|
«Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыруда көмек көрсету» тақырыбында шебер сынып |
||||||||
|
Мерзімі: 25.02.2020 ж |
№1 ОМ МДШО КММ, физика пәнінің мұғалімі Бектибаева Г.К |
|||||||
|
Мақсаты |
Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеуге көмек көрсету |
|||||||
|
Міндеттері |
негізгі тәсілдерін көрсету;
|
|||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
|||||||
|
Дереккөздер |
Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|||||||
|
Шебер сынып жоспары |
||||||||
|
Шебер сынып кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекет |
Іс әрекеттер |
||||||
|
Шебер сынып басы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Танысу. 2.Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Досыма тілек» 3.Топқа бөлу. «Суретті топта». Суреттердің ұқсастығына қарай 3 топқа топтасады.(Қалыптастырушы, бөлім бойынша жиынтық бағалау, тоқсан бойынша жиынтық бағалау) |
Бір-бірімен амандасады,бір- бірімен танысып, топқа бөлінеді. |
||||||
|
Шебер сынып ортасы |
Тапсырма 1. Топтық жұмыс: Сәйкестендіру.
- Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау деген не? - Біз не үшін бағалаймыз? - Бағалау арқылы біз қандай ақпарат алғымыз келеді? - Критериалды бағалау қағидаттары қандай?
Тапсырма 2. Жағдаятты талдау Бағалау тапсырмаларын құрастыруда кездесетін кедергілер қандай? Осы кедергілердің алдын алу үшін стратегия құрастырыңыз? Мұның себебі не болуы мүмкін? Топта талқылаңыз. (Оқу материалына атүсті қарау, оқу мақсаттарына аса мән бермеу, ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келмеуі, бағалау нәтижелеріне жеткіліксіз талдау жасау)
Тапсырма 3. Қ.Б тапырмасын құрудағы мұғалімнің рөлі қандай? Қ.Б тапсырмасын құрастыруда мұғалімнің рөлі: -О.М сәйкес ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкестендірілген бағалау критерийлерін анық жазады. -О.М мен бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар дайындап, оларға дескрипторлар құрастырады. - Оқушыларға тиімді кері байланыс ұсынады. - Оқыту және бағалау үдерісіне түзету енгізеді. Тапсырма 4. Бағалау критерийі. Оқу мақсатымен танысыңыз және оған қатысты бағалау критерийлерін қарастырыңыз.Барынша сәйкес келетін бағалау критерийін таңдаңыз. Өз таңдауыңызға сай дәлел келтіріңіз.
|
«Сәйкестендіру» тапсырмасын топпен толтырады.
Сұрақтар бойынша өз ойларын ортаға салады.
Жағдаят себебін топта талқылап, ортаға салады. Топта тапсырма құрастыруда кездесетін кедергілерді анықтап, стратегияларын ұсынады. Слайдпен жұмыс. Алгоритмге талдау жасайды.
Топта жеке сұрау. |
||||||
|
Шебер сынып соңы |
Тапсырма түрлері. Тапсырмалардың 2 түрі бар:
Тапсырма 5. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды құрастыру алгоритмін басшылыққа алып, сабаққа тапсырма құрастырыңыздар. Құрастырған тапсырма бойынша оқушыға қандай кері байланыс ұсынар едіңіз? (слайдпен жұмыс) |
Тапсырма түрлерімен танысады. Әр топқа ойлау дағдыларының деңгейлеріне байланысты (төменгі және жоғары деңгейлі) тапсырма түрлерін құрастырады. «Карусель» стратегиясы бойынша топтар чек лист арқылы бір-бірін бағалайды. Кері байланыстарын ұсынады. |
||||||
|
Рефлексия |
Қатысушылардан шебер сыныптан алған әсерлері туралы жүрекше қағаздарына жазып, тақтадағы «Ұжымның жүрегі» салынған суретке орналастырады..
|
Қатысушылар шебер сыныптан алған әсерлерін жүрекше қағаздарына жазып, суретке орналастырады.
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шебер сынып:«Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыруда көмек көрсету»
Шебер сынып:«Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыруда көмек көрсету»
|
«Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыруда көмек көрсету» тақырыбында шебер сынып |
||||||||
|
Мерзімі: 25.02.2020 ж |
№1 ОМ МДШО КММ, физика пәнінің мұғалімі Бектибаева Г.К |
|||||||
|
Мақсаты |
Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеуге көмек көрсету |
|||||||
|
Міндеттері |
негізгі тәсілдерін көрсету;
|
|||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
|||||||
|
Дереккөздер |
Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|||||||
|
Шебер сынып жоспары |
||||||||
|
Шебер сынып кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекет |
Іс әрекеттер |
||||||
|
Шебер сынып басы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Танысу. 2.Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Досыма тілек» 3.Топқа бөлу. «Суретті топта». Суреттердің ұқсастығына қарай 3 топқа топтасады.(Қалыптастырушы, бөлім бойынша жиынтық бағалау, тоқсан бойынша жиынтық бағалау) |
Бір-бірімен амандасады,бір- бірімен танысып, топқа бөлінеді. |
||||||
|
Шебер сынып ортасы |
Тапсырма 1. Топтық жұмыс: Сәйкестендіру.
- Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау деген не? - Біз не үшін бағалаймыз? - Бағалау арқылы біз қандай ақпарат алғымыз келеді? - Критериалды бағалау қағидаттары қандай?
Тапсырма 2. Жағдаятты талдау Бағалау тапсырмаларын құрастыруда кездесетін кедергілер қандай? Осы кедергілердің алдын алу үшін стратегия құрастырыңыз? Мұның себебі не болуы мүмкін? Топта талқылаңыз. (Оқу материалына атүсті қарау, оқу мақсаттарына аса мән бермеу, ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келмеуі, бағалау нәтижелеріне жеткіліксіз талдау жасау)
Тапсырма 3. Қ.Б тапырмасын құрудағы мұғалімнің рөлі қандай? Қ.Б тапсырмасын құрастыруда мұғалімнің рөлі: -О.М сәйкес ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкестендірілген бағалау критерийлерін анық жазады. -О.М мен бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар дайындап, оларға дескрипторлар құрастырады. - Оқушыларға тиімді кері байланыс ұсынады. - Оқыту және бағалау үдерісіне түзету енгізеді. Тапсырма 4. Бағалау критерийі. Оқу мақсатымен танысыңыз және оған қатысты бағалау критерийлерін қарастырыңыз.Барынша сәйкес келетін бағалау критерийін таңдаңыз. Өз таңдауыңызға сай дәлел келтіріңіз.
|
«Сәйкестендіру» тапсырмасын топпен толтырады.
Сұрақтар бойынша өз ойларын ортаға салады.
Жағдаят себебін топта талқылап, ортаға салады. Топта тапсырма құрастыруда кездесетін кедергілерді анықтап, стратегияларын ұсынады. Слайдпен жұмыс. Алгоритмге талдау жасайды.
Топта жеке сұрау. |
||||||
|
Шебер сынып соңы |
Тапсырма түрлері. Тапсырмалардың 2 түрі бар:
Тапсырма 5. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды құрастыру алгоритмін басшылыққа алып, сабаққа тапсырма құрастырыңыздар. Құрастырған тапсырма бойынша оқушыға қандай кері байланыс ұсынар едіңіз? (слайдпен жұмыс) |
Тапсырма түрлерімен танысады. Әр топқа ойлау дағдыларының деңгейлеріне байланысты (төменгі және жоғары деңгейлі) тапсырма түрлерін құрастырады. «Карусель» стратегиясы бойынша топтар чек лист арқылы бір-бірін бағалайды. Кері байланыстарын ұсынады. |
||||||
|
Рефлексия |
Қатысушылардан шебер сыныптан алған әсерлері туралы жүрекше қағаздарына жазып, тақтадағы «Ұжымның жүрегі» салынған суретке орналастырады..
|
Қатысушылар шебер сыныптан алған әсерлерін жүрекше қағаздарына жазып, суретке орналастырады.
|
||||||
шағым қалдыра аласыз

шық
тапсырмалар:












