Басталуы
2мин
2мин
|
Оқушылармен
амандасу.
Қайырлы күн,
достым,
Қайырлы күн
болсын.
Бейсенбіні
сәті.
Сәттілікке
толсын!
Біздің алар
бағамыз,
Кілең бестік
болсын!
Сабағымызды бір-бірімізге
тілектер айтудан бастайық. Бір-бірімізге тілек айтып жүрекшемен
бөлісейік, мен бастайын «... бүгін сабақта керемет көңіл тілеймін»
т.б.
Сабағымызды жалғастыратын
болсақ, топқа бөлінейік қыздар, бір-бірден келіп түрлі-түсті
жүрекшелерді алындар, сол жүрекшелер арқылы 3 топқа
бөлінесіндер.
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне
сәттілік тілейді.
Топқа
бөлінеді
|
Қалыптастырушы
бағалау: Бірін –бірі
бағалау.
|
Презинтация
|
Ортасы
2мин
3мин
3мин
2мин
5мин
2мин
|
Бүгін не жайлы сендермен
сөйлесеміз?
Оны қазір мына бейне-баянды
тамашалай отырып түсінесіндер
Сұрақ-жауап
уақыты.
1. Көлеңкелі театр қандай
құрал-жабдықтардын жасалған?
2. Көлеңкелі театрға барып
көрдіңдер ме?
3. Ондағы қойылымдар несімен
ерекше?
V. Жаңа сабақ таныстыру.
Тақырыпты жариялау
Тәрбие құндылығын айтқым келіп
тұр қыздар,
-
біздер ертегі аңызды оқи
отырып не үйренеміз?
-
Ертегіден біз өзімізге сабақ
ретінде не түсінеміз?
-
Ынтымақ, бірлік, әдептілікке
үйренеміз бе?
Қосымша «оқуға құштар» мектеп
жобасы аясында тақырыбымызға сай мәлімет оқып шығайық, әр топқа бір
мәтіннен беремін, тездетіп оқып
шығайық.
Ал, енді біз сендермен
тәжірибелік жұмысты бастар алдында қауіпсіздік теехниканы есімізге
түсірейік.
VI. Тәжірибелік
тапсырма:
Сценарий бойынша
кейіпкерлерді дайында.
Тапсырманы оқушылардың
қабілеттеріне қарай саралап беру ұсынылады. Қабілеті төмен
оқушыларға шаблон кейіпкерлерді беру
ұсынылады.
Жұмыстың келесі кезеңдерін
ұсыныңыз:
-
Қара картонда қаламмен
фигураны салыңыздар (кейіпкердің силуэті).
-
Силуэтті қайшымен
қырқыңыздар.
-
Қырқылған силуэтті
таяқшалармен қосыңыздар.
Түрлі дауысты қалай сомдайтын
видео тамашалайық.
Ал қыздар біздердің
кейіпкерлеріміз дайын енді келесі сабаққа репетиция жасайық
кейіпкерлерді бөліп алындар ішінара, сосын сол кейіпкердің рөлін
ойнайсындар, дауысын, іс-әрекетін келтіру
керексіндер.
Қыздар ертегіні сомдайды,
рөлдері бойынша өз сценарийлерін
оқиды.
Кері байланыс.
1.
Спектакль қойған кезде нені ескеру керек?
2.
Қандай қиындықтар кездесті?
3.
Өздеріңнің және сыныптарыңның жұмыстарын
3 шапалақ
арқылы бағалаңдар.
Не
нәрсе ерекше ұнады?
|
Бейне-баян
тамашалайды
Сұрақтарға жауап
береді
Берілген мәтінді оқып
шығады
Жұмысты ұсынылатын
критерийлер бойынша бағалау:
- Кейіпкерлер икемді болуы
керек.
- Бөлшектердің элементтерін
бір-біріне жалғау.
- Ұқыпты
орындалу
Видео
тамашалау
Қыздарға дайындалуға уақыт
беру
|
Әр топ бір-бірін 3 шапалақ
арқылы бағалайды
|
кейіпкерлердің
силуэті
көлеңкелі театр.
Спектакль
Қажетті материалдар: Қара
фломастер, қатты қағаз, сушиге арналған
таяқшалар
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс «Иә немесе
жоқ»
Кейіпкерлердің ұқсастығын
жеткіздік пе? (иә)
Кейіпкерлерді құрастырдық па?
(иә)
Көрнекі суретті қою қиын болды
ма? (жоқ)
Сендер тапсырманы мұқият
орындадыңдар ма? (иә)
Қуыршақ театрына экран жасау
оңай болды ма? (иә)
Жұмысты орындағаннан кейін
оқушылар алдын ала үлестірмелі жүрекшелерге сабаққа деген
көңіл-күйлерін жазады. Қызғылт(оранжевый) – ұнаса, сары – қандай да
бір қиындықтарды бастан өткерсеңіз, қызыл – сабақта жұмысыңыз
сәтсіз болса.
|
«Иә немесе жоқ» әдісі арқылы
балалардан кері байланыс алу
Алдын ала таратылған жүрекшеге
балалар сабақтан алған әсерлерімен
бөліседі
|
Оқушылардың жауаптарына пікір
қалдыру
|
Қағазға салынған қызыл, сары
және қызғылт жүрекшелер суреттері
|