Материалдар / Шебер сынып:«Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыруда көмек көрсету»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шебер сынып:«Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыруда көмек көрсету»

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестермен іс-тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2020
425
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыруда көмек көрсету» тақырыбында шебер сынып

Мерзімі:

25.02.2020 ж

1 ОМ МДШО КММ, физика пәнінің мұғалімі Бектибаева Г.К

Мақсаты

Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеуге көмек көрсету

Міндеттері


  • Қалыптастырушы бағалау құралдарын әзірлеудің

негізгі тәсілдерін көрсету;

  • Қалыптастырушы бағалау процесінде қолданылатын тапсырмалардың түрлері мен сипатын көрсету;

  • Қалыптастырушы бағалау үдерісінде қолданылып жүрген тапсырмалардың түрлерін түсінуді қамтамасыз ету;


Күтілетін нәтиже


  • Мұғалімдер пән бойынша жаңартылған жалпы білім беру бағдарламаларына сәйкес әр түрлі оқыту стратегияларын қолданады.

  • Мұғалімдер оқу үрдісін жақсарту үшін қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыру арқылы білім беру процесін тиімді жоспарлайды және ұйымдастырады, оқушыларды оқытуға жетелейді.


Дереккөздер

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Шебер сынып жоспары

Шебер сынып

кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекет

Іс әрекеттер

Шебер сынып басы

1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Танысу.

2.Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Досыма тілек»

3.Топқа бөлу. «Суретті топта».

Суреттердің ұқсастығына қарай 3 топқа топтасады.(Қалыптастырушы, бөлім бойынша жиынтық бағалау, тоқсан бойынша жиынтық бағалау)


Бір-бірімен амандасады,бір- бірімен танысып, топқа бөлінеді.


Шебер сынып ортасы

  1. Қызығушылықты ояту.

Тапсырма 1. Топтық жұмыс: Сәйкестендіру.






1.Қалыптастырушы бағалау.


2. Жиынтық бағалау.

А)күнделікті оқыту мен оқу үдерісінің ажырамас бөлігі

 В) Бөлімдерін/ ортақ тақырыптарын және белгілі бір оқу кезеңін аяқтаған соң өткізіледі.

 С) балл және баға қойылады.

 Д) оқушылар мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді.

Е) сабақтарын жоспарлайды.

  1. Ой қозғау.

- Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау деген не?

- Біз не үшін бағалаймыз?

- Бағалау арқылы біз қандай ақпарат алғымыз келеді?

Критериалды бағалау қағидаттары қандай?


Тапсырма 2. Жағдаятты талдау

Бағалау тапсырмаларын құрастыруда кездесетін кедергілер қандай? Осы кедергілердің алдын алу үшін стратегия құрастырыңыз?

Мұның себебі не болуы мүмкін? Топта талқылаңыз.

(Оқу материалына атүсті қарау, оқу мақсаттарына аса мән бермеу, ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келмеуі, бағалау нәтижелеріне жеткіліксіз талдау жасау)


  • Осы аталған кедергілердің алдын алу үшін қалыптастырушы бағалау алгоритмін құрастырамыз.


Тапсырма 3. Қ.Б тапырмасын құрудағы мұғалімнің рөлі қандай?

Қ.Б тапсырмасын құрастыруда мұғалімнің рөлі:

-О.М сәйкес ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкестендірілген бағалау критерийлерін анық жазады.

-О.М мен бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар дайындап, оларға дескрипторлар құрастырады.

- Оқушыларға тиімді кері байланыс ұсынады.

- Оқыту және бағалау үдерісіне түзету енгізеді.

Тапсырма 4. Бағалау критерийі. Оқу мақсатымен танысыңыз және оған қатысты бағалау критерийлерін қарастырыңыз.Барынша сәйкес келетін бағалау критерийін таңдаңыз. Өз таңдауыңызға сай дәлел келтіріңіз.

  1. Ойлау дағдыларының деңгейі (ОДД) – әрбір деңгейі ойлау дағдыларын анықтауды қалыптастыруға бағытталған оқу мақсаттарының иерархиялық өзара байланыстағы жүйесі.


«Сәйкестендіру» тапсырмасын топпен толтырады.










Сұрақтар бойынша өз ойларын ортаға салады.



Жағдаят себебін топта талқылап, ортаға салады.

Топта тапсырма құрастыруда кездесетін кедергілерді анықтап, стратегияларын ұсынады.

Слайдпен жұмыс.

Алгоритмге талдау жасайды.



Топта жеке сұрау.

Шебер сынып соңы

Тапсырма түрлері. Тапсырмалардың 2 түрі бар: 

    1. Жабық тапсырмалар:


  • Бір дұрыс жауапты таңдайтын 

  • Бірнеше дұрыс жауапты таңдайтын 

  • Сәйкестікті анықтауға берілген 

  • Дұрыс реттілікті анықтауға берілген 

  1. А шық тапсырмалар:

Тапсырма 5.

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды құрастыру алгоритмін басшылыққа алып, сабаққа тапсырма құрастырыңыздар.

Құрастырған тапсырма бойынша оқушыға қандай кері байланыс ұсынар едіңіз? (слайдпен жұмыс)

Тапсырма түрлерімен танысады.

Әр топқа ойлау дағдыларының деңгейлеріне байланысты (төменгі және жоғары деңгейлі) тапсырма түрлерін құрастырады.

«Карусель» стратегиясы бойынша топтар чек лист арқылы бір-бірін бағалайды. Кері байланыстарын ұсынады.

Рефлексия

Қатысушылардан шебер сыныптан алған әсерлері туралы жүрекше қағаздарына жазып, тақтадағы «Ұжымның жүрегі» салынған суретке орналастырады..



Қатысушылар шебер сыныптан алған әсерлерін жүрекше қағаздарына жазып, суретке орналастырады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!