№13 мектеп-гимназия психологы
Өмірзақова Әсемай Балтабайқызы
«Сенім – менің серігім» (психологиялық тренинг)
Мақсаты :11 – сынып оқушыларын ҰБТ – ға байланысты сенімділікке үйрету , стресстік қалыптан арылу , бір – біріне деген қарым – қатынасын нығайту .
Қажетті құрал – жабдықтар : ақ парақ , қаламсап интерактивті тақта , «Тілек ағашы» тақырыбындағы үлкен ағаш суреті салынған плакат , жапсырма қағаздар , үнтаспа.
-
«Досым, қалың қалай?» жаттығуы .
Жаттығудың мақсаты . Оқушылардың көңіл – күйін көтеру , бір – бірімен қарым – қатынасын нығайту .
Шарты : балалар дөңгелене тұрып , жұп – жұп болып , бір – біріне қарап жазылған сөйлемді аяқтайды . Яғни , сұрақты өз ойларымен толықтырады және екіншісі жауап береді .
-
«Сенімділік» жаттығуы .
Мақсаты : Оқушыны стресстік жағдайдан арылтып , сенімділікке үйрету .
Шарты :оқушыларға бос парақ таратылады . Сол парақты қаламсаппен теңдей екіге бөлу ұсынылады . Ол бөліктерді 1 , 2 деп белгілеп , бірінші бөлікке жағымды қасиеттерді , ал екінші бөлікке жағымсыз қасиеттерді жазу керек те , ортасы қырқылып алынады . Жағымды қасиеттерін өзіне қалдырып , жағымсыздарын қатты мыжып , қоқыс жәшәгәне салады .
-
«Биіктік» жаттығуы
Мақсаты : оқушының өмірлік жетістіктеріне жету мақсатына талпындыру , сенімділігін нығайту .
Жаттығу барысы : қатысушылардың біреуі шығады . Оған мынадай нұсқау беріледі : «Қабырғаға жақын тұр , сосын секір . Қай жерге дейін секіргенін бергілеу» .
Талдау . бірінші және екінші белгі салыстырылады . Қатысушылар мынадай сұрақтарға жауап беру керек .:
- Белгі қойылған биіктердің айырмашылығы болды ма ?
- Бұл айырмашылыққа не әсер етеді ?
- Қойылған талап пен мақсат нәтижесі жақсарады ма , әлде нашарладыма ?
- Қалай ойлайсыңдар , өмірде де осындай жағдайлар кездесе ме ?
Қорытынды : Оқушылар өтілген жаттығулардан , түсіндірме жұмыстардан алған әсерін және достарына арнаған тілектерін жазып , «Тілек ағашына» апарып жапсырады .
Оқушыны психологикалық – педагогикалық зерттеудің ұстанымдары мен әдістері
Эксперимент кезінде оқушы жан – жақты тексеру жүргізіледі . Ондағы мақсат – оқу – тәрбие процесінде оқушымен жеке қатынас жасау жолдарын анықтау .
Оқушының жеке ерешеліктері жөнінде мәліметтер жинау оның өсу жолында өзін – өзі тәрбиелеуіне игі ықпал етеді . Оқушының жаңа материалды қабылдау мен игеру ерекшелігі мұғалім қолданған әдіс – тәсілдердің нәтижесін көрсетеді . Ол оқытудың сапасын арттыруға , тәжірбиесін сараптауға игі ықпал етеді .
Сондықтан оқушының іс – әрекетіне белгілі бір уақыт көлемінде үздіксіз бақылау жасау ең алдымен , ғылыми ұстанымдарға сүйенуді қажет етеді . Олардың ішінде маңызды – іс әрекеттегі психиканы ұстанымы . Өйткені жеке тұлға өз өміріндегі негізгі іс – әрекеттер түрімен қалыптасады . Мектеп оқушысы үшін бұл іс – әрекеттер : ойын , оқу , еңбек және т.б. болып саналады .
