Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Lesson plan


    Long-term plan unit:

    1 My family and friends

    School: №59 school – lyceum


    Date:

    Teacher name: AsemTleubergenova

    Grades: 2

    Number present:

    absent: -

    Theme of the lesson: Friends’ names 2. My house. (Lesson 2)

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

    Reading and listening
    1. understand the main points of short, slow and carefully articulated talk on routine and familiar topics features such as family and friends;

    2. read and spell out words for others;

    Writing

    write letters and familiar high frequency words when read aloud or spelt

    Lesson objectives

    All learners will be able to:

    • pronounce some letters

    • recognize letters sounds and read/write them

    Most learners will be able to:

    • pronounce familiar words and expressions intelligibly

    Some learners will be able to:

    • make introductions and requests in basic interactions with others

    • use all structures correctly

    Success criteria

    Learners have met the learning objective (2.R3) if they can:

    recognize and name 80-100% familiar words

    identify and match 80-100% of familiar words



    Value links

    Respect

    Cross curricular links

    Family

    ICT skills

    Using videos

    Previous learning

    Family related words

    Plan

    Time

    Planned activities

    Resources

    Beginning

    3-5 m

    (IPW)

    Organizational moment

    Teacher greets students; students respond to greeting.


    • Hello, my dear friends! How are you? Здравствуйте, ребята!

    • Как у вас дела? Are you ready? Вы готовы к уроку?


    Warm up!

    - Look at the picture. Who and what can you see in this picture?

    - What are we going to talk about today?

    Посмотрите на картинку. Кого и что вы видите на картине?

    Догадайтесь, о чем мы сегодня будет говорить.


    Our aim/Цель урока

    • Today we will read and listen to family related songs and dialogues. Сегодня мы прочитаем и послушаем песни и диалоги, связанные с семьей и с нашем домом.


    By the end of the lesson you will be able to:

    1. understand the main points of songs and dialogs on family and house;

    2. read and spell out words;



    До конца урока вы сможете:

    1. понять основную идею песни и диалогов на тему семья и дом;

    2. прочитать и написать слова;

    Let’s start our lesson. Module 2. My family and friends. Раздел 2. Моя семья и друзья. Lesson 2. Friends’ names. My house. Имена друзей. Мой дом.



    Слайд









    Слайд






    А теперь давайте потренируем наши язычки чтобы правильно произносить буквы и звуки.

    • Ребята, а давайте вспомним, как жужжат пчелки [z], [z], [z]. А какой звук издают мухи [ð], [ð], [ð]. Мы сможем правильно произнести звук если кончик язычка будет находиться между зубами.

    • Теперь давайте попробуем повторить. Good! Listen and repeat after me: the, this, these, mother, father, brother, grandmother, grandfather. Very well! Well done!





    - What does "family" mean?

    - Что такое "Семья"?




    Practice 1

    On page 18 in your Pupil’s book you can see a picture of Liam’s family. На странице 18 ваших учебниках вы видите картинку это Лиам с семьей. -

    -He is Liam’s grandpa. Это дедушка Лиама.

    - She is Liam’s sister. Это сестра Лиама.

    • She is Liam’s grandma. Это бабушка Лиама.

    • She is Liam’s mummy. Это мама Лиама.

    • He is Liam’s daddy. Это папа Лиама.



    Let’s review the song “Family”. Look at the screen. The words you may need:

    come – приходить

    meet – встречать

    my family – моя семья





















    Song “Family”


    Today we’ll learn what is inside our houses. Сегодня мы ребята узнаем что у нас есть в наших домах. Look. Посмотрите. Listen. Послушайте.Then repeat. Затем повторите.





    Video


    Practice 3

    Guys, look at the picture and answer my question. Ребята посмотрите на рисунок и ответьте на вопрос.

    • What is this? Что это? Yes. It’s a tree house.

    • What is this? It’s a chair.

    • What is this? It’s a table.

    • What is this? It’s a radio.

    • What is this? It’s a bed.




    Listening (Practice 4)

    My dear friends! Let’s have a rest. I would like to invite you to the tree house.

    Друзья я бы хотела вас пригласить в домик на дереве.

    Let’s sing the My Tree House song! Давайте споем песню мой домик на дереве.

    The words you may need:

    Come to my tree house – приходи в мой домик на дереве

    Come with me- приходи со мной

    Let’s read and translate this song. Давайте прочитаем и переведем эту песню.

    Come to my tree house,

    Come with me!

    Приходи в мой домик на дереве

    Приходи со мной



    A table and a chair,

    Come and see!

    Стол и стул

    Приходи и посмотри!



    Come to my tree house,

    Come with me!

    Приходи в мой домик на дереве

    Приходи со мной

    A bed and a radio

    Come and see!

    Кровать и радио

    Приходи и посмотри!

    Now, my dears. Let’s sing the song! А теперь, давайте споем песню.



    Video















































    Song

    2 m

    - Guys, I’ m sure that you like watching videos. Ребята я уверена что вы любите смотреть видео.

    - Let’s watch the story about Liam and Lilly and sing the tree house again. Давайте посмотрим видео о Лиаме и Лиллии еще раз споем песню домик на дереве.

    - Now, open your books at page 21. Look at the Ex.7. Откройте учебники на стр.21 упр 7. Look and read. Посмотрите и прочитайте диалог.

    - Look, Grandpa! A red chair.

    Посмотри, дедушка. Красный стул.



