Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министірлігі
«М.О.Әуезов атындағы
педагогикалық колледжі» ҚМҚК
«Бекітемін» _______________
Колледж әдіскері: Кабимолдина
А.К.
«Келісемін» _______________
Сынып жетекшісі: Тайтолеуова
Р.Қ.
Т
әрбие сағатының жоспары
Өтетін орны: «№8 ЖОББМ»
КММ
Сынып: 8«Ә»
Мерзімі: 12.10.2020
Тобы: 24
Машықкер: Слямбаева
Дильназ
Баға: «__
» (________)
Баға: «___ » (________)
Семей 2021
Тәрбие сағатының
мақсаты: Тәрбиенің тал бесіктен басталатынын
түсініп,дұрыс тәрбиені және онымен атқарылатын
жұмыстарды түсініп,өз бойында керегін дамыта
білу. Тәрбие сағатының
міндеті: Тәрбие жайлы барлық
түсініктерді талдап,жағдаяттарды шеше білужәне онымен жұмыс
жасай алу. Тәрбие сағатының ұйымдастыру
формасы,
түрі: әңгімелесу. Әдіс-тәсілдері: түсіндіру,
сұрақ-жауап,видеоролик, жағдаяттарды шешу,топқа
бөлу. Техникалық жабдықталуы:
компьютер. Көрнекілік: тақырыпқа байланысты
суреттер, жағдаяттар жазылған
қағаздар. Қажетті
жабдықтар: а4
форматындағы қағаз,
маркер.
Тәрбие сағатының
құрылымы
I. Ұйымдастыру кезеңі
-7мин.
- амандасу,таныстыру -2мин.
- психологиялық
даярлық: “Видеоролик” -3мин.
- видеодан алған
әсерлерімен бөлісу -2 мин.
II. Негізгі
бөлім - 28мин.
а) Тақырып
туралы пікірталас -7мин.
б)
Жүректен-жүрекке - 3мин.
в)
Топқа бөлу.Жағдаяттарды
шешу
-10 мин.
с) “Баспалдақ”әдіс
- 10 мин.
III.
Қорытынды - 5
мин.
- Рефлексия
Тәрбие сағатының
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлеметсіздерме оқушылар! Қалдарыңыз қалай?
Көңіл күйлеріңіз қалай? Мен Семей қаласы М.О. Әуезов атындағы
педагогикалық колледжінің «Шетел тілі пәнінің мұғалімі» мамандығы
24 топ студентті Слямбаева Дильназ Асылбекқызымын. Сіздермен тәрбие
сағаттарын өткіземін. Біздің
бүгінгі тақырыбымыз:”Тәрбие-тал бесіктен”.Бүгінгі күнге
барлықтарыңызға көтеріңкі көңіл күй және сәттілік тілеймін. Бүгінгі
тәрбие сағатын бастамас бұрын, -тақырыпты алдымен
видеоролик арқылы ашайық.
https://youtu.be/bSN4Sg2Tg7E
-Ал,видеоны көргеннен кейін қандай әсер
алдыңдар?Қандай қорытынды жасай
аласыңдар?
ІІ.
Негізгі
кезең.
а) Жалпы “Тәрбие-тал
бесіктен”дегенді қалай
түсіндіңдер?
-Адамның тәрбиесіне отбасы
да,достары да,қоршаған ортасы да әсер етеді.Бірақ,ең алдымен оның
бәрі тек сол адамның өз қолында.Сенің дұрыс тәрбиең-ол сенің жарқын
болашағынның кепілі,нағыз тұлғаның айнасы.Сол себепті,тәрбиені тал
бесіктен бастау қажет!
Тәрбиесіз алынған білім –
адамзаттың қас жауы.
б) Жүректен
жүрекке.
Оқушылар бір-біріне жүрекшені беру
арқылы сол адам бойындағы
ұнайтын 1 қасиетін айтады.
в)Оқушыларды 3 топқа
бөліп,оларға 3
жағдаятты береміз.
1-жағдаят.
Автобусқа отырған оқушы баланың қасындағы бос
орынға жас әйел келіп отырды. Келесі аялдамадан қарт әже трамвайға
зорға мініп , бұлардың қасына келді. Жас әйел оқушы бала
орын беретін болар деген оймен балаға қарап еді,ол
терезеге қарап , әжейге көз салмады . Әйел өзi тұрып орын
берді.Оған жалт қараған бала қызарып кетіп,әйелге
өз орнын
ұсынады.
Бала неліктен кызарды
?
2-жағдаят.
4”а”сыныбына басқа мектептен үш қиын оқушы
қабылданды.Сынып мүшелері араларында
іріткі туып , оқушылар топ-топқа бөліне бастады . Тәртіп те
төмендеді . Класс жетекшісі кластағы беделді балаларға сүйеніп ,
қиын балаларды тәртіпке шақырып класс дәстүрін мойындауға мәжбүр
етті . Ал , 4-6 класында , осындай педагогикалық жағдайда класс
жетекшісі тек өз тарапынан ықпал жасап , балалар ұжымы бұл істен
сырт қалды . Қиын оқушылардың тәртіпсіздігі туралы шағымдар басқа
мұғалімдерден түсе берді . Класс киын класс деп аталды . Сұрақ :
ұжымдағы тәрбие жұмысындағы класс жетекшілерінің іс - әрекеттерін
салыстырыңыздар .
3-жағдаят.
Сіз 9-шы сыныптың
жетекшісісіз. Сіз бір апта оқушыларды бақыладыңыз, бұл оқушылармен
жұмыс жасау қиын екенін білдіңіз. Олар жеке-жеке топ болып бөлініп
алған, сынып жетекшісін елемейді де . Педагог сабақ аяқталғаннан
кейін оқушыларды мектеп өмірін қалай қызықты және көңілді өткізуге
болатыны жайындағы жиналысқа келулерін сұрайды. Жиналысқа сабақтан
кейін тек жуас, сабақта тыныш отыратын оқушылар ғана келді. Бұл
педагогты ашуландырды, өте ыңғайсыз жағдайға қалдырды.Бұл жағдаятқа
қалай әсер етуге болады? Сіз мұндай жағдайда қандай іс-әрекет жасар
едіңіз? Өз іс-әрекетіңізді
түсіндіріңіз.
с)”Баспалдақ” әдісі. Тақтада баспалдақтың сатылары
бейнеленеді.Оқушылар нағыз “тәрбиелі
бала”шыңына жету үшін қандай болу керек екенін айтады.Ең
соңында,жетістік шыңына жетеді.
III. Қорытынды
- Рефлексия.
Балалар өздерінің сабақ жайлы ойларын
стикерлерге жазып береді.
-
Балалар,міне осылай бүгінгі
сабағымызды аяқтаймыз!
Белсене қатысып отырғандарына
үлкен рахмет!Тәрбие сағаты ойдағыдай өтті деген
сенімдемін.
Тәрбие, тәлім-тәрбие – жеке тұлғаның адамдық
бейнесін, ұнамды мінез-құлқын қалыптастырып, өмірге бейімдеу
мақсатында жүргізілетін жүйелі
процесс.