Апта | Күні: 17.02.2015 | География |
Сабақтың тақырыбы: | Солтүстік Америка, материктің географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы. |
Мақсаты: | Солтүстік Американың географиялық орнының ерекшелігі тарихы туралы білімдерін қалыптастыру |
Күтілетін нәтиже: | А) Солтүстік Американың ерекшеліктерін ескеріп, географиялық орнын анықтай алады;В) Материктің ашылуына үлес қосқан саяхатшылар еңбегіне баға беріп, тұжырым жасайды |
Керекті жабдықтар: | Оқулық: «Атамұра», 2012ж, атлас, стикер, Солтүстік Американың физикалық картасы |
Сабақ барысы: |
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Мұғалімнің формативті бағалауды қолдануы жөнінде түсіндірме |
Кіріспе
| Сыныпты «Гренландия», «Кордильера», «Секвойя» атаулары арқылы топтастыру. Әр топтың топ басшыларын топқа сұрақ қою арқылы сайлап аламыз.1. Ежелгі біртұтас құрлық? (Пангея)2. Ең үлкен материк? ( Евразия)3. Ежелгі солтүстік материк? (Лавразия)Үй тапсырмасын тексеру.«Даналық ағашы» ойынында ағашқа алма тәрізді етіп, сұрақтар ілеміз.Оқушылар бір-бірден алманы алып, үйге берілген тақырып бойынша сұраққа жауап береді. | Оқушылар карточкалардағы сөздер арқылы топтасады. Сұраққа бірінші жауап берген оқушы топ басшысы болып тағайындалады.
1. Оңтүстік жарты шар материктері? (ОА. Африка, Австр. Антарктида)2. Оңтүстік Америка қандай мойнақ арқылы Солтүстік Америкаға жалғасты? (Панама)3. Гондванналық плиталар мен мұхиттық литосфералық плиталардың түйіскен аймақтарында болған қатпарлану әсерінен қандай таулар п.б?(Анд, Атлас, үлкен суайрық жота)4. О.ж.ш материктерінің ертеректе табиғатының біртұтас дамығанын нелер дәлелдейді? (өсімдіктер, жануарлар)5. О.Ж.Ш. материктерінің қайсысын экватор сызығы кесіп өтеді? (О.А. Африка) 6. Нағыз О.Ж.Ш материктері? Австралия, Антарктида7. О.ж.ш. материктерінің жер бедерінің басым формасы? (жазықтар)8. материктердің жағалауы қаншалықты тілімделген? (көп тілімденбеген)9. Материктердің қайсысында қоңыржай белдеуі бар? (ОА)10. Африканың қай бөлігінде сөнбеген жанартаулар орналасқан?11. Африкадағы кеуіп қалған арналар? (уәд)12. Австралиядағы кеуіп қалған арналар? (крик) |
Бағалау парағы арқылы топ басшысы бағалайды.
Топ басшысы
|
Тұсаукесер |
Жаңа сабақты меңгерту үшін топтарға тақырыпшаларды бөліп беремін. Зерттеушілік жұмыс | «Солтүстік Американың ерекшеліктері» атты презентацияны тамашалау. Оқушыларға үй тапсырмасы ретінде тапсырылды.Электронды оқулықтан Солтүстік Америка туралы мәліметтер беріледіОқушылар берілген тақырыпшалармен оқып танысады. І топ: Географиялық орныІІ топ: Ашылуы, зерттелу тарихыІІІ топ: Қосымша материалдар |
«Бағдаршам» түсінік дәрежесін бағалау. |
Негізгі бөлім | Мәтінмен танысып, әр топта талқылап болған соң оқушыларға деңгейлік тапсырмалар топтамасын беремінМаршруттық карта негізінде
| Ідеңгей ТүйіндемеМатериктің аты:___________________________________________________Жер көлемі:_______________________________________________________Ең биік нүктесі:____________________________________________________Ең төмен орналасқан нүктесі:_______________________________________ІІ деңгей Солтүстік Американың жағалауын Атлант,Тынық, Сол. Мұзды мұхиттар шаяды, Евразия, О.Амер.материктері қоршап жатыр. Оңтүстік Американы Экватор қиып өтеді, Солт.Америкаға қатысы жоқ. Д.ж. ең үлкен Гренландия аралы бар. Материктің ең биік шыңы Кордильера тауында орналасқан. Жауын-шашын ең көп түсетін жер Кордильераның солтүстік батыс 600 ммІІІ деңгей
|
|
Қорытынды |
Кері байланыс алады.
: | «Алты қалпақ» Әрбір қалпаққа тапсырма беру. Ақ қалпақ : цифрлар мен фактлерҚызыл қалпақ: Осы сабақта сені не таңқалдырды?Қара қалпақ: не өкінішті?Жасыл қалпақ: тақырыптың түйіндемесіСары қалпақ: тақырыптың жақсы жақтарыКөк қалпақ: жалпы қорытынды | Топ басшысы |
| Үйге тапсырма | Солтүстік Америка, материктің географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы тақырыбын оқу. Картамен жұмыс Ерекше табиғат нысандары туралы хабарлама жазу | |