Материалдар / "Шегіртке мен құмырсқа" тақырыбы , 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Шегіртке мен құмырсқа" тақырыбы , 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Шегіртке мен құмырсқа туралы ашықсабақ. Голограмма платформасын кірістіру арқылы жасалынған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
89
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Шегіртке мен құмырсқа

(сабақтың тақырыбы)

Бөлім

Құндылықтар

Педагог


Пән

Әдебиеттік оқу

Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Шегіртке мен құмырсқа

Сабақтың оқу бағдарламасына сай мақсаты

4.2.3.1 белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

Сабақтың мақсаты

- таныс сөздерге сүйеніп , мәтін мазмұнын т.сініп оқиды.

- оқиғаның болу себебін, кейіпкердің әрекетін бағалайды.

- ойларын дәлелдеп айтуды үйренеді.

     

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

  • Амандасу

  • Түгендеу

  • Психологиялық дайындық

  • Топқа бөлу


Психологиялық ахуал.

Антижалқаулық” әдісі.







Топқа бөлу.

Жарық” әдісі







Үй тапсырмасын тексеру.

«Сәйкестендіру» әдісі.

LearningApps платформасында орындау. LearningApps сілтемесі:

https://learningapps.org/watch?v=pyqhw0zo524



Оқушылар мұғаліммен, бір-бірлерімен амандасады.




Оқушылар антижалқаулық әдісі арқылы психологиялық ахуал ұйымдастырады.



Оқушылар жарық әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді.

1-топ: жаз тобы

2-топ: күз тобы




Оқушылар өткен

сабақты қорытындылау мақсатында сұрақтарға жауап береді.








Жарайсыңдар!
















Медаль әдісі арқылы бағалау

Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді









А нтижалқаулық







Ж арық








ДК

Медаль

Сабақтың ортасы

5 мин













































Практикалық тапсырма

19 мин










































4 мин




















































Миға шабуыл.

Галерея” әдісі

-Балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу үшін көрме суреттеріне назар аударамыз.Осы суреттер арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашатын боласыңдар.

-Сонымен, балалар, көрме суреттерін көру арқылы тақырыпты қандай деп ойлайсыңдар?

-Өте жақсы, балалар, дұрыс айтасыңдар, яғни

Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы:

Шегіртке мен құмырсқа Сабақтың мақсаты:

- таныс сөздерге сүйеніп , мәтін мазмұнын түсініп оқиды.

- оқиғаның болу себебін, кейіпкердің әрекетін бағалайды.

- ойларын дәлелдеп айтуды үйренеді.



-Жақсы, балалар! Сабақтың тақырып, мақсатымен танысып алдық.Енді жаңа сөздермен танысып алайық.

ЖАҢА СӨЗ ҮЙРЕНЕЙІК:

Сауықшыл - любитель веселья

Мұңды - грустный, печальный

Өлеңшіл - любящий песню


-Жақсы, балалар, тақырыптағы жаңа сөздермен танысып алдық. Енді, ары қарай тапсырманы орындайық.Тапсырмалар орындамас бұрын , бағалау парағымен танысып алайық.

«Сиқырлы таяқша» әдісі арқылы бағалау. Әр тапсырмадан сон бағалап отырамын.


1-тапсырма. «Смартфон» әдісі. Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс.

Сауалнаманы дәптеріңе толтыр. Сұрақтарыңды достарыңа қой.

сұрақ

1оқушы

2оқушы

Сен қандай кітап оқыпсың?



Сен кімді ренжітіпсің?



Сен кімді қуантыпсың?



Сен осы аптада кімге көммектесіпсің?





-Балалар, сауалнаманы қандай шақта толтырдыңдар? Неге -іп , -ып жалғауы жалғанған?

-Дұрыс айтасыңдар, балалар, бұл – өткен шақта болған оқиғаны баяндау.


Ендеше, балалар, мына кестеге назар аударайық.







Бұрыңғы өткен шақ негізінен болғанына көп уақыт өткен іс–қимылды білдіреді. Бұрынғы өткен шақ екі түрлі жолмен жасалады.

1. –ған\–ген\–қан\–кен тұлғалы есімшенің жіктелуі арқылы жасалады. Мысалы: Мен бар+ған+мын. Сен келгенсің.

2. –ып\–іп\–п тұлғалы көсемшенің жіктелуі арқылы жасалады. Мысалы: Мен бар+ып+пын.



Жақсы, енді, ары қарай тапсырмалар орындайық. Балалар, тапсырманы орындамас бұрын, жасанды интелек арқылы жасалынған құмырсқа мен шегіртке мәтінін тыңдап алайық.

«Голограмма» әдісі.




2-тапсырма.“Кинолента” әдісі. Топтық жұмыс. Тыңдалым және Айтылым.

