Тақырып
|
Сын тұрғысынан ойлауға
бағыттайтын
әдіс – тәсілдер (Блум
таксономиясы)
|
Өткізу мерзімі 17.02.2016
|
Сілтеме
|
Мұғалімге арналған нұсқаулық (50-53бет)
Үлестірмелі материалдар,
таныстырылым
|
Жалпы
мақсаты
|
Блум таксономиясын сабақта қолдану жолдарын
үйрету
|
Күтілетін
нәтиже
|
Мұғалімдер тапсырмалар орындау барысында Блум таксономиясының
сатыларын
игереді.
|
Түйінді
идея
|
Блум таксономиясының алты
сатысы бойынша ең төменгі үдерістен жоғарыға қарай қозғалуды
көздейтін алты кезеңді қамтып, алдағы уақытта бала оқыту
тәжірибесінде қолдануға бағыт-бағдар
алады.
|
Ресурстар
|
флипчарт, маркер, түрлі-түсті
стикерлер, суреттер, бояу құралдары
|
Шеберлік сабағының өту
барысы
|
Өту кезеңдері
|
Уақы-ты
|
Орындалатын жұмыс түрлері
|
Қатысушылардың
іс-әрекеті
|
Амандасу
|
|
Біз
сіздермен Бумба-Юмба тайпасына қоршауға түсіп қалдық. Ол
тайпаның дәстүрі, салты бойынша былай амандасу керек. Қазір екі
топқа бөлінеміз. 1-топ 2-топқа барып бір-біріңіздің
қолдарыңызды алыңыздар. Ал екінші топ бірінші топқа барып,
бір-бірлеріңізбен арқаларыңызды
түйістіресіздер.
|
Бір-бірімен амандасады
|
Психологиялық
ахуал
|
5
мин
|
«Табиғат мінезі»
жаттығуы.
Қане, барлығымыз тізбектеле тұрайық. Көзімізді жұмып, өзімізді
табиғат аясында тұрғандай сезінейік. Күн тамаша ашық, күн сәулесі
шуақ шашып тұр, айнала тамаша көрініске толы. Енді, көзімізді ашып,
өзімізді еркін сезінейік. Алғашқыда бәрі жақсы болып тұрды да
кенет, аяқ астынан жеңіл жел соқты.
Алдыңызда тұрған адамның арқасынан жәймен ғана қолмен жеңіл желдің
самалындай етіп сипаймыз.
Жел күшейді – енді алдыңыздағы адамның арқасын қатты уқалай
бастаймыз.
Кенет, боран басталды – енді боран күшіндей екі қолмен айналдыра
күштірек уқалаймыз.
Содан кейін, аяқ астынан жай ғана жаңбыр сіркірей бастады – енді
қолымызбен жаңбырдың тамшысындай жәймен ұрамыз.
Бір кезде қатты жауын жауды – біз қатты жауын сияқты арқамызды
саусақтың ұшымен жоғары төмен сипалаймыз.
Аяқ астынан бұршақ жауды – арқамызды саусақ басымен бұршақ
жауғандай қаттырақ ұрамыз.
Бір кезде бәрі басылды, күн жарқырап ашылып, адамға бір күшті шуақ
берді.
|
Тренинг
|
Білу
|
5
мин
|
Күй
тыңдату (бейнеролик)
«Ақсақ киік»(күйдің аты мен авторын
атау)
1.Зымыран
сұрақтар: 1. С.Сейфуллин қай жылы
дүниеге келген?
2. Сәкеннің шын
аты?
3.
1908-1913 жылдары қай мектепте оқыған?
4.
Тұңғыш шыққан өлеңдер жинағы қалай аталады?
5.
Омбы мұғалімдер семинариясында қай жылдары
оқыған?
6.
Сәкен қай жерде ауыл мұғалімі болып жұмыс істеді?
7.
10. С. Сейфуллинге қандай айып тағылды?
8.
Қандай газет-журналдың редакторы болды?
9.
Қай жылы тұқындалды?
10.1938 ж ақын неге
ұшырайды? 2.Сәйкестендіру
тесті:
-
С.
Сейфуллиннің қай өлеңдерінде этнографиялық жайттар
бейнеленген?
-
С.
Сейфуллиннің поэтикасында символ дәрежесіне көтерілген қандай
тұрақты образдар бар?
-
С.Сейфуллиннің новелласын
белгілеңіз.
-
С.Сейфуллиннің поэмасын
белгілеңіз.
-
«Аққудың айырылуы», «Лашын туралы жыр», «Ақсақ
киік» атты лирикалық туындылардың авторы кім?
-
«Қызыл
ат»
-
С.
Сейфуллин
-
«Жайлауда қымыз ішу»
-
Асау, тұлпар, аққу, экспресс
3.
Сандар мен суреттер
сөйлейді
15
қазан 1894 жылы
1905-1908 жылы
1914 жылы
|
|
Күй
тыңдау арқылы жаңа сабақ тақырыбын анықтайды
Өткенді еске түсіреді, сұрақтарға жауап
береді
Ойлау белсенділігін артады
Қызығушылығын оятады
|
Түсіну
|
5
минут
|
Мәтінмен жұмыс «Ақсақ киік»
1.Өлеңді мәнерлеп жатқа айту
2.Айтыс (өлеңмен айтыс)
3.Әнін айту«Ақсақ киік» әні
|
Мәтін топтарға
таратылады
Мәтінмен жұмыс жасайды
|
Қолдану
|
5
минут
|
Семантикалық картамен
жұмыс
-
Ақбөкен жайлы жалпы сипаттама
-
«Құралайдың
салқыны»
-
Киелі жануар
қасиеті
|
Сыни сұрақтарға жауап беру
|
Сергіту сәті
|
2
мин
|
«Жезкиік»
бейнебаян көрсету
|
Талдау
|
2
мин
|
1. Сәкен поэзиясындағы сұлулық, тазалық символы –
киелі киік портреті
2. «Ақсақ киік» – экологиялық шығарма.(Поэтикалық талдау)
3. Киіктің сұлу әрі аянышты халін, адам сезімін
ақын қалай бейнелейді? Өлеңдегі жанды суреттер.
|
Сипаттайды, салыстырады
|
Жинақтау
|
|
Шығармашылық
жұмыстар 1.
«Ақбөкеннің
зары»
тақырыбына хат
жазу. 2.« Бес жолды
өлең» 3.Ақынмен сырласу
(ойтолғаныс)
|
Қорытынды түйін
жасау,
ой толғаныс
|
Бағалау
|
10
мин
|
Проблемалық
сұрақтар:
Пікірталас
1.Ақынның «Азайды соңғы
кезде
байғұс бөкен»,«Мүйізін пайда
қылып, шетке сатқан» деген жолдардың қазіргі таңдағы көрінісі бар
ма?
-
«Қызыл кітапқа» енген киік
жануары бүгінгі таңда қаншалықты
қорғалған?
-
«Мен табиғаттың иесімін» деп
үстемдік етуге бола ма?
|
Пікірлеседі
Ақын бізге қандай ой айтқысы
келді?
Сұрағына жауап іздейді
|
Сауалнама
|
6
мин
|
«Қобдиша»
Менің оқушы ретінде алған
әсерім?...
Менің мұғалім ретінде алған
әсерім?... Мен өз тәжірибемде қолдана аламын
ба?...
|
Рефлексия
|
|
Смайликтер бойынша өз
әсерлерімен бөлісу
|