Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысына есептер шығару.
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар Шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысына есептер шығарады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
3227
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мұғалім жайлы мәлімет
Аты-жөні: Миркенова Куралай АбилкасымовнаБілімі: ЖоғарыБітірген оқу орны: ХҚТУ 2004 жылМамандығы: Физика және математика пәнінің мұғаліміЕңбек өтілі: 15 жылСанаты: ЖоғарыМарапаттары: Мектепішілік, қалалық, облыстық, халықаралық, республикалық мақтау қағаздарыШығармашылық тақырыбы: «Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында математика сабақтарындағы тұлғаға бағдарланған оқыту»Күні: 13.01.2016жПәні: Алгебра Сыныбы: 9аСабақтың тақырыбы: Шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысына есептер шығару.Сабақтың мақсаты:Білімділік: Шексіз кемімелі геометриялық пргрессия ұғымымен кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысының формуласы мен таныстырып, осы формуланы қолданып есептер шығаруды үйрету
Тәрбиелілік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, тиянақтылыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше есепті қатесіз әрі шапшаң шығаруын, формула жаттауын қадағалау.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, формулалар, плакаттар, маркерлер, смайликтер.
Пәнаралық байланысы: өмірмен
Сабақтың барысы
I Кіріспе бөлім
1.Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Оқу құралдарын тексеру.
2.Үй тапсырмасын сұрау
Үйге қандай тапсырма берілді?
Шығарып келген есептерін тексеру. Тақтада дұрыс жауабы жазылып
тұрады.
№238 А)518,4 Ә)
№239 А) Ә) Б)
№241 Жауабы: 16
«Серігіңді тап» ойыныd) = =
= =
= = Жұптарыңмен бірлесіп, формула бойынша бір есеп құрап шығарыңдар. Э. Арифметикалық прогрессияның 7, 42 екендігі белгілі. Осы прогрессияның алғашқы он бес мүшесінің қосындысын табыңдар. Жауабы: 117К. Арифметикалық прогрессияның 3, 7 екендігі белгілі. Осы прогрессияның алғашқы жеті мүшесінің қосындысын табыңдар. Жауабы: 105С. Геометриялық прогрессияның 4, ал оның еселігі q= 3. Осы прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңдар. Жауабы: 484П. Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 2, ал оның еселігі q= -3. Осы прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңдар.Жауабы: 122О. n тізбегінің алғашқы үш мүшесін табыңдар. Жауабы 8, 11, 1420. Геометриялық прогрессия құрайтын тізбекте 25 16 болғанда, бесінші мүшесін табыңдар.61. -4, 13 болса, арифметикалық прогрессия құрайтын тізбектің айырмасы неге тең? 7. Геометриялық прогрессияның 24, 24, 127. Осы прогрессияның мүшелерінің санын табыңдар.
Сергіту сәті.Оқушылармен жаттығу жасау. (аяқ, қол, бас)Логикалық тапсырма1.Менің ағам 2000 жылы 29 ақпанда туылған күнін үшінші рет атап өтті. Ол неше жаста? (12)2.Белгілі бір заңдылықты пайдаланып, сұрақ белгісінің орнындағы санды табыңдар. 12, 16, 14, 18, 16, 20, ?, 22, 20, ? (18,24)3.Төмендегі кестедегі сандар жол бойынша белгілі бір заңдылыққа бағынады. Бос орындағы санды табыңдар.