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Сенім – менің серігім» (психологиялық тренинг)
«Сенім – менің серігім» (психологиялық тренинг)
№13 мектеп-гимназия психологы
Өмірзақова Әсемай Балтабайқызы
«Сенім – менің серігім» (психологиялық тренинг)
Мақсаты :11 – сынып оқушыларын ҰБТ – ға байланысты сенімділікке үйрету , стресстік қалыптан арылу , бір – біріне деген қарым – қатынасын нығайту .
Қажетті құрал – жабдықтар : ақ парақ , қаламсап интерактивті тақта , «Тілек ағашы» тақырыбындағы үлкен ағаш суреті салынған плакат , жапсырма қағаздар , үнтаспа.
-
«Досым, қалың қалай?» жаттығуы .
Жаттығудың мақсаты . Оқушылардың көңіл – күйін көтеру , бір – бірімен қарым – қатынасын нығайту .
Шарты : балалар дөңгелене тұрып , жұп – жұп болып , бір – біріне қарап жазылған сөйлемді аяқтайды . Яғни , сұрақты өз ойларымен толықтырады және екіншісі жауап береді .
-
«Сенімділік» жаттығуы .
Мақсаты : Оқушыны стресстік жағдайдан арылтып , сенімділікке үйрету .
Шарты :оқушыларға бос парақ таратылады . Сол парақты қаламсаппен теңдей екіге бөлу ұсынылады . Ол бөліктерді 1 , 2 деп белгілеп , бірінші бөлікке жағымды қасиеттерді , ал екінші бөлікке жағымсыз қасиеттерді жазу керек те , ортасы қырқылып алынады . Жағымды қасиеттерін өзіне қалдырып , жағымсыздарын қатты мыжып , қоқыс жәшәгәне салады .
-
«Биіктік» жаттығуы
Мақсаты : оқушының өмірлік жетістіктеріне жету мақсатына талпындыру , сенімділігін нығайту .
Жаттығу барысы : қатысушылардың біреуі шығады . Оған мынадай нұсқау беріледі : «Қабырғаға жақын тұр , сосын секір . Қай жерге дейін секіргенін бергілеу» .
Талдау . бірінші және екінші белгі салыстырылады . Қатысушылар мынадай сұрақтарға жауап беру керек .:
- Белгі қойылған биіктердің айырмашылығы болды ма ?
- Бұл айырмашылыққа не әсер етеді ?
- Қойылған талап пен мақсат нәтижесі жақсарады ма , әлде нашарладыма ?
- Қалай ойлайсыңдар , өмірде де осындай жағдайлар кездесе ме ?
Қорытынды : Оқушылар өтілген жаттығулардан , түсіндірме жұмыстардан алған әсерін және достарына арнаған тілектерін жазып , «Тілек ағашына» апарып жапсырады .
Оқушыны психологикалық – педагогикалық зерттеудің ұстанымдары мен әдістері
Эксперимент кезінде оқушы жан – жақты тексеру жүргізіледі . Ондағы мақсат – оқу – тәрбие процесінде оқушымен жеке қатынас жасау жолдарын анықтау .
Оқушының жеке ерешеліктері жөнінде мәліметтер жинау оның өсу жолында өзін – өзі тәрбиелеуіне игі ықпал етеді . Оқушының жаңа материалды қабылдау мен игеру ерекшелігі мұғалім қолданған әдіс – тәсілдердің нәтижесін көрсетеді . Ол оқытудың сапасын арттыруға , тәжірбиесін сараптауға игі ықпал етеді .
Сондықтан оқушының іс – әрекетіне белгілі бір уақыт көлемінде үздіксіз бақылау жасау ең алдымен , ғылыми ұстанымдарға сүйенуді қажет етеді . Олардың ішінде маңызды – іс әрекеттегі психиканы ұстанымы . Өйткені жеке тұлға өз өміріндегі негізгі іс – әрекеттер түрімен қалыптасады . Мектеп оқушысы үшін бұл іс – әрекеттер : ойын , оқу , еңбек және т.б. болып саналады .
шағым қалдыра аласыз