1-топ: Төмендегі суретке қара. Мазмұнын болжап айт.

2-топ: Мәтіннің соңын болжап көр. Құмырсқа көмек береді деп ойлайсыңдар ма?



-Сонымен, балалар, шегіртке мен құмырсқа мәтініне мен өлеңіне және суретіне болжам жасай алдыңдар. Енді, бір бірлеріңді бағалап қойыңдар.


-Өте жақсы, балалар, осымен сабағымыздың ортасына да келдік. Сабағымыздың ортасында сергіту жаттығуын жасап алайық.


Сергіту сәті.

Нейрожаттығу” әдісі.



Жарайсыңдар, сергіту сәтін орындап болдық.

Ендеше , келесі тапсырмаға зер салайық.


3-тапсырма. Жұптық жұмыс. “Үстел үсті” ойыны.

Сұрақтарға жауап бер. Өз ойыңды дәлелде,

  • Шегіртке күз түскенде не істепті? Неліктен олай істепті?

  • Шегіртке қыс түскенде не істепті? Неліктен олай істепті?

  • Шегіртке қандай болған?

  • Шегіртке жаз бойы не істепті?

  • Шегіртке жапырақты не үшін пайдаланған?

  • Құмырсқа неге ренжиді?

  • Шегіртке не үшін құмырсқадан көмек сұрайды?

  • Құмырсқа шегіркеге көмектеседі ме?


-Жақсы, балалар! Сонымен, шегіртке мен құмырсқа мәтінін толықтай түсіне алдық па?


4-тапсырма. “Дұрыс, бұрыс” әдісі. Educaplay платформасында орындау. Educaplay сілтемесі: https://www.educaplay.com/learning-resources/20696900-learning_resource.html


Сөйлемнің қайсысы дұрыс немесе бұрыс екенін айт.



-Жақсы, балалар, осымен , сабағымызда өз мәресіне жетіп қалды. Енді, сабағымызды қорытындылайық.


Сабақты қорытындылау.

ТВ -шоу” әдісі.

Өз болжамыңды айт.

Қайтесің қолы тимепті,

Өлеңші, әнші, есіл ер!

-«Ала жаздай ән салсаң.

Селкілде де, билей бер», -депті Құмырсқа.




Өте жақсы балалар!

Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма? Сабағымыздың соңында кері байланыс жасап алайық.

Оқушылар галерея әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыпты ашады.














Оқушылар жаңа тақырып, мақсатпен таныстырып












Оқушылар жаңа сөздермен танысып, айтып үйренеді.











Оқушылар бағалау түрімен танысады.



Оқушылар смартфон арқылы берілген сауалнаманы толтырып,сұрақтың не үшін өткен шақта қойылғанын түсінеді.


































Оқушылар жаңа сабақ тақырыбымен танысады. Өткен шақтағы іс әрекет пен бұрынғы іс әрекеттің жіктелуімен танысады.


















Оқушылар голограмма әдісі арқылы берілген мәтінді тыңдап келесі тапсырманы орындайды.



Оқушылар берілген мәтінді тыңдап және сурет арқылы мәтінге болжам жасайды.


















Оқушылар сергіту сәтін орындайды.








Оқушылар жұптасып алып, үстел үсті ойыны арқылы сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын айтады.


























Оқушылар берілген сөздердің дұрыс немесе бұрыс екенін анықтайды.














Оқушылар сабақты қорытындылау мақсатында бір-бірінен сұхбат алады.

Жарайсыңдар!














































Сиқырлы таяқша әдісі арқылы бағалау



Сиқырлы таяқша әдісі арқылы бағалау

Дескриптор:

-сауалнамаға жауап береді

-

2балл

































Қошеметтеу

































Дескриптор:

- суретке қарап болжам жасай алады-1балл

-мәтін соңына болжам жасайды-1балл

























Дескриптор:

- сұрақтарға жауап береді-1балл

-өз ойларын дәлелдей алады-1балл

























Дескриптор:

-дұрыс сөйлемді табады-1балл

- бұрыс сөйлемді табады -2балл











Дескриптор:

-сұхбат алады-1балл

Галерея

















Оқулық

Жұмыс дәптері













Слайд

Жұмыс дәптері
















С мартфон








































Слайд

кесте
























Бейнеролик

3D






Кинолента

Слайд

3D





























Үстел үсті ойыны





























ДК


















Сабақтың соңы

Рефлексия

5 мин.

Рефлексия

Құмырсқа илеуі” әдісі


Үйге тапсырма:

65 – бет , 8-тапсырма.

Жазайық. Құмырсқа қандай? Шегіртке қандай?

Оқушылар кері байланыс жасайды.

Қорытындылау

Құмырсқа илеуі

құмырсқа



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!