Жауабы: 13Тест. І нұсқа
1.Геометриялық прогрессия берілген: 2, 6, 18... Оның сегізінші мүшесін табыңыз?А)2376 В)4474 С)24764 Д)4374 Е)23782.Жалпы мүшесін формуласымен берілген сан тізбегінің алғашқы мүшесін табыңдар.А) В) С)-0,25 Д)1,25 Е)0,5 F)0.3(3) G) H)-0.53. 4, 2,1, ... шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысын табыңыз.А)101 В)8 С)7 Д)12 Е)164.Егер шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысы 2-ге, еселі 0,5-ке тең болса, онда оның бірінші мүшесін табыңыз.А)0,1 В)0,2 С)0,25 Д)0,5 Е)15. 12, q= болатын () шексіз геометриялық прогрессияның қосындысын табыңыз.А)44 В)20 С)65 Д)42 Е)18
ІІ нұсқа.1. Қосындысы 42-ге және еселігі 3\7-ке тең болатын ( шексіз геометриялық прогрессияның бірінщі мүшесін табыңыз.А)24 В)10 С)1\3 Д)2\3 Е)4\92.Жалпы мүшесі формуласымен берілген сан тізбегінің алғашқы мүшесін табыңдар.А)3\2 В)9\4 С)1\3 Д)2\3 Е)4\9 F)2,25 G)1,5 H)13. Қосындысы 0,2-ге, еселігі 0,25-ке тең болатын шексіз геометриялық прогрессияның бірінші мүшесін табыңыздар.А)0,15 В)1,5 С)0,015 Д)0,5 Е)0,05 F)2,25 G)-1,5 H) 4. 0,1(2) санды жай бөлшек түрінде жазыңдар.А)1\30 В)1\90 С)2\15 Д)1\60 Е)11\905. 0,1(5) санды жай бөлшек түрінде жазыңыз.А)1\15 В)7\45 С)1\6 Д)5\90 Е)4\3 Дұрыс жауаптары:
І нұсқа ІІ нұсқа
6.Геометриялық прогрессияда 18 8. және q-ді табыңдар. 7. 16, 37 болса, арифметикалық прогрессия құрайтын тізбектің айырмасы неге тең болады?8.Геометриялық прогрессия құрайтын тізбектің 25 16. –ті табыңыз.9.Қосындысы –ке тең, ал геометриялық прогрессияның мүшесін табыңдар.10. 3 81. табыңдар.
2.Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау.3.Сабақты қорытындылау үшін сұрақтар қою.
1.Арифметикалық прогрессия дегенімізне?2.Арифметикалық прогрессияның алғашқы мүшесінің формуласы қандай?3.Арифметикалық прогрессияның алғашқы мүшесінің қосындысының формуласы қандай?4.Геометриялық прогрессия дегеніміз не?5.Геометриялық прогрессияның алғашқы мүшесінің формуласы қандай?6. Геометриялық прогрессияның алғашқы мүшесінің қосындысының формуласы қандай?7.Шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысының формуласы қандай? Осы формула арифметикалық прогрессияда бола ма?Кері байланыс жасау1.Өзімнің жеке жұмысым бойынша...А) тақырып бойынша түсіндім В) есеп шығарып үйрендім С) өткен тақырыпты қайталадым2.Сізге сабақ барысынды есеп шығару үшін не кедергі болды?А) формула білмеуім В) уақыт С) ештеңе3.Сабақ уақытында қиыншылықтарды жеңуіме кім көмек берді?А) сыныптасым В) мұғалім С) оқулық Д) ешкім
Критериалды бағалау парағыТоптың аты:Осы сабақта біз формативті критериалды бағалауды қолданамыз.Бағалау 3-критериден тұрады.
Бағалау шкаласы «5» - 9-11 балл «4» - 7-8 балл «3» - 5-6 балл «2» - 1-4 балл
Аты-жөні: Миркенова Куралай АбилкасымовнаБілімі: ЖоғарыБітірген оқу орны: ХҚТУ 2004 жылМамандығы: Физика және математика пәнінің мұғаліміЕңбек өтілі: 15 жылСанаты: ЖоғарыМарапаттары: Мектепішілік, қалалық, облыстық, халықаралық, республикалық мақтау қағаздарыШығармашылық тақырыбы: «Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында математика сабақтарындағы тұлғаға бағдарланған оқыту»Күні: 13.01.2016жПәні: Алгебра Сыныбы: 9аСабақтың тақырыбы: Шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысына есептер шығару.Сабақтың мақсаты:Білімділік: Шексіз кемімелі геометриялық пргрессия ұғымымен кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысының формуласы мен таныстырып, осы формуланы қолданып есептер шығаруды үйрету
Тәрбиелілік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, тиянақтылыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше есепті қатесіз әрі шапшаң шығаруын, формула жаттауын қадағалау.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, формулалар, плакаттар, маркерлер, смайликтер.
