Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
ҚАМАЛДЫ ҚОРҒА -
ОЙЫНЫ
Ойнаушылар үлкен шеңбердің
қатарына тұрады. Шеңбердің ортасына «Қамал», яғни мосы немесе
орындық қояды да, бір ойыншы қорғаушы болады. Шеңбер бойында тұрған
ойыншылар доппен қамалды атқылай бастайды, ал қорғаушы болса допты
қамалға тигізбеуге тырысады. Кімде кім допты қамалға (орындыққа)
тигізсе, сол бала қорғаушымен орнын алмастырады. Ойын осылайша
жалғаса береді.
Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты, дәл жауап береміз!
|
Мақсаты: Өлшем бірліктерді пайдалана
отырып, есептер шығарады. Ірі өлшем бірліктерді ұсақ өлшем
бірлікке, ұсақ өлшем бірлікті ірі өлшем бірлікке
айналдырады.
Алдыңғы білімді еске
түсіру (ұжымда)
Білімді
өзектендіру.
Ауызша
жұмыс.
Көрсетілген өлшем бірліктеріне
өрнекте:
2
дм 6 см = ….. см 5м 20см = …..м
40
дм = … см 320
см = ….м …. см
|
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл –күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Оқулық
|
Сабақтың ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
Жаңаны
ашу.
Ұзындық өлшемдері
қатынасының кестесіне қарауды ұсынамын.
Миллиметр – ұзындық
өлшем бірлігінің ең кіші бөлігі. 1 см = 10
мм.
–
Ал сізге метрден үлкен
өлшем бірлігі таныс па?
Сызғыштың бөліктеріне
қараңыз.
–
Сіз енді 1 см-ден кем
кесінділерді өлшей аласызба? 1 см-ден артық, бірақ 2 см-ден кем
кесінділерді ше?1-тапсырмадағы суретті
қараңыз. Астанадағы океанариум ғимараты – ерекше құрылым. Ол
–Гиннес рекордтар кітабына енген әлемдегі жалғыз ғимарат, мұхиттан
3000 километр қашықтықтаорналасқан.
–
Біз қандай жаңа ұзындық
өлшем бірлігін қолдандық?
Бұл – километр. Ұзындық
өлшемдері қатынасының кестесіне
қараймыз. Балалар
сабаққа арналған кестемен және презентациямен жұмыс жасайды.1-
тапсырманы орындауды ұсынады.
Түсіндіре отырып
алғашқы бекіту.
1 дм, 1 м-де қанша
миллиметр бар?
Салыстыр:
1 м*1 мм 100 мм *1 дм 1000 мм*100
см
1 см*10 мм 10 дм*1 см 10 см*10
мм
Жаңаны қолдану.
Оқулық бойынша топпен практикалық жұмыс
жасау.4- (а) тапсырмада балалар карта бойынша қала
маршрутының жоспарын құрастырады және
оның
ұзындығын километрмен
өлшейді.
4- (ә) тапсырманы
топпен
орындайды.
«Қар
кесегі»
Бір оқушы тақырып
бойынша бір тұжырым айтады. Екінші оқушы оның айтқанын қайталап,
өзінің тұжырымын айтады. Үшінші оқушы алдыңғы екі оқушының айтқанын
қайталап, өзінің тұжырымын айтады. Сөйтіп жалғаса
береді.
|
№3 есеп жұппен жұмыс:
«Қай жұп жылдам?» әдісі
1см=10мм
40см=400мм
2дм1см=210мм 210см=21
дм=2м1дм
690см=60дм=6м9дм
78мм=7см8мм
658см=6м5дм 8см
546мм=5дм4см 6мм
Үлгерімі төмен
оқушымен жұмыс:
№4 а суретпен
жұмыс
Суреттегі бағыттарды
анықтап, арақашықтықтарды табады.
4 ә топпен
жұмыс
Лагерьге жеткеннен
кейін саяхатшылар екі топқа бөлініп, жорыққа шықты. Әр оптың өз
бағыты болады.
1
топ:
А) жотаға
дейін;
Ә) көпірге
дейін
Б) орманға
дейін.
2
топ:
Бағытты анықтайды.
Арақашықтықты табады.
№5 Тікбұрышты үшбұрыштың
ауданын табады
(4см•2см):2=4см2
(10см•5см):2=25см2
(8см•10см):2=40см2
№7
1- қатар
2-қатар
400-(325+25)=50
(652-526)х1=126
152+(89+111)=352
(900-254)х0=0
3-
қатар
1000-(2х3+5)=989
5х2+(220-30)х0=10
№8
ауызша
8х5=40
21:3=7
9х6=54
28:4=7
|
Дескрипторы:
Ірі өлшем бірліктерді
ұсақ өлшем бірлікке айналдыра алады 2 балл
Ұсақ өлшем бірлікті ірі
өлшем бірлікке айналдыра алады 2 балл
Дескрипторы:
Бағыттарды анықтайды 1
балл
Ара қашықтықты атабады 1
балл
Дескриптор:
Тік бұрышты үшбұрыштың
ауданын табады 3 балл
Дескриптор:
- есептерді шығара
алады 1 балл
|
Оқулық
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
Оқу тапсырмасы: 50
бет №6
Пікір:доғал бұрышты
тап.
Дәлел: оның доғал екендігін
дәлелде.
|
Оқушылар өздерінің
тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы
тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты
бекіту, қорытындылау.
Тиімділігі:Оқушы алған білімін
жинақтап, саралай білуге дағдыланады.
Мысал: Пікіріңді өмірмен
байланыстырып, бір мысал келтір.
Қорытынды: Тақырып бойынша
қорытынды ауызша қорытындылай алады
|
|
3-сынып
оқулығы.
|