Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Шегіртке мен құмырсқа" тақырыбы , 4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Шегіртке мен құмырсқа
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім |
Құндылықтар |
|
Педагог |
|
|
Пән |
Әдебиеттік оқу |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Шегіртке мен құмырсқа |
|
Сабақтың оқу бағдарламасына сай мақсаты |
4.2.3.1 белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
|
Сабақтың мақсаты |
- таныс сөздерге сүйеніп , мәтін мазмұнын т.сініп оқиды. - оқиғаның болу себебін, кейіпкердің әрекетін бағалайды. - ойларын дәлелдеп айтуды үйренеді. |
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы 8 мин |
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал. “Антижалқаулық” әдісі. Топқа бөлу. “Жарық” әдісі Үй тапсырмасын тексеру. «Сәйкестендіру» әдісі. LearningApps платформасында орындау. LearningApps сілтемесі: https://learningapps.org/watch?v=pyqhw0zo524 |
Оқушылар мұғаліммен, бір-бірлерімен амандасады. Оқушылар антижалқаулық әдісі арқылы психологиялық ахуал ұйымдастырады. Оқушылар жарық әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді. 1-топ: жаз тобы 2-топ: күз тобы Оқушылар өткен сабақты қорытындылау мақсатында сұрақтарға жауап береді. |
Жарайсыңдар! Медаль әдісі арқылы бағалау Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді |
А нтижалқаулық Ж арық ДК Медаль |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 мин Практикалық тапсырма 19 мин 4 мин |
Миға шабуыл. “Галерея” әдісі -Балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу үшін көрме суреттеріне назар аударамыз.Осы суреттер арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашатын боласыңдар. -Сонымен, балалар, көрме суреттерін көру арқылы тақырыпты қандай деп ойлайсыңдар? -Өте жақсы, балалар, дұрыс айтасыңдар, яғни Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: Шегіртке мен құмырсқа Сабақтың мақсаты: - таныс сөздерге сүйеніп , мәтін мазмұнын түсініп оқиды. - оқиғаның болу себебін, кейіпкердің әрекетін бағалайды. - ойларын дәлелдеп айтуды үйренеді. -Жақсы, балалар! Сабақтың тақырып, мақсатымен танысып алдық.Енді жаңа сөздермен танысып алайық. ЖАҢА СӨЗ ҮЙРЕНЕЙІК: Сауықшыл - любитель веселья Мұңды - грустный, печальный Өлеңшіл - любящий песню
-Жақсы, балалар, тақырыптағы жаңа сөздермен танысып алдық. Енді, ары қарай тапсырманы орындайық.Тапсырмалар орындамас бұрын , бағалау парағымен танысып алайық. «Сиқырлы таяқша» әдісі арқылы бағалау. Әр тапсырмадан сон бағалап отырамын.
1-тапсырма. «Смартфон» әдісі. Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс. Сауалнаманы дәптеріңе толтыр. Сұрақтарыңды достарыңа қой.
-Балалар, сауалнаманы қандай шақта толтырдыңдар? Неге -іп , -ып жалғауы жалғанған? -Дұрыс айтасыңдар, балалар, бұл – өткен шақта болған оқиғаны баяндау.
–Ендеше, балалар, мына кестеге назар аударайық.
Жақсы, енді, ары қарай тапсырмалар орындайық. Балалар, тапсырманы орындамас бұрын, жасанды интелек арқылы жасалынған құмырсқа мен шегіртке мәтінін тыңдап алайық. «Голограмма» әдісі.
2-тапсырма.“Кинолента” әдісі. Топтық жұмыс. Тыңдалым және Айтылым. 1-топ: Төмендегі суретке қара. Мазмұнын болжап айт. 2-топ: Мәтіннің соңын болжап көр. Құмырсқа көмек береді деп ойлайсыңдар ма?