    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Тлеубергенова Асем Маратовна
      04 Мамыр 2021
      1217
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Smiles 2. Module 2. Friends' names

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Smiles 2. Module 2. Friends' names

      Материал туралы қысқаша түсінік
      For English teachers
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Lesson plan


      Long-term plan unit:

      1 My family and friends

      School: №59 school – lyceum


      Date:

      Teacher name: AsemTleubergenova

      Grades: 2

      Number present:

      absent: -

      Theme of the lesson: Friends’ names 2. My house. (Lesson 2)

      Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

      Reading and listening
      1. understand the main points of short, slow and carefully articulated talk on routine and familiar topics features such as family and friends;

      2. read and spell out words for others;

      Writing

      write letters and familiar high frequency words when read aloud or spelt

      Lesson objectives

      All learners will be able to:

      • pronounce some letters

      • recognize letters sounds and read/write them

      Most learners will be able to:

      • pronounce familiar words and expressions intelligibly

      Some learners will be able to:

      • make introductions and requests in basic interactions with others

      • use all structures correctly

      Success criteria

      Learners have met the learning objective (2.R3) if they can:

      recognize and name 80-100% familiar words

      identify and match 80-100% of familiar words



      Value links

      Respect

      Cross curricular links

      Family

      ICT skills

      Using videos

      Previous learning

      Family related words

      Plan

      Time

      Planned activities

      Resources

      Beginning

      3-5 m

      (IPW)

      Organizational moment

      Teacher greets students; students respond to greeting.


      • Hello, my dear friends! How are you? Здравствуйте, ребята!

      • Как у вас дела? Are you ready? Вы готовы к уроку?


      Warm up!

      - Look at the picture. Who and what can you see in this picture?

      - What are we going to talk about today?

      Посмотрите на картинку. Кого и что вы видите на картине?

      Догадайтесь, о чем мы сегодня будет говорить.


      Our aim/Цель урока

      • Today we will read and listen to family related songs and dialogues. Сегодня мы прочитаем и послушаем песни и диалоги, связанные с семьей и с нашем домом.


      By the end of the lesson you will be able to:

      1. understand the main points of songs and dialogs on family and house;

      2. read and spell out words;



      До конца урока вы сможете:

      1. понять основную идею песни и диалогов на тему семья и дом;

      2. прочитать и написать слова;

      Let’s start our lesson. Module 2. My family and friends. Раздел 2. Моя семья и друзья. Lesson 2. Friends’ names. My house. Имена друзей. Мой дом.



      Слайд









      Слайд






      А теперь давайте потренируем наши язычки чтобы правильно произносить буквы и звуки.

      • Ребята, а давайте вспомним, как жужжат пчелки [z], [z], [z]. А какой звук издают мухи [ð], [ð], [ð]. Мы сможем правильно произнести звук если кончик язычка будет находиться между зубами.

      • Теперь давайте попробуем повторить. Good! Listen and repeat after me: the, this, these, mother, father, brother, grandmother, grandfather. Very well! Well done!





      - What does "family" mean?

      - Что такое "Семья"?




      Practice 1

      On page 18 in your Pupil’s book you can see a picture of Liam’s family. На странице 18 ваших учебниках вы видите картинку это Лиам с семьей. -

      -He is Liam’s grandpa. Это дедушка Лиама.

      - She is Liam’s sister. Это сестра Лиама.

      • She is Liam’s grandma. Это бабушка Лиама.

      • She is Liam’s mummy. Это мама Лиама.

      • He is Liam’s daddy. Это папа Лиама.



      Let’s review the song “Family”. Look at the screen. The words you may need:

      come – приходить

      meet – встречать

      my family – моя семья





















      Song “Family”


      Today we’ll learn what is inside our houses. Сегодня мы ребята узнаем что у нас есть в наших домах. Look. Посмотрите. Listen. Послушайте.Then repeat. Затем повторите.





      Video


      Practice 3

      Guys, look at the picture and answer my question. Ребята посмотрите на рисунок и ответьте на вопрос.

      • What is this? Что это? Yes. It’s a tree house.

      • What is this? It’s a chair.

      • What is this? It’s a table.

      • What is this? It’s a radio.

      • What is this? It’s a bed.




      Listening (Practice 4)

      My dear friends! Let’s have a rest. I would like to invite you to the tree house.

      Друзья я бы хотела вас пригласить в домик на дереве.

      Let’s sing the My Tree House song! Давайте споем песню мой домик на дереве.

      The words you may need:

      Come to my tree house – приходи в мой домик на дереве

      Come with me- приходи со мной

      Let’s read and translate this song. Давайте прочитаем и переведем эту песню.

      Come to my tree house,

      Come with me!

      Приходи в мой домик на дереве

      Приходи со мной



      A table and a chair,

      Come and see!

      Стол и стул

      Приходи и посмотри!



      Come to my tree house,

      Come with me!

      Приходи в мой домик на дереве

      Приходи со мной

      A bed and a radio

      Come and see!

      Кровать и радио

      Приходи и посмотри!

      Now, my dears. Let’s sing the song! А теперь, давайте споем песню.



      Video















































      Song

      2 m

      - Guys, I’ m sure that you like watching videos. Ребята я уверена что вы любите смотреть видео.

      - Let’s watch the story about Liam and Lilly and sing the tree house again. Давайте посмотрим видео о Лиаме и Лиллии еще раз споем песню домик на дереве.

      - Now, open your books at page 21. Look at the Ex.7. Откройте учебники на стр.21 упр 7. Look and read. Посмотрите и прочитайте диалог.

      - Look, Grandpa! A red chair.

      Посмотри, дедушка. Красный стул.



      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Шет тілі Сабақ жоспары 2 сынып
        04.05.2021
        1217
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Тлеубергенова Асем Маратовна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации