Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин
|
Оқушылармен сәлемдесіп,
түгендейді.
Оқушыларды сабын түрлеріне сай
топтарға біріктіреді. Топ басшыларға топты және оқушыларды бағалау
парағын береді. (қосымша 1) Өткен сабақты еске түсіру мақсатында
«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар
қояды.
|
Оқушылар жуғыш заттардың
түріне сәйкес топқа
бөлінеді.
Мұғалім қойған сұрақтарға
жауап береді.
|
ҚБ: «Құндылықтар» әдісі арқылы
бағалау.
Шіркін, қандай ұтымды
жауап!
Әттеген-ай, толықтырып айтып
жібергеніңізде!
Пах-шіркін!
Ғажап!
|
|
3
мин
|
Мұғалім оқушыларға
сабынның шығу тарихымен түсіндіреді. (қосымша
2)
Кері
байланыс: БББ
әдісі
|
Мұғалім қойған сұрақтарға
жауап береді.
«БББ» әдісі бойынша оқушылар
тапсырма барысында нені біледі, нені білдім, нені білгісі келеді
сұрақтары бойынша пікірін
айтады.
|
|
|
10
мин
|
Сабын және СЖЗ алынуы мен
қолданылуын, қоршаған ортаға әсерін
түсіндіреді.
Кері
байланыс:
«ТТТ»
әдісі
|
Мұғалім қойған
сұрақтарға жауап беріп, сабын және СЖЗ алынуын
жазады.
«ТТТ» әдісі бойынша оқушылар
жаңа сабақ барысында түсініксіз болған жерін, түсінгенін және
түсінгісі келетін ұсыныстарын
айтады.
|
|
|
Сабақтың
ортасы
7
мин
|
«Химпоэма» әдісі арқылы
топтарға тапсырма береді.
Кері
байланыс:
«БББ»
әдісі
|
«Химпоэма» әдісі арқылы
берілген тірек сөздер мен суреттерді байланыстырып мәтін
құрастырады.
Бағалау
дескрипторы:
1. Сөздер мен
суреттердің толық қамтылуы – 1
балл;
2. Мәтіннің кемінде
5 сөзден тұруы – 1 балл
3. Мәтіннің өзекті
болуы – 2 балл
«БББ» әдісі бойынша оқушылар
тапсырма барысында нені біледі, нені білдім, нені білгісі келеді
сұрақтары бойынша пікірін
айтады.
|
ҚБ: №1 Дескриптор бойынша топтар
бір-бірін бағалайды.
1 – 1
балл
2 – 1
балл
3 – 2
балл
|
|
4
мин
|
Мұғалім топтарға «Креативті
ойлаймыз» әдісі бойынша мәтін ұсынады
(қосымша
3).
Кері
байланыс:
«ТТТ»
әдісі
|
Берілген мәтінді оқып, киімнің
тазармау себебін анықтайды.
Бағалау
дескрипторы:
1. Киімнің тазармау
себептеріне мысалдар келтіреді – 2
балл;
«ТТТ» әдісі бойынша оқушылар
тапсырма орындау барысында түсініксіз болған жерін, түсінгенін және
түсінгісі келетін ұсыныстарын
айтады.
|
ҚБ: №2 Дескриптор бойынша мұғалім
топтарды бағалайды.
1 – 2
балл
|
|
4
мин
|
Оқушыларды жұптарға
біріктіріп, «Алдын ала ойластырылған қателік» әдісі бойынша
пропорция арқылы шығарылатын есептер
береді (қосымша
4).
|
Оқушылар жұптарымен бірге
пропорциялық есептерді
шығарады.
Бағалау
дескрипторы:
1. Пропорцияның дұрыс құрылуын
тексереді.
2. Пропорцияның мәнін
табады.
|
ҚБ: «Жапондық бағалау» әдісі
арқылы бағалау.
-
Дұрыс,
келісемін
-
Толықтырамын,
басқа
көзқарасым
бар
|
|
12
мин
|
Мұғалім топтарға «Нақтылық
талант» әдісі бойынша есептер ұсынады (қосымша
5).
Кері
байланыс:
«ТТТ»
әдісі
|
Берілген есептерді бағалау
дескрипторына сай
шығарады.
Бағалау
дескрипторы:
1. Есептің шартын
жазады – 1 балл;
2. Химиялық реакция
теңдеуін жазады – 1 балл;
3. Химиялық реакция
теңдеуін теңестіреді – 1
балл;
4. Пропорция арқылы
түзілген сабынның массасын есептейді – 1
балл;
«ТТТ» әдісі бойынша оқушылар
тапсырма орындау барысында түсініксіз болған жерін, түсінгенін және
түсінгісі келетін ұсыныстарын
айтады.
|
ҚБ: №3 Дескриптор бойынша мұғалім
топтарды бағалайды.
1 – 1
балл
2 – 1
балл
3 – 1
балл
4 – 1
балл
|
|
3
мин
|
«Socrative» платформасында
«Сұрақ ілмегі» әдісі бойынша қалыптастырушы бағалауды
жүргізеді. (Қосымша
6).
Кері
байланыс:
«БББ»
әдісі
|
Барлық оқушылар «Socrative»
платформасында тапсырма
орындайды.
Бағалау
дескрипторы:
1. Сабынның анықтамасын біледі
- 20 %
2. Сабынның химиялық
формуласын біледі - 20
%
3. СЖЗ барлық ортада өзінің
жуғыш қасиетін сақтайтынын біледі - 20
%
4. Жүн және жібек маталардың
беріктігін әлсіретеді, бояуын оңдыратын жуғыш затты біледі - 20
%
5.
Сабын өндіруге көп мөлшерде
май жұмсалатынын біледі - 20
%
«БББ» әдісі бойынша
оқушылар тапсырма барысында нені біледі, нені білдім, нені білгісі
келеді сұрақтары бойынша пікірін
айтады.
|
№4 Дескриптор бойынша
мұғалім оқушыларды
бағалайды.
1 – 20 % - 2
балл
2 – 20 % - 2
балл
3 – 20 % - 2
балл
4 – 20 % - 2
балл
5 – 20 % - 2
балл
|
|
Сабақтың
соңы
3
мин
|
Үй тапсырмасы: Тақырыпты
оқу,
1,2,3 тапсырмаларды
орындау
(159-бет)
Қорытынды формативті бағалау
қойылады.
Рефлексия
«Еркін микрофон» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында кері байланыс
жасайды.
|
Топ басшылары алынған бағалау
жиынтығы туралы мәліметті мұғалімге
береді.
Оқушылар
«Еркін
микрофон» әдісі арқылы бүгінгі сабаққа
рефлексия жасайды.
|
Қорытынды формативті бағалау
қойылады.
(0-10
балл)
|
|