«А» әрпінің баспа және жазба
түрімен таныстыру.
А әрпін енді кәне мен тақтаға
салып көрсетемін сендер соны мұқият қараңдар:
Жоғарыдан -оң жаққа қарай имектелген көлбеу
- сол жаққа қарай имектелген көлбеу
белін қысқа сызықпен сызамыз – бұл бас әріп.
Толық құрсау дөңгелектенген және имектелген көлбеу сол жаққа
қарай(а)-бұл кіші әріп.
А-бас әрпімен сөйлемнің
басында, адамның аты, қаланың аты келеді, кіші әрпімен сөйлемнің
соңында, ортасында жазамыз.
Ауада жазу, тақтаға жазу.
Тапсырма
№1
(Ж)«Суретпен жұмыс»
тәсілі
Суреттегі заттар
ата.
Алма,айран,асық,кітап,арқан,нан
Осы сөздерде а әрпі қай жерде
тұр?
-Ендеше өзіміз осыған
байланысты мысал келтіре аламыз
ба?
Бағалау: «Шапалақ»
тәсілі
6 сөздегі «А» әрпінің орнын
дұрыс тапса 3 шапалақ.
5-4 сөздегі «А» әрпін дұрыс
тапса 2 шапалақ
3-2 сөздегі «А» әрпін дұрыс
тапса 1шапалақ
Тапсырма
№2.
(Ж)Бұл заттардың қайсысын асханадан
көресің?
Алма,айран,нан
Бағалау:
«Жұдырық»
тәсілі
Асханада көретін тағамдарды
дұрыс тапса жұдырық толық
ашылады.
Қате болса жартысы
ашылады.
Тапсырма
3
(Ж)Дәптермен
жұмыс Жазу кезінде кеудені тік көтеріп дәптерді қиғаштап, қаламды
дұрыс ұстап жазамыз. «А,а»
әрпі
Бағалау:
«Мадақтау» - Балалар А дыбысынан келетін біздің сыныпта ұл-қыздар бар
ма?
-Айдана,Айдос,Аяулым
Музыкалық видео
ролик
Тапсырма 4
(Ж)«Құрастыру»тәсілі
Бағалау критерий:
Суреттерді пайдаланып, сызба бойынша сөздер мен сөйлемдер
құрастыр.
Дескриптор
Білім алушы:
-1 сызбаға сәйкес сөздер
айтады;
- 2-3 сызбаға сәйкес сөйлемдер құрастырып,
оқиды.
-3-4сызбаға сәйкес сөйлем
құрайды.
Бағалау: «Жапондық»
тәсіл
-дұрыс келісемін
-толықтырамын, басқа көзқарасым
бар.
Тапсырма №5
(ЖЖ)«Жазу» тәсілі
1-тапсырма Суреттердің атауын
жаз.
Дескриптор:
Білім алушы - әріп элементтерін дұрыс
байланыстырады;
- жазу жолының сызықтары мен жоларалық кеңістікті
сақтайды;
- сөздерді сауатты әрі көркем
жазады.
Бағалау: «Графикалық» тәсіл
+,-
Суреттің атауын толық жазса
«+»
Суреттің атауын жазғанда қате жіберсе
«-»
Сабақты қорытынды
«Ойда аяқта» тәсілі
-Бүгін мен не білдім?
-Мен не үйрендім?
-Нені білгім келеді?
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін тексеруді жоспарлап
отырсыз?
«Отшашу» тәсілін пайдаланып,
суреттегі заттардың дұрыс атауын
бағалаймын.
«Жұдырық» тәсілін қолданып,
асханадағы көретін тағамдарды дұрыс табуын
бағалаймын.
«Мадақтау»тәсілін пайдаланып,
оқушылардың «А» әрпінің жазылуын
бағалаймын.
«Жапондық» тәсіл арқылы,
суреттерді пайдаланып, сызба бойынша сөз бен сөйлемді дұрыс
құрастыруын бағалаймын.
«Графикалық» тәсілді
пайдаланып, суреттегі атаулардың дұрыс жазылуын
бағалаймын.
|