Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 1-бөлім. Туған жерім-аялы алтын бесігімМұғалімнің аты-жөні: Нәбиғаппарова Толғанай ЕрмекқызыМектеп: «№34ЖББОМ» КММ Күні: 26.10.2018Сынып: 6 «б» Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы | Доспамбет жырау- «Қоғалы көлдер, қом сулар», «Айналайын, Ақ Жайық». Толғаулардың тақырыбы мен идеясы.
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 6.2.2.1 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру. |
Сабақ мақсаты | 1.Толғаулардың тақырыбы мен идеясын түсіну;2. Шығарманы тарихи тұрғыдан талдап, идеялық мазмұнын ашу;3. Көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырып, өзіндік көзқарасын білдіру. |
Бағалау критерийі | толғаулардың тақырыбы мен идеясын анықтайды;шығарманы тарихи тұрғыдан талдай алады;көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.
|
Тілдік мақсаттар | Сөздік қор: қом, қоға, бұздай, көбе, алшайту, бұлан, күдері кіреуке, сайгез оқ. |
Құндылықтарға баулу | Өлең мазмұны оқушыларды ерлікті дәріптеп , ата-бабадан келе жатқан асыл дәстүрлерді жалғастыруға шақырады. Сабақтағы жұптық, жеке жұмыс формаларына негізделген әдістер оқушылардың:жауапкершілік;алған білімді шынайы өмірде қолдана алу дағдыларынқалыптастыру; |
Пәнаралық байланыс | Тарих (Қазақ хандығының қалыптасу тарихы) |
Алдыңғы білім | Доспамбет жыраудың өмірі мен шығармашылығы |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы – 10 минут
| Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесу. Сыныпты түгендеу.Үй тапсырмасын сұрау.1-топ «Шаршы» әдісі. Шаршының бөліктеріне «Сұрақ», «Жауап», «Сөйлем», «Мақал-мәтелдер» сөздері жазылған. Түскен бөліктегі тапсырманы орындайды. Мысалы: «Мақал-мәтелдер» бөлігі түссе, жыраудың шығармашылығын ашатын бір мақал айтады.2-топ «Кездейсоқ есім». Кімнің есімі таңдалса, сол конверттегі сұрақтарға жауап береді.1.Доспамбет жыраудың өмірі туралы не білесің?2.Жыраудың бойында қандай қасиеттер болу керек?3.Ақынмен танысу арқылы қандай ой түйдің ?3-топ «Сұрағын тап» Интербелсенді тақтада көрсетілген жауаптарды сұрақтарға айналдырады.Ақын өлеңдерінің негізгі идеясы –ерлікті дәріптеу.Доспамбет жыраудың жырлары 1893 жылы М.Османовтың жинағына «Ноғай уа құмық шығырлары» атты жинағына енген.«Айнала бұлақ басы тең» , «Тоғай , тоғай, тоғай су» толғаулары бар.Қазақ хандығының қалыптасу кезеңінде өмір сүрген.ҚБ. Мұғалімнің мадақтау сөздері. Жарайсыздар! Талпын! Білімінді жетілдір! Сенің қолыңнан келеді!Топтастыру. Ал, ендеше балалар топ құрамын анықтап алайық. Қоржындағы сандарды таңдайды.(1, 2, 3) |
Интербелсендітақта |
Сабақтың ортасы 20 минут
| Аудиожазба тыңдау. Тыңдалған аудиожазба туралы пікір алмасу арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу. Топтық жұмыс. «Ойлан. Жұптас. Талқыла».1-топ. «Тарих беттерінен». Жыраудың өмір сүрген кезеңдегі тарихи оқиғаларға шолу жасайды.Бұл топ оқушылары Қазақ хандығына дейінгі тарихи оқиғаларды жинақтайды.2-топ. «Тұжырым» кестесі. «Қоғалы көлдер, қом сулар» толғауын оқиды, топта талқылайды. Кестедегі бағандарға толғаудың тақырыбы мен идеясы туралы тұжырымдарын жазады. Бағалау критерийі:-толғаудың тақырыбы мен идеясын ашады;-топпен ынтымақтаса жұмыс жасайды.3-топ . Үш қадам» кестесі «Айналайын, Ақ Жайық» толғауын оқиды, топта талқылайды. Нәтижесін кестеге түсіреді.Бағалау критерийі: Толғаудың идеясы мен тақырыбын анықтайды.Дескриптор:-бағанға сәйкес өз тұжырымдарын жазады;-өз пікірлерін ортаға салып түсіндіреді;Кері байланыс. Топтар өзара жұмыстарымен алмасып, толықтырулар жасайды, ұсыныс айтады. |
Постер
Постер |
Сабақтың соңы – 10 минут
Үй тапсырмасы | Бекіту тапсырмасы«Акроним» әдісі. «Ақ Жайық», «Қоғалы», «Доспамбет» сөзінің әр әрпіне мағынасын ашатын сөздер жазу. Д- А- Қ-О- Қ- О-С- Ж- Ғ-П- А- А-А- Й- Л-М- Ы- Ы-Б- Қ-Е-Т -Ынталандыру. Жарайсың! Тамаша!Рефлексия (сабақ мақсатына жету рефлексиясы) «Өзіме хат» жазу дағдысын дамытуға септігін тигізіп, оқушының өзіндік талдау жасауына ықпал етеді. Сабақта не өткені туралы өз-өзіне хат жазу тапсырылады, оқушы жазбаша түрде талдау жасайды.
Толғаудан үзінді жаттау.
|
Жұмыс дәптері |