№13 мектеп-гимназия
психологы
Өмірзақова Әсемай
Балтабайқызы
«Сенім – менің серігім» (психологиялық
тренинг)
Мақсаты :11 – сынып оқушыларын ҰБТ – ға
байланысты сенімділікке үйрету , стресстік қалыптан арылу , бір –
біріне деген қарым – қатынасын нығайту .
Қажетті құрал – жабдықтар : ақ парақ , қаламсап
интерактивті тақта , «Тілек ағашы» тақырыбындағы үлкен ағаш суреті
салынған плакат , жапсырма қағаздар ,
үнтаспа.
-
«Досым, қалың қалай?»
жаттығуы .
Жаттығудың мақсаты . Оқушылардың көңіл – күйін
көтеру , бір – бірімен қарым – қатынасын нығайту
.
Шарты : балалар дөңгелене тұрып , жұп – жұп болып
, бір – біріне қарап жазылған сөйлемді аяқтайды . Яғни , сұрақты өз
ойларымен толықтырады және екіншісі жауап береді
.
-
«Сенімділік» жаттығуы
.
Мақсаты : Оқушыны стресстік жағдайдан арылтып ,
сенімділікке үйрету .
Шарты :оқушыларға бос парақ таратылады . Сол
парақты қаламсаппен теңдей екіге бөлу ұсынылады . Ол бөліктерді 1 ,
2 деп белгілеп , бірінші бөлікке жағымды қасиеттерді , ал екінші
бөлікке жағымсыз қасиеттерді жазу керек те , ортасы қырқылып
алынады . Жағымды қасиеттерін өзіне қалдырып , жағымсыздарын қатты
мыжып , қоқыс жәшәгәне салады .
-
«Биіктік»
жаттығуы
Мақсаты : оқушының өмірлік жетістіктеріне жету
мақсатына талпындыру , сенімділігін нығайту
.
Жаттығу барысы : қатысушылардың біреуі шығады .
Оған мынадай нұсқау беріледі : «Қабырғаға жақын тұр , сосын секір .
Қай жерге дейін секіргенін бергілеу» .
Талдау . бірінші және екінші белгі салыстырылады
. Қатысушылар мынадай сұрақтарға жауап беру керек
.:
-
Белгі қойылған биіктердің айырмашылығы болды ма
?
-
Бұл айырмашылыққа не әсер етеді ?
-
Қойылған талап пен мақсат нәтижесі жақсарады ма , әлде нашарладыма
?
-
Қалай ойлайсыңдар , өмірде де осындай жағдайлар кездесе ме
?
Қорытынды : Оқушылар өтілген жаттығулардан ,
түсіндірме жұмыстардан алған әсерін және достарына арнаған
тілектерін жазып , «Тілек ағашына» апарып жапсырады
.
Оқушыны психологикалық – педагогикалық
зерттеудің ұстанымдары мен
әдістері
Эксперимент кезінде оқушы жан –
жақты тексеру жүргізіледі . Ондағы мақсат – оқу – тәрбие
процесінде оқушымен жеке қатынас жасау жолдарын анықтау
.
Оқушының жеке ерешеліктері жөнінде мәліметтер
жинау оның өсу жолында өзін – өзі тәрбиелеуіне игі ықпал етеді .
Оқушының жаңа материалды қабылдау мен игеру ерекшелігі мұғалім
қолданған әдіс – тәсілдердің нәтижесін көрсетеді . Ол оқытудың
сапасын арттыруға , тәжірбиесін сараптауға игі ықпал етеді
.
Сондықтан оқушының іс – әрекетіне белгілі бір
уақыт көлемінде үздіксіз бақылау жасау ең алдымен , ғылыми
ұстанымдарға сүйенуді қажет етеді . Олардың ішінде маңызды – іс
әрекеттегі психиканы ұстанымы . Өйткені жеке тұлға өз өміріндегі
негізгі іс – әрекеттер түрімен қалыптасады . Мектеп оқушысы үшін
бұл іс – әрекеттер : ойын , оқу , еңбек және т.б. болып саналады
.