Сабақтың
басы
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық
жағымды ахуал туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау
дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың
қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы
жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады
«Өзіңді тексер» әдісі арқылы үй
тапсырмасын пысықтау.
|
Оқушылар бір-біріне сәттілік
тілеп,жақсы тілектер білдіреді.
Шығарманың құрылысына жасаған
талдауларын басқа оқушылардың талдауымен
салыстырып,саралайды.
|
Мақтау ,
мадақтау
|
Слайд
3
|
Сабақтың
ортасы
|
1.«Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.Повесть не себепті «Жусан иісі» деп аталады
?
Оқушы пікірі толықтырылып «Жусан» жайлы
мәліметтер беріледі.
Қазақ халқы үшін жусанның орны ерекше
болған.Бұл сөзді естігенде әрбір адамның жаны жадырап,көңілі көкке
көтеріліп,даламыздың дархандығы мен қадір қасиеті санаға
келеді.Ғажайып болмыс көз алдыңда көрініс табады.Мәселен,ұлы әмірші
Бейбарыс Сұлтан қыпшақ даласының бір түп жусанының иісіне
еміреніп,сағынышын басқан деген аңыз бар.Демек,жусан
–сағыныштың,ұлы аңсардың, ынтық арманның символы.Әңгімелеуші
кейіпкер хикаятты Аянға деген сағынышпен
аяқтайды.
2. «Кім? Қайда? Қашан?»
әдісі арқылы шығарма мазмұнын еске түсіру.Шығармадан
үзінділер оқылады,оқушылар қай кейіпкердің, қашан, қай жерде
айтқанын табады.
І топ
сұрақтары:
-
-Әй,мынау кім,ей?
(Садық,Аян ауылға алғаш келген кезде,көшеде балалар топырақпен
атысып ойнап жүргенде)
-
-Барлық әріптерді
неге тезірек үйретпейді екен?(Аян,күзде оқу
басталғанда,мектепте)
-
-Үйбай,бетім-ай,бұ
дүбірлеген не десем,мыналар екен ғой.(Бапай шалдың кемпірі,Аянның
әжесі қайтыс болғаннан кейін үйінің жанында ертегі тыңдап отырған
балаларға)
-
-Тұра ғой.Мына сүтті
әлгі Аянға апарып берейін.Байғұс бала,көкпеңбек тұлыптай боп
қозғала алмай жатқан көрінеді.(Әңгімеші баланың анасы,Аян Тұржаннан
таяқ жеп үйінде жатқанда.)
-
Аян балалар үйіне
кеткелі жатыр екен.(Есікбайдың Аянның ағасынан қаралы қағаз
келіп,бір жеті өткен соң Бапай шалдың үйінен балалар үйіне кеткелі
жатқан кездегі айтқаны.)
ІІ топ
сұрақтары:
1.Менің көкем де
жоқ,апам да жоқ,сондықтан төбелессем әжем ұрсады ғой.(Аянның
сөзі,ауылға алғаш келген кездегі шатаққұмар балаларға
айтқаны.)
2.-Е,жұлдыздың нуы
жиі екен,ертең күн ашық болады,-деп қойды үлкен кісіше.(Аянның
әжесі қайтыс болғанда балаларға алғаш ертегі айтқан түндегі
сөзі.)
3.-Менен де жусанның
иісі шығып тұрады,ағама тартқанмын.Мені иіскеп көріңдерші,-деп өз
омырауына тұмсығын тықты.(Аянның атқорада балаларға өзінің ағасына
деген сағынышын жеткізген сөзі.)
4.-Әй,жетпегірлер,тұрыңдар! (Тұржанның жер жырту науқанында
балаларға айтқан сөзі,қорлығы.)
5.Менің басым ауырып
тұр,-деп үйіне кетті.(Есікбайдың Аянды балалар үйіне шығарып
салғаннан кейін балаларға айтқаны.)
3.Топтық
жұмыс 1- топ
тапсырмасы
Үзіндіден табиғат көрінісіне қатысты
көркемдегіш құралдарды
табыңыздар
«Т-кестесі»
әдісі бойынша көркемдегіш құралдарды «иә» бөліміне, жай сөздерді
«жоқ» бөліміне жазыңыздар
2-топ тапсырмасы
Үзіндіден оқиға орнын тауып, кейіпкер бейнесін
анықтаңыз
«Қос жазба
күнделігі» әдісі бойынша оқиға орнын анықтап, кейіпкердің бейнесін
жазыңыз және өз пікіріңізді білдіріңіз
4.Сурет бойынша отбасы құндылығы
бойынша өз ойыңызды топтастырыңыз.
Сурет
|
Оқушылар өз ойы мен пікірін
білдіреді.
Осы
тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
Дескриптор
Кейіпкерді анықтайды.
Оқиға орнын табады.
Оқиғаның қай кезде болғандығын
анықтайды.
Дескриптор
Берілген үзіндіні
оқиды;
Үзіндіден көркемдегіш сөздерді
табады.
Дескриптор:
- берілген үзіндіні оқиды;
- оқиға орнын анықтайды;
-
Аянның бейнесін сипаттайды.
Дескриптор:
|
ҚБ: Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Берілген тапсырма дескрипторларымен
өзіндік бағалау жүзеге асады.
«Лайк басу»
Ұтымды жауап берген оқушыларға жүркше
беріліп отырады.
|
Слайд 4-5
Слайд
6-9
|