-Сонымен, балалар, шегіртке мен құмырсқа мәтініне мен өлеңіне және суретіне болжам жасай алдыңдар. Енді, бір бірлеріңді бағалап қойыңдар.
-Өте жақсы, балалар, осымен сабағымыздың ортасына да келдік. Сабағымыздың ортасында сергіту жаттығуын жасап алайық.
Сергіту сәті. “Нейрожаттығу” әдісі.
Жарайсыңдар, сергіту сәтін орындап болдық. Ендеше , келесі тапсырмаға зер салайық.
3-тапсырма. Жұптық жұмыс. “Үстел үсті” ойыны. Сұрақтарға жауап бер. Өз ойыңды дәлелде,
-Жақсы, балалар! Сонымен, шегіртке мен құмырсқа мәтінін толықтай түсіне алдық па?
4-тапсырма. “Дұрыс, бұрыс” әдісі. Educaplay платформасында орындау. Educaplay сілтемесі: https://www.educaplay.com/learning-resources/20696900-learning_resource.html
Сөйлемнің қайсысы дұрыс немесе бұрыс екенін айт.
-Жақсы, балалар, осымен , сабағымызда өз мәресіне жетіп қалды. Енді, сабағымызды қорытындылайық.
Сабақты қорытындылау. “ТВ -шоу” әдісі. Өз болжамыңды айт. Қайтесің қолы тимепті, Өлеңші, әнші, есіл ер! -«Ала жаздай ән салсаң. Селкілде де, билей бер», -депті Құмырсқа.
Өте жақсы балалар! Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма? Сабағымыздың соңында кері байланыс жасап алайық. |
Оқушылар галерея әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыпты ашады.
Оқушылар жаңа тақырып, мақсатпен таныстырып
Оқушылар жаңа сөздермен танысып, айтып үйренеді.
Оқушылар бағалау түрімен танысады.
Оқушылар смартфон арқылы берілген сауалнаманы толтырып,сұрақтың не үшін өткен шақта қойылғанын түсінеді.
Оқушылар жаңа сабақ тақырыбымен танысады. Өткен шақтағы іс –әрекет пен бұрынғы іс –әрекеттің жіктелуімен танысады.
Оқушылар голограмма әдісі арқылы берілген мәтінді тыңдап келесі тапсырманы орындайды.
Оқушылар берілген мәтінді тыңдап және сурет арқылы мәтінге болжам жасайды.
Оқушылар сергіту сәтін орындайды.
Оқушылар жұптасып алып, үстел үсті ойыны арқылы сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын айтады.
Оқушылар берілген сөздердің дұрыс немесе бұрыс екенін анықтайды.
Оқушылар сабақты қорытындылау мақсатында бір-бірінен сұхбат алады. |
Жарайсыңдар!
Сиқырлы таяқша әдісі арқылы бағалау
Сиқырлы таяқша әдісі арқылы бағалау Дескриптор: -сауалнамаға жауап береді - 2балл
Қошеметтеу
Дескриптор: - суретке қарап болжам жасай алады-1балл -мәтін соңына болжам жасайды-1балл
Дескриптор: - сұрақтарға жауап береді-1балл -өз ойларын дәлелдей алады-1балл
Дескриптор: -дұрыс сөйлемді табады-1балл - бұрыс сөйлемді табады -2балл
Дескриптор: -сұхбат алады-1балл |
Галерея
Оқулық Жұмыс дәптері
Слайд Жұмыс дәптері
С мартфон
Слайд кесте
Бейнеролик 3D
Кинолента Слайд
Үстел үсті ойыны
ДК
|
||||||||||||||||
Сабақтың соңы Рефлексия 5 мин. |
Рефлексия “Құмырсқа илеуі” әдісі
Үйге тапсырма: 65 – бет , 8-тапсырма. Жазайық. Құмырсқа қандай? Шегіртке қандай? |
Оқушылар кері байланыс жасайды. |
Қорытындылау |
Құмырсқа илеуі құмырсқа |