Пәнаралық байланысы: өмірмен
Сабақтың барысы
I Кіріспе бөлім
1.Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Оқу құралдарын тексеру.
2.Үй тапсырмасын сұрау
Үйге қандай тапсырма берілді?
Шығарып келген есептерін тексеру. Тақтада дұрыс жауабы жазылып
тұрады.
№238 А)518,4 Ә)
№239 А) Ә) Б)
№241 Жауабы: 16
«Серігіңді тап» ойыныd) = =
= =
= = Жұптарыңмен бірлесіп, формула бойынша бір есеп құрап шығарыңдар. Э. Арифметикалық прогрессияның 7, 42 екендігі белгілі. Осы прогрессияның алғашқы он бес мүшесінің қосындысын табыңдар. Жауабы: 117К. Арифметикалық прогрессияның 3, 7 екендігі белгілі. Осы прогрессияның алғашқы жеті мүшесінің қосындысын табыңдар. Жауабы: 105С. Геометриялық прогрессияның 4, ал оның еселігі q= 3. Осы прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңдар. Жауабы: 484П. Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 2, ал оның еселігі q= -3. Осы прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңдар.Жауабы: 122О. n тізбегінің алғашқы үш мүшесін табыңдар. Жауабы 8, 11, 1420. Геометриялық прогрессия құрайтын тізбекте 25 16 болғанда, бесінші мүшесін табыңдар.61. -4, 13 болса, арифметикалық прогрессия құрайтын тізбектің айырмасы неге тең? 7. Геометриялық прогрессияның 24, 24, 127. Осы прогрессияның мүшелерінің санын табыңдар.
Э | К | С | П | О | 20 | 1 | 7 |
117 | 105 | 484 | 122 | 8,11,14 | 20 | 1 | 7 |
Сергіту сәті.Оқушылармен жаттығу жасау. (аяқ, қол, бас)Логикалық тапсырма1.Менің ағам 2000 жылы 29 ақпанда туылған күнін үшінші рет атап өтті. Ол неше жаста? (12)2.Белгілі бір заңдылықты пайдаланып, сұрақ белгісінің орнындағы санды табыңдар. 12, 16, 14, 18, 16, 20, ?, 22, 20, ? (18,24)3.Төмендегі кестедегі сандар жол бойынша белгілі бір заңдылыққа бағынады. Бос орындағы санды табыңдар.
7 | 16 | 9 |
5 | 21 | 16 |
9 | ? | 4 |
Жауабы: 13Тест. І нұсқа
1.Геометриялық прогрессия берілген: 2, 6, 18... Оның сегізінші мүшесін табыңыз?А)2376 В)4474 С)24764 Д)4374 Е)23782.Жалпы мүшесін формуласымен берілген сан тізбегінің алғашқы мүшесін табыңдар.А) В) С)-0,25 Д)1,25 Е)0,5 F)0.3(3) G) H)-0.53. 4, 2,1, ... шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысын табыңыз.А)101 В)8 С)7 Д)12 Е)164.Егер шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысы 2-ге, еселі 0,5-ке тең болса, онда оның бірінші мүшесін табыңыз.А)0,1 В)0,2 С)0,25 Д)0,5 Е)15. 12, q= болатын () шексіз геометриялық прогрессияның қосындысын табыңыз.А)44 В)20 С)65 Д)42 Е)18
ІІ нұсқа.1. Қосындысы 42-ге және еселігі 3\7-ке тең болатын ( шексіз геометриялық прогрессияның бірінщі мүшесін табыңыз.А)24 В)10 С)1\3 Д)2\3 Е)4\92.Жалпы мүшесі формуласымен берілген сан тізбегінің алғашқы мүшесін табыңдар.А)3\2 В)9\4 С)1\3 Д)2\3 Е)4\9 F)2,25 G)1,5 H)13. Қосындысы 0,2-ге, еселігі 0,25-ке тең болатын шексіз геометриялық прогрессияның бірінші мүшесін табыңыздар.А)0,15 В)1,5 С)0,015 Д)0,5 Е)0,05 F)2,25 G)-1,5 H) 4. 0,1(2) санды жай бөлшек түрінде жазыңдар.А)1\30 В)1\90 С)2\15 Д)1\60 Е)11\905. 0,1(5) санды жай бөлшек түрінде жазыңыз.А)1\15 В)7\45 С)1\6 Д)5\90 Е)4\3 Дұрыс жауаптары:
І нұсқа ІІ нұсқа
- Д 1. А
- А F 2. А G H
- В 3. А H
- Е 4. Е
- Е 5. В
6.Геометриялық прогрессияда 18 8. және q-ді табыңдар. 7. 16, 37 болса, арифметикалық прогрессия құрайтын тізбектің айырмасы неге тең болады?8.Геометриялық прогрессия құрайтын тізбектің 25 16. –ті табыңыз.9.Қосындысы –ке тең, ал геометриялық прогрессияның мүшесін табыңдар.10. 3 81. табыңдар.
