/№ 1
слайд/
Қызығушылы
ғын
ояту:
/№ 2
слайд/
/№ 3
слайд/
/№ 4
слайд/
/№ 5
слайд/
Мағынаны тани
білу.
/№ 6
слайд/
«Миға
шабуыл»
/№ 7
слайд/
«Күй
тыңдау»
«Кубизм»
әдісі
(бұрынғы тыңдағандарын еске
түсіру)
/№ 8
слайд/
«Ән
айту»
/№ 9
слайд/
«Үзінді
ойыны»
/№ 10
слайд/
«Ой қозғау»
стратегиясы
/№ 11
слайд/
«Кластер»
орындауға 5
минут;
қорғауға 2
минут
/№ 12
слайд/
«Шығармашы
лық
жұмыс»;
«Ой
толғау»
Қорытынды
/кері
байланыс/
|
-Құрметті ұстаздар, қонақтар
және оқушылар!
Аягөз қаласындағы Д.Бататайұлы
атындағы жалпы білім беретін орта мектепке хош келдіңіздер!
Мектебіміздегі өнер бірлестігінің он күндігіне орай өткізіліп
отырған 6 кластар арасындағы «Саз әлемінде» атты саяхат сабағымызды
бастаймыз.
- Сайысқа қатысатын оқушыларды
ортаға шақырамын.
Сайысымызды мынадай жылы
лебізбен бастаймыз.
Шаттық
шеңбері:
«Жылы
лебіз»
-Сайысты екі топқа бөліп
өткіземіз.
Қолдарыңда қандай
таңба?
Топқа
бөліну.
Балалар бүгінгі сайысымыз «Саз
әлеміне» саяхат болғандықтан мен арнайы саз ханшайымын қонаққа
шақырдым. Ендеше Саз ханшайымын құрметпен ортаға
шақырайық.
«Көбелек» әні
орындалады.
Саз ханшайымы тамаша әніңіз
үшін сізге алғыс, сайысты бастамай тұрып бүкіл әлемді әуенмен
гүлдендіретін негізгі ноталардың әнін айтып дауысымызды жаттықтырып
алайық.
(екі қорапша
қойылған)
Сонымен балалар, саз
ханшайымының әкелеген әр нота тапсырмаларын орындай отырып,
ханшайымның сыйлықтарын аласыңдар.
Сайысымыз
басталды.
Ханшайым 1 тапсырмаңызды
көрсетіңіз.
Қай
нота?
Ендеше осы нотаның
тапсырмасына
экранға назар
аударайық;
топта талдауға 30
секунд
(УАҚЫТ
ТӨРЕШІ)
Ханшайым 2
тапсырмаңыз.
Қай
нота?
Ендеше осы нотаның
тапсырмасына
экранға назар
аударайық;
топта талдауға 30
секунд
(УАҚЫТ
ТӨРЕШІ)
Ал, ханшайым сонымен 3
тапсырмаға да келіп жеттік пе?
Көрсетіңізші?
Бұл қай нота
екен?
Бұл нотаның
тапсырмасына
назар
аударайық;
Тапсырма түсінікті
ме?
Баянмен
сүйемелдеймін.
Осы әннің бір шумағы
мен қайырмасын орындайық.
Ханшайым келесі тапсырмаңыз;
ханшайым көтереді
Бұл қандай
нота?
Фа нотаның
тапсырмасы;
Қонақтардан бізге көмек бар ма
екен?
-Сонымен қай топта қанша
жауап?
Келесі тапсырмаңыз қандай
нота?
Тапсырма мынандай: көрсетілген
2 нотаны, мына нота сызығындағы өз орнына
орналастыру.
Екі топтан ақылдасып бір-бір
оқушы шықсын.
Ханшайым келесі тапсырмаңызды
көрсетіңіз? Қай нота?
Мына тұлғалар сендерге таныс
па?
Тапсырма:
Осы тұлғаларға кластер
құру.
Ханшайым біз соңғы тапсырмаға
да келіп жеткен сияқтымыз.
Ол қай
нота?
Ендеше экранға мұқият
қарайық.
Өзім дауыстап оқып
беремін.
(қолыма қағазды алып
аламын)
-Балалар! Әнді мен де сүйемін,
өйткені...
Осы сөйлемді өз сезім,
тебіреністеріңмен аяқтауларыңды өтінемін.
Ал саз ханшайымы, осымен біз
сіздің барлық тапсырмаларыңызды жақсы орындадық
па?
Ал, балалар, ханшайымның
берген сыйлықтарын санап көріңдер.
Тәттілерді санап, бүгінгі
топтық сайыста өте жақсы еңбек еткендіктеріңді байқап
тұрсыңдар.
Ән де адамға жақсы көңіл күй
сыйласа, тәттілер де адамның көңіл күйін көтереді
екен.
Ханшайым патша көңілді
сыйлығыңызға үлкен алғыс білдіреміз.
«Саз әлемінде» атты саяхат
сабақ өз мәресіне жетті.
Балалар, қазақ халқының
музыкасын, өнерін қастерлеп, сақтап жүріңдер. Қазақ халқының
музыкасы сендердей ұрпағы барда мәңгі жасай
береді.
Қазақта«Ана- ән, бала -
қайырмасы» деген тамаша сөз бар, ендеше саяхат сабақты әнмен
аяқтаймыз.
Алдарыңызға аудандық
«Бәйшешек» ән байқауының жүлдегері; «Екі жұлдыз» байқауының 2 орын
иегері;
облыстық «Семей стар»
байқауының лауреаты Аманғазин Сәулетті «Қазақстан» әнімен қарсы
алайық.
Келіп
тамашалағандарыңыз үшін үлкен рахмет, сау
болыңыздар!
|
Сайысқа қатысатын оқушылар
шығады.
Үлкенге де
сіз,
Кішіге де
сіз
Үлкенге
құрметпен,
Бас иеміз
біз.
Оқушылар скрипка кілті мен бас
кілтін алады.
Бас
кілті
Скрипка
кілті
I топ:
Октава
II топ:
Гамма
Саз ханшайымы
келеді.
- Сәлеметсіздер ме? Мен саз
ханшайымын.Сіздерге алып келген тамаша әнім мен тапсырмаларым бар.
Қабыл алыңыздар!
«Ноталар» әні, оқушылар
қайырмасына қосылады
(Қай топ дайын жалау
көтереді)
Оқушылар
жауабы.
Ноталар ұзақтығын атап,
санап беру
Құрманғазы Сағырбайұлы
«Сарыарқа» күйі
Е.Хасанғалиев
«Атамекен» әні
Музыкалық аспаптар үнін
естіп, қай аспап екенін табу.
Шаңқобыз, домбыра,
сыбызғы, жетіген
Қонақтың да сыйлықсыз
қалдырмаңыз.
Топ басшылары
шығады.
Берілген ноталарды нота
сызығына орналастырады.
Оқушылар
жауабы.
Нұрғиса
Тілендиев
Ахмет
Жұбанов
Топтар кезектесіп
кластерді қорғайды.
Әрбір бала жеке-жеке оқып,
апарып іледі.
Барлығы толық өте жақсы
орындалды.
Тәттілерді өзара
бөлісіп алыңдар
|
Ал ханшайым сыйлығыңызды
беріңіз.
Ал ханшайым сыйлығыңызды
беріңіз.
Ал ханшайым сыйлығыңызды беріп
қойыңыз
Ал ханшайым сыйлығыңызды
беріңіз.
Ал ханшайым сыйлығыңызды
беріңіз.
Ал ханшайым патша көңіліңбен
сыйлығыңызды беріңіз.
Жарайсыңдар балалар! Ойларың
ұшқыр екен.
|
Оқыту мен оқуда АКТ
қолдану
Оқу мен оқытудағы жаңа
әдіс-тәсілдер
Оқушылардың
жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту және оқу
Оқыту мен оқуда АКТ
қолдану
Сыни тұрғыдан ойлауға
үйрету
Оқыту мен оқуда АКТ
қолдану
Талантты және дарынды
балаларды оқыту
Талантты және дарынды
балаларды оқыту
Оқыту үшін бағалау және
оқытуды бағалау
Оқытуды басқару және
көшбасшылық
Оқу мен оқытудағы жаңа
әдіс-тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлауға
үйрету
|