анықтай алады Қалыптастырушы бағалау. Оқушылырдың дұрыс жауаптарын Медальдар арқылы ( алтын - толық түсінсе , күміс-түсінуге жақын қола – түсінбесе, өз- өзіне сенімді болмаса) мадақтау Кері байланыс : «Жетістік баспалдағы» әдісі О : Бүгінгі сабақты толық түсінсе смайліктерін ең жоғарғы сатыға; Жартылай түсінсе –ортаңғы сатыға; Түсінгеніме күмәнім бар десе төменгі сатыға орналастырады. |
Сұрақ парақшалары Медальдар Жетістік баспалдағы |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Оқушылардың ерекшеліктеріне қарай оқу мақсатынан басталып сараланып алынады. Нәтиже бойынша саралау: 1.Қазақстанның саяси -интеграциялық үдерістердегі басым бағыттары. 2. Қазақстанның саяси -интрациялық үдерістердегі мүдделері . 3. Еліміздің интеграциялық бірлестіктерге қатысуындағы алатын орны мен қызметі. Саралап оқыту тәсілі- деңгейлеріне қарай әртүрлі тапсырмалар беру. Іс-әрекетке бағдарланған тәсіл-«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Коммуникативті тәсіл- Ротация әдісі Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса,неліктен деп ойлайсыз? |
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз? Б: Әр тапсырма сайын күн, ай, бұлт , суреттерімен Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
Пәнаралық байланыс: тарихы, физика, информатика Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Оқушыларды жеке ерекшеліктеріне қарай отырғызу ескеріледі. Ақпараттық –коммуникациялық технологияларды қолдану. Интер белсенді тақта . |
|
|
|