Материалдар / Серпімділік күші

Серпімділік күші

Материал туралы қысқаша түсінік
Серпімділік күші
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2024
200
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім:

Табиғат физикасы. Күш және қозғалыс.

Педагогтің аты-жөні:

Кыдырканова К.Ш.

Күні:


Сынып:

3 «А » Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

Серпімділік күші дегеніміз не?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.5.1.1. Серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру.

3.1.2.1. Ақпарат көзінің түрлерін анықтау.

Сабақтың мақсаты

Серпімділік күшін зерттейді, мысалдар келтіреді.

Ақпарат көздерінің түрлерін анықтайды.

Құндылықтар

Талап, ізденімпаз, жасампаз тұлға

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин
















Сабақтың ортасы

28 мин





















Сергіту сәті.

Ұйымдастыру кезеңі «Жылы лебіз»

Оқушылар 4 топқа бөлінеді. Әр топ бір-біріне осы сабаққа жылы лебіздерін жолдайды.

Өткенді қайталу.«Сиқырлы текше» сұрақтары.

  1. Өзендер мен көлдер жердің қай қабығында орналасқан?

  2. Биосфера дегеніміз не?

  3. Адам ғарықша немен үшады?

  4. Ғарышқа тұңғыш ұшқан кім?

Ой қозғау.

1.Бір затты көтеру үшін, алтыбақан тебу үшін не керек деп ойлайсыңдар? (күш). Дұрыс айтасыңдар балалар! Ендеше, бүгін біз «Күш және қозғалыс» атты бөлім бастаймыз.

2. Ребус арқылы жаңа тақырыпты ашу.

Шешуі: Серпімділік күші.


Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

Серпімділік күшіне мысалдар келтіре отырып түсіндіру.

Серпімділік күші деп дененің пішіні мен көлемі өзгереген кезде пайда болатын күшті айтады. Бұл күш денелерді қысу, созу, майыстыру немесе бұрау кезінде пайда болады. Серпімділік күші әсерінен дене бастапқы қалпына келуге тырысады.


Схема 1

Оқулықпен жұмыс.




Видео ( би немесе жаттығу)


Бір- біріне сәттілік тілейді.




Өткен білімді зерделейді.











Сабақ мақсатымен танысады
















Оқушылар мәтінді оқиды.


Оқушылар сергіп қалады.

ҚБ:

Жарайсыңдар!





Керемет!

Жақсы!

Тамаша!


Стикерлер арқылы бағалап отыру.

Жүрекше


















Слайд
























Топтық зерттеу жұмысы.

Зерттеу сұрағы. Ұзындығы бірдей әртүрлі материалдан жасалған денелер қалай созылады?

Керекті заттар:

  • кеңсе резеңкесі (5 см)

  • жіп ( 5см)

  • полиэтилен пакет кесіндісі (5см)

  • сым темір (5см)

  • штатив

  • жүк (дәкеге оралған 100 тг тиындар)

  • скрепка, сызғыш

(осы заттарды барлық топтарға дайындап беру)


Нәтижелерін кестеге түсіру.

Атауы

Ұзындық өзгерісі

Кеңсе резеңкесі


Жіп


Прлиэтилен пакеті


Сым темір


Қорытынды жаса.

(Түрлі материалдан бірдей ұзындықта кесіп алынған заттардың созылуы әртүрлі.Серпімділік күші дененің жасалған затына байланысты болады.)



















.





Дескриптор:

Берілген денелерге серпімділік күшінің әсерін анықтайды, қорытынды шығарады.


ҚБ; Жарайсыңдар







Жіп, кеңсе резеңкесі,сым темір, штатив, скрепка, сызғыш

















Сабақтың соңы

10мин

Жеке жұмыс. Семантикалық картаны толтыру.

Заттар

Серпімді

Серпімді емес

Жіп



Сым



Резеңке



Гупка



Ермексаз



Серпімді қалам



Пластмасса стакан



Шар



Темір скрепка



Қағаз



Бекіту.

1.Денелердің өзгеруіне не әсер етеді?

(Денелердің өзгеруіне күш әсер етеді. Күштер әртүрлі болады)

2.Серпімді денелер деген не?

«Күш әсерінен өз қалпына келетін денелер)

3.Серпімсіз дене деген не?

(Күш әсерінен өз қалпына келмейтін денелер)

4.Серпімділік күшінің артуы неге байланысты? (дененің неден жасалғанына байланысты)

Кері байланыс.

СМС әдісі арқылы оқушылар кері байланыс береді.

Оқушылар берілген кесте

бойынша

өз білімін тексереді.

Жауабын тақтаға шығару өзін-өзі бағалау.










Сұрақтарға жауап береді










Кері байланыс жасайды.


Дескриптор

Денелердің серпімді, серпімсіз екендігін дәлелдейді. (10ұ)



ҚБ: Өте жақсы



















Үй тапсырмасы: 34-35 бетті түсініп оқу.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