Шығармашылық, топтық жұмыс.
1-тапсырма бойынша 1-топ
оқушылары «Өзіңе сенімділік мақсатқа жеткізер» тақырыбына ой-толғау
жазады.
2 –тапсырма бойынша 2-топ
оқушылары «Сенім» деген сөздің әрбір әрпінен басталатын адами
қасиетті білдіретін сөздерді жазу керек. Мысалы:
С
– сыйластық, сыпайылық, сенімділік
Е
– еңбексүйгіштік, ептілік, ержүректік
Н
– нәзіктік, ниеттілік
І
– ізгілік, ізеттілік, іскерлік
М
– мейірімділік, мейірбандық, мәдениеттілік.
3-топ оқушылары адамның
бойында сенімділік болу үшін қандай қасиеттер болу керек екенін
топтастыру арқылы жазамыз.
«Соқыр теке» ойыны.
Қатысушылар кезегімен шығып қоржынның ішіне қарамай, әріптердің
бірін алады. Қандай әріп шықса, сол әріптен басталатын даналық
сөздер айтуы тиіс. Мысалы: Ұ әрпі болса, Ұяда не көрсең, ұшқанда
соны ілерсің.т.б.
Жаңа ақпарат.
Сенім – адамның күш-жігерін, бойындағы қабілеттерін
жоғарылататын асыл жіп тектес. Адамның өзіне –өзі, өзгелерге сенім
білдіруі оның өмірге деген үміті мен қызығушылығын
арттырады.
Өзіңе-өзің сену адамның өз бойындағы күш-жігерін түсініп,
мақсат-мүддесіне жетуіне көмектеседі. Айналадағы адамдардың сенім
білдіруі адамның жауапкершілігін арттырады. Сенімді болу –
жауапкершілікті сезіну және орындай білу дегенді
білдіреді.
Сенім адалдықтан, ізгі ой мен ниеттен туындайды. Сенім
үміттің мұраты, жақсылықтың құралы болғанда, ұлы мақсаттарға
жеткізеді.
Мұғалімнің сыйы.
Аңыз әңгіме: «Екі
дос» Екі дос шөл далада
жолаушылап келе жатады. Бір кезде сөзден сөз шығып, екеуі тартысып
қалады. Біреуі ашуға қатты булығып, екіншісін қойып қалады. Досының
ұрғаны жанына қатты батады, бірақ ләм-мим демей құмға былай деп
жазып қояды: «Бүгін мені жан досым ұрды!»
Екеуі көкорай шалғын жерге келгенше тоқтамай жүріп отырады. Суды
сол жерден ішерміз деп келісіп алады. Бір кезде досынан таяқ жеген
батпаққа аяғы кіріп шыға алмай қиналады. Тіпті тұншығуға айналып,
демі тарыла бастағанда, досы кұтқарып қалады. Батпақтан кұтылғаннан
кейін, тастың үстіне ойып тұрып: «Бүгін мені жан досым, өлім
аузынан құтқарып қалды», – деп жазады.
Оның бұл жазуына таңырқаған жолдасы:
– Ұрған кезімде құмға жаздың, ал енді не үшін тасқа жазып жатырсың?
– деп сұрайды.
Сонда досы:
– Біреу бізге жамандық жасаса, оны құмға жазғанымыз дұрыс, кешірім
самалы оны өшіріп кетсін. Ал біреу жақсылық жасаса, оны тасқа ойып
жазайық, оны ешқандай жел өшіре алмасын!..
1. Досының ұрғаны қатты батқан бала, не себепті қарсыласқан
жоқ.
2. Екі достың арасындағы қандай қасиеттерді байқадыңыздар ?
3. Екі достың тартысып қалғаны дұрыс па?
|