Шеңбер және дөңгелек

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шеңбер және дөңгелек

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ барысында бұл Шеңбер және дөңгелек тақырыптары оқушыларға түсінікті тілмен көрсетілді. Мағынасы ашып көрсетілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

9.2 B бөлім: Шеңбермен байланысты бұрыштар

Циолковский атындағы №84 жалпы білім беретін мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Турсынкулова Р.А

Сынып:9

Қатысқандарсаны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Шеңбер және дөңгелек. Доғаның ұзындығы. Дөңгелек, сектор және сегменттің аудандары


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

9.1.1.1 доға ұзындығының формуласын қорытып шығару және қолдану;



Сабақ мақсаттары

Іштей және сырттай сызылған төртбұрыштарды салу ережелерін қорытып шығару, оларға есептер шығару

Жетістік критерийлері

Көпбұрышқа іштей сызылған шеңберді салады

Көпбұрышқа сырттай сызылған шеңберді салады

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминология

  • центрлік бұрыш, іштей сызылған бұрыш;

  • доғаның градустық өлшемі;

  • іштей сызылған төртбұрыш, сырттай сызылған төртбұрыш;

  • хорда мен жанама арасындағы бұрыш, екі хорда арасындағы бұрыш, екі қиюшы арасындағы бұрыш, қиюшы мен жанама арасындағы бұрыш, жанамалар арасындағы бұрыш;

шеңбердегі пропорционал кесінділер.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

  • доғаға тірелген бұрыш;

  • бұрыштың ... қабырғалары шеңбер бойындағы екі нүкте арқылы өтеді;

  • ... бұрыштың төбелері түзудің бір жағында жатады;

  • ... бұрыштың қабырғалары диаметрдің ұштары арқылы өтеді;

  • хорда доғаны кереді.


Құндылықтарды дарыту



Оқи алу, өз бетімен ақпаратты алу, жағдайды талдау, жаңа жағдайға бейімделу, мәселені қою және шешім қабылдау, өзінің және өз тобының жұмысының сапасына жауап бере алу, өз уақытын ұйымдастыра алу, сабақтарда түрлі мәдениет пен пікірлерге құрметпен қарауды тәрбиелеу біліктілігі.

Құндылықтарды дарыту сабақта іс-әрекеттің барлық кезеңдерінде жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар

экономика

АКТ қолдану дағдылары

-

Бастапқы білім


Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері мен бөліктерін біледі. Түзу мен шеңбердіңөзараорналасуынбіледі.



Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

1 минут


6 минут

Ұйымдастыру кезеңі


Үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің және сырттай сызылған шеңбердің анықтамаларын еске түсіру


Сабақтың ортасы

5 минут










5 минут








































20 минут








Көпбұрышқа іштей сызылған шеңбердің және сырттай сызылған шеңбердің анықтамаларын айту.

Кез келген үшбұрышқа шеңберді іштей салуға болатынын және кез келген үшбұрышқа шеңберді сырттай салуға болатынын айту. Мұндай шеңбердің центрлері қайда орналасқан? Осы шеңберлердің радиустарын қалай табуға болады? Сіз қандай көпбұрыштарды оқыдыңыз?

Төртбұрышқа іштей сызылған шеңберді және сырттай сызылған шеңберді оқу.

Кез келген төртбұрышқа шеңберді іштей салуға бола ма және кез келген төртбұрышқа шеңберді сырттай салуға бола ма екендігін білеміз.

Оқушыларға оларға белгілі төртбұрыштарды салуды ұсыну.



Бір оқушыларға бейнеленген төртбұрыштарға іштей сызылған шеңберді салуды ұсынып, басқаларға осы төртбұрыштарға сырттай шеңберді салуды ұсыныңыз.

Тәжірибе нәтижесін оқушылармен талқылаңыз және қорытынды ретінде келесі тұжырымдарды анықтауға оқушыларды жетелеңіз:

  • Ромбқа шеңберді тек іштей салуға болады.

  • Тіктөртбұрышқа шеңберді тек сырттай салуға болады.

  • Квадратқа шеңберді іштей салуға да, сырттай салуға да болады.

  • Жалпы түрдегі параллелограммға шеңберді іштей салуға да, сырттай салуға да болмайды.

  • Трапецияға шеңберді іштей және сырттай салу мүмкіндігі трапецияның түріне байланысты.

Сұрақтар:

Оқушылардың назарын қай кезде төртбұрышты шеңберге іштей салуға болатындығы шартына және қай кезде төртбұрышқа сырттай шеңбер салуға болатындығы шартына аударыңыз.

Оқушыларды саны жұп болатындай топтарға біріктіріңіз. Топтарға теореманы дәлелдеуді ұсыныңыз.


Есептер шығару.

Сыныптың деңгейіне байланысты, оқушыларға тапсырманы орындауға көмек болатын тапсырмада амалдардың қадамын жазып шығуға, суреттерде қосалқы сызықтар жүргізуге болады. Мұғалім топтардың жұмысын тексереді.


























































Қосымша 1





Қосымша 2

Сабақтың соңы


2 минут



1 минут

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады

Үй жұмысы:


20, 21 кестелер




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы

Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдары мен ресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепке ала отырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін.

Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепке ала отырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады

Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз

Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Сергітусәттері мен белсендііс-әрекеттүрлері.

Осы сабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары

Сабақбойынша рефлексия

Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылған ба? Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?

Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.


Жалпыбаға

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2021
654
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі