Материалдар / Социологиялық зерттеулер әдістері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Социологиялық зерттеулер әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Социологиялық зерттеулерді жоспарлау, шағын социологиялық зерттеулерді жүргізу әдістерімен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2019
2578
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Келісемін: Тарих әдістемелік бірлестік жетекшісі____________Сүлейменова Г.М.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ


Күні: 16-21.09.19ж

Сынып: 11

Мұғалімнің аты-жөні: ТилеубаеваГ.П.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Социологиялық зерттеулер әдістері


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


11.1.1.3 социологиялық зерттеулерді жоспарлау;

11.1.1.4 шағын социологиялық зерттеулерді жүргізу


Сабақ мақсаттары

Социологиялық зерттеулерде сандық және сапалық әдістерді қолдану


Кәсіби даму мақсаты

Білім алушылардың сыни ойлауын тарихи деректерді интерпретациялау, тұжырымдау арқылы зерттеу дағдысын дамыту


Бағалау критерийлері

социологиялық зерттеулерде сандық және сапалық әдістерді қолдану талдау жасау


Тілдік мақсаттар

Мектепте академиялық шынайылықты сақтау қалай жүзеге асуда?» тақырыбында сұхбат жүргізіледі және басқа көзқарастардың теңдігін дәлелдеп көрсететін жағдай ұсынады (айтылым, жазылым, тыңдалым)


Пәнге қатысты лексика мен терминология

фундаментальды зерттеу, қолданбалы зерттеу,

сандық, сапалық,

сауалнама, сұхбат, бақылау, эксперимент, фокус-группа, «кейс-стади»,

статистикалық өңдеу, үлгілеу, жіктеу.

болжамды түйіндеу, зерттеуді жобалау, деректерді өңдеу


Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Қолданбалы зерттеулер керек/керек емес, себебі…

1.Қоғамдық-гуманитарлық зерттеулердің әдістері ... деп ойлаймын, себебі…

Зерттеулердің кезеңдерін жоспарлай білу керек, ... өйткені

Мынадай ... шағын әлеуметтік зерттеулер Қазақстанға пайдалы/ зиян, себебі…


Құндылықтарды дарыту


Шығармашыл, жаңа идеяшыл, ынтымақ, адамгершілік қасиететтерінің маңыздылығын түсінеді


Пәнаралық байланыстар

Адам Қоғам Құқық


АКТ қолдану

Интербелсенді тақта


Бастапқы білім


Социология жайлы түсінігі
















Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу. Сыныпқа жағымды ахуал орнату. Социологиялық зерттеулерге қоғам және оның өмір сүру, даму заңдылықтары жататы. Қоғамдағы өмірді зерттеу және ұсыныстарды енгізезу.


Бастапқы ынталандырушы материал:Зерттеу кезеңдері мен іс –әрекетітін кестемен жұмыс


Іс-әрекет Күтілетін нәтиже

1..........

2..........

3.........

4..........

5......... Қоғамға қажеттілікпен ізденіс жүргізу

1. Өзекті мәселені анықтау;

2. Ақпаратты жинаудың түрлі әдістерін қолдану;

3. Жинақталған ақпаратты сандық өңдеу;

4. Зерттеудің нәтижелерін жариялау.


Жазбаша

Ауызша

Бейнелеу

Хат Инфографика

Интервью

Инфографика





Оқушыларды топтарға бөліп мектепішілік шағын зерттеу жүргізу

Зерттеу нәтижесін талдау

Түрлі өзекті тақырыптарға әлеуметтік зерттеулер жүргізу барысында деректерді жинау мен өңдеу әдістерін, кезеңдерге бөлу.

Мұғалім оқушының зерттеу жобаларын жұмысты жоспарлаудың (кезеңдеудің) ұсынылған түрлерінің бірін таңдап жүзеге асыруын қадағалайды.


Мына суреттерден нені аңғарамыз?

Осы суреттердің бүгінгі сабағымызға қатысы бар ма?

Оқушылар суретке қарап сұрақтарға жауап беру арқылы өз ойларын білдіреді

Ой қозғау сәті ӘЛЕУМЕТТІК ЗЕРТТЕУдің қоғамға пайдасы бар ма?

Видео материал тамашалау

Сабақтың ортасы

Ойландыруға бағытталған сұрақтар

Т\Ж Оқушылар зерттеу жұмысын жоспарға сәйкес жүзеге асырады

Т. Оқушылар өздері таңдаған әлеуметтік мәселені зерттеу үшін төмендегі көрсетілген әдіс бойынша жұмыс жасайды.Экономика, білім, денсаулық саланы дамытуды жоспарлау

GRASPS – жұмыс түрі.

G Мақсат–

R- роль

Зерттеуші

A- аудитория

S – жағдаят

P – өнім (іс-әрекет)

S – күтілетін нәтиже


М Контекстке түсініктеме

Әлеуметтік зерттеулердің деңгейлері: фундаментальды және қолданбалы.

Әлеуметтік зерттеулер әдісі:

1) Деректерді жинау әдістері

Сандық әдістер: әлеуметтік сауалнама, құжаттардың контент-талдауы, сұхбат, бақылау және эксперимент;

Сапалық әдістер: фокус-группа, жекелеген жағдайды зерттеу («кейс-стади»), этнографиялық зерттеулер, құрылымданбаған сұхбат.

2) Деректерді өңдеу әдістері:

Статистикалық өңдеу;

Моделдеу;

Жіктеу.

Әлеуметтік зерттеулердің кезеңдері: проблеманы анықтау, әдебиетке шолу жасау, болжамды түйіндеу, зерттеуді жобалау, зерттеуді жүргізу, дерек берушілермен коммуникация орнату, деректерді өңдеу, зерттеу бойынша есеп дайындау.

Зерттеу, бағыттаушы сұрақтары

Оқушылар әлеуметтік зерттеудің әдістерін, кезеңдерін меңгереді. Шағын зерттеулер шеңберінде Қазақстандағы түрлі әлеуметтік проблемаларды қарастырып, анықтайды. Проблемалардың шешу жолдарын ұсынады.

Бұл бөлімдегі басты сұрақтар:

Социологиялық зерттеулерді жоспарлауда қандай басты элементтер қарастырылуы керек?

Зерттеулердің қандай сандық және сапалық әдістері бар?

Зерттеулер қандай проблемаларды шеше алады?

Социологиялық зерттеулердің маңыздылығы неде?

Сандық және сапалық әдістер туралы өй қозғау

«кейс-стади» зерттеу барысын жүзеге асыру

Сандық- сауалнама

Сапалық - тілдесім

Дескриптор

Сандық және сапалық әдістер

бәсекелестік пен серіктестік туралы өй қозғайды

Тұжырым жасау жазылымға арналған тапсырмалар

«SMART (ақылды мақсат)»

S - нақты, M - өлшемді, A - қолжетімді, R - шындыққа негізделген,T - уақытпен шектелген дегенді білдіреді. Әр сабақ осындай мақсатқа негізделіп жүргізілуі шарт.

Дескриптор

S - нақты, M - өлшемді, A - қолжетімді, R - шындыққа негізделген,T - уақытпен шектелген тапсырма арқылы ойын қорытады




Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 3-том. – Алматы, 2010.






Сабақтың соңы



Кері байланыс:

  • «Бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ... білдім,............»



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау Топтық жұмыста оқушылардың дағдысы бойынша тапсырмалар беріледі.Төмен дағдыдағы оқушылар кестемен жұмыс жасау арқылы,нәтижесін білу арқылы оқу мақсатына жетеді.

Дағдысы орта деңгейдегі оқушылар жұмыс барысында аймақтарды сызбамен көрсету нәтижесінде оқу мақсатына жетеді,алған білімін қолданады, дәлелдер келтіреді.

Жоғары дағдылы оқушылар тың деректерді тарихшы,оқушы рөлімен сұрақ-жауап әдісімен түсіну, қолдану,талдау үдерісі жүзеге асады.



Критериалды жеке,топтық бағалау

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау

Түзу отыру. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!