Материалдар / Семинар сабақ Витаминдер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Семинар сабақ Витаминдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Үш тілде сабақ беретін мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2020
617
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8.1D Қоректену

Мектеп: «Ә.Байсалбаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен» КММ

Күні: ___

Мұғалімнің аты-жөні: Қалиева Самал Хамитқызы

Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Дәрумендер.

Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары

8.1.2.5 адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау

8.1.2.5. Increasing the importance of vitamins in the human body

8.1.2.5. Повышение значимости витаминов в организме человека

8.1.2.6. құрамында дәрумендердің маңызды мөлшері бар азық-түліктер тізімін жасау

8.1.2.6. Make a list of foods that contain important amounts of vitamins


Сабақтың мақсаты

  • Дәрумендерге сипаттама беру;

  • Авитоминоз, гипервитаминоз болған жағдайдағы ауру түрлерін атау;

Бағалау критерийлері

  • Дәрумендердің маңыздылығын сипаттайды

  • Құрамында дәрумендердің қажетті мөлшері бар азық-түліктердің тізімін жасайды

  • Ағзадағы дәрумендердің жетіспеушілігінен туындайтын ауруларды сипаттайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Дәрумендердің маңыздылығын сипаттайды

Дәрумендердің жоғары құрамы бар тамақ өнімдерінің тізімін құрып жазады.

Таныстырылымда дәрумендердің жетіспеушілігінен туындаған аурулардың белгілері мен алдын алу жолдарын тиісті терминологияны қолдана отырып, ауызша жазбаша сипаттайды

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Дәрумендер, А, В, К, Е, С, D дәрумендері, авитаминоз, гиповитаминоз, гипервитаминоз, ақшам соқыр, бери-бери, цинга, рахит, пеллагра.

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы

С дәрумені жетіспегенде ...ауруы туындайды.

Рахит ауруы... дәруменінің жетіспеуіне байланысты.

В дәрумені жетіспегенде ...ауруы туындайды.

Авитаминоз ...байланысты.

Құндылықтарды дарыту

Оқу тапсырмасын орындау кезде қоғамдық өмірге дайын болу, өзін бақылауда ұстай білу, бәсекеге қабілетті бола білу құндылықтары дамытылады.

Жазбаша жұмыстар арқылы академиялық шыншылдық, нақтылық, өзін - өзі реттей білу құндылықтары дамытылады.

Ауызша жұмыстар арқылы ойды реттей білу, сенімділік, дәлелдерді қолдана білу құндылықтары дамытылады.

Таныстырылым кезінде өзіне деген сенімділік, талдау жасау, ойды жинақтау, идеяларды үйлестіру тыңдаушылармен байланыс орнату құндылықтары дамытылады.

Жеке жұмыс кезінде өзіне деген сенімділік, өзін-өзі көрсету құндылықтары дамытылады.

Топтық жұмыс кезінде ортақ іс атқаруда ынтымақтастықта бола білу, жаһандық азаматтық, өз оқуына жауапкершілікпен қарау, сынға алу, ортақ пайдалану құндылықтары дамытылады.

Рөлдік ойын арқылы өзіне рефлексия жасау, өз ісіне жауапкершілік таныту, тілектестікте болу, қоғамдық өмірге дайындық құндылықтары дамытылады.

Пәнаралық байланыс

Химия, информатика

Алдыңғы білім

Оқушылар қоректену тірі ағзаларға тән негізгі қасиеттердің бірі болып табылатынын біледі (6 сынып).

Ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметі арасындағы байланыс, қорытылу үдерісі, ассимиляция, сіңірілу (8 сынып).

Сабақ барысы

Сабақ қезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер

Оқыту көздері мен ресурстар

Сабақтың басы






  1. Ұйымдастыру

а) Үш тілде амандасу

ә) Сергіту сәті

б) 3 топқа жеміс- жидектер арқылы бөлу

Оқушылар тақырыпты өздері QR код арқылы табады, проблеманы өз беттерінше шешуге бағыттаймын.

Сонымен сабақтың тақырыбы не туралы деп сұрау арқылы сабақтың тақырыбы анықталады. Дәрумендер туралы қандай білім қажет сұрағын талқылай отырып, сабақтың мақсаттарын оқушылармен бірге анықтап, бағалау критерийлері таныстырылады.

https://www.twig-bilim.kz/kz/film/vitamin-deficiencies










Сабақтың ортасы






Әрбір топқа:

  1. Видеоролик көрсетіледі (ағылшын тілінде)

  2. Мәтінді таратып береміз.(Дәрумендердің ашылу тарихынан)

  3. Топтық тапсырма: алфавитті пайдалана отырып криптаграмманы шешеді.

  4. Криптограммадан шыққан сөзді мағынасына қарай жарнамалайды, тақырыпты қорғайды.

  1. А-сы қажет көзіңе.

А- болады асқабақ,

Өрік, айран, салатта.

  1. В- жүйкені,

В- балық, картоп, асқабақ,

Сиыр еті, жаңғақта.

  1. С- дан микроб безінер.

С- апельсин мен алмұртта,

Лимоннан да табылар

Бағалау критерийі:


Дескриптор

Дәрумендердің ашылу тарихы

Дәрумендердің ашылу тарихын, жетіспеушілігі нәтижесінде пайда болатын ауруларды біледі.

Дәрумендердің маңыздылығын сипаттайды


Дәрумен көздерін біледі, дәрумендердің маңыздылығын біледі.

Қалыптастырушы бағалау: Әр топ бір- бірін бағалайды.






























Практикалық тапсырма: Алдарыңыздағы берілген жемістерді пайдалана отырып қандай сый даярлар едіңіз?

Үлгісі:

Бағалау критерийі:


Дескриптор

Дәрумендерді өмірде пайдалануы.

Дәрумендерді тұрмыста дұрыс қолдана алады
























Жеке жұмыс:

Жинақтаған ақпаратты түсінгенін білу мақсатында термин сөздермен жұмыс жасаймыз. Кахут әдісі арқылы тапсырмаларды орындайды.

Method «CAHООT»

Бағалау критерийі:


Дескриптор

Термин сөздерді меңгеруі.

Термин сөздерді дұрыс қолдана алады

Қалыптастырушы бағалау: Мұғалім әр оқушыны марапаттау арқылы бағаланады.

Жұптық жұмыс:

«Пайдалы және пайдасыз заттар »

Алдарыңыздағы суреттерді пайдалана отырып екі корзинаға пайдалы заттар мен пайдасыз заттарды бөлесіздер.

Бағалау критерийі:


Дескриптор

Құрамында дәрумендердің қажетті мөлшері бар азық-түліктердің тізімін жасайды

Жемістің құрамында дәрумендердің қандай түрлері бар екенін біледі.

Қалыптастырушы бағалау: Мұғалім жауабын тақтаға көрсетеді. Әрбір жұп өздерін тексеріп бағалайды.

Сабақтың соңы







Кері байланыс:

«Үш әрекет» жіберілген ауа шарына төмендегі тапсырмаларды орындап жапсырады.

І. Мен үшін жаңалық...

ІІ. Мен үшін өте қызықты...

ІІІ. Сабақ барысында ... туралы түсініктер қиындық тудырды

3 тілде «Әрқашан күн сөнбесін» әнін айтқызу.

Үй тапсырмасы:

Тағамды дайындау, сақтау кезінде оның құрамындағы дәруменнің мөлшерін сақтау жолдары туралы ақпараттар жинап келу.

Қосымша ақпарат

Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?


Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?

Жеке жұмысты бағалау – мұғалімнің тарапынан кері байланыстар арқылы жүзеге асырылады

Өзара бағалау-оқушылардың стикерлер арқылы топтық жұмыстарды бағалауы кезінде жүзеге асырылады

Денсаулықты сақтау және қауіпсіздік ережелері

Сабақ барысында биология кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау.

Партада дұрыс отыруына назар аудару.

Топтық жұмыс кезінде оқушылар белсенді қозғалады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!