Материалдар / семинар-тренинг ЖАҚСЫЛЫҚ ЖАН ШУАҒЫ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

семинар-тренинг ЖАҚСЫЛЫҚ ЖАН ШУАҒЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп оқушыларына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
977
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ№8 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН КӨРКЕМДІК –ЭСТЕТИКАЛЫҚ БІЛІМ МЕН ТӘРБИЕ БЕРУ КЕШЕНІ





















Бекітемін:____________________________ Колледж әдіскері: Архыматаева Н.Ж_____ Келісемін: Асқарбаева Меруерт__________















Пәні: Өзін-өзі тануСыныбы: 11«А» Тақырыбы: Жақсылық – жан шуағы!Баға: _________________











Орындаған: 402 «Ә» тобының білім алушысы: Айтмұхаметова Жарқын











Семей 2014 жыл







Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

Мектеп : 8 жалпы орта білім беретін көркем – эстетикалық мектеп кешені Мерзімі : 23.09.2014ж 3-4 сабақТақырыбы : Жақсылық- жан шуағы!Құндылық: Сүйіспеншілік, шынайылық Қасиеттер:, Шыдамдылық, Қарапайымдылық.Мұғал: Асқарбаева Меруерт Сынып: 6 «Ә»Оқушылар саны: ___

Сабақ мақсаты: Жақсылық, Мейірімділік құндылықтарының мәнін тереңнен түсіндіру.

Міндеттері:Білімділігі: Жақсылық жасау қайнары туралы айта отырып, жақсылықты жасау, оны қолдау, жамандықты тізгіндеу адамдық міндет екенін ұқтыру.Дамытушылық: жақсылық қайырымдылық жасау сезімімен адам бойында туатын жан рахатын сезіндіру, ізгілік мейірімділіктің адамның өзін-өзі дамытып тәрбиелеудегі ерекше орын алатындығын түсіндіру. Тәрбиелік: Мейірімділікк, ізгілікке, қайырымдылыққа тәрбиелеу.

Ресурстар:Көрнекілігі: слайд, плакат.

Жабдықталуы: Интерактивті тақта, слайдтар, сабақтың дәйек сөзі т.б.
Сабақ барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі.

  • Сәлеметсіңдер ме оқушылар ? Көңіл күйлеріңіз қалай? Бүгінгі сабақты сіздермен мен жүргіземін . Менің аты-жөнім: Айтмұхаметова Жарқын Нұрланқызы.


  • Тыныштық сәті
  • Мына заман бейнематериял көрсету
  • Сабақ барысын талдау: Ұйымдастыру кезеңі арқылы балалардың сабаққа деген қызығушылығын ояту. Балаларға жақсы көңіл-күй сыйлау.
    2.Үй тапсырмасын тексеру

    Оқушылар сіздерге өткен сабақта үй тапсырмасына не берілген еді? Жұмыс дәптерлерін қарап шығу.
    Балаларға үйге берілген тапсырманы тексеру арқылы өткен сабақта меңгерген білімдерін тексеру. Жаңа білімді меңгеру.
    3.Сабақтың дәйек сөзі. Жақсылыққа жақсылық- әр адамның ісі, Жамандыққа жақсылық- ер адамның ісі. ( Халық мақалы) Әр бір адам жақсылық жасаған адамға қайырымын жасайға тырысады, оған да жақсылық жасайды, ал жаман істегеніңе жақылықпен жауап қайтарса онда ол ер адамныі ісі.

    Мұғалім дәйексөздің мағынасын оқушылармен бірге талқылап, мағынасын түсіндіріп беру.
    4.Әңгімелесу Бүгінгі сабаққа байланысты мен сіздермен пікірлессем деймін. Мен сұрақтар қоямын, соған емін- еркін өз ойларыңызды айтып, жауап беріңіздер.
  • Жақсылық жасау кез келген адамның қолынан келеме? Неліктен?
  • Жақсылығың алдыңнан шықсын деген халық ұғымы нені білдіреді?
  • Еш ойланбастан жақсылық жасаған кезіңіз болды ма?


  • «Ойланайық», пікірлесейік» айдарымен берілген сұрақтарды талдау барысында оқушылардың өмір туралы түсініктерін кеңейту.

    5.Проблемалық сұрақ қою.

    Сен үшін жақсылық жасау дегеніміз не?



    Сабақта өтілетін негізгі тақырып бойынша қойылатын сұрақ мазмұны арқылы сабақтың мақсатына жету.



    6. Жаңа ақпарат.

    Адамзат қоғамының осы уақытқа дейін ұлы құндылығыңның бірегейі- адамгершілік. Сол адамгершілік атауының тамырына нір берген құтты құнар қайырымдылық пен мейірімділік. Егер адам бойындағы мұндай ізгілік болмаса, біреуге біреу ақ сезіммен, таза пейілмен, жан шуағын төкпесе, тіршіліктегі жа-мандық атаулының тоны жібімейді.Адам бойындағы ізгілікпен ғана асыл мұраттар мен ақ заңғар армандар қанат қағып көтеріледі. Әркімнің адаммын деуі, азаматпын деуі, алдымен оның бойындағы ізгілік , жақсылық қасиеттерімен өлшенеді.



    Жаңа ақпарат беру арқылы оқушылардың бойына сыйластық, адамгершілік қасиеттерін енгізу.





















    7. Мәтінмен жұмыс.

    Шуақты күндер ( З.Ахметова)
  • Ата ана мен келін арасындағы қарым- қатынасты бір сөзбен қалай атар едіңіз?
  • Біреуге жақсылық жасаған кезде қандай сезімде боласыз?
  • Мәтінмен жүмыс арқылы жаңа сабақты қорытындылау
    8. Шығармашылық жұмыс! Жақсылық ережесін түзіңдер.Үлгі: Жақсылықты ақылмен жаса.
  • Жасаған жақсылығыңды міндет етпе....


  • Тақырыпқа сай берілген тапсырма арқылы оқушылардың шығармашылығын дамыту, оқушылардың меңгерген білімін көрсетуге мүмкіндік беру, оқушылардың ой ұшқырлығы мен қиялын шыңдау
    9. Дәптермен жұмыс -«Жақсылығыңды ескерсе ғана жаса, ал ескермесе алаңдама»Деген ой төңірегінде пікірталас өткізу. Дәптермен жұмыс арқылы сабақтың жан-жақты мәнін ашу.
    9. Топпен ән айту.
  • Ақ ниет 21 бет
  • Сөзі: Т.Әлімбековтікі Әні: Н.Сарсенбаевтікі
    Топтық ән айту балалардың сабақ үстіндегі шаршағандығын басып, сабаққа деген жаңа серпін береді.
    10. Үй тапсырмасы.



    Оқулықтағы (14-17 беттегі) Шипалы түн әңгімесін оқып мазмұндап келу.

    Сабақта меңгерген білімдерін көрсеру және дамыту мақсатында берілетін, оқушылардың өздігінен орындауға арналған үй тапсырмасы.

    11. Рефлексия.



    Арқылы арқылы балалардың босансынып, өзін еркін сезінуіне,дем алуына ықпал жасау.
    12. Қорытынды.- Сабақтың проблемалық сұрағын талдап, мәнін ашу. - Оқушылар бүгінгі сабақ барлықтарыңызға түсінікті болды ма? Түсінбей қалған жерлеріңіз жоқпа?

    Бүгінгі сабақтан нені үйрендіңдер.Сабақтан көрсеткен оқушылардың білім дәрежесін анықтап, бағалау.

    13. Соңғы тыныштық сәтi. Бейнематериялмен сабақты қорытындылау. Сабақта алған білімдерін қорытындылау.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!