«Сенім – менің серігім» (психологиялық тренинг)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Сенім – менің серігім» (психологиялық тренинг)

Материал туралы қысқаша түсінік
«Сенім – менің серігім» (психологиялық тренинг) Мақсаты :11 – сынып оқушыларын ҰБТ – ға байланысты сенімділікке үйрету , стресстік қалыптан арылу , бір – біріне деген қарым – қатынасын нығайту . Қажетті құрал – жабдықтар : ақ парақ , қаламсап интерактивті тақта , «Тілек ағашы» тақырыбындағы үлкен ағаш суреті салынған плакат , жапсырма қағаздар , үнтаспа.
Материалдың қысқаша нұсқасы

13 мектеп-гимназия психологы

Өмірзақова Әсемай Балтабайқызы

«Сенім – менің серігім» (психологиялық тренинг)

       Мақсаты :11 – сынып оқушыларын ҰБТ – ға  байланысты сенімділікке үйрету , стресстік қалыптан арылу , бір – біріне деген қарым – қатынасын нығайту .

      Қажетті құрал – жабдықтар : ақ парақ , қаламсап интерактивті тақта , «Тілек ағашы» тақырыбындағы үлкен ағаш суреті салынған плакат , жапсырма қағаздар , үнтаспа.

  1. «Досым, қалың қалай?» жаттығуы .

Жаттығудың мақсаты . Оқушылардың көңіл – күйін көтеру , бір – бірімен қарым – қатынасын нығайту .

Шарты : балалар дөңгелене тұрып , жұп – жұп болып , бір – біріне қарап жазылған сөйлемді аяқтайды . Яғни , сұрақты өз ойларымен толықтырады және екіншісі жауап береді .

  1. «Сенімділік» жаттығуы .

Мақсаты : Оқушыны стресстік жағдайдан арылтып , сенімділікке үйрету .

Шарты :оқушыларға бос парақ таратылады . Сол парақты қаламсаппен теңдей екіге бөлу ұсынылады . Ол бөліктерді 1 , 2 деп белгілеп , бірінші бөлікке жағымды қасиеттерді , ал екінші бөлікке жағымсыз қасиеттерді жазу керек те , ортасы қырқылып алынады . Жағымды қасиеттерін өзіне қалдырып , жағымсыздарын қатты мыжып , қоқыс жәшәгәне салады .

  1.  «Биіктік»  жаттығуы

Мақсаты : оқушының өмірлік жетістіктеріне жету мақсатына талпындыру , сенімділігін нығайту .

Жаттығу барысы : қатысушылардың біреуі шығады . Оған мынадай нұсқау беріледі : «Қабырғаға жақын тұр , сосын секір . Қай жерге дейін секіргенін бергілеу» .

Талдау . бірінші және екінші белгі салыстырылады . Қатысушылар мынадай сұрақтарға жауап беру керек .:

-          Белгі  қойылған биіктердің айырмашылығы болды ма ?

-          Бұл айырмашылыққа не әсер етеді ?

-          Қойылған талап пен мақсат нәтижесі жақсарады ма , әлде нашарладыма ?

-          Қалай ойлайсыңдар , өмірде де осындай жағдайлар кездесе ме ?

Қорытынды : Оқушылар өтілген жаттығулардан , түсіндірме жұмыстардан алған әсерін және достарына арнаған тілектерін жазып , «Тілек ағашына» апарып жапсырады . 

Оқушыны психологикалық – педагогикалық зерттеудің ұстанымдары мен әдістері

Эксперимент кезінде   оқушы  жан – жақты тексеру жүргізіледі . Ондағы мақсат – оқу – тәрбие процесінде  оқушымен жеке қатынас жасау жолдарын анықтау .

    Оқушының жеке ерешеліктері жөнінде мәліметтер жинау оның өсу жолында өзін – өзі тәрбиелеуіне игі ықпал етеді . Оқушының жаңа материалды қабылдау мен игеру ерекшелігі мұғалім қолданған әдіс – тәсілдердің нәтижесін көрсетеді . Ол оқытудың сапасын арттыруға , тәжірбиесін сараптауға игі ықпал етеді .

Сондықтан оқушының іс – әрекетіне белгілі бір уақыт көлемінде үздіксіз бақылау жасау ең алдымен , ғылыми ұстанымдарға сүйенуді қажет етеді . Олардың ішінде маңызды – іс әрекеттегі психиканы ұстанымы . Өйткені жеке тұлға өз өміріндегі негізгі іс – әрекеттер түрімен қалыптасады . Мектеп оқушысы үшін бұл іс – әрекеттер : ойын , оқу , еңбек және т.б. болып саналады .



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.10.2021
1459
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі