-
Қызығушылықты
ояту.
Тапсырма 1. Топтық жұмыс:
Сәйкестендіру.
1.Қалыптастырушы
бағалау.
2. Жиынтық
бағалау.
|
А)күнделікті оқыту мен оқу
үдерісінің ажырамас бөлігі
|
В) Бөлімдерін/ ортақ
тақырыптарын және белгілі бір оқу кезеңін аяқтаған соң
өткізіледі.
|
С) балл және баға
қойылады.
|
Д) оқушылар мен мұғалім
арасындағы кері байланысты қамтамасыз
етеді.
|
Е) сабақтарын
жоспарлайды.
|
-
Ой
қозғау.
- Оқушылардың оқу
жетістіктерін бағалау деген не?
- Біз не үшін
бағалаймыз?
- Бағалау арқылы біз қандай
ақпарат алғымыз келеді?
- Критериалды бағалау қағидаттары
қандай?
Тапсырма
2. Жағдаятты
талдау
Бағалау тапсырмаларын
құрастыруда кездесетін кедергілер
қандай? Осы кедергілердің алдын алу
үшін стратегия құрастырыңыз?
Мұның себебі не болуы мүмкін?
Топта талқылаңыз.
(Оқу материалына атүсті қарау,
оқу мақсаттарына аса мән бермеу, ойлау дағдыларының деңгейлеріне
сәйкес келмеуі, бағалау нәтижелеріне жеткіліксіз талдау
жасау)
Тапсырма 3. Қ.Б тапырмасын
құрудағы мұғалімнің рөлі
қандай?
Қ.Б тапсырмасын құрастыруда
мұғалімнің рөлі:
-О.М сәйкес ойлау дағдыларының
деңгейлеріне сәйкестендірілген бағалау критерийлерін анық
жазады.
-О.М мен бағалау
критерийлеріне сәйкес тапсырмалар дайындап, оларға дескрипторлар
құрастырады.
- Оқушыларға тиімді кері
байланыс ұсынады.
- Оқыту және бағалау үдерісіне
түзету енгізеді.
Тапсырма 4. Бағалау
критерийі. Оқу мақсатымен танысыңыз
және оған қатысты бағалау критерийлерін
қарастырыңыз.Барынша сәйкес келетін
бағалау критерийін таңдаңыз. Өз таңдауыңызға сай дәлел
келтіріңіз.
-
Ойлау дағдыларының деңгейі
(ОДД) – әрбір деңгейі ойлау дағдыларын
анықтауды қалыптастыруға бағытталған оқу мақсаттарының иерархиялық
өзара байланыстағы жүйесі.
|
«Сәйкестендіру» тапсырмасын
топпен толтырады.
Сұрақтар бойынша өз ойларын
ортаға салады.
Жағдаят себебін топта
талқылап, ортаға салады.
Топта тапсырма құрастыруда
кездесетін кедергілерді анықтап, стратегияларын
ұсынады.
Слайдпен
жұмыс.
Алгоритмге талдау
жасайды.
Топта жеке
сұрау.
|