Материалдар / Семинар: «Жоба әдісі - заманауи білім нәтижесіне қол жеткізу тәсілі»

Семинар: «Жоба әдісі - заманауи білім нәтижесіне қол жеткізу тәсілі»

Материал туралы қысқаша түсінік
СЕМИНАР ЖОБАЛАУ ӘДІСІНЕ АРНАЛҒАН НЕГІЗІ Біріншіден, қазіргі уақытта «жоба» үнемі ел аузында. Екіншіден, талдау нәтижесінде мұғалімдердің тек 30% -ғана осы техникаға ие, жүйелі түрде оны өз жұмысында пайдаланады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қырқүйек 2018
2338
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Теміртау қаласы «№27 ЖББОМ»КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнініңмұғалімі: Хамзина Кунсулу Жанказыевна



Семинар: «Жоба әдісі - заманауи білім нәтижесіне қол жеткізу тәсілі»СЕМИНАР ЖОБАЛАУ ӘДІСІНЕ АРНАЛҒАН НЕГІЗІБіріншіден, қазіргі уақытта «жоба» үнемі ел аузында. Екіншіден, талдау нәтижесінде мұғалімдердің тек 30% -ғана осы техникаға ие, жүйелі түрде оны өз жұмысында пайдаланады. СЕМИНАР ЖОБАЛАУ ӘДІСІНЕ АРНАЛҒАН НЕГІЗІ Біріншіден, қазіргі уақытта «жоба» үнемі ел аузында. Екіншіден, талдау нәтижесінде мұғалімдердің тек 30% -ғана осы техникаға ие, жүйелі түрде оны өз жұмысында пайдаланады.Мақсаттары мен міндеттері Оқу жобасы қандай екенін көрсету. Үміткерлерге көмектесу,соның негізінде оқыту жобасын әзірлеуді және жүзеге асыруды, уақыт талабына сай келетін оқыту әдістерін үйренуге; өзінің тәжірибесін ғылыми және әдістемелік позициялармен сипаттауды көрсету.ТАРИХЫЖоба әдістері XIX ғасырдың екінші жартысында Құрама Штаттарда пайда болды, әдісінің негізін американдық идеалист философ Джон Дьюи (1859-1952) құрады. Оның пікірінше, бұл шын және құнды ғана: адамдарға пайдалы; бұл практикалық нәтиже береді; бүкіл қоғамның пайдасына бағытталған.Қазіргі заманғы оқыту әдісінің мәні оқушының тәуелсіз білім әдісін үйренуінде көрінеді.Жобалық әдісі дегеніміз не?Жоба әдісінің негізінде оқушылардың когнитивтік дағдыларын дамыту, өз білімін дербес жобалау, ақпараттық кеңістікті насихаттау, сыни ойлауды дамыту мүмкіндігі.Жобалар әдісі - білудің тәсілі, таным процесін ұйымдастырудың тәсілі. Сондықтан, егер біз жобалау әдісі туралы айтатын болсақ, біз дәл осындай дидактикалық мақсаттарға жету әдісі туралы мәселені (технологияны) нақты жолмен аяқтауға болатын технологияны қолдана отырып, нақты немесе нақты тәжірибелік нәтижемен аяқтауымыз керек. Бұл нәтижені көруге, түсінуге, қолдануға болады нақты практикада.Бұл нәтижеге жету үшін балаларды проблемаларды шешудің әртүрлі салаларынан алынған нәтижелерді және әртүрлі шешімдердің ықтимал салдарын алдын-ала болжау қабілетін, себеп-салдарлық қатынастарды орнату қабілетін білу үшін, ойлау, табу және шешу жолдарын үйрету керек. «Айтыңызшы, мен ұмытпаймын,Көрсету - мен есімде,Маған сынап көріңіз - мен түсінемін ...»(Қытай мақалы)МәселеОқу үдерісін одан да қызықты және нәтижелі етіп қалай жасауға болады, сондықтан оқушылардың барлығы дерлік қатысады, сондықтан олардың арасында ешқандай скудалық және бейтараптық болмайды. Сабақта әр оқушының ойдағыдай сезінетін, оның интеллектуалды қабілеттілігіне қаншалықты қолайлы болатындығын қалай білуге ​​болады? «Жоба әдісі» дегеніміз не?
  • Педагогикалық технологиялар
  • Әлеуметтік маңызы бар мақсатты белгілеу, оны егжей-тегжейлі дамыту және практикалық жетістікке негізделген оқу әдісі
Жоба бұл....Мәселе әлеуметтік маңызды қайшылық болып табылады, оның шешімі жобаның прагматикалық мақсаты болып табылады
  • Жобалау - бұл жобаны әзірлеу және оны сыртқы түрінде бекіту.
  • Ақпараттық іздеу - ақпараттық жинау: қолданыстағы білімге және өмірлік тәжірибеге қол жеткізу, ақпараттық көздермен жұмыс жасау, өзіңіздің ақпараттық сақтау жүйесін құру.
  • Жобалық қызметтің өнімі - қойылған міндеттерді шешудің түпкілікті нәтижесі.
  • Жобаның портфолиосы (қалтасы) - жобаның барлық жұмыс материалдарын таңдау


