0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Біздің тіліміз ойлаумен тығыз байланысты. Тіл- ойдың құралы деп аталады. Біз сөздің жәрдемімен ғана ойлай аламыз. Адамның ойлауы тіке тіл арқылы ғана туып және де сол арқылы қолданылады. Тілдің сөйлегенде бұзылып,дыбыстың дұрыс қолданылмауы адамның әлеуметтік белсенділігіне, жеке басының қызметіне, сонымен бірге психикалық дамуына әсерін тигізуі мүмкін. Сондықтан баланың тілін дамытумен бірге біз оның ойында дамытамыз. Олай болса баланың таза, дұрыс сөйлеуінің оның ойын дамуы үшін де үлкен маңызы бар. Сөз қорының таяздығы, тілдің толық жетілмеуі ақыл-ойдың дамуын кешеуілдететін нышаны болады. Сөйлеу тілінің әр түрлі кемшіліктері бар балалар тіл ақаулықтарын сезініп, көп сөйлемеуге тырысады, ұялшақ келеді. Мектепке барғанда оқу үлгерімі нашар болып, өскенде мамандық таңдауы да қиындық туғызады. Бала 4-5 жаста ана тіліндегі барлық дыбыстарды дұрыс айта білуі керек. Кейбір ата-аналар «жүрекеле» өзі түзеліп кетеді-деп, көбінесе ондай ақаулықтарға көңіл бөлмейді. Мұндай балаларға мінедетті түрде логопидиялық арнайы көмек көрсету қажет. Мектепте оқитын ересек және орта жастағы балалардың арасындағы ең көп тарағаны дыбыстарды айтудағы ақаулықтар, әсіресе жиі бұзылатын дыбыстар: ч, қ, ш, щ, р, ң. Тіл кемістігі көбінесе мектеп жасына дейінгі балаларда кездеседі. Тұтықпа сияқты тіл кемістіктерінің едәуір пайызы мектеп жасына дейінгі балаларда кездесетіні анықталды. Егер, осы кемісіктерді дәл уақытында жасамаса, олар барған сайын ұлғайып нығаяды да баланың дұрыс сөйлеуіне кесірін тигізеді. Балаларда тұтығу қорыққаннан пайда болады.Баланың қорқатынын біле тұрып қараңғы бөлмеге т.б жерлерде қалдыруға болмайды. Үйде бала үшін тыныш жағдай жасау қажет. Ұзақ уақытқа дейіен баланы қонаққа апаруға немесе баланы қатыстырып, қонақ күтуге болмайды. Жанұяда балаға кітап оқып бермеу, оқығанын айтып бермеу, онымен тақпақ жаттамау, аз сөйлеу, дұрыс сөйлемеген жерінде түзетпеу де үлкен зиян келтіреді. Арнайы балабақшадағы баланы тәрбиелеу үшін оның құрдастарының ортасында болатын, қауымды қойындармен және әртүрлі сабақ түрлерін пайдалану қажет. Сол сияқты жалпы сөйлеу режимінің, дұрыс тамақтанудың, міндетті түрде күндізгі ұйқының, таза ауада дем алу мен шынығудың тәртібін сақтау маңызыды рөлде шығармаған жөн. Баланың көзінше, оның кемшілігін басқаларға айтуға болмайды. Ата-аналар мен тәрбиешілер баланы асыұпай, ақырын, тәсіланық сөйлеуге үйрету керек. Баланың 4 жастан кейін ғана артикуляциялық аппараты бекіп, сөйлеудегі дыбыстарды толық айта алмайтынын естен шығармаған жөн Логопедияда тіл кемістігінің жекекелеген кейбір түрін жоятын арнаулы тәсіл бар. Бұл тәсілді ыңғайына қарай медециналық және педогогигалық екі топқа бөледі. Тіл кемістігі бұл ауру емес. Басқа бір ауру мен сырқаттанғанда, соның зардабынын солай болып қалуы мүмкін. Сондықтан тілінің мүкістігі бар адамды науқас деуге болмайды Дәрі-дәрмекпен емдеу логопедияда қолданылатын медициналық тәсілдің ең қажетті бір түрі. Баланы тексерген дәрігер психневролог жүйке жүйесін нығайту үшін дәрі-дәрмекпен емдейді. Орталық сөйлеу аппараты адамның