Сабақ мақсаты: Жақсылық, Мейірімділік құндылықтарының мәнін тереңнен түсіндіру.
Міндеттері:Білімділігі: Жақсылық жасау қайнары туралы айта отырып, жақсылықты жасау, оны қолдау, жамандықты тізгіндеу адамдық міндет екенін ұқтыру.Дамытушылық: жақсылық қайырымдылық жасау сезімімен адам бойында туатын жан рахатын сезіндіру, ізгілік мейірімділіктің адамның өзін-өзі дамытып тәрбиелеудегі ерекше орын алатындығын түсіндіру. Тәрбиелік: Мейірімділікк, ізгілікке, қайырымдылыққа тәрбиелеу.
| Ресурстар:Көрнекілігі: слайд, плакат.
Жабдықталуы: Интерактивті тақта, слайдтар, сабақтың дәйек сөзі т.б. |
Сабақ барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлеметсіңдер ме оқушылар ? Көңіл күйлеріңіз қалай? Бүгінгі сабақты сіздермен мен жүргіземін . Менің аты-жөнім: Айтмұхаметова Жарқын Нұрланқызы.
Тыныштық сәті Мына заман бейнематериял көрсету | Сабақ барысын талдау: Ұйымдастыру кезеңі арқылы балалардың сабаққа деген қызығушылығын ояту. Балаларға жақсы көңіл-күй сыйлау. |
2.Үй тапсырмасын тексеру
Оқушылар сіздерге өткен сабақта үй тапсырмасына не берілген еді? Жұмыс дәптерлерін қарап шығу. | Балаларға үйге берілген тапсырманы тексеру арқылы өткен сабақта меңгерген білімдерін тексеру. Жаңа білімді меңгеру. |
3.Сабақтың дәйек сөзі. Жақсылыққа жақсылық- әр адамның ісі, Жамандыққа жақсылық- ер адамның ісі. ( Халық мақалы) Әр бір адам жақсылық жасаған адамға қайырымын жасайға тырысады, оған да жақсылық жасайды, ал жаман істегеніңе жақылықпен жауап қайтарса онда ол ер адамныі ісі.
| Мұғалім дәйексөздің мағынасын оқушылармен бірге талқылап, мағынасын түсіндіріп беру. |
4.Әңгімелесу Бүгінгі сабаққа байланысты мен сіздермен пікірлессем деймін. Мен сұрақтар қоямын, соған емін- еркін өз ойларыңызды айтып, жауап беріңіздер.Жақсылық жасау кез келген адамның қолынан келеме? Неліктен?Жақсылығың алдыңнан шықсын деген халық ұғымы нені білдіреді?Еш ойланбастан жақсылық жасаған кезіңіз болды ма?
| «Ойланайық», пікірлесейік» айдарымен берілген сұрақтарды талдау барысында оқушылардың өмір туралы түсініктерін кеңейту.
|
5.Проблемалық сұрақ қою.
Сен үшін жақсылық жасау дегеніміз не?
| Сабақта өтілетін негізгі тақырып бойынша қойылатын сұрақ мазмұны арқылы сабақтың мақсатына жету.
|
6. Жаңа ақпарат.
Адамзат қоғамының осы уақытқа дейін ұлы құндылығыңның бірегейі- адамгершілік. Сол адамгершілік атауының тамырына нір берген құтты құнар қайырымдылық пен мейірімділік. Егер адам бойындағы мұндай ізгілік болмаса, біреуге біреу ақ сезіммен, таза пейілмен, жан шуағын төкпесе, тіршіліктегі жа-мандық атаулының тоны жібімейді.Адам бойындағы ізгілікпен ғана асыл мұраттар мен ақ заңғар армандар қанат қағып көтеріледі. Әркімнің адаммын деуі, азаматпын деуі, алдымен оның бойындағы ізгілік , жақсылық қасиеттерімен өлшенеді.
| Жаңа ақпарат беру арқылы оқушылардың бойына сыйластық, адамгершілік қасиеттерін енгізу.
|
7. Мәтінмен жұмыс.
Шуақты күндер ( З.Ахметова) Ата ана мен келін арасындағы қарым- қатынасты бір сөзбен қалай атар едіңіз?Біреуге жақсылық жасаған кезде қандай сезімде боласыз? | Мәтінмен жүмыс арқылы жаңа сабақты қорытындылау |
8. Шығармашылық жұмыс! Жақсылық ережесін түзіңдер.Үлгі: Жақсылықты ақылмен жаса.Жасаған жақсылығыңды міндет етпе....
| Тақырыпқа сай берілген тапсырма арқылы оқушылардың шығармашылығын дамыту, оқушылардың меңгерген білімін көрсетуге мүмкіндік беру, оқушылардың ой ұшқырлығы мен қиялын шыңдау |
9. Дәптермен жұмыс -«Жақсылығыңды ескерсе ғана жаса, ал ескермесе алаңдама»Деген ой төңірегінде пікірталас өткізу. | Дәптермен жұмыс арқылы сабақтың жан-жақты мәнін ашу. |
9. Топпен ән айту.Ақ ниет 21 бет Сөзі: Т.Әлімбековтікі Әні: Н.Сарсенбаевтікі | Топтық ән айту балалардың сабақ үстіндегі шаршағандығын басып, сабаққа деген жаңа серпін береді. |
10. Үй тапсырмасы.
Оқулықтағы (14-17 беттегі) Шипалы түн әңгімесін оқып мазмұндап келу.
| Сабақта меңгерген білімдерін көрсеру және дамыту мақсатында берілетін, оқушылардың өздігінен орындауға арналған үй тапсырмасы.
|
11. Рефлексия.
| Арқылы арқылы балалардың босансынып, өзін еркін сезінуіне,дем алуына ықпал жасау. |
12. Қорытынды.- Сабақтың проблемалық сұрағын талдап, мәнін ашу. - Оқушылар бүгінгі сабақ барлықтарыңызға түсінікті болды ма? Түсінбей қалған жерлеріңіз жоқпа?
| Бүгінгі сабақтан нені үйрендіңдер.Сабақтан көрсеткен оқушылардың білім дәрежесін анықтап, бағалау.
|
13. Соңғы тыныштық сәтi. Бейнематериялмен сабақты қорытындылау. | Сабақта алған білімдерін қорытындылау. |