1.Ереже: Тақырып баланы қызықтыруы керек. Зерттеу ерікті түрде ғана қолданылады2.Ереже: Тақырып нақты болуы керек, оның шешімі оқушылар үшін пайдалы болуы керек.3.Ереже: Балалардың мүдделерін ескере отырып, жақсы білетін салаға жақындауға тырысыңыз. Өзіңіз қызығушылық танытсаңыз ғана, біреуді тарта алады.4.Ереже: Тақырыпта таңқаларлық элементтері болуы керек.5.Ереже: Тақырып қолжетімді болуы керек. Бұл балалардың жас ерекшелігіне сәйкес келуі керек.6.Ереже: Тақырып таңдағанда, қызығушылық жоғалып кетегенше, тез әрекет ету керекЖоба бойынша жұмыстың кезеңдері: I кезең – мотивациялықМұғалім: жобаның тақырыптарын ұсынады, оң мотивациялық көңіл-күйді қалыптастырады;Оқушылар: тапсырманы талқылайды, өз идеяларын ұсынады; жұмыс топтарын құрайды;II кезең - жобаны іске асыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау:Жобаның мақсаты мен міндеттері анықталады;Тапсырмаларды тұжырымдайды және нақтылайды;ақпарат (көздері) көрсетіледі;іс-қимыл жоспары әзірленеді;мақсатқа қол жеткізу құралы анықталады;III кезең - ақпараттық және операциялық (жобаны іске асыру)Оқушылар:материалды жинайды;құжаттаманы, жобалық өнімді өндіру технологиясын әзірлейді;зерттеу жүргізеді; әдебиетпен және басқа да ақпарат көздерімен жұмыс жасайды;тікелей жобаны іске асырады;Жобаны құрайды;жобаны қорғау жоспарын жасайды, қатысушылардың қорғау үшін ролін бөледі.Мұғалім:жобаның орындалу барысын қадағалайды;топ жетекшілерінің және әрбір жоба қатысушысының әрекеттерін үйлестіреді;көмекке мұқтаж адамдарға көмектеседі;топтардың кездесулеріне қатысады;Оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамытуға көмектеседі;IV кезең - рефлексиялық-бағалауОқушылар:сараптама жүргізу үшін жобаларды ұсынады;жобаны қорғайды;ұжымдық талқылауға және бағалауға қатысады;жобаның мазмұнын дұрыстығын айқындайды немесе толықтырады;Мұғалім:ұжымдық бағалау қызметіне қатысушы ретінде әрекет етеді;Ғылыми жоба бойынша жұмыстанатын оқушыларға мына  факторларды  ескерген жөн:Ғылыми теориялық білімі;әдістемелік әзірлік жағдайы;жаңалық енгізу деңгейі;өз іс-әрекетін талдай білуі;шығармашылық қасиеттері;қарым-қатынас ерекшелігі;мектептегі психологиялық жағдайы.Сонымен бізднің басты міндетіміз :Оқушының жас ерекшелігі мен қабілетін зерттеп, зерделеу;Шығармашылық ғылыми ізденіске өзіндік интеллектісінің дамуын назарда ұстау;Оқушының өз бетінше әрекет етуіне мүмкіндік беру;
  • Оқушылардың шығармашылық қабілеттеріне жол ашып, тұлға дарындығын қалыптастыру.
Ғылыми жобалардын рәсімдеуге қойылатын талаптар : Жоба мәтіні компьютерде басылып мынадай құрылымнан тұруы тиіс:1.Титул парағы 2.Мазмұны 3.Абстракт қазақ, орыс, сондай-ақ ағылшын тілінде жазылады4.Кіріспе 5.Негізгі бөлімі 6.Зерттеу бөлімі 7.Қорытынды 8.Ұсыныстар 9.Пайдаланған әдебиеттер тізімі 10.ПікірлерҒылыми жобалар талаптарға сәйкес рәсімделеді:
  • Баспа материалдарын рәсімдеу талаптары:
  • Мәтіндік редактор Windows үшін Word
  • Көлемі 30 стандартты беттен аспауы тиіс
  • Рәсімдеу А-4
  • Жиектері жоғарғы, төменгі-2см, сол жағы – 3см, оң жағы -1,5см
  • Шрифт Times New Roman, 14
  • Азат жолдық шегініс 1 см
  • Интервал 1,0
Титул парағында мыналар көрсетіледі:
  • Жұмыс орындалған ұйымның толық атауы, қаласы, мектебі;
  • Автордың тегі, аты-жөні, сыныбы;
  • Жұмыстың атауы;
  • Жұмыстың ұсынылған бағыты, секциясы;
  • Жетекшінің тегі, аты-жөні, әкесінің аты;
  • Қаласы(ауылы), (жарыстың өтетін жері), жылы;


М а з м ұ н ы  І.  Аннотация           ……………………………………………………………………………..ІІ. Аңдатпа               ……………………………………………………………………………..ІІІ. Кіріспе:              ……………………………………………………………………………..ІҮ.  Негізгі бөлім:   …………………………………………………………………………….Ү. Зерттеу бөлімі:   …………………………………………………………………………….ҮІ. Қорытынды:      …………………………………………………………………………….ҮІІ. Пайдаланған әдебиеттер   …………………………………………………………….ҮІІІ.  Пікірлер  ……………………………………………………………………………………АннотацияАбстракт (250 сөзден артық емес) қамтылған жұмыстың қысқаша мазмұнын көрсетуі тиіс;Зерттеудің мақсаты.АңдатпаҒылыми жобаның негізгі мақсаты,Ғылыми жобаның гипотезасы,Ғылыми жобаның зерттеуіҒылыми жобаның зерттеу әдісі,Ғылыми жобаның жаңашылдығы,Ғылыми жұмыстың дерек көздеріҒылыми жұмыстың нәтижесі мен қорытындысы,Ғылыми жұмыстың практикалық қолдану салаларыКіріспе    бөлімі : Көлемі (екі беттен артық болмау керек)Зерттеу тақырыбының өзектілігіЖұмыстың мақсатыАлға қойылған міндеттерді шешу әдісі қысқаша көрсетіледі.Жұмыстың зерттеу   бөлімі : Жұмыстың зерттеу бөлімі жиырма беттен артық емес жеке бөлімдерден тұруы мүмкінТаңдап алынған тақырып бойынша бұрыннан белгілі нәтижелерге аналитикалық талдау жасауТаңдап алынған жұмысты атқарудың қажеттілігіне көз жеткізу және мақсатын құрастыруҚойылған міндеттерді шешу әдістерін сипаттауЖұмыстың нәтижелері және оларды талқылауБезендірілген материалдар (сызбалар, кестелер, фотосуреттер)Пайдаланылған әдебиеттерге сілтемені төртбұрышты жақшада беру керек.Мәтінде кездесетін сілтемелерде нөмірлеу жүйесі болуы керек.Қорытынды бөлімі : Бір беттен артық емесЖұмыстың негізгі нәтижелерін ғылыми және практикалық мақсаттарға пайдалану жөніндегі ұсыныстарды қамтиды
  • Пайдаланылған әдебиеттер жұмыс соңында жалпы тізіммен мынандай тәртіпте беріледі:
  • автордың тегі және қысқартылған аты-жөні;
  • мақаланың және журналдың атауы;
  • Журналдың, кітаптың аты;
  • Басып шығарылған орны және баспасы;
  • Басылым жылы, шығу нөмірі , беті.
Қорытынды нәтижесінде  :
  • Оқушы тезис құруды, елдің алдына сөйлеу әдістемесін үйренеді;
  • Жергілікті сазгерлердің өмірбаянын, тарихи орындарды топтастырады;
  • Өз Отанын, елін, жерін қорғайтын азамат қалыптасады;
  • Жиналған материалдарды ғылыми негізде қайта жазады;
  • Ғылыми кітаптармен оқып танысады;
  • Көне көз қариялардың зерттеу тақырыбына сәйкес сұхбаттасады;
  • Білім деңгейі жоғарылап,сөздік қоры дамиды, сөйлеу дағдысы жетіледі.
 Практикалық жұмыс I топ. Қазақ салт-дәстүрлерінің бала тәрбиесіндегі тиімділігіII топ. Қазақстандағы туристік объектілер.III топ. Мағжан Жұмабаевтың шығармашылығының қазақ әдебиетіндегі орны (125 жыл)ТақырыбыЗерттеудің мақсатыЗерттеудің міндеттеріГипотеза(ғылыми деректермен негізделген жорамал-болжам)Өзектілігі ( 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