миында орналасқан. Жалпы тіл кемістігі 3 деңгейге бөлінеді. Сөйлеу тіл дамуының 1-нші тіл деңгейінде тілдің мүлде қалыптаспауы жатады. Ондайларды «мылқау» балалар дейді. Сөйлеу тілі дамуының 2-нші деңгейіне онда ымдау мен былдыр сөздерден басқа бұрмаланған болса да, айтарлықтай тиянақты жалпы қолданылатын сөздер пайда болды. Сөйлеу тілі дамуының 3-нші деңгейінде сөйлем құрылысында лексикалық-грамматикалық және фонематикалық элементтердің жетілмейтіндігін сипаттайды. Осындай дәрежедегі, әсіресе мектеп жасына дейінгі балалар айналасындағылармен тілдесіп, сөйлесе алады, бірақ қанша дегенмен де өзінің айтайын деген ойын анықтап түсіндіре алмайды. Ата-анасымен алдын ала жүргізген әңгімеге логопед баланың қандай жағдайда тәрбиеленіп жатқанын, балабақшаға баратынын, бармайтынын анықтайды. Сөйлеу тілі дамуы әр түрлі дәрежедегі балалармен түзеті-тәрбие жұмысы сөйлеу тілі жалпы жалпы толық дамымаған балалардың арнайы топтарында жүргізіледі.
Сол қолымен жұмыс істейтін балаларға ерекше көңіл аудару қажет. Өйткені олардың оң қолымен істеуді талап ететін болса, кей жағдайда балада тұтығу пайда болады. Сондықтан оларды қайта үйретуге болмайды. Баланың көңіл күйіне әсер ететін жағдайларды болдырмау крек . дегенмен баланың өз еркімен қайта үйренуі үлкен жетістікке жеткізеді.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Кобентаева Ақсұлу БихадыровнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сөйлеу тілін дамыту жолдары
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Сөйлеу тілін дамыту жолдары
Материал туралы қысқаша түсінік
баланың тілін дамытумен бірге біз оның ойында дамытамыз. баланың таза, дұрыс сөйлеуінің оның ойын дамуы үшін де үлкен маңызы бар.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Біздің тіліміз ойлаумен тығыз байланысты. Тіл- ойдың құралы деп аталады. Біз сөздің жәрдемімен ғана ойлай аламыз. Адамның ойлауы тіке тіл арқылы ғана туып және де сол арқылы қолданылады. Тілдің сөйлегенде бұзылып,дыбыстың дұрыс қолданылмауы адамның әлеуметтік белсенділігіне, жеке басының қызметіне, сонымен бірге психикалық дамуына әсерін тигізуі мүмкін. Сондықтан баланың тілін дамытумен бірге біз оның ойында дамытамыз. Олай болса баланың таза, дұрыс сөйлеуінің оның ойын дамуы үшін де үлкен маңызы бар. Сөз қорының таяздығы, тілдің толық жетілмеуі ақыл-ойдың дамуын кешеуілдететін нышаны болады. Сөйлеу тілінің әр түрлі кемшіліктері бар балалар тіл ақаулықтарын сезініп, көп сөйлемеуге тырысады, ұялшақ келеді. Мектепке барғанда оқу үлгерімі нашар болып, өскенде мамандық таңдауы да қиындық туғызады. Бала 4-5 жаста ана тіліндегі барлық дыбыстарды дұрыс айта білуі керек. Кейбір ата-аналар «жүрекеле» өзі түзеліп кетеді-деп, көбінесе ондай ақаулықтарға көңіл бөлмейді. Мұндай балаларға мінедетті түрде логопидиялық арнайы көмек көрсету қажет. Мектепте оқитын ересек және орта жастағы балалардың арасындағы ең көп тарағаны дыбыстарды айтудағы ақаулықтар, әсіресе жиі бұзылатын дыбыстар: ч, қ, ш, щ, р, ң. Тіл кемістігі көбінесе мектеп жасына дейінгі балаларда кездеседі. Тұтықпа сияқты тіл кемістіктерінің едәуір пайызы мектеп жасына дейінгі балаларда кездесетіні анықталды. Егер, осы кемісіктерді дәл уақытында жасамаса, олар барған сайын ұлғайып нығаяды да баланың дұрыс сөйлеуіне кесірін тигізеді. Балаларда тұтығу қорыққаннан пайда болады.