Сынып | 5 «В» |
Пәні | Қазақстан тарихы |
Мұғалімі | Окас Ж |
Сабақтың тақырыбы | Шілікті және Бесшатыр қорғандары |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: Шілікті және Беcшатыр патша қорғандары туралы мәлімет алады.Оқушылардың басым бөлігі: Шілікті және Беcшатыр патша қорғандарын cипаттайды.Кейбір оқушылар:. Табылған жәдігерлерді тарихи маңызын талқылай алады. |
Сабақтың түрі | Аралас сабақ,топпен, жұппен жұмыс жасау арқылы тақырыпты өз бетінше орындау дағдылары қалыптастыру |
Көрнекіліктер | Карта,суреттер,үлестірмелі қағаздар |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу, түсіну, қолдану. |
Тілдік мақсат | Әлеуметтік теңсіздік. Абыздар.Оқушылардың тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым дағдыларын қамтамасыз етуде мәтінмен жұмыс кезінде тірек сөздерді анықтайды, дәптерге жазады. |
Бағалау критерийлері | Сақ тайпаларындағы әлеуметтік топтардың қоғамдағы рөлін сипаттайды |
Құндылықтарға баулу | Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы.Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік құндылықтарын қалыптастыру. |
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану, бейнелеу өнері. |
Алдыңғы тақырып | Сақтар туралы тарихи мәліметтер, «Алтын адам». |
Тапсырмалар | 1-тапсырма. «Суреттер сыр шертеді» 2-тапсырма. «Айналмалы бекет» әдісі. Мәтінмен жұмыс.3-тапсырма. Дерекпен жұмыс. Суреттегі адамдар, нысандар және іс-әрекеттерді анықтау үшін төмендегі кестені толтырыңыз
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру.Оқулықтағы сұрақтарға жауап беру, жұппен тапсырманы орындау, Әшекейлеу мен безендіруде аңдарды бейнелеу өнері қалай аталды? Сақтар әшекейлеу үшін ненің бейнесін қолданды? Сақ шебері арқар мен бұғы, марал мен барыс бейнелерін жасай алды ма?Есік обасынан табылған күміс тостағанда қандай жазу жазылған?( 26 таңбалы )Сақтар түсінігінде күннің түсі қандай?1969 ж Есік обасын зерттеу барысында жетекші археолог кім?«Алтын адам» ескерткіші қай ғасырға жатады?Алтын киімді адам Қазақстанның құнды археологиялық ескерткіші ме? Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесі,. - «Жұбыңды және тобыңды тап » әдісі арқылы оқушылар бірінші жұптасады, қолындағы тапсырмаларға аналитика жасай отырып топқа бөлінеді..
Топтарға біріккен кезде неліктен және қандай белгілер бойынша бірікендерін сұраймын. Оқушылардың қоғамдағы әлеуметтік топтардың әртүрлі қызмет атқаратынын түсінгендігіне назар аударамын.
I-топ. Басқарушылар (Тайпа көсемі, Президент, Әкім, Император)ІІ-топ. Қауіпсіздікті қорғаушылар (Жауынгер, Сот, Прокурор)ІІІ-топ. Қарапайым еңбекшілер (малшы, қолөнерші, жұмысшы, дәрігер)
| Оқушылар берген сұрақтар ойыны бойынша өткен тапсырма жайында өз қортындыларын жасайды |
1.Суретте не бейнеленген?2.Суреттегі әр қорғанның әр түрлі элементін зерттеңіз?3.Қорған құрылысының ерекшелігі нед ойлайсыз?4.Қорғандарда кімдер жерленуі мүмкін?
Кері байланыс. «Бас бармақ» әдісі.
| Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы. |
Оқушылар оқулықтағы мәтінді оқып,топтарға постер қағазын таратып беремін. Постердің әр бөлікке төртбұрыш сызып, суретке қарап өз ойларын жазады. Постер сағат тілі бойынша айналдырадыДескриптор:Қорған құрылысымен танысады.Қорғандардан көргендері мен оқығандарына ортақ қорытынды жасайды.
Қалыптастырушы бағалау.«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау | . Оқушылар бір-бірінің ойларын жалғастырады. Соңында әр топ жауаптарын талқылап, ортақ қорытынды жасайды, топта талқылайды. Әр топтан бір-екі оқушыдан шығып жауаптарын класта талқылайды |
. Дерекпен жұмыс. Суреттегі адамдар, нысандар және іс-әрекеттерді анықтау үшін төмендегі кестені толтырыңызӨз бақылауларыңыздың негізінде негізгі үш нәрсені көрсете отырып, суреттен қорытынды шығарыңызБұл сурет сізде қандай сұрақтар тудырады?Оларға жауаптарды қайдан таба аласыздар?Дискриптор:- суретпен танысады.- суреттің тарихи маңызына айтады. - суреттегі кейіпкерлерді, нысандарды, әрекеттерді сипаттап, талдайды.- суреттегі оқиғаны қорытындылайды.Қалыптастырушы бағалау.
|
|
Кері байланыс | Маған қиындық туғыздыМаған қызықты болдыМен үшін құндылығы толтыру |
Үй тапсырмасы | Тақырыпқа хронология жасау |