2.Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау.3.Сабақты қорытындылау үшін сұрақтар қою.
1.Арифметикалық прогрессия дегенімізне?2.Арифметикалық прогрессияның алғашқы мүшесінің формуласы қандай?3.Арифметикалық прогрессияның алғашқы мүшесінің қосындысының формуласы қандай?4.Геометриялық прогрессия дегеніміз не?5.Геометриялық прогрессияның алғашқы мүшесінің формуласы қандай?6. Геометриялық прогрессияның алғашқы мүшесінің қосындысының формуласы қандай?7.Шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысының формуласы қандай? Осы формула арифметикалық прогрессияда бола ма?Кері байланыс жасау1.Өзімнің жеке жұмысым бойынша...А) тақырып бойынша түсіндім В) есеп шығарып үйрендім С) өткен тақырыпты қайталадым2.Сізге сабақ барысынды есеп шығару үшін не кедергі болды?А) формула білмеуім В) уақыт С) ештеңе3.Сабақ уақытында қиыншылықтарды жеңуіме кім көмек берді?А) сыныптасым В) мұғалім С) оқулық Д) ешкім
Критериалды бағалау парағыТоптың аты:Осы сабақта біз формативті критериалды бағалауды қолданамыз.Бағалау 3-критериден тұрады.
Критерий | Жетістіктердің ең жоғары деңгейі | |
А | Тақырыпты түсініп меңгеруі | 3 |
В | Білімді көрсету және қолдану | 4 |
С | Коммуникация | 4 |
Барлығы | 11 |
Критерий | Жетістік | Дескриптор |
А (max 3) Тақырыпты түсініп меңгеруі | 0 | Тақырыпты түсінбеген, тақырыпты аша алмады. |
1 | Тақырыпты толық түсінбеген, есеп шығаруда кемшіліктер көп. | |
2 | Тақырыпты түсінген, практика жүзінде кемшіліктер жіберді. | |
3 | Тақырыпты толық түсінген, практикада кемшіліктер жоқ. | |
В (max 4)Білімді көрсету және қолдану | 0 | Ережені білмейді, есеп шығара алмады. |
1 | Ережені толық білмейді, есеп шығаруда қолдана алмады. | |
2 | Ережені біледі, есептер шығаруда кемшіліктер жіберді. | |
3 | Ережені толық біледі, есептерді қатесіз шығара алады. | |
4 | Дәптердің тазалығы, коллиографиясы, ережені дұрыс пайдалануы. | |
С (max 4)Коммуникация | 1 | Оқушының ұжымды әріптестікпен ынтымақтастықты сақтау мәдениеті. |
2 | Өз ойын ашық жеткізе білетін қабілеті. | |
3 | Оқу құралдарының болуы, шығармашылық жолдарда қолдануы | |
4 | Оқушы бойында көшбасшылық қабілеттің болуы |
Оқушыны бағалау | Алған ұпайы | Алған ұпайы | Алған ұпайы | Барлық ұпайы | Бағасы | |
№ | Оқушының аты-жөні | А критериі | В критериі | С критериі | Қорытынды балл | |
Бағалау шкаласы «5» - 9-11 балл «4» - 7-8 балл «3» - 5-6 балл «2» - 1-4 балл
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)