Материалдар / Серпімділік күш.Гук заңы

Серпімділік күш.Гук заңы

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып физика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2018
1051
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Мектеп: «Дарынды балаларға арналған облыстық Денелердің өзара әрекеттесу мамандандырылған мектеп-лицей-интернаты» КММКүні: 16.05.2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Әпсежанова А.Қ.Сынып: 7 б Қатысқандар: 23 Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:Серпімділік күші, Гук заңы
Оқу мақсаты:7.2.2.5 Гук заңының формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу
Сабақтың мақсаты:Гук заңының формуласы бойынша серпімділік күшін есептейді.Барлық оқушылар: Гук заңының формуласын біледі, анықтайды.Басым бөлігі: Деформацияның түрлерін біледі, Гук заңына байланысты есептерді шығара алады.Кейбір оқушылар: өмірден мысалдар келтіреді, өзге пәндермен тақырыпты байланыстырады
Бағалау критерийі:



Гук заңының формуласын біледі.Есептер шығаруда қолдана алады.Мысалдар келтіреді.



Тілдік масаттар:Пәндік терминдер бойынша сөздік :

Құндылықтар:Жалпыға бірдей еңбек қоғамыИндустрияландыру және инновациялық экономикалық өсу
Пәнаралықбайланыс:Математика, геометрия, ағылшын

Алдыңғы білім:Күш,күштің түрлері


Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақ басы





5 мин





5 мин
1.Ұйымдастыру:Сәлемдесу.Деформация,серпімділік,пластикалық ,қатаңдылық (геометриялық фигуралар бойынша) белгіленген парақтарды таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді. Топ басшылары сайланады.ІІ. Ынтымақтастықты қалыптастыру «Шаттық шеңбері» арқылы бір-біріне сәттілік тілейді.ІІІ.Үй жұмысын тексеру.(Сұрақ –жауап)
  • Гук заңының формуласы
  • Серпінділік күші формуласы
  • Күштің өлшем бірлігі
  • Күш қандай шама?
  • Қатаңдылық коэффициентінің анықтамасы.
  • Деформация дегеніміз не?
  • ҚБ : «Шапалақ» әдісі





    Әртүрлі фигуралар







    Бағдаршам

    Слайд





    Сабақ ортасы





    25 мин


    «Ой қозғау» Тапсырма № 1 Деформация түрлерін ажыратады:



















    (Жұптық жұмыс)Дене ұзарғанда оның ішінде қандай күш пайда болады?



    Слайд




    ҚБ: «Басбармақ» әдісі



    1минСергіту сәті: созылу,керілу,бұрылу, бұлшық етке жаттығулар













































    «Ой толғау»Тапсырма №2 А деңгейіТоптық жұмыс. §26,27 кітапта ашып, оқушылар жұпта талқылап кестені толтырады.



    Оқушылар шаблондармен ауысып, бір-бірінің жазғанын тексеріп, толтырады. Бір-бірден шығып дұрыс жауаптарын презентацияға жазады. Сыныппен бірге талқылау.

    ҚБ: Топ ішінде жауап кестесімен алмасады, бағалайды. (фишка беру арқылы бағалау)


    Шаблондық кесте





    Тапсырма № 3 деңгейіЖеке жұмыс – есеп шығару.
  • Қандай күш әсерінен қатандығы 1 кН/м серіппе 4 см –ге қысқарды? – 40 Н
  • Егер серіппеге 10 Н күш әсер етсе, оның ұзаруын анықтандар. Қатандық коэффициенті 500 Н/м.
  • Егер серіппе 1000 Н күш әсерінен 1 мм-ге ұзарса, оның қатандық коэффициенті неге тең?


  • ҚБ: слайд арқылы жауаптарын тексеру

    Тапсырма № 4 С-деңгейі Лукашевтың киындығы жоғары есеп Массасы 0,2 кг балықты тік жоғары көтергенде қатаңдығы 500 кН/м-ге тең қармақ бауы қаншаға созылады?

    К.Б жарайсың өте дұрыс!

    слайд
    Сабақтың соңы

    10 мин
    Үйге тапсырма: «Серіппімділік күшінің пайдасы мен зияны бойынша техникадағы мысалдар ойлап келуҚиындығы жоғары есептен 2 есеп №24-25





    Кері байланыс. Синквейн әдісі Бірінші жол –тақырып атауы;Екінші жол-тақырыпты екі сөзбен сипаттау;белгі немесе сын есіммен;Үшінші жол –осы тақырыптағы іс-әрекетті үш сөзбен сипаттау- етістікпенТөртінші жол – төрт сөзбен тұратын фраза, тақырыпқа қатысты сөйлеу Бесінші жол-синоним, тақырыпты ашатын.







    Рефлексия: Сабақтың соңындағы көңіл күйін білдіреді. «БАҒДАРШАМ»Оқушыларға үш түсті белгілер беріледі. Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.»Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.»







    Бағдаршам суреті салынған плакат


    Саралау, қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар жоспарлайсыз?Бағалау –оқушылардыңбілімін қалай тексересізПәнаралық байланысҚауіпсіздік ережелерін сабақ барысында сақтау
    Барлық оқушылар:Тақырып бойынша керекті мәліметтер мен формулаларды дәптерге түсіреді Кейбір оқушыларӨмірмен байланыстыра өзге де мысалдар келтіредіӨзін-өзі бағалау, бір-бірін бағалау кезінде әр кезеңдегі іс-әрекеттерін бағалау тиімді болуы үшін әр түрлі қалыптастырушы бағалауды әр түрлі түрлерін қолданылды.Топта бір-бірін бағалау,топпен бағалау мұғалімнің бағалауы оқушылардың әр кезеңдегі тапсырмаларын ынтамен тиянақты орындауына себеп болды.

    Геометрия, ағылшын тілі пәні алған білімдерін қолданады, күнделікті өмірмен байланыстыра диалогке түсті.Оқушы денсаулығын сақтау мақсатында физминутка жасалып, өздерін партада тік ұстап отыруларына нұсқау берілді.
    РефлексияСабақ мақсатына жетуде қолданған әдістер оқушылардың белсенділігін,логикалық ойлау қабілетін артыруға жұмыс жасады.Өмірде қолданылған іс-әрекеттер.Оқу мақсаттары толығымен ашылды .Келесі сабақта өзін-өзі бағалау әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы тақырып бойынша білімдерін нақтылау қажет.


    Қосымша1Физика 7 сынып
    БөлімТақырыпДенелердің өзара әрекеттесуі Серпімділік күші, Гук заңы
    Оқу мақсаты7.2.2.5 Гук заңының формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу
    Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу,түсіну.қолдану
    Бағалау критерийі:



    Гук заңының формуласын біледі.Есептер шығаруда қолдана алады.Мысалдар келтіреді.

    Тапсырма №1.Деформация түрлерін жазындар:















    Жұпта жұмыс. Мұғалім келесі сұрақты қояды:Дене ұзарғанда оның ішінде қандай күш пайда болады?



    ҚБ : дұрыс жауаптарын салыстырады,бірін-бірі бағалайды)


    КритерийлеріДескрипторлар
    Деформацияның түрлерін ажыратуДеформацияның түрлерін біледі


    Деформацияның түрлерін салыстыра алады








    Қосымша 2Физика 7 сынып
    БөлімТақырыпДенелердің өзара әрекеттесу Серпімділік күші, Гук заңы
    Оқу мақсаты7.2.2.5 Гук заңының формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу
    Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу,түсіну.қолдану
    Бағалау критерийі:



    Гук заңының формуласын біледі.Есептер шығаруда қолдана алады.Мысалдар келтіреді.

    Саралау тапсырмаларыТапсырма №2 Жұпта жұмыс. §26,27 кітапта ашып, оқушылар жұпта талқылап кестені толтырады.



    Сыныппен жұмыс. Оқушылар шаблондармен ауысып, бір-бірінің жазғанын тексеріп, толтырады. Бір-бірден шығып дұрыс жауаптарын презентацияға жазады. Сыныппен бірге талқылау.ҚБ: Топ ішінде жауап кестесімен алмасады, бағалайды


    КритерийлеріДескрипторлар
    Тақырыпқа байланысты формулаларды білуФормулаларды біледі,өлшем біліктерін біледі.


    Деформацияның түрлерін салыстыра алады








    Қосымша 3Физика 7 сынып
    БөлімТақырыпДенелердің өзара әрекеттесуі Серпімділік күші, Гук заңы
    Оқу мақсаты7.2.2.5 Гук заңының формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу
    Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу,түсіну.қолдану
    Бағалау критерийі:



    Гук заңының формуласын біледі.Есептер шығаруда қолдана алады.Мысалдар келтіреді.

    Тапсырма № 3 -В деңгейіЖеке жұмыс – есеп шығару.
  • Қандай күш әсерінен қатандығы 1 кН/м серіппе 3 см –ге қысқарды? – 40 Н
  • Егер серіппеге 100 Н күш әсер етсе, оның ұзаруын анықтандар. Қатандық коэффициенті 20 Н/м.
  • Егер серіппе 800 Н күш әсерінен 1 мм-ге ұзарса, оның қатандық коэффициенті неге тең?


  • ҚБ: Жеке оқушылар жауабын бағалайды



    КритерийлеріДескрипторлар
    Деңгейлік есептердіу шығару Гук заңының формуласын турлендіріп,есептер шығара алады.








    Қосымша 4Физика 7 сынып
    БөлімТақырыпДенелердің өзара әрекеттесуі Серпімділік күші, Гук заңы
    Оқу мақсаты7.2.2.5 Гук заңының формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу
    Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу,түсіну.қолдану
    Бағалау критерийі:



    Гук заңының формуласын біледі.Есептер шығаруда қолдана алады.Мысалдар келтіреді.

    Тапсырма № 3 -В деңгейіЖеке жұмыс – есеп шығару.
  • Қандай күш әсерінен қатандығы 1 кН/м серіппе 3 см –ге қысқарды? – 40 Н
  • Егер серіппеге 100 Н күш әсер етсе, оның ұзаруын анықтандар. Қатандық коэффициенті 20 Н/м.
  • Егер серіппе 800 Н күш әсерінен 1 мм-ге ұзарса, оның қатандық коэффициенті неге тең?


  • ҚБ: жарайсың өте дұрыс!



    КритерийлеріДескрипторлар
    Деңгейлік есептердіу шығару Гук заңының формуласын турлендіріп,есептер шығара алады.














    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