Сабақтың басы | Психологиялық ахуал.Көршіңді оң жақта құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір қара,Сол жақтағы көршіңе бір қара.Бүгін сабақтың барысы,Біз үлкен отбасы.
Бүгінгі көңіл-күйді сұрау басбармақ арқылыӨткен сабақты қайталау«А дыбысы мен әрпі»Кері байланыс:«Сұрақ-жауап» тәсіліДыбыс дегеніміз не?-Дыбысты біз айтамыз,естимізӘріп дегеніміз не?-Әріпті біз жазамыз,көреміз-Дыбыстар нешеге бөлінеді? 2-ге-Дауысты дыбыс,дауыссыз дыбысДауысты дыбыстарды қандай дөңгелекшемен белгілейміз?-Қызыл-Дауыссыз дыбыстарды ше?-Көк-Буын дегеніміз не?-Сөзде қанша дауысты дыбыс болса,сонша буын болады.-А дыбысы қандай дыбыс?-Дауысты дыбыс
|
|
Сабақтың ортасы
Саралау
Сергіту сәті:
Сабақтың соңы
Рефлексия.
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Қабілеті жоғары оқушылар сұрақтарға еркін жауап бере алады. Сурет бойынша заттардың атауын жаза алады. Сызба бойынша сөйлем құрайды.Берілген тапсырмаларды толықтай орындай алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар берілген әріптен сөз құрайды. | «А» әрпінің баспа және жазба түрімен таныстыру.А әрпін енді кәне мен тақтаға салып көрсетемін сендер соны мұқият қараңдар:Жоғарыдан -оң жаққа қарай имектелген көлбеу- сол жаққа қарай имектелген көлбеубелін қысқа сызықпен сызамыз – бұл бас әріп.Толық құрсау дөңгелектенген және имектелген көлбеу сол жаққа қарай(а)-бұл кіші әріп.А-бас әрпімен сөйлемнің басында, адамның аты, қаланың аты келеді, кіші әрпімен сөйлемнің соңында, ортасында жазамыз.Ауада жазу, тақтаға жазу.
Тапсырма №1(Ж)«Суретпен жұмыс» тәсіліСуреттегі заттар ата.Алма,айран,асық,кітап,арқан,нанОсы сөздерде а әрпі қай жерде тұр?-Ендеше өзіміз осыған байланысты мысал келтіре аламыз ба?Бағалау: «Шапалақ» тәсілі6 сөздегі «А» әрпінің орнын дұрыс тапса 3 шапалақ.5-4 сөздегі «А» әрпін дұрыс тапса 2 шапалақ3-2 сөздегі «А» әрпін дұрыс тапса 1шапалақ
Тапсырма №2.(Ж)Бұл заттардың қайсысын асханадан көресің?Алма,айран,нанБағалау: «Жұдырық» тәсіліАсханада көретін тағамдарды дұрыс тапса жұдырық толық ашылады.Қате болса жартысы ашылады.
Тапсырма 3(Ж)Дәптермен жұмысЖазу кезінде кеудені тік көтеріп дәптерді қиғаштап, қаламды дұрыс ұстап жазамыз. «А,а» әрпіБағалау: «Мадақтау»- Балалар А дыбысынан келетін біздің сыныпта ұл-қыздар бар ма?-Айдана,Айдос,АяулымМузыкалық видео роликТапсырма 4(Ж)«Құрастыру»тәсіліБағалау критерий: Суреттерді пайдаланып, сызба бойынша сөздер мен сөйлемдер құрастыр.
Дескриптор Білім алушы: -1 сызбаға сәйкес сөздер айтады; - 2-3 сызбаға сәйкес сөйлемдер құрастырып, оқиды.-3-4сызбаға сәйкес сөйлем құрайды.Бағалау: «Жапондық» тәсіл-дұрыс келісемін-толықтырамын, басқа көзқарасым бар.Тапсырма №5(ЖЖ)«Жазу» тәсілі1-тапсырма Суреттердің атауын жаз.
Дескриптор: Білім алушы - әріп элементтерін дұрыс байланыстырады; - жазу жолының сызықтары мен жоларалық кеңістікті сақтайды; - сөздерді сауатты әрі көркем жазады. Бағалау: «Графикалық» тәсіл +,-Суреттің атауын толық жазса «+»Суреттің атауын жазғанда қате жіберсе «-»Сабақты қорытынды«Ойда аяқта» тәсілі-Бүгін мен не білдім?-Мен не үйрендім?-Нені білгім келеді?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді жоспарлап отырсыз?
«Отшашу» тәсілін пайдаланып, суреттегі заттардың дұрыс атауын бағалаймын.«Жұдырық» тәсілін қолданып, асханадағы көретін тағамдарды дұрыс табуын бағалаймын.«Мадақтау»тәсілін пайдаланып, оқушылардың «А» әрпінің жазылуын бағалаймын.«Жапондық» тәсіл арқылы, суреттерді пайдаланып, сызба бойынша сөз бен сөйлемді дұрыс құрастыруын бағалаймын.«Графикалық» тәсілді пайдаланып, суреттегі атаулардың дұрыс жазылуын бағалаймын.
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сергіту сәті.
|