Баланың қорқатынын біле тұрып қараңғы бөлмеге т.б жерлерде қалдыруға болмайды. Үйде бала үшін тыныш жағдай жасау қажет. Ұзақ уақытқа дейіен баланы қонаққа апаруға немесе баланы қатыстырып, қонақ күтуге болмайды. Жанұяда балаға кітап оқып бермеу, оқығанын айтып бермеу, онымен тақпақ жаттамау, аз сөйлеу, дұрыс сөйлемеген жерінде түзетпеу де үлкен зиян келтіреді. Арнайы балабақшадағы баланы тәрбиелеу үшін оның құрдастарының ортасында болатын, қауымды қойындармен және әртүрлі сабақ түрлерін пайдалану қажет. Сол сияқты жалпы сөйлеу режимінің, дұрыс тамақтанудың, міндетті түрде күндізгі ұйқының, таза ауада дем алу мен шынығудың тәртібін сақтау маңызыды рөлде шығармаған жөн. Баланың көзінше, оның кемшілігін басқаларға айтуға болмайды. Ата-аналар мен тәрбиешілер баланы асыұпай, ақырын, тәсіланық сөйлеуге үйрету керек. Баланың 4 жастан кейін ғана артикуляциялық аппараты бекіп, сөйлеудегі дыбыстарды толық айта алмайтынын естен шығармаған жөн Логопедияда тіл кемістігінің жекекелеген кейбір түрін жоятын арнаулы тәсіл бар. Бұл тәсілді ыңғайына қарай медециналық және педогогигалық екі топқа бөледі. Тіл кемістігі бұл ауру емес. Басқа бір ауру мен сырқаттанғанда, соның зардабынын солай болып қалуы мүмкін. Сондықтан тілінің мүкістігі бар адамды науқас деуге болмайды Дәрі-дәрмекпен емдеу логопедияда қолданылатын медициналық тәсілдің ең қажетті бір түрі. Баланы тексерген дәрігер психневролог жүйке жүйесін нығайту үшін дәрі-дәрмекпен емдейді. Орталық сөйлеу аппараты адамның миында орналасқан. Жалпы тіл кемістігі 3 деңгейге бөлінеді. Сөйлеу тіл дамуының 1-нші тіл деңгейінде тілдің мүлде қалыптаспауы жатады. Ондайларды «мылқау» балалар дейді. Сөйлеу тілі дамуының 2-нші деңгейіне онда ымдау мен былдыр сөздерден басқа бұрмаланған болса да, айтарлықтай тиянақты жалпы қолданылатын сөздер пайда болды. Сөйлеу тілі дамуының 3-нші деңгейінде сөйлем құрылысында лексикалық-грамматикалық және фонематикалық элементтердің жетілмейтіндігін сипаттайды. Осындай дәрежедегі, әсіресе мектеп жасына дейінгі балалар айналасындағылармен тілдесіп, сөйлесе алады, бірақ қанша дегенмен де өзінің айтайын деген ойын анықтап түсіндіре алмайды. Ата-анасымен алдын ала жүргізген әңгімеге логопед баланың қандай жағдайда тәрбиеленіп жатқанын, балабақшаға баратынын, бармайтынын анықтайды. Сөйлеу тілі дамуы әр түрлі дәрежедегі балалармен түзеті-тәрбие жұмысы сөйлеу тілі жалпы жалпы толық дамымаған балалардың арнайы топтарында жүргізіледі.
Сол қолымен жұмыс істейтін балаларға ерекше көңіл аудару қажет. Өйткені олардың оң қолымен істеуді талап ететін болса, кей жағдайда балада тұтығу пайда болады. Сондықтан оларды қайта үйретуге болмайды. Баланың көңіл күйіне әсер ететін жағдайларды болдырмау крек . дегенмен баланың өз еркімен қайта үйренуі үлкен жетістікке жеткізеді.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2019
1882
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













