Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Ғажайып жылулық
шынжыры» жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жымиып күлу арқылы
,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына
тоқтайды.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақыттыүнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды,
тапқырлығымыздыкөрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы бағааламыз!
Алдыңғы білімді
еске түсіру (ұжымда)
«Жедел жауап»
әдісі
(Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі
бойынша сыныпқа сұрақтар
қоямын.
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа
жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
ЖСҚ,АСҚ, ТСҚ жазу арқылы жаңа
сабақ жаттығуларын
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Сөйлемдерді оқы. Қарамен
жазылған сөздерге назар
аудар.
Оларды санамалап оқы. Бұл
сөздер қандай сұраққа жауап
береді?
1. Біз Абайдың қарасөздерін,
өлеңдерін оқимыз.
2. Айша, Жанар, Сәуле - үшеуі
дос.
3. Жел дүрілдейді, ысқырады (
Б. Майлин).
4. Ләйлә үйге барсын,
тынықсын.
Дескрипторы:
Тыңдалған материал бойынша өз
пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған,
тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары
жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым
дағдылары жетілдіріледі.
Сөйлемде бір ғана сұраққа
жауап беріп, бірдей тұлғада тұратын сөйлем мүшелерін бірыңғай
мүшелер дейміз. Бірыңғай мүшелер сөйлемдегі бір мүшемен ғана
байланысады: Әсем демалыс кезінде көрмеде, мұражайда, театрда
болды. Сөйлемде бірыңғай мүшелер санамалап
оқылады.
ОҚУЛЫҚТА БЕРІЛГЕН
ТАПСЫРМАЛАРДЫ
ОРЫНДАУ.
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(ұжымда)
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау барысында тақырыптық сөздіктерді балалар
өздері құрастырып жазады.
|
Форматив
ті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
Ой толғаныс
кезеңі.
Бірыңғай сөзінің
мағынасына мән бер. Бүл сөз нені білдіреді деп
ойлайсың?
•
Бірыңғай мүшелердің
бір-біріне ұқсастығы неде?
•
Бірыңғай мүшеге өзің
мысал келтіріп, дәлелде.
Өленді
оқы.
Ғылым таппай
мақтанба
Fылым таппай
мақтанба,
Орын таппай
баптанба,
Құмарланып
шаттанба,
Ойнап босқа
күлуге.
Бес нәрседен қашық
бол,
Бес нәрсеге асық
бол,
Адам болам десеңіз
...
Тілеуің, өмірің
алдында,
Оған қайғы
жесеңіз.
Өсек, өтірік,
мақтаншақ,
Еріншек, бекер мал
шашпақ
- Бес дұшпаның,
білсеңіз.
Талап, еңбек, терең
ой,
Қанағат, рақым; ойлап
қой
- Бес асыл іс,
көнсеңіа.
Ғалым болмай
немене,
Балалықты
қисаңыз.
Абай
•
Өлендегі негізгі
ойды анықта.
• Адам болу үшін бес асыл
қасиеттің рөлін, бес жаман істен аулақ болудьщ мәнін қалай
түсінетінінді ортаға сал. Өз пікірінді білдіруде та¬қырыпқа
байланысты төмендегі мақал-мәтелдерді қолдануды
ұмытпа.
Өтірік сөз - өрге
баспас.
Еріншектің ертеңі
бітпес.
Өтіріктің құйрығы
бір-ақ тұтам.
• Өлеңнен бірыңғай мүшесі бар
сөйлемдерді тауып жаз.
|
АСҚ жазуда балалар дәлелдер
келтіреді. Тыныс белгілердің орналасыу туралы оқушылар түсіндірме
жүргізеді
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
«Рефлексия» кері
байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
«Рефлексия»
|
Кері байланыс
тақтайшасы.
|