Материалдар / СОЧ 7-сынып казак тілі мен әдебиет 4-токсан

СОЧ 7-сынып казак тілі мен әдебиет 4-токсан

Материал туралы қысқаша түсінік
СОЧ 7-сынып казак тілі мен әдебиет 4-токсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2024
227
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ІҮ -ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

ІІ-нұсқа

Ұзақтығы: 40 минут

Тыңдалым- 8 минут

Оқылым – 12 минут

Жазылым – 20 минут

Айтылым сабақтан тыс тексеріледі (әр оқушыға 2 минут беріледі)

Балл саны: 30

Тапсырмалар түрлері

Көп таңдауы бар сұрақтар

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

Толық жауапты қажет ететін сұрақтар


Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 4 компоненттен тұрады: біріншісі - тыңдалым, екіншісі - оқылым, үшіншісі - жазылым және тілдік бағдар, төртіншісі – айтылым және тілдік бағдарды тексеруге арналған.

Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

*Тап-сырма

Қамтылатын мақсаттар

Тапсырмалар түрлері

*Тапсырмалар сипаттамасы

*Орындау уақыты, мин

Балл


1-4




7.1.4.1Повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау

Көп таңдауы бар сұрақтар

Тапсырма жеке орындалады. Оқушылар 90 сөзден тұратын лирикалық поэзиялық шығармалардан үзіндіні 2 рет тыңдайды.

(аудио құралдар болмаған жағдайда мұғалім өлеңді өзі 2 рет оқып береді).

Оқушылар мәтінді тыңдау барысында тест тапсырмасын орындайды, төрт нұсқаның ішінен дұрыс 1 жауапты белгілеп, өлеңнің тақырыбын, негізгі идеясын, өлең жолының жалғасын табады және мәтінге байланысты үш ақпаратты сәйкестендіреді.Мұғалім оқушының лирикалық поэзиялық шығармалардан үзіндіні тыңдап, тақырыбы мен идеясын түсінгенін бағалайды.

8

5


5-8




7.3.5.1 Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

Тапсырма жеке орындалады. Оқушылар тақырыпқа қатысты 188 сөзден тұратын шығарманы оқиды. Шығарма мазмұны бойынша мәліметтерді шартты белгілер арқылы толықтырады, берілген сұраққа мәтіндегі деректерге негізделіп жауап береді.

Мұғалім оқушының мәтін мазмұнын түсінгенін бағалайды.

12

5


9

7.4.2.1Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу

себептерін айқын көрсетіп жазу

7.5.1.5 етістіктің шақтары (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ, мақсатты және болжалды келер шақ) мен қалау райдың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану;

Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар

Тапсырмалар жеке орындалады. Бірінші тапсырмада оқушы эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп, эссе жазады.


20

10


10

7.2.4.1 Шығармадағы кейіпкерлерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдау

Толық жауапты қажет ететін сұрақтар

Тапсырма жеке орындалады. Оқушы А. Нұршайықов «Аңыз бен ақиқат» тақырыбына кейіпкерлерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдайды (әр оқушы 8-10 сөйлем айту керек).

Мұғалім оқушының шығармадағы тілдік құралдарын талдауын бағалайды.

Тыңдалым сабақтан тыс, қосымша уақытта өткізіледі (әр білім алушыға

3-5 минут беріледі)




Барлығы

40 минут

30

«Қазақ тілі» пәнінен ІҮ-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

ІІ -нұсқа

Тыңдалым

Мәтінді мұқият тыңдап, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз.


Жастарға

Ер жігіт дүниені көрген артық,

Дүниеде не бар-жоғын сезген артық.

Түскендей аспан жерге іс болса да,

Бел байлап, тәуекел деп төзген артық...

Қол берген қиын жерде жолдас артық,

Бас тартқан жолдасынан оңбас артық.

Өзіңмен бірдей жанып, бірдей күйген,

Досыңнан қатын-балаң болмас артық.

Жігітке сайран етіп жүрген артық,

Жігіттік бір кеткен соң келмес қайтып.

Дүниеде үйде жатып босқа өлгенше,

Жан-тәнің бірдей жанып күйген артық.

Осылай бозбалаға салдым нұсқа,

Өмірің зайып болар бекер босқа.

Көргенің бір күнгідей болмас сірә,

Міне ажал, келді наубат деген тұста.

(83 сөз)

https://bilim-all.kz/olen/15176-ZHastyq-zhyry


1. Өлеңнің тақырыбын анықтаңыз.

А) жігіттерге арналған

B) білімге шақыру

С) мерекелі жастарға

D) достық туралы

[1]

2. Өлеңнің негізгі идеясы қандай?

А) Туған жер туралы

B ) Өз Отанын , жерін , елін мақтан ету

С) Нағыз жігіт болу

D) Еңбекке шақыру

[1]


3. Өлең жолын жалғастырыңыз. Жігітік бір кеткен соң ....................

А) Тұрмас қалғып

B) төзген артық

С) сезген ертық

D) келмес қайтып

[1]

4. Ақпаратты сәйкестендіріңіз.


1. . Лирика -

A. қазақ халқының көрнекті ақыны


2. Біржан сал -

B. өлеңнің түрі


3

«Жастарға»

C. Б»ржанның салдың өлеңі


[2]

Оқылым

Мәтінді мұқият оқып, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз.



Үтік

1882 жылдың 16 маусымы ресми емес мереке - Үтік күні.  Осы күні американдық өнертапқыш Сэли Генри электр үтігін ойлап тапты. Үтік — киім-кешектердің мыжылыстарын тегістейтін, яғни үтіктейтін тұрмыстық техника. Тігін жұмыстары кезінде ылғалды-жылумен матаны тегістеу, тігістерді жатқызу, бөлшектерді созу және отырғызу, желімдеу, форма беру үшін үтік өте қажет. Алайда үтіктеу бір қарағанда оңай көрінгенімен, іс жүзінде кейбір маталардың қыртысын жазуға біраз әрекеттену керек екенін байқаймыз.

Киім қыртысын жаюдың амалдары. Бірінші кезекте матаның ішкі жағында орналасқан затбелгісіне назар аударыңыз. Онда затты қалай күту керектігі жайлы барлық мәліметтер жазылады. Егер үш нүктелі үтік белгісі тұрса, бұл матаны максималды температурада үтіктеуге болады дегенді білдіреді. 200 С дейін температурамен мақта, зығыр маталарын үтіктеуге болады. Екі нүктелі үтік белгісі орташа температурада, 130 С дейін температурамен жібек, вискоза, полиэфир, полиэстерден жасалған киімдерді үтіктейді. Ал бір нүктелі үтік белгісі сәл қыздырылған 120 С дейін температурамен нейлон, капрон, вискоза, полиакрил, полиамид, ацетатты ұқыптап үтіктеу керек екендігін білдіреді. Үтік белгісі сызылған болса, онда бұл затты үтіктеуге болмайды деген сөз.

Үтіктеу кезінде су сепкішті пайдаланбағаныңыз жөн, кейбір кезде бұл жібек матаның бетіне дақ қалдыруы мүмкін. Үтіктің су қоймасындағы судың мөлшері мен тазалығын қадағалауды ұмытпаңыз. Тек таза суды пайдаланыңыз.

(187 сөз)

https://massaget.kz/kyizdarga/shayra/17017/



Төмендегі сұрақтарға мәтіндегі деректерді қолдана отырып, жауап беріңіз.

1. Мәтін бойынша берілген шартты белгілерді ашып жазыңыз.






[1]


2. Бір нүктелі белгімен қандай мата түрін үтіктейміз?

А) вискоза, зығыр, нейлон, капрон

В) мақта, зығыр, полиакрил, полиамид

С) жібек, вискоза, полиэфир, полиэстер

D) нейлон, капрон, вискоза, ацетат

[1]

3. Үтіктеудің маңызын мәтіннен тауып, тізбектеп жазыңыз.

_____________________________________________________________

[1]

4. Қалай ойлайсыз, үтіктеуде шартты белгілерді білу қажет пе? Себебін жазыңыз.

______________________________________________________________

[1]

5. Зат белгісін қай жерден табуға болады?

__________________________________________________________

[1]

Жазылым


1. Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазыңыз. Жазылым мәтінінде етістіктің шақтарын қолданыңыз.

Тақырыбы:

«Болашақ жастардың қолында»

«Жаңа технологияның зияны мен пайдасы»

«Қазақтың батыр қыздары»


[10]

Айтылым


Берілген тақырып бойынша 2 минуттық монолог құрастырыңыз. Кейіпкерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдап көрсетіңіз (стилі, тілі, сөздік қоры, мазмұны, грамматикалық және лексикалық құрылымдарды қолдануы, т.б.)


А. Нұршайықов «Аңыз бен ақиқат»

Рисунок 5 [10]

Балл қою кестесі

Тыңдалым, оқылым

Дағды

Жауап

Балл

Жалпы балл


Тыңда-лым

1

А

1






5 балл


2

С

1

<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