Материалдар / Сlassroom objects
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сlassroom objects

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға оқу құралдарынның атауын ағылшын тілінде таныстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
409
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Long-term plan unit: All About Me

School: School 26 after named S.Datov

Date:

Teacher name: Gulmarzhan SHmykova

Grade: 1

Number present:

absent:

Theme of the lesson

Initial letter Ss and Tt

Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

1.S1

make basic personal statements and simple statements about objects

1.L1

recognise short instructions for

basic classroom routines spoken slowly and distinctly

R1 recognise,sound and name the letters of alphabet

Lesson objectives

All learners will be able to:

  • listen and repeat the name the letters of alphabet

Most learners will be able to:

  • recognise and name some letters of alphabet

Some learners will be able to:

  • recognise and name all the letters of alphabet

Success criteria

to name 5 classroom objects correctly


Value links

Good citizenship and positive behavior

Cross curricular links

Realia may represent cultural, historical images

ICT skills

None

Previous learning

Classroom objects

Plan

Planned timings

Planned activities (replace the notes below with your planned activities)

Resources

Beginning

5 minutes






A :What’s this?

B: It’s a rubber

A : What’s this?

B: It’s a book!



Class items

Rubber, book, ruler, bag

etc…

Middle

10 min






10 min








10 min











T point to the picture of the snake and say Ss.

Tt - train.

T point to the letter Ss and Tt and ask the pupils to say the sounds.



Provide each pupil with a sheet of paper. Ask the pupils to draw and colour a picture of a snake or a train. P can decorate the class with their picture.







Activities to revise the vocabulary from the previous lesson


T name two school items a book and a pen. T ask a pupil to bring them to you. Thank you as you receive them.


T: how many pencils?

P : ten

T: how many pen?

P : five


ABC poster






Some sheets of paper









Class items

Rubber, book, ruler, bag

etc…



End


Ask students to show how many pink schoolbag or pens we have and so on.



Additional information

Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners













the will be




Assessment – how are you planning to check learners’ learning?


Health and safety check
ICT links

Learners who already show fluency in the numbers 1-10 will be encouraged to define/explain the concept of zer


Fact-based observation

Careful movement around the room

Boy-girl-boy-girl arrangement within sitting and standing circles to encourage positive behaviours like keeping hands to self.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!