Сабақ
мақсаты: Жақсылық, Мейірімділік
құндылықтарының мәнін тереңнен
түсіндіру.
Міндеттері:
Білімділігі: Жақсылық жасау қайнары туралы
айта отырып, жақсылықты жасау, оны қолдау, жамандықты тізгіндеу
адамдық міндет екенін
ұқтыру.
Дамытушылық: жақсылық қайырымдылық жасау
сезімімен адам бойында туатын жан рахатын сезіндіру, ізгілік
мейірімділіктің адамның өзін-өзі дамытып тәрбиелеудегі ерекше орын
алатындығын түсіндіру.
Тәрбиелік: Мейірімділікк, ізгілікке,
қайырымдылыққа тәрбиелеу.
|
Ресурстар:
Көрнекілігі: слайд,
плакат.
Жабдықталуы:
Интерактивті тақта,
слайдтар, сабақтың дәйек сөзі
т.б.
|
Сабақ
барысы:
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
Тыныштық
сәті
|
Сабақ барысын
талдау:
Ұйымдастыру кезеңі
арқылы балалардың сабаққа деген қызығушылығын ояту. Балаларға жақсы
көңіл-күй сыйлау.
|
2.Үй тапсырмасын
тексеру
Оқушылар сіздерге өткен
сабақта үй тапсырмасына
не берілген
еді?
Жұмыс дәптерлерін қарап
шығу.
|
Балаларға үйге
берілген тапсырманы тексеру арқылы өткен сабақта меңгерген
білімдерін тексеру. Жаңа білімді
меңгеру.
|
3.Сабақтың дәйек
сөзі.
Жақсылыққа жақсылық- әр
адамның ісі,
Жамандыққа жақсылық- ер
адамның ісі.
( Халық
мақалы)
Әр бір адам жақсылық жасаған
адамға қайырымын жасайға тырысады, оған да жақсылық жасайды, ал
жаман істегеніңе жақылықпен жауап қайтарса онда ол ер адамныі
ісі.
|
Мұғалім дәйексөздің
мағынасын оқушылармен бірге талқылап, мағынасын түсіндіріп
беру.
|
4.Әңгімелесу
Бүгінгі сабаққа
байланысты мен сіздермен пікірлессем деймін. Мен сұрақтар қоямын,
соған емін- еркін өз ойларыңызды айтып, жауап
беріңіздер.
-
Жақсылық жасау
кез келген адамның қолынан келеме?
Неліктен?
-
Жақсылығың
алдыңнан шықсын деген халық ұғымы нені
білдіреді?
-
Еш ойланбастан
жақсылық жасаған кезіңіз болды
ма?
|
«Ойланайық», пікірлесейік»
айдарымен берілген сұрақтарды талдау барысында оқушылардың өмір
туралы түсініктерін
кеңейту.
|
5.Проблемалық сұрақ
қою.
Сен үшін жақсылық жасау
дегеніміз не?
|
Сабақта өтілетін негізгі
тақырып бойынша қойылатын сұрақ мазмұны арқылы сабақтың мақсатына
жету.
|
6.
Жаңа
ақпарат.
Адамзат қоғамының осы уақытқа
дейін ұлы құндылығыңның бірегейі- адамгершілік. Сол адамгершілік
атауының тамырына нір берген құтты құнар қайырымдылық пен
мейірімділік. Егер адам бойындағы мұндай ізгілік болмаса, біреуге
біреу ақ сезіммен, таза пейілмен, жан шуағын төкпесе, тіршіліктегі
жа-мандық атаулының тоны
жібімейді.
Адам бойындағы ізгілікпен ғана
асыл мұраттар мен ақ заңғар армандар қанат қағып көтеріледі.
Әркімнің адаммын деуі, азаматпын деуі, алдымен оның бойындағы
ізгілік , жақсылық қасиеттерімен
өлшенеді.
|
Жаңа ақпарат беру арқылы
оқушылардың бойына сыйластық, адамгершілік қасиеттерін
енгізу.
|
7. Мәтінмен
жұмыс.
Шуақты
күндер
(
З.Ахметова)
|
Мәтінмен жүмыс
арқылы жаңа сабақты
қорытындылау
|
8. Шығармашылық
жұмыс!
Жақсылық ережесін
түзіңдер.
Үлгі: Жақсылықты ақылмен
жаса.
|
Тақырыпқа сай
берілген тапсырма арқылы оқушылардың шығармашылығын дамыту,
оқушылардың меңгерген білімін көрсетуге мүмкіндік беру, оқушылардың
ой ұшқырлығы мен қиялын
шыңдау
|
9. Дәптермен
жұмыс
-«Жақсылығыңды ескерсе ғана
жаса, ал ескермесе алаңдама»
Деген ой төңірегінде
пікірталас өткізу.
|
Дәптермен жұмыс
арқылы сабақтың жан-жақты мәнін
ашу.
|
9. Топпен ән
айту.
Сөзі:
Т.Әлімбековтікі
Әні:
Н.Сарсенбаевтікі
|
Топтық ән айту
балалардың сабақ үстіндегі шаршағандығын басып, сабаққа деген жаңа
серпін береді.
|
10. Үй
тапсырмасы.
Оқулықтағы (14-17 беттегі)
Шипалы түн әңгімесін оқып мазмұндап
келу.
|
Сабақта меңгерген білімдерін
көрсеру және дамыту мақсатында берілетін, оқушылардың өздігінен
орындауға арналған үй
тапсырмасы.
|
11.
Рефлексия.
-
Мен не
білемін.
|
Бүгінгі сабақтан
нені білдім?
|
Келесі сабақта
нені білгім келеді.
|
|
|
|
|
Арқылы арқылы балалардың
босансынып, өзін еркін сезінуіне,дем алуына ықпал
жасау.
|
12.
Қорытынды.
- Сабақтың
проблемалық сұрағын талдап, мәнін
ашу.
- Оқушылар бүгінгі
сабақ барлықтарыңызға түсінікті болды ма? Түсінбей қалған
жерлеріңіз жоқпа?
|
Бүгінгі сабақтан
нені үйрендіңдер.
Сабақтан көрсеткен
оқушылардың білім дәрежесін анықтап,
бағалау.
|
13. Соңғы
тыныштық сәтi.
Бейнематериялмен
сабақты қорытындылау.
|
Сабақта алған
білімдерін қорытындылау